Hij wil alleen hier bij mjj afspreken, verklaring is dat hij voor z'n zieke moeder zorgt.quote:Op woensdag 9 december 2020 09:37 schreef Godshand het volgende:
[..]
Lies ja?
Was hij al getrouwd of was zijn pielemuis 10 cm korter dan beloofd?
Vooruit, je hebt een punt.quote:Op woensdag 9 december 2020 09:18 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Juist niet, dat waren jullie toen het ging over forever single![]()
hmm dat klinkt wel dubieus jaquote:Op woensdag 9 december 2020 09:42 schreef Brybry het volgende:
[..]
Hij wil alleen hier bij mjj afspreken, verklaring is dat hij voor z'n zieke moeder zorgt.
Ik spreek hem alleen sochtends vroeg of als hij op het werk is.
Deelt heel weinig uit z'n privéleven..
Dat zijn al genoeg alarmbellen voor mij
Ja en het grappige is , toen hij contact zocht heb ik hem gezegd dat ik niet gediend ben van dat soort dingen en dat als hij échte interesse heeft hij dus opener moet zijn, hij zou z'n best gaan doen want hij vind me helemaal fantastisch.quote:
nice try... not.quote:Op woensdag 9 december 2020 09:46 schreef Brybry het volgende:
[..]
Ja en het grappige is , toen hij contact zocht heb ik hem gezegd dat ik niet gediend ben van dat soort dingen en dat als hij échte interesse heeft hij dus opener moet zijn, hij zou z'n best gaan doen want hij vind me helemaal fantastisch.
Nou, mission failed.
Wat een gedoe allemaal.quote:Op woensdag 9 december 2020 09:46 schreef Brybry het volgende:
[..]
Ja en het grappige is , toen hij contact zocht heb ik hem gezegd dat ik niet gediend ben van dat soort dingen en dat als hij échte interesse heeft hij dus opener moet zijn, hij zou z'n best gaan doen want hij vind me helemaal fantastisch.
Nou, mission failed.
Hoe lang heb je het nu al zo?quote:Op woensdag 9 december 2020 07:56 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hm nou niet perse dus. Als je jezelf mentaal instelt op dat het niet meer wordt dan een fwb.. dan raak je wel aan elkaar gehecht maar wordt het (in mijn geval in ieder geval) dus echt niet meer dan dat.)
Klinkt als bijvangst.quote:Op woensdag 9 december 2020 09:42 schreef Brybry het volgende:
[..]
Hij wil alleen hier bij mjj afspreken, verklaring is dat hij voor z'n zieke moeder zorgt.
Ik spreek hem alleen sochtends vroeg of als hij op het werk is.
Deelt heel weinig uit z'n privéleven..
Dat zijn al genoeg alarmbellen voor mij
Het viel mij ook al op, is fax hier de virtuele doorgeef- en uithuiltrofee ofzo? wtf?quote:Op woensdag 9 december 2020 08:30 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Niet echt, hij wordt gewoon weer afgewezen en weggezet met een kite.
En een vrouw die hem wil laat hij niet toe.
quote:Op woensdag 9 december 2020 10:33 schreef K.loon het volgende:
[..]
Het viel mij ook al op, is fax hier de virtuele doorgeef- en uithuiltrofee ofzo? wtf?
Fax is een toffe peer , en Bry het snoepie van de week, wat gaat hier mis?
quote:Op woensdag 9 december 2020 10:41 schreef Lokasenna het volgende:
Leuke ongecompliceerde vrouwen posten niet op FOK!
Nee, hij verdient een leuke relatie, net als jij... Dat 'de ingewikkelde muts uithangen' is gewoon een keuze, een muurtje, een afweermechanisme. :'hij verdient beter' blaaaaaaaaaatquote:Op woensdag 9 december 2020 10:39 schreef Brybry het volgende:
[..]![]()
![]()
Juist omdat Faxie zo'n toffe peer is "zet ik hem weg"
Hij verdiend gewoon een leuke ongecompliceerde vrouw, en dat ben ik niet.
Hehe tja.. dat krijg je er vanquote:Op woensdag 9 december 2020 10:28 schreef K.loon het volgende:
[..]
Hoe lang heb je het nu al zo?![]()
Ik heb nu denk ik al een maand of 8 , 9 dezelfde FWB juf, en we hebben wel al wat hobbeltjes gehad die over gevoelens gingen... niks heftigs, maar wel merken dat je toch meer om elkaar geeft dan aanvankelijk het plan in je hoofd was, en soms moeten we onszelf dan even pas op de plaats doen, of we maken effe lekker 'bonje' om te bevestigen dat het niet zou werken. ( En dan daarna : neuken?!![]()
)
![]()
Het is net een relatie, maar dan anders
Hoe vaak Faxie dat al niet gehoord heeft.quote:Op woensdag 9 december 2020 10:39 schreef Brybry het volgende:
[..]![]()
![]()
Juist omdat Faxie zo'n toffe peer is "zet ik hem weg"
Hij verdiend gewoon een leuke ongecompliceerde vrouw, en dat ben ik niet.
Je zou er maar een relatie mee hebben.quote:Op woensdag 9 december 2020 10:41 schreef Lokasenna het volgende:
quote:Op woensdag 9 december 2020 10:41 schreef Lokasenna het volgende:
Zal wel meevallen.. zij heeft nog een demente moeder die ze net hebben opgesloten omdat ze het halve vph besmette, en ik heb geen ouders meer, dus dat scheeltquote:Op woensdag 9 december 2020 11:18 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hehe tja.. dat krijg je er van
Gevoelens is 1 ding.. relatie-verwachtingen is subtiel anders denk ik.
Dan moet je ineens met kerst naae schoonouders enzo.
Hmm dat is wel naar ja.quote:Op woensdag 9 december 2020 11:43 schreef K.loon het volgende:
[..]
Zal wel meevallen.. zij heeft nog een demente moeder die ze net hebben opgesloten omdat ze het halve vph besmette, en ik heb geen ouders meer, dus dat scheeltMaar idd, er kwamen een tijdje geleden bij haar van die 'waarom wil hij mij eigenlijk niet?' gevoelens kijken, en dat is echt tricky materie.. want die 'redenen' zijn er, maar ga dat maar eens even uitleggen zonder iemand te kwetsen.
![]()
Het is- en blijft een gevalletje 'glad ijs', en het is gecompliceerder dan men vaak denkt.
Zeker... voor elk probleem is er een oplossing.quote:Op woensdag 9 december 2020 11:44 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hmm dat is wel naar ja.
Maar gezien het een tijdje geleden is... kwam het goed kennelijk
Tot ze toch ondertussen toch meer wenst.quote:Op woensdag 9 december 2020 12:03 schreef K.loon het volgende:
[..]
Zeker... voor elk probleem is er een oplossing.
quote:Op woensdag 9 december 2020 11:16 schreef K.loon het volgende:
[..]
Nee, hij verdient een leuke relatie, net als jij... Dat 'de ingewikkelde muts uithangen' is gewoon een keuze, een muurtje, een afweermechanisme. :'hij verdient beter' blaaaaaaaaaat![]()
![]()
Als jij ervoor kiest om Fax in te pikken, smelt je hem met een smile en een knipoog en je legt hem op je bobo, zo simpel kan het werken.. ->> keuzes.
Het blijft een vrouw met gevoelens, is allemaal wel uit te leggen, maar als het hoofd eenmaal die vraag in de carrousel heeft gegooid, blijft hij langs komen; vraag: zeg waarom zeg jij eigenlijk dat ik niet.. ->> nou omdat dit en dat ->> ja maar, als.. ->> nee want zus en zo... ->> Ok, ik snap hetquote:Op woensdag 9 december 2020 12:07 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Tot ze toch ondertussen toch meer wenst.
Het zou toch fijn zijn dat je gewoon kunt zeggen/of er niet om heen hoeft te draaien waarom het enkel fwb is.
Ingewikkeldquote:Op woensdag 9 december 2020 12:23 schreef K.loon het volgende:
[..]
Het blijft een vrouw met gevoelens, is allemaal wel uit te leggen, maar als het hoofd eenmaal die vraag in de carrousel heeft gegooid, blijft hij langs komen; vraag: zeg waarom zeg jij eigenlijk dat ik niet.. ->> nou omdat dit en dat ->> ja maar, als.. ->> nee want zus en zo... ->> Ok, ik snap het.. Volgende week ->> zeg.. ik zat eens te denken he...
![]()
Het.is.vrouw -> werkt als vrouw, denkt als vrouw.
Mja probleem is dat mensen doorgaans liever niet horen wat een ander minder leuk vind aan ze.quote:Op woensdag 9 december 2020 12:07 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Tot ze toch ondertussen toch meer wenst.
Het zou toch fijn zijn dat je gewoon kunt zeggen/of er niet om heen hoeft te draaien waarom het enkel fwb is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |