abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_196583257
quote:
6s.gif Op zondag 6 december 2020 16:36 schreef K.loon het volgende:

[..]

Ik ben in het echt een nóg grotere lul als hier, ik zit me volop in te houden 8-)
Een koude douche helpt altijd ;) :P
pi_196583261
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2020 16:38 schreef Amee het volgende:

[..]

Een koude douche helpt altijd ;) :P
Altijd weer schrikken bij het omkleden na een kitesurfsessie in de winter :'(
  zondag 6 december 2020 @ 16:41:45 #103
312702 K.loon
nu met dubbelganger
pi_196583304
Hmm,, ik heb een super cute meissie in mijn chat gevangen, maar ze overtreedt voor de derde keer op rij mijn 24h. silence regel.. dilemma's, dilemma's :X
Merry Lockdown and a Cappy New Year !!.
  zondag 6 december 2020 @ 16:42:30 #104
312702 K.loon
nu met dubbelganger
pi_196583311
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 16:38 schreef Faxie het volgende:

[..]

35cm? :o
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2020 16:38 schreef Amee het volgende:

[..]

Een koude douche helpt altijd ;) :P
Heb -><- ben; what's in word right?

Maar, duidelijk display van jullie state of mind :7
Merry Lockdown and a Cappy New Year !!.
pi_196583314
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 16:39 schreef Faxie het volgende:

[..]

Altijd weer schrikken bij het omkleden na een kitesurfsessie in de winter :'(
Wie kite er dan ook in de winter? Any vorderingen met het telefoonnummer?
pi_196583353
quote:
15s.gif Op zondag 6 december 2020 16:41 schreef K.loon het volgende:
Hmm,, ik heb een super cute meissie in mijn chat gevangen, maar ze overtreedt voor de derde keer op rij mijn 24h. silence regel.. dilemma's, dilemma's :X
24h silence? Hoezo, Waarom dat? Ik chatte de hele dag door met mijn lover, alleen als we sliepen was er stilte
  zondag 6 december 2020 @ 16:45:23 #107
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_196583366
quote:
15s.gif Op zondag 6 december 2020 16:41 schreef K.loon het volgende:
Hmm,, ik heb een super cute meissie in mijn chat gevangen, maar ze overtreedt voor de derde keer op rij mijn 24h. silence regel.. dilemma's, dilemma's :X
Welke regel?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_196583372
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2020 16:42 schreef Amee het volgende:

[..]

Wie kite er dan ook in de winter? Any vorderingen met het telefoonnummer?
Ze heeft al gereageerd :9 Maar ik geloof niet dat het allemaal heel snel gaat :')

Wanneer krijg ik jouw nummer eigenlijk? :@
pi_196583388
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 16:45 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ze heeft al gereageerd :9 Maar ik geloof niet dat het allemaal heel snel gaat :')

Wanneer krijg ik jouw nummer eigenlijk? :@
Wanneer je mijn privé wordt :P

Veel pauzes?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 06-12-2020 16:47:45 ]
pi_196583429
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2020 16:46 schreef Amee het volgende:

[..]

Wanneer je mijn privé wordt :P

Veel pauzes?
Je wat? :o

Mwa weet nog niet. Had een bericht gestuurd, daarna een soort van 'alles goed?' reactie, maar daarna nog niks. Zal vanavond wel komen gok ik, die zal vast wel een leven hebben verder :P
pi_196583481
quote:
2s.gif Op zondag 6 december 2020 16:17 schreef K.loon het volgende:

[..]

Van ehm.. na de F1 quali tot ergens tussen 4 en 5 vannacht intiem gedaan, daarna vechten om de helft van mijn dekbed }:|
Gewoon onder kruipen...
of een extra dekbed kopen dus.
pi_196583502
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 16:49 schreef Faxie het volgende:

[..]

Je wat? :o

Mwa weet nog niet. Had een bericht gestuurd, daarna een soort van 'alles goed?' reactie, maar daarna nog niks. Zal vanavond wel komen gok ik, die zal vast wel een leven hebben verder :P
Privé. Haha! Je weet wel, vrienden/familie :P

Haha, ja. Maar als ik iemand leuk vind heb ik bijna geen eigen leven meer :P
  zondag 6 december 2020 @ 16:56:11 #113
312702 K.loon
nu met dubbelganger
pi_196583564
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2020 16:44 schreef Amee het volgende:

[..]

24h silence? Hoezo, Waarom dat? Ik chatte de hele dag door met mijn lover, alleen als we sliepen was er stilte
Psies.. ik dus ook.

quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2020 16:45 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Welke regel?
Als ik in een (redelijk serieuze) chat ben, en het is ineens 24h stil zomaar, heb je een 75% kans dat ik je eruit mik. wel afhankelijk van in welke fase we zitten. Dagje niet chatten/geen tijd/zin/bezigheden/life happens, is prima, maar ineens van vrijdagavond tot zondagmiddag silence, en je bent echt weg op maandag. Prima als je een date hebt, maar niet denken dat dat gaat lukken 'onder de radar'.. je bent niks verplicht, maar open en vooral 'eerlijk', zijn bij mij echt core values.

De pest is, dat ze echt Brybry-cute is, dus mijn principiële ik en mijn onderbuik hebben nu een knetterende bonje in mijn hoofd.. ;(
Merry Lockdown and a Cappy New Year !!.
  zondag 6 december 2020 @ 16:57:17 #114
312702 K.loon
nu met dubbelganger
pi_196583589
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 16:52 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Gewoon onder kruipen...
of een extra dekbed kopen dus.
Sowieso niet ónder.. maar een maatje groter dekbed zou een optie kunnen zijn :X
Merry Lockdown and a Cappy New Year !!.
pi_196583609
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2020 16:53 schreef Amee het volgende:

[..]

Privé. Haha! Je weet wel, vrienden/familie :P

Haha, ja. Maar als ik iemand leuk vind heb ik bijna geen eigen leven meer :P
Wij zijn geen vriendjes? ;(
  zondag 6 december 2020 @ 16:59:26 #116
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_196583639
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 16:56 schreef K.loon het volgende:

[..]

Psies.. ik dus ook.
[..]

Als ik in een (redelijk serieuze) chat ben, en het is ineens 24h stil zomaar, heb je een 75% kans dat ik je eruit mik. wel afhankelijk van in welke fase we zitten. Dagje niet chatten/geen tijd/zin/bezigheden/life happens, is prima, maar ineens van vrijdagavond tot zondagmiddag silence, en je bent echt weg op maandag. Prima als je een date hebt, maar niet denken dat dat gaat lukken 'onder de radar'.. je bent niks verplicht, maar open en vooral 'eerlijk', zijn bij mij echt core values.

De pest is, dat ze echt Brybry-cute is, dus mijn principiële ik en mijn onderbuik hebben nu een knetterende bonje in mijn hoofd.. ;(
Je stelt wel al een hoop eisen aan iemand die je nauwelijks kent.
Waarom moet ze verantwoording afleggen wat ze gaat doen en waarom denk je meteen dat ze andere dates heeft dan.

Van iemand als jou zou ik al heel snel wegrennen.
Wie dit leest is een lezer van dit
  zondag 6 december 2020 @ 16:59:27 #117
312702 K.loon
nu met dubbelganger
pi_196583641
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 16:58 schreef Faxie het volgende:

[..]

Wij zijn geen vriendjes? ;(
Sowieso niet, want zij heeft geen slurfje. :)
Merry Lockdown and a Cappy New Year !!.
  zondag 6 december 2020 @ 17:00:28 #118
312702 K.loon
nu met dubbelganger
pi_196583662
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2020 16:59 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Je stelt wel al een hoop eisen aan iemand die je nauwelijks kent.
Waarom moet ze verantwoording afleggen wat ze gaat doen en waarom denk je meteen dat ze andere dates heeft dan.

Van iemand als jou zou ik al heel snel wegrennen.
Hoeft ze niet, ik zeg/eis ook niks, ik zeg alleen hoe mijn hoofd werkt.
Merry Lockdown and a Cappy New Year !!.
pi_196583693
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2020 16:59 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Je stelt wel al een hoop eisen aan iemand die je nauwelijks kent.
Waarom moet ze verantwoording afleggen wat ze gaat doen en waarom denk je meteen dat ze andere dates heeft dan.

Van iemand als jou zou ik al heel snel wegrennen.
Waar lees jij iets over verantwoording afleggen?

Ik lees eerder 'ze moet lekker zelf weten wat ze doet, maar ik heb daar geen zin in'

[ Bericht 6% gewijzigd door Faxie op 06-12-2020 17:07:30 ]
  zondag 6 december 2020 @ 17:07:29 #120
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_196583804
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 17:00 schreef K.loon het volgende:

[..]

Hoeft ze niet, ik zeg/eis ook niks, ik zeg alleen hoe mijn hoofd werkt.
Ja, je maakt allemaal regels in je hoofd waarmee je wrs dan je eigen ruiten ingooit.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_196583886
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2020 17:07 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Ja, je maakt allemaal regels in je hoofd waarmee je wrs dan je eigen ruiten ingooit.
Was het niet zo dat als iemand niet snel reageert, er gewoon niet genoeg interesse was? Lees ik regelmatig in dit topic, volgens mij ook van jou. Of is het nu opeens allemaal weer anders, omdat redenen?

Dan lijkt me die 24hr regel wel handig in zijn geval.
pi_196583905
pi_196584002
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2020 16:53 schreef Amee het volgende:

[..]

Privé. Haha! Je weet wel, vrienden/familie :P

Haha, ja. Maar als ik iemand leuk vind heb ik bijna geen eigen leven meer :P
wild stappen... op zondag met de hele familie aan de borrel.. dat soort dingen...

Oh wacht :X
  zondag 6 december 2020 @ 17:17:22 #124
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_196584015
quote:
10s.gif Op zondag 6 december 2020 17:10 schreef Faxie het volgende:

[..]

Was het niet zo dat als iemand niet snel reageert, er gewoon niet genoeg interesse was? Lees ik regelmatig in dit topic, volgens mij ook van jou. Of is het nu opeens allemaal weer anders, omdat redenen?

Dan lijkt me die 24hr regel wel handig in zijn geval.
Natuurljk, als dit vaak gebeurd kun je je conclusies trekken.
Maar als een gesprek dood loopt en iemand even een paar dagen niks laat horen, heeft het mijn inziens weinig zin allemaal dingen te gaan verzinnen als ‘ze zal wel met anderen daten’.
Ik heb zelf ook geen behoefte om de hele dag door te appen en elke scheet met elkaar te delen.
Betekent niet meteen dat ik geen interesse heb of met anderen ben aan het daten.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_196584031
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 17:00 schreef K.loon het volgende:

[..]

Hoeft ze niet, ik zeg/eis ook niks, ik zeg alleen hoe mijn hoofd werkt.
Gewoon geduld oefenen dus.
Word het niks, word het niks.
En niks verloren... want je had al niks.

Maar met wie maakte je dan ruzie over het dekbed vannacht als je druk op zoek bent naar een date?
  zondag 6 december 2020 @ 17:24:20 #126
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_196584160
Ligt er een beetje aan of het op een dating app of whatsapp is natuurlijk.

Als iemand constant midden in gesprekken 'verdwijnt' en dan dagen later pas wat stuurt dan is het op een gegeven moment ook wel mooi geweest. Dan ben je gewoon niet leuk genoeg en wordt je aan het lijntje gehouden.
  zondag 6 december 2020 @ 17:25:59 #127
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_196584192
quote:
6s.gif Op zondag 6 december 2020 17:24 schreef S95Sedan het volgende:
Ligt er een beetje aan of het op een dating app of whatsapp is natuurlijk.

Als iemand constant midden in gesprekken 'verdwijnt' en dan dagen later pas wat stuurt dan is het op een gegeven moment ook wel mooi geweest. Dan ben je gewoon niet leuk genoeg en wordt je aan het lijntje gehouden.
Ja, ben ik met je eens.

Maar verder: chill, relax. En ga wat leuks doen ter afleiding. ;)
Wie dit leest is een lezer van dit
  zondag 6 december 2020 @ 17:36:04 #128
312702 K.loon
nu met dubbelganger
pi_196584409
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2020 17:07 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Ja, je maakt allemaal regels in je hoofd waarmee je wrs dan je eigen ruiten ingooit.
Of voorkom dat ik een stiekemerd aan de haak sla, ik heb namelijk pas 18 jaar van mijn leven weggepleurd aan vrouwen die de boel besodemieterden..

Als we al 8 dagen op rij tientallen berichtjes per dag doen, en het is steevast stil in het weekend, heb je óf schijt aan me, of je bent dingen aan het doen die je niet wilt vertellen.. zo ingewikkeld is het niet toch? En nogmaals: ik heb ook dates, maar als ik met iemand chat ga ik daar echt 0 geheimzinnig over doen. Chat weet dat ik een date heb, en die date weet dat ik een chat heb; hoe eenvoudig wil je het maken?
Verstoppertje doen, is imo hetzelfde als niet alles vertellen, of om de hete brij heen draaien.. gewoon niet eerlijk, eerlijk is de basis van vertrouwen, vertrouwen is de basis voor een relatie. Wil je serieus genomen worden, zul je die eerlijkheid moeten najagen, anders verkas ik je vanaf het relatiemateriaal-bord naar de afdeling optionele éénmalige weekendvulling, en als het verschuift naar liegen, kom je zelfs daar niet terecht.
quote:
10s.gif Op zondag 6 december 2020 17:10 schreef Faxie het volgende:

[..]

Was het niet zo dat als iemand niet snel reageert, er gewoon niet genoeg interesse was? Lees ik regelmatig in dit topic, volgens mij ook van jou. Of is het nu opeens allemaal weer anders, omdat redenen?

Dan lijkt me die 24hr regel wel handig in zijn geval.
2 maten, maat; specialiteit van vrouwen :P

quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2020 17:17 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Natuurljk, als dit vaak gebeurd kun je je conclusies trekken.
Maar als een gesprek dood loopt en iemand even een paar dagen niks laat horen, heeft het mijn inziens weinig zin allemaal dingen te gaan verzinnen als ‘ze zal wel met anderen daten’.
Ik heb zelf ook geen behoefte om de hele dag door te appen en elke scheet met elkaar te delen.
Betekent niet meteen dat ik geen interesse heb of met anderen ben aan het daten.
Kom op zeg, keertje kan best, maar dit is het tweede weekend dat ze zomaar pleite is.. ik kom niet uit een ei :D

quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 17:18 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Gewoon geduld oefenen dus.
Word het niks, word het niks.
En niks verloren... want je had al niks.

Maar met wie maakte je dan ruzie over het dekbed vannacht als je druk op zoek bent naar een date?
FWB.

quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2020 17:25 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Ja, ben ik met je eens.

Maar verder: chill, relax. En ga wat leuks doen ter afleiding. ;)
Idd, F1 kijken :7
Merry Lockdown and a Cappy New Year !!.
  zondag 6 december 2020 @ 17:39:48 #129
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_196584469
Kloon, ik begrijp je wel. Maar je hebt zeg je 18 jaar weggegooid aan vrouwen die je besodemieteren. Dat vind ik wel heftig.
Misschien sta je er dan ook op een andere manier in? Heb je dat wel een beetje kunnen verwerken?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_196584536
@K.loon goed geregeld :)

Maar persoonlijk als ik iemand leuk vind en ik weet dat ik het weekend weinig tijd ga hebben...
en de rest van de week heb ik alle tijd voor iemand. Zeg ik dat gewoon even.

En dat kan ook prima zonder meteen tot in de details te vertellen met wie je gaat daten.
“Ik heb van het weekend weinig tijd om te appen want ik ga met een dagje naar whatever... spreek je later”

Heb je niks vertelt en de ander weet dat ie niet heel de dag op zn telefoon hoeft te letten.

Maar goed.. natuurlijk alleen als er normaal een soort van semi continu stroom aan berichtjes heen en weer gaat.
Niet als ik af en toe eens kwartiertje besteed aan diegene en de rest van de tijd wat anders doe.
  zondag 6 december 2020 @ 18:00:56 #131
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_196584858
Als je wellicht over die FwB verteld hebt dan begrijp ik wel waarom ze opeens niets meer zegt. Zelf ook zat meegemaakt dat men niet kan omgaan met die openheid en vaag gaat doen.

Is overigens voor mij ook een indicatie dat diegene je niet leuk genoeg vindt.

quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2020 17:25 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Ja, ben ik met je eens.

Maar verder: chill, relax. En ga wat leuks doen ter afleiding. ;)
Ben sowieso weinig actief op apps sinds de laatste date die ik daar had. Weer iemand tegenkomen die 'zogenaamd' interesse toont en dan op een gegeven moment zomaar verdwijnt.

Mij is het al dat gedoe gewoon niet waard.
  zondag 6 december 2020 @ 18:02:35 #132
312702 K.loon
nu met dubbelganger
pi_196584895
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2020 17:39 schreef MissButterflyy het volgende:
Kloon, ik begrijp je wel. Maar je hebt zeg je 18 jaar weggegooid aan vrouwen die je besodemieteren. Dat vind ik wel heftig.
Misschien sta je er dan ook op een andere manier in? Heb je dat wel een beetje kunnen verwerken?
Ik heb geen trust issue's ofzo, dingen gebeuren, de discussie over dat mensen niet geprogrammeerd zijn om monogaam te zijn is al heel oud, maar je kunt niet voorkomen dat die 'bagage' je denkwijze gaat beďnvloeden natuurlijk. Je denkt dat je in een monogame relatie zit, terwijl je heus zelf ook wel eens op jacht zou willen, en dan blijkt na een aantal jaar dat ze een vriendje buiten de deur heeft. Dat hurts like a modderfokker, dat weet iedereen.

Ik promoot niet voor niks dat open en eerlijk.. Als je me besodemietert ben je echt pleite.. ik doe dat niet bij een ander, en ik pik het andersom dus ook niet.. gewoon no match dan. :)

quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 17:42 schreef Uhmmpie het volgende:
@:K.loon goed geregeld :)

Maar persoonlijk als ik iemand leuk vind en ik weet dat ik het weekend weinig tijd ga hebben...
en de rest van de week heb ik alle tijd voor iemand. Zeg ik dat gewoon even.

En dat kan ook prima zonder meteen tot in de details te vertellen met wie je gaat daten.
“Ik heb van het weekend weinig tijd om te appen want ik ga met een dagje naar whatever... spreek je later”

Heb je niks vertelt en de ander weet dat ie niet heel de dag op zn telefoon hoeft te letten.

Maar goed.. natuurlijk alleen als er normaal een soort van semi continu stroom aan berichtjes heen en weer gaat.
Niet als ik af en toe eens kwartiertje besteed aan diegene en de rest van de tijd wat anders doe.
Precies dit is wat je zou verwachten inderdaad. :)
Er zit ook een wezenlijk verschil tussen gewoon aangeven dat je dit weekend (met of zonder 'details') niet beschikbaar bent, of gewoon vanaf de laatste vraag op vrijdagavond half 8 niet meer te reageren, tot zondagavond half 11 'Hoi, nog iets leuks gedaan van het weekend?".
En nogmaals; als er in die 'details' staat dat het een date zou betreffen ga ik daar niet meteen van huppelen, maar ik heb dat natuurlijk gewoon te accepteren, het is mij ook wel eens gebeurd. We zijn aan het daten; soms heb je 4 weken niks, soms heb je er 3 in de week, die planning is vaak lastig :P
Ik durf zelfs te beweren dat als een chat me dat vertelt, ze bij mij eigenlijk meteen binnen is qua vertrouwen _O_

[ Bericht 5% gewijzigd door K.loon op 06-12-2020 18:12:09 ]
Merry Lockdown and a Cappy New Year !!.
pi_196585010
quote:
17s.gif Op zondag 6 december 2020 13:14 schreef Brybry het volgende:
Bedankt voor jullie reacties , dat stelt me gerust. M'n laatste relatie was echt een hel dus ik denk dat ik daardoor gewoon ontzettend onzeker ben geworden.
Slechter kan het niet worden dus
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_196585491
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 18:02 schreef K.loon het volgende:

[..]

Precies dit is wat je zou verwachten inderdaad. :)
Er zit ook een wezenlijk verschil tussen gewoon aangeven dat je dit weekend (met of zonder 'details') niet beschikbaar bent, of gewoon vanaf de laatste vraag op vrijdagavond half 8 niet meer te reageren, tot zondagavond half 11 'Hoi, nog iets leuks gedaan van het weekend?".
En nogmaals; als er in die 'details' staat dat het een date zou betreffen ga ik daar niet meteen van huppelen, maar ik heb dat natuurlijk gewoon te accepteren, het is mij ook wel eens gebeurd. We zijn aan het daten; soms heb je 4 weken niks, soms heb je er 3 in de week, die planning is vaak lastig :P
Ik durf zelfs te beweren dat als een chat me dat vertelt, ze bij mij eigenlijk meteen binnen is qua vertrouwen _O_
Hehe mja.. hier nu relatie met iemand...
die gewoon mijn drama’s kent.
Superhandig... nooit meer zorgen maken over dingen die de ander potentieel niet weet.

Voordelen van elkaar al wat langer kennen en vele uren appjes besteed hebben zonder een relatie in gedachten te hebben :)
Kun je gewoon ongeneerd klagen over wat je dwars zit... en nu weten we gewoon hoe het zit met elkanders exen en andere drama’s dus het is nooit gedoe of ingewikkeld danwel een “gevoelig onderwerp”.
  zondag 6 december 2020 @ 18:28:24 #135
312702 K.loon
nu met dubbelganger
pi_196585671
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2020 18:23 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hehe mja.. hier nu relatie met iemand...
die gewoon mijn drama’s kent.
Superhandig... nooit meer zorgen maken over dingen die de ander potentieel niet weet.

Voordelen van elkaar al wat langer kennen en vele uren appjes besteed hebben zonder een relatie in gedachten te hebben :)
Kun je gewoon ongeneerd klagen over wat je dwars zit... en nu weten we gewoon hoe het zit met elkanders exen en andere drama’s dus het is nooit gedoe of ingewikkeld danwel een “gevoelig onderwerp”.
Je kunt van een ander niet verwachten dat hij/zij rekening houdt met jouw issues, als je ze niet de kennis en tools geeft om dat te doen. Als er fatsoenlijk diepgang in een chat zit, weet je na een week serieus veel van me.
Merry Lockdown and a Cappy New Year !!.
  zondag 6 december 2020 @ 18:30:33 #136
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_196585729
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 18:28 schreef K.loon het volgende:

[..]

Je kunt van een ander niet verwachten dat hij/zij rekening houdt met jouw issues, als je ze niet de kennis en tools geeft om dat te doen. Als er fatsoenlijk diepgang in een chat zit, weet je na een week serieus veel van me.
Waarom verwacht je diepgang in een chat?
Ik heb liever diepe gesprekken face 2 face.

Niet iedereen heeft veel tijd en zin om te appen.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_196585779
Geen tijd om te appen, maar wel om te daten :')
  zondag 6 december 2020 @ 18:35:10 #138
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_196585849
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 18:32 schreef Faxie het volgende:
Geen tijd om te appen, maar wel om te daten :')
Dat bepaal ik nog altijd zelf.

Bij een echte ontmoeting krijg je een veel betere indruk, hoor je iemands stem, zie je wat iemand uitstraalt enz.
Dan ga ik geen uren energie steken in appen.

Maar misschien ben ik er ouderwets in.
Wie dit leest is een lezer van dit
  zondag 6 december 2020 @ 18:44:26 #139
312702 K.loon
nu met dubbelganger
pi_196586138
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2020 18:30 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Waarom verwacht je diepgang in een chat?
Ik heb liever diepe gesprekken face 2 face.

Niet iedereen heeft veel tijd en zin om te appen.
Bellen is ook een optie, geen enkel probleem.. bestaat pas 80 jaar ofzo :) Appen is leuk, maar niet bepaald het meest geweldige communicatiemiddel sws.

Ik verwacht ook diepgang in een relatie, en een zekere openheid van iemand. Als ik je dingen vertel, verwacht ik ook wat terug, of vind je dat ook weer raar?

En wat Fax zegt: geen tijd voor af en toe een zinnetje? Geen zin om tijd te máken dus, iedereen heeft pauze, en als je een leuke nieuwe chat hebt, wil je kletsen. 'Interesse' is the magic word.
Je geeft je kind een nieuwe game, hij mikt hem in de hoek en zegt: "ik kijk van de week wel even, als ik niks beters te doen heb." Voelt kut, toch? Nou, dat was een game, ik ben een mens :W
Merry Lockdown and a Cappy New Year !!.
pi_196586143
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2020 18:35 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Dat bepaal ik nog altijd zelf.

Bij een echte ontmoeting krijg je een veel betere indruk, hoor je iemands stem, zie je wat iemand uitstraalt enz.
Dan ga ik geen uren energie steken in appen.

Maar misschien ben ik er ouderwets in.
Je hoeft er toch ook weer niet gelijk uren energie in te steken?

Maar ik vind het vrij apart dat een oppervlakkige chat voldoende schijnt te zijn om af te spreken. Dan moet je er ook niet van staan opkijken dat je iemand treft die oppervlakkig in de date staat...
pi_196586237
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 18:44 schreef K.loon het volgende:

[..]

Bellen is ook een optie, geen enkel probleem.. bestaat pas 80 jaar ofzo :) Appen is leuk, maar niet bepaald het meest geweldige communicatiemiddel sws.

Ik verwacht ook diepgang in een relatie, en een zekere openheid van iemand. Als ik je dingen vertel, verwacht ik ook wat terug, of vind je dat ook weer raar?

En wat Fax zegt: geen tijd voor af en toe een zinnetje? Geen zin om tijd te máken dus, iedereen heeft pauze, en als je een leuke nieuwe chat hebt, wil je kletsen. 'Interesse' is the magic word.
Je geeft je kind een nieuwe game, hij mikt hem in de hoek en zegt: "ik kijk van de week wel even, als ik niks beters te doen heb." Voelt kut, toch? Nou, dat was een game, ik ben een mens :W
Waar ik me over verbaas is dat veel mensen echt zooooo verschrikkelijk weinig tijd hebben om even een appje te sturen. Echt gewoon elk moment van de dag druk druk druk druk. Toch bizar als je je bedenkt dat 99% van de profielen 'Netflixen en lekker op de bank' in de ene vorm of de ander vermeldt _O-

Dat geeft me eerlijk gezegd eerder de indruk dat de interesse voor het hele datinggebeuren sowieso niet zo hoog ligt, en dat het maar als een tijdsverdrijf wordt beschouwd.
  zondag 6 december 2020 @ 18:50:41 #142
312702 K.loon
nu met dubbelganger
pi_196586318
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2020 18:35 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Dat bepaal ik nog altijd zelf.

Bij een echte ontmoeting krijg je een veel betere indruk, hoor je iemands stem, zie je wat iemand uitstraalt enz.
Dan ga ik geen uren energie steken in appen.

Maar misschien ben ik er ouderwets in.
Ik denk dat ik vrij veilig kan beweren dat de kans bijzonder klein is dat wij ooit samen koffie gaan drinken :+
Merry Lockdown and a Cappy New Year !!.
  zondag 6 december 2020 @ 19:04:05 #143
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_196586691
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 18:44 schreef K.loon het volgende:

[..]

Bellen is ook een optie, geen enkel probleem.. bestaat pas 80 jaar ofzo :) Appen is leuk, maar niet bepaald het meest geweldige communicatiemiddel sws.

Ik verwacht ook diepgang in een relatie, en een zekere openheid van iemand. Als ik je dingen vertel, verwacht ik ook wat terug, of vind je dat ook weer raar?

En wat Fax zegt: geen tijd voor af en toe een zinnetje? Geen zin om tijd te máken dus, iedereen heeft pauze, en als je een leuke nieuwe chat hebt, wil je kletsen. 'Interesse' is the magic word.
Je geeft je kind een nieuwe game, hij mikt hem in de hoek en zegt: "ik kijk van de week wel even, als ik niks beters te doen heb." Voelt kut, toch? Nou, dat was een game, ik ben een mens :W
Jij hebt het over dat iemand je via de app al aardig kan leren kennen. Nou, dan moeten er toch al heel wat app-uren in worden gestoken.

Vind ik zo zonde van m’n tijd als de date in het echt dan tegenvalt.

En dat betekent niet dat ik helemaal geen Appjes stuur he.
Maar geen urenlange ‘diepgang’.

Dan vind ik bellen een stuk leuker! Ook voor een date. Of videobellen. Krijg je al veel meer een indruk van een persoon.
Wie dit leest is een lezer van dit
  zondag 6 december 2020 @ 19:05:23 #144
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_196586728
quote:
10s.gif Op zondag 6 december 2020 18:50 schreef K.loon het volgende:

[..]

Ik denk dat ik vrij veilig kan beweren dat de kans bijzonder klein is dat wij ooit samen koffie gaan drinken :+
Dat denk ik ook, Jean-Kloot Balzak. :D
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_196586797
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 18:44 schreef Faxie het volgende:

[..]

Je hoeft er toch ook weer niet gelijk uren energie in te steken?

Maar ik vind het vrij apart dat een oppervlakkige chat voldoende schijnt te zijn om af te spreken. Dan moet je er ook niet van staan opkijken dat je iemand treft die oppervlakkig in de date staat...
En dan verbaasd zijn als het vervolgens communicatietechnisch niet werkt inderdaad

Ik spreek niet af met mensen waar ik niet via chat OOK een goed gesprek mee kan voeren.
pi_196586801
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 18:48 schreef Faxie het volgende:

[..]

Waar ik me over verbaas is dat veel mensen echt zooooo verschrikkelijk weinig tijd hebben om even een appje te sturen. Echt gewoon elk moment van de dag druk druk druk druk. Toch bizar als je je bedenkt dat 99% van de profielen 'Netflixen en lekker op de bank' in de ene vorm of de ander vermeldt _O-

Dat geeft me eerlijk gezegd eerder de indruk dat de interesse voor het hele datinggebeuren sowieso niet zo hoog ligt, en dat het maar als een tijdsverdrijf wordt beschouwd.
Mensen hebben tijd zat ze leven alleen in de illusie dat ze het druk hebben.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_196586864
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 19:07 schreef vipergts het volgende:

[..]

Mensen hebben tijd zat ze leven alleen in de illusie dat ze het druk hebben.
Dat klinkt ook sjieker.
pi_196586926
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 19:07 schreef vipergts het volgende:

[..]

Mensen hebben tijd zat ze leven alleen in de illusie dat ze het druk hebben.
Work hard, play hard :P
  zondag 6 december 2020 @ 19:11:45 #149
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_196586942
Ik heb trouwens nog nooit meegemaakt dat iemand moeilijk deed als ik zei niet van appen te houden, maar dat ik wel een keer wil bellen/ videobellen voor een eerste indruk.
Wie dit leest is een lezer van dit
  zondag 6 december 2020 @ 19:12:09 #150
312702 K.loon
nu met dubbelganger
pi_196586956
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 18:48 schreef Faxie het volgende:

[..]

Waar ik me over verbaas is dat veel mensen echt zooooo verschrikkelijk weinig tijd hebben om even een appje te sturen. Echt gewoon elk moment van de dag druk druk druk druk. Toch bizar als je je bedenkt dat 99% van de profielen 'Netflixen en lekker op de bank' in de ene vorm of de ander vermeldt _O-

Dat geeft me eerlijk gezegd eerder de indruk dat de interesse voor het hele datinggebeuren sowieso niet zo hoog ligt, en dat het maar als een tijdsverdrijf wordt beschouwd.
Tijd willen máken.. en dat tijdsverdrijf is sarcastisch natuurlijk, maar het is wel fijn als je je gewild en gewenst voelt.. maar er is idd een bepaald type vrouw die graag een beetje de broek aan heeft en 'zelf wel uitmaakt wanneer ze vindt dat jij wel een berichtje hebt verdiend' maar die gaan al huilen bij mijn profieltekst, dus die ga ik niet op chats tegenkomen, hooguit op een forum ofzo ~O>

Ik eis ook geen 24/7 app contact, ik eis helemaal niks, ik heb alleen vraagtekens bij die bijzondere blackspots in de communicatie tussen vrijdagavond en zondagmiddag. Er wordt nu een heel verhaal van gemaakt. Ik gaf gewoon aan dat ik twijfel om d'r eruit te gooien... ze is echt cute, maja, ga ik daarvoor mijn principes oprekken? To ditch ot not to ditch, that is zhe question. :+

Ruggengraat of flapdrol zeg maar O-)
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2020 19:04 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Jij hebt het over dat iemand je via de app al aardig kan leren kennen. Nou, dan moeten er toch al heel wat app-uren in worden gestoken.

Vind ik zo zonde van m’n tijd als de date in het echt dan tegenvalt.

En dat betekent niet dat ik helemaal geen Appjes stuur he.
Maar geen urenlange ‘diepgang’.

Dan vind ik bellen een stuk leuker! Ook voor een date. Of videobellen. Krijg je al veel meer een indruk van een persoon.
Hmm, kan wel hoor.. kost idd heel veel tijd, maar dat geeft niet, er is geen haast :)

Ik vind bellen of vidcallen ook leuker, maar de meeste vrouwen vinden dat erg eng en confronterend.. het is zéker weten 200% beter en efficiënter dan chatten, helemaal eens ^O^

Kusjes Mr Jean-Claude :*

Ik lust ook Fristi trouwens O-)
Merry Lockdown and a Cappy New Year !!.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')