Gedaan, deed niets.quote:Op maandag 7 december 2020 15:19 schreef MissButterflyy het volgende:
Misschien even de app updaten of opruimen?
quote:Op maandag 7 december 2020 15:42 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Ben je geblokkeerd door Tinder?
quote:Op maandag 7 december 2020 09:44 schreef Themeparktommy het volgende:
Nou, Facebook Dating is ook een farce. Dat ding werkt voor geen meter. Ik kreeg elke keer maar geen berichten maar wel een melding dat er een berichtje was. Dus maar even de brutale schoenen aangetrokken en iemand opgezocht op Facebook en via Messenger een berichtje gestuurd. Zij had hetzelfde probleem
quote:Op maandag 7 december 2020 15:42 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Ben je geblokkeerd door Tinder?
Niet goed lezen ook.quote:
Of je zegt: oh shit, niet goed gelezen..quote:
Erg belangrijk om je druk over te maken inderdaad.quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:04 schreef K.loon het volgende:
[..]
Of je zegt: oh shit, niet goed gelezen..![]()
Maar een sarcastische emo is natuurlijk veel stoerder, because you don't give a fuck, right?![]()
![]()
Ik blijf het erg bijzonder vinden dat mensen zelfs in de anonimiteit van internet, het gewoon niet voor elkaar krijgen om iets banaals als een foutje toe te geven... is dat slecht voor je anonieme internet-hero status of wat?
quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:04 schreef K.loon het volgende:
[..]
Of je zegt: oh shit, niet goed gelezen..![]()
Maar een sarcastische emo is natuurlijk veel stoerder, because you don't give a fuck, right?![]()
![]()
Ik blijf het erg bijzonder vinden dat mensen zelfs in de anonimiteit van internet, het gewoon niet voor elkaar krijgen om iets banaals als een foutje toe te geven... is dat slecht voor je anonieme internet-hero status of wat?
Nu wel.. maar als het gaat over of iemand anders seks had moeten alle details op tafel en anders maak je er gewoon voor de zekerheid een denigrerende opmerking over.quote:
Oh, ik heb nog geen valium nodig hoor, maar het valt me gewoon op.. liever de 'aanval' als toegeven dat je perfectie wel eens faalt.quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:09 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Erg belangrijk om je druk over te maken inderdaad.
quote:
What?quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:41 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Nu wel.. maar als het gaat over of iemand anders seks had moeten alle details op tafel en anders maak je er gewoon voor de zekerheid een denigrerende opmerking over.
Sneu-ig.
Wat loop je nou shit te projecteren man, jankert. Man man man!quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:46 schreef K.loon het volgende:
[..]
Oh, ik heb nog geen valium nodig hoor, maar het valt me gewoon op.. liever de 'aanval' als toegeven dat je perfectie wel eens faalt.
[..]³² _!
quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:48 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
What?
[..]
Wat loop je nou shit te projecteren man, jankert. Man man man!![]()
quote:
Ken je hem persoonlijk?quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:46 schreef K.loon het volgende:
[..]
Oh, ik heb nog geen valium nodig hoor, maar het valt me gewoon op.. liever de 'aanval' als toegeven dat je perfectie wel eens faalt.
[..]³² _!
Volgens mij was dat iemand andersquote:Op dinsdag 8 december 2020 14:41 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Nu wel.. maar als het gaat over of iemand anders seks had moeten alle details op tafel en anders maak je er gewoon voor de zekerheid een denigrerende opmerking over.
Sneu-ig.
Was in het Datingtopicquote:Op dinsdag 8 december 2020 16:04 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Woops.. kan het ook niet terugvinden zo gauw
Is opgeschoond - aangezien ik het gerapporteerd had.quote:Op dinsdag 8 december 2020 16:04 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Woops.. kan het ook niet terugvinden zo gauw
Ah beterquote:Op dinsdag 8 december 2020 16:16 schreef Womanly het volgende:
[..]
Is opgeschoond - aangezien ik het gerapporteerd had.
Wat zoek jij dan? Fwb?quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:49 schreef Faxie het volgende:
Pff heb je eens een leuk gesprek met een match....
We zoeken niet hetzelfde, boel maar netjes afgekapt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |