abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196549795

Voor Myra :*
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 4 december 2020 @ 14:39:28 #2
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196549801
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 14:32 schreef minilot het volgende: [..] Jeej! Heb je het boek?
Nee :( Staat vast wel online toch? Hoewel, hoe heet dat in het Engels? _O-
pi_196549839
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 14:39 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Het heet in het Engelstalige boek ook 'Gevulde speculaas'! :D
pi_196549858
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 14:36 schreef minilot het volgende:
Wilde je 'm vervolgens ook even niet meer zoenen? :) :)
Daar heb ik eigenlijk niet eens over nagedacht. :D Toen had ik het alweer losgelaten. :')
pi_196549869
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 14:39 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ah, hierzo :
https://wakeandbakemama.c(...)s-gevulde-speculaas/
..bijvoorbeeld :)
  vrijdag 4 december 2020 @ 14:46:04 #6
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196549938
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2020 14:42 schreef minilot het volgende:

[..]

Ah, hierzo :
https://wakeandbakemama.c(...)s-gevulde-speculaas/
..bijvoorbeeld :)
Ah thanks. O+
pi_196549960
Maar @Myraela - het geldt hier voor van alles eigenlijk wel: Sinterklaas, kerst, Pasen, naar het strand, koekjes bakken, naar de markt, tegen herfstbladeren schoppen, naar de Efteling, zwemmen - allemaal altijd al leuk gevonden maar nu met kind slaat het helemaal nergens meer op, zo leuk! O+
pi_196549968
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 14:46 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ah thanks. O+
Als je het (zoals ik) liever in het Nederlands hebt: http://onskookblog.be/archieven/2422
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_196549990
Ik moet dus eerst nog amandelen kraken. En spijs hoor je te maken van blanke amandelen, dus dan moet ik ze ook nog ontvellen. Wat denken jullie, zou het ook wel met bevelde amandelen kunnen? Wordt het iets hartiger misschien?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_196550007
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 december 2020 14:47 schreef sigme het volgende:

[..]

Als je het (zoals ik) liever in het Nederlands hebt: http://onskookblog.be/archieven/2422
Hela, daarin wordt drieėnhalve theelepel specerijenmix gebruikt in plaats van de vier theelepels ervan in het boek!
pi_196550033
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2020 14:47 schreef minilot het volgende:
Maar @:Myraela - het geldt hier voor van alles eigenlijk wel: Sinterklaas, kerst, Pasen, naar het strand, koekjes bakken, naar de markt, tegen herfstbladeren schoppen, naar de Efteling, zwemmen - allemaal altijd al leuk gevonden maar nu met kind slaat het helemaal nergens meer op, zo leuk! O+
Dat geloof ik meteen, ja. O+ Zei laatst ook al tegen m'n vriend dat ik (als iemand die niets met pretparken heeft) wel echt naar Disney enzo wil als ik zo'n kleintje heb. Omg, en de kinderboerderij. O+

Wel fijn dat je ook de tijd en energie hebt om er van te kunnen genieten.
  vrijdag 4 december 2020 @ 14:53:19 #12
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_196550064
Nog leuker: kleinkinderen. Wel verwennen, geen verantwoordelijkheid qua opvoeding. ^O^
Ik raad jullie aan om daarmee meteen te beginnen. :')
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_196550072
quote:
5s.gif Op vrijdag 4 december 2020 14:48 schreef sigme het volgende:
Ik moet dus eerst nog amandelen kraken. En spijs hoor je te maken van blanke amandelen, dus dan moet ik ze ook nog ontvellen. Wat denken jullie, zou het ook wel met bevelde amandelen kunnen? Wordt het iets hartiger misschien?
Wel eens gedaan, resultaat is een wat gruizigere spijs met net iets minder aangenaam mondgevoel. Veel scheelt het niet, vond ik, maar wel duidelijk merkbaar. Maar goed, ik ontvel ook kikkererwten bij hummus maken, beetje perfectionistisch in zulks..
pi_196550105
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 december 2020 14:53 schreef golfer het volgende:
Nog leuker: kleinkinderen. Wel verwennen, geen verantwoordelijkheid qua opvoeding. ^O^
Ik ga het hier eens in de groep gooien ^O^ ;)
Overigens vind ik die bijkomende verantwoordelijkheid juist echt ontzettend gaaf :)
pi_196550121
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 14:53 schreef minilot het volgende:

[..]

Wel eens gedaan, resultaat is een wat gruizigere spijs met net iets minder aangenaam mondgevoel. Veel scheelt het niet, vond ik, maar wel duidelijk merkbaar. Maar goed, ik ontvel ook kikkererwten bij hummus maken, beetje perfectionistisch in zulks..
Ha, top, dan ga ik mooi niet ontvellen. Niks voor mij ;)
En Belgische theelepels zijn gewoon net een klein beetje groter dan die van Ottolenghi. (Geen idee waar Ottolenghi vandaan komt en ik weet ook niet of het een persoon is :@).
pi_196550156
@sigme
Theelepels en eetlepels bij Britse en Amerikaanse recepten, dat heeft niks te maken met wat er toevallig aan zoiets in je besteklade ligt, het zijn gewoon vaststaande inhoudsmaat-aanduidingen, respectievelijk 4,9 ml en 14,8 ml :Y
pi_196550175
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 december 2020 14:53 schreef golfer het volgende:
Dat klinkt ongeveer zoals een neefje of nichtje. :D Lijkt me juist tof om een grotere invloed te zijn en die verantwoordelijkheid ook te dragen.

Ik vind het wel absurt om te zien hoe m'n moeder nu oma is. Baby zit aan de andere kant van de wereld en heeft ze nog nooit gezien, maar jeetje wat zou het een geweldig kind zijn. :') Ik begrijp nog erg weinig van dat soort emoties.
pi_196550219
Oh en @sigme: Ottolenghi is Yotam Ottolenghi, een Israėlisch-Britse dude met nogal wat restaurants, deli's en kookboeken op zijn naam :)

pi_196550229
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 14:51 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dat geloof ik meteen, ja. O+ Zei laatst ook al tegen m'n vriend dat ik (als iemand die niets met pretparken heeft) wel echt naar Disney enzo wil als ik zo'n kleintje heb. Omg, en de kinderboerderij. O+

Wel fijn dat je ook de tijd en energie hebt om er van te kunnen genieten.
Wij wonen onderhand in de Efteling en dat vind ik superleuk met de kinderen. Maar Phantasialand vorig jaar en het jaar er voor Disney was toch echt wel extra geweldig met mijn kinderen. O+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_196550237
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2020 14:59 schreef minilot het volgende:
@:Sigme
Theelepels en eetlepels bij Britse en Amerikaanse recepten, dat heeft niks te maken met wat er toevallig aan zoiets in je besteklade ligt, het zijn gewoon vaststaande inhoudsmaat-aanduidingen, respectievelijk 4,9 ml en 14,8 ml :Y
Ik heb hier dan ook een mooi standaardsetje maatlepels liggen :)
pi_196550246
Ik duik in herfstblaadjes als ik de kans krijg EN ZE NIET NAT ZIJN.
Werewolf
pi_196550264
quote:
Jaja, dat weet ik wel, maar leg dat die Belgen maar uit ;).
pi_196550266
quote:
Weeg jij dit dan ook af of pak je toch gewoon een thee- of eetlepel? :P
pi_196550275
Mond verbrand aan chocolademelk }:| c_/
pi_196550279
Ik heb stiekem allemaal mooie setjes liggen om theelepels enzo af te meten. Nog nooit gebruikt. Maar ik ben sowieso nooit zo exact.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')