SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nice.quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:38 schreef Amarantha het volgende:
Wel nice een vet mooie boxspring nog met nieuw matras (hun hadden liever een andere dus deze stond nieuw ergens in de opslag) gewoon voor niks van een FOK!ker.
Dat riep ik toen ook steeds en toen kreeg ik dit aangeboden.quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nice.
ik moet ook eens een nieuw bed
Niet alleen dat hoorquote:Op vrijdag 4 december 2020 12:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Omdat ik nieuwsgierig ben naar de mensen die zon inrichting hebben?
Je had het zelf laatst ook over je blauwe taxi's in de straat :pquote:Op vrijdag 4 december 2020 12:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Niet alleen dat hoorlaatst was je ook al bezig over wanneer je sirenes hoort enzo.. En zo kan ik me nog wel wat posts herinneren.
Is je vriend ook dik dan?quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:42 schreef Amarantha het volgende:
Alleen mijn volgende bed gaat wel groter worden. Merk dat 140x200 toch beetje krap is met 2 mensen soms.
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
Ik werd vanmorgen ook diagonaal wakker.quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:46 schreef Amarantha het volgende:
Slanke mensen kunnen ook veel ruimte in beslag nemen.
Maar je kunt je nieuwe paleisje toch wel een beetje eclectisch inrichten? Kleurige behangetjes, bonte meubels, opvallende accessoires?quote:
Sommige opvallende accessoires kun je beter in het nachtkastje laten liggen als je een rondleiding door je nieuwe huis geeft.quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar je kunt je nieuwe paleisje toch wel een beetje eclectisch inrichten? Kleurige behangetjes, bonte meubels, opvallende accessoires?
Scheer je dan ook eensquote:
Heb je hier ervaring mee?quote:Op vrijdag 4 december 2020 13:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sommige opvallende accessoires kun je beter in het nachtkastje laten liggen als je een rondleiding door je nieuwe huis geeft.
Mwah, van sommige moet je al weten wat het zijn.quote:Op vrijdag 4 december 2020 13:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sommige opvallende accessoires kun je beter in het nachtkastje laten liggen als je een rondleiding door je nieuwe huis geeft.
Nichtje van me belde me een keer overstuur op, die had een plakkerige dildo gevonden in de bank bij een ander neefje, ze klonk als een brandweersirene door de telefoonquote:
quote:Op vrijdag 4 december 2020 13:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nichtje van me belde me een keer overstuur op, die had een plakkerige dildo gevonden in de bank bij een ander neefje, ze klonk als een brandweersirene door de telefoon
Dat weet ik wel zekerquote:Op vrijdag 4 december 2020 13:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien heeft je neefje een heel boeiend seksleven.
ben wel benieuwd hoe een plakkerige dildo in een bank terecht komtquote:Op vrijdag 4 december 2020 13:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien heeft je neefje een heel boeiend seksleven.
Ik wil niet weten hoe je dit weet.quote:
Matige kwaliteit plastic en aan het vergaan geslagen?quote:Op vrijdag 4 december 2020 13:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben wel benieuwd hoe een plakkerige dildo in een bank terecht komt
en hoe lang zo iets plakkerig blijft.
Keer proberen dan maar.quote:Op vrijdag 4 december 2020 13:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben wel benieuwd hoe een plakkerige dildo in een bank terecht komt
en hoe lang zo iets plakkerig blijft.
We hebben regelmatig samen een gezellig bijkletsavondjequote:Op vrijdag 4 december 2020 13:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik wil niet weten hoe je dit weet.
Ik zeg toch dat ik niet wil weten...quote:Op vrijdag 4 december 2020 13:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We hebben regelmatig samen een gezellig bijkletsavondje
Hebben jij en je broer nooit zulke praatavondjes?quote:Op vrijdag 4 december 2020 13:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik niet wil weten...
Mag hopen dat Joop dat niet heeft, het is immers ook míjn seksleven en ik vind niet dat dat familie wat aangaat.quote:Op vrijdag 4 december 2020 13:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hebben jij en je broer nooit zulke praatavondjes?
ik heb geen broer..quote:Op vrijdag 4 december 2020 13:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hebben jij en je broer nooit zulke praatavondjes?
Je merkt ook niet dat hij foto's maakt en door appt tijdens de seks zeker?quote:Op vrijdag 4 december 2020 13:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mag hopen dat Joop dat niet heeft, het is immers ook míjn seksleven en ik vind niet dat dat familie wat aangaat.
Niet gevraagd waar hij naar rook? Ofquote:Op vrijdag 4 december 2020 13:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nichtje van me belde me een keer overstuur op, die had een plakkerige dildo gevonden in de bank bij een ander neefje, ze klonk als een brandweersirene door de telefoon
Wat preuts?quote:Op vrijdag 4 december 2020 13:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mag hopen dat Joop dat niet heeft, het is immers ook míjn seksleven en ik vind niet dat dat familie wat aangaat.
Zo sta ik er ook in.quote:Op vrijdag 4 december 2020 13:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij appt niet.quote:Op vrijdag 4 december 2020 13:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Je merkt ook niet dat hij foto's maakt en door appt tijdens de seks zeker?
Dat boeit mij verder niet hoor, wat jij als preuts beschouwt.quote:
https://nos.nl/artikel/23(...)rouwen-in-benin.htmlquote:"Hij is er geen man naar om fantasieverhalen te vertellen. Ook dat van die vier vrouwen geloof ik wel, want hij komt altijd heel moe terug als hij in Benin is geweest."
Lolwhutquote:Op vrijdag 4 december 2020 13:27 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)rouwen-in-benin.html
Oh, alles schuift rechtstreeks in de cloudquote:
Onlangs camera gekocht om het huis te bewaken.quote:Op vrijdag 4 december 2020 13:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh, alles schuift rechtstreeks in de cloud
Nee joh, dat weigert 'ie allemaal.quote:Op vrijdag 4 december 2020 13:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh, alles schuift rechtstreeks in de cloud
allemaal Bassface selfiesquote:Op vrijdag 4 december 2020 13:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee joh, dat weigert 'ie allemaal.
Sowieso, op het moment dat 'ie een foto wil maken, crasht z'n telefoon of hij opent spontaan de frontcam.
Spiegel van 5 x 5 aan het plafond.quote:Op vrijdag 4 december 2020 13:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Onlangs camera gekocht om het huis te bewaken.
Damn it, ik wilde juist gaan kraken als je weg was met Caliquote:Op vrijdag 4 december 2020 13:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Onlangs camera gekocht om het huis te bewaken.
'leuks'quote:Op vrijdag 4 december 2020 13:42 schreef UitStraling het volgende:
Iemand nog wat leuks te vertellen?
gewoon een zwart balkje voor je ogen houdenquote:Op vrijdag 4 december 2020 13:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Damn it, ik wilde juist gaan kraken als je weg was met Cali.
Ik zie dit nu voor mequote:Op vrijdag 4 december 2020 13:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon een zwart balkje voor je ogen houden
Ik zag er 1 bij de Hema. Met Takkiequote:Op vrijdag 4 december 2020 13:54 schreef gianni61 het volgende:
heh, eindelijk een leuke kersttrui gevonden. Hebben ze hem alleen nog in S
hoe duur was die?quote:Op vrijdag 4 december 2020 13:56 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik zag er 1 bij de Hema. Met Takkie
Maar eigenlijk beetje duur voor die ene keer
22,50. Het is geen kapitaal, maar toch.quote:Op vrijdag 4 december 2020 13:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe duur was die?
op ibood hebben ze nu 1 met Groot, die is 25 euro. dat von ik nog wel te doen.
maar nu zie ik er 1 van Masters of Hardcore, maar die is dus alleen in s
ja, ik snap het, ik zou het ook niet kopen.quote:Op vrijdag 4 december 2020 13:59 schreef TaMieke het volgende:
[..]
22,50. Het is geen kapitaal, maar toch.
vreten, zuipen, slapen, dat soort dingen.quote:Op vrijdag 4 december 2020 13:59 schreef Sestra666 het volgende:
Gaan jullie dingen doen met kerst dan?
Weet ik allemaal nog niet precies.quote:Op vrijdag 4 december 2020 13:59 schreef Sestra666 het volgende:
Ik kom vanavond weer terug; dus laat het wel beetje opgeruimd achter graag.quote:Op vrijdag 4 december 2020 13:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Damn it, ik wilde juist gaan kraken als je weg was met Cali.
Eten, drinken, dansen, lol trappen, ouwehoeren, dronken zingen, filosoferen en cadeautjes uitpakken.quote:Op vrijdag 4 december 2020 13:59 schreef Sestra666 het volgende:
Mezelf helemaal scheel vreten. Waar weet ik nog niet. Vooralsnog blijven we thuis.quote:Op vrijdag 4 december 2020 13:59 schreef Sestra666 het volgende:
Ugly christmas sweater day op het werkquote:Op vrijdag 4 december 2020 13:59 schreef Sestra666 het volgende:
He? Een trui die hij mooi vond?quote:Op vrijdag 4 december 2020 14:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, ik snap het, ik zou het ook niet kopen.
Ik heb ooit wel de fout gemaakt om een vriend te vragen naar zijn ugly christmas sweater.
Blijkbaar was het gewoon een trui die hij mooi vond..
Ok Famke Louisequote:Op vrijdag 4 december 2020 14:08 schreef UitStraling het volgende:
Ik wil die konijntje![]()
https://mymodernmet.com/felted-animals-yulia-derevschikova/
ja, hij vond het blijkbaar geen spuuglelijke truiquote:Op vrijdag 4 december 2020 14:07 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ugly christmas sweater day op het werk
Of mssn de hele week![]()
En ga wel bij mn vader eten ja.
[..]
He? Een trui die hij mooi vond?
Ow zoquote:Op vrijdag 4 december 2020 14:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, hij vond het blijkbaar geen spuuglelijke trui
koop die doedelzak nou maar gewoonquote:Op vrijdag 4 december 2020 14:14 schreef Budapestenaar het volgende:
La Boum is echt prachtig op bagpipes
mijn kerst pak heeft 3 witte strepen en luistert naar de naam adidasquote:Op vrijdag 4 december 2020 14:11 schreef FranticDJ het volgende:
Ik heb gelukkig nog mn Darth vader kerst pak
Ja, moet ik wel doen. Maar eerst vrijstaand wonenquote:Op vrijdag 4 december 2020 14:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
koop die doedelzak nou maar gewoon
*trekt zijn rokje aan.quote:Op vrijdag 4 december 2020 14:14 schreef Budapestenaar het volgende:
La Boum is echt prachtig op bagpipes
Van die kilt heeft niemand lastquote:Op vrijdag 4 december 2020 14:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Zodra ik vrijstaand woon koop ik een doedelzak en een kilt
Er is niemand die dat ruikt behalve jij.quote:Op vrijdag 4 december 2020 14:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Kersttruien zijn toch allemaal van die polyester ondingen? Dan ruik je aan het einde van de avond naar een bos uien.
https://www.amazon.nl/TC-(...)a-854419341490&psc=1quote:Op vrijdag 4 december 2020 14:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, moet ik wel doen. Maar eerst vrijstaand wonen
Gabh do thuaghquote:Op vrijdag 4 december 2020 14:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Zodra ik vrijstaand woon koop ik een doedelzak en een kilt
nee, over Gerriequote:
Ies natoer.quote:
quote:Op vrijdag 4 december 2020 14:38 schreef gianni61 het volgende:
iemand stuurt net in de buurtpreventie app: stuur je even een tikkie poppie?
met welk bedrag zullen we eens beginnen?
gerrie = god(gelijk)quote:Op vrijdag 4 december 2020 14:40 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Wie is CL aka Gerrie in godesnaam
quote:Op vrijdag 4 december 2020 14:38 schreef gianni61 het volgende:
iemand stuurt net in de buurtpreventie app: stuur je even een tikkie poppie?
met welk bedrag zullen we eens beginnen?
mijn buurt is heel saai wat dat betreft.quote:
Leuke dochter wel.quote:
SherryHipsquote:Op vrijdag 4 december 2020 14:40 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Wie is CL aka Gerrie in godesnaam
Oude foto, maar jaquote:
quote:Op vrijdag 4 december 2020 14:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
hmm nu krijg ik zin in gerookte zalm
Even aan de toiletbril likken.quote:Op vrijdag 4 december 2020 14:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben nog niet geweest vandaag anders
Ikw el, uiensoep Galore.quote:Op vrijdag 4 december 2020 14:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben nog niet geweest vandaag anders
ik had al een zak Kettle chips gereserveerd voor de wedstrijd van vanavond, maar die is tot morgen uitgesteldquote:Op vrijdag 4 december 2020 14:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik heb al nootjes gehaald en een kaasje, onthouden voor morgen!
Net schoongemaakt.quote:Op vrijdag 4 december 2020 14:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Even aan de toiletbril likken.
jij?quote:Op vrijdag 4 december 2020 14:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien even naar de dokter daarmee.
heulemaal niet!quote:
De dingen met de hoogste prioriteit zijn gebeurd gelukkig.quote:Op vrijdag 4 december 2020 14:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga ook maar eens langzaam opruimen hier; ben er voor vandaag ook wel beetje klaar mee
Ik kan met enige zekerheid zeggen dat ik deze hele week geen reet uitgevoerd hebquote:Op vrijdag 4 december 2020 14:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De dingen met de hoogste prioriteit zijn gebeurd gelukkig.
Nee, mijn aanwezigheid hier was daadwerkelijk een toevoeging.quote:Op vrijdag 4 december 2020 14:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik kan met enige zekerheid zeggen dat ik deze hele week geen reet uitgevoerd heb
als je je werk niet leuk vindt moet je wat anders zoeken en zo gauw mogelijk ermee kappen voordat je een zure sloot xxl wordtquote:
Ja eens, maar ja.. wat is nou leukquote:Op vrijdag 4 december 2020 15:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als je je werk niet leuk vindt moet je wat anders zoeken en zo gauw mogelijk ermee kappen voordat je een zure sloot xxl wordt
laten we het zo stellen: zolang je er niet met tegenzin naar toe gaat?quote:Op vrijdag 4 december 2020 15:03 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Ja eens, maar ja.. wat is nou leuk
Shit heb je overal wel.quote:Op vrijdag 4 december 2020 15:03 schreef Karzai het volgende:
Meestal wel, ja gestemd, maar het is niet altijd feest hoor
Ik werk thuis voorlopigquote:Op vrijdag 4 december 2020 15:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
laten we het zo stellen: zolang je er niet met tegenzin naar toe gaat?
Niet met tegenzin begint dan.quote:
Is het een tijdelijk aspect?quote:Op vrijdag 4 december 2020 15:06 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn vriend haat z'n werk sinds een paar weken dus ik hoop dat het hier gezellig blijft.
Oh, hai.quote:Op vrijdag 4 december 2020 15:06 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn vriend haat z'n werk sinds een paar weken dus ik hoop dat het hier gezellig blijft.
Wat vind je leuk om te doen?quote:Op vrijdag 4 december 2020 15:07 schreef Pinnenmutske het volgende:
Arbeidsongeschikt. Wel vrijwilligerswerk maar teveel spanningen.
Toekomst: dagbesteding in een instelling voor mensen met een beperking.
Wish me luck.
Tijdelijk maar wel voor onbepaalde tijd om het zo maar te noemen. Hij heeft thuiswerken nooit fijn gevonden. Ik vind het zelf heerlijk, maar hij vindt het vreselijk. Hij kan zich niet concentreren, is continu afgeleid, mist zijn collega's: het werkt gewoon niet voor hem. Dat is over de maanden dus alleen maar erger geworden. En sinds een paar weken werkt z'n werklaptop inclusief software voor geen meter meer mee, waardoor hij de helft van de week bezig is met het oplossen van problemen daarmee in plaats van werken. En het werk stapelt maar op en klanten en managers komen met onmogelijke dingen. Dus ja, hij zit er nogal doorheen.quote:Op vrijdag 4 december 2020 15:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is het een tijdelijk aspect?
Wel serieus kut, trouwens. Blij dat dát in ieder geval geweest is hier.
damnquote:Op vrijdag 4 december 2020 15:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Tijdelijk maar wel voor onbepaalde tijd om het zo maar te noemen. Hij heeft thuiswerken nooit fijn gevonden. Ik vind het zelf heerlijk, maar hij vindt het vreselijk. Hij kan zich niet concentreren, is continu afgeleid, mist zijn collega's: het werkt gewoon niet voor hem. Dat is over de maanden dus alleen maar erger geworden. En sinds een paar weken werkt z'n werklaptop inclusief software voor geen meter meer mee, waardoor hij de helft van de week bezig is met het oplossen van problemen daarmee in plaats van werken. En het werk stapelt maar op en klanten en managers komen met onmogelijke dingen. Dus ja, hij zit er nogal doorheen.
Komt allemaal wel weer goed zodra hij weer een dagje naar kantoor mag. Maar de vraag is dus wanneer dat ooit weer kan.
quote:Op vrijdag 4 december 2020 15:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Tijdelijk maar wel voor onbepaalde tijd om het zo maar te noemen. Hij heeft thuiswerken nooit fijn gevonden. Ik vind het zelf heerlijk, maar hij vindt het vreselijk. Hij kan zich niet concentreren, is continu afgeleid, mist zijn collega's: het werkt gewoon niet voor hem. Dat is over de maanden dus alleen maar erger geworden. En sinds een paar weken werkt z'n werklaptop inclusief software voor geen meter meer mee, waardoor hij de helft van de week bezig is met het oplossen van problemen daarmee in plaats van werken. En het werk stapelt maar op en klanten en managers komen met onmogelijke dingen. Dus ja, hij zit er nogal doorheen.
Komt allemaal wel weer goed zodra hij weer een dagje naar kantoor mag. Maar de vraag is dus wanneer dat ooit weer kan.
Ja ik ben echt blij dat dit blijkbaar m'n ding is, ik vind het heerlijk zoquote:Op vrijdag 4 december 2020 15:14 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
damnnou zo geweldig vind ik het ook niet. Concentratie is ook veel minder thuis
Ja ze zijn daar op zijn kantoor erg streng in. Waar ik werk mag het eigenlijk ook niet, maar daar geldt mentale gezondheid wel boven super strict alle adviezen navolgen. Mensen die nog op studentenkamertjes wonen of echt niet thuis kunnen werken mogen zo bijvoorbeeld wel een paar dagen per week naar kantoor komen. Maar dat is op zijn werk dus geen optiequote:Op vrijdag 4 december 2020 15:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Is het nu verboten om even een dagje naar kantoor te gaan?
Bij genoeg bedrijven is dat het geval.quote:Op vrijdag 4 december 2020 15:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Is het nu verboten om even een dagje naar kantoor te gaan?
Die van mij over het algemeen stukken beter. Maar het is ook beetje een golfbeweging hoe het met de motivatie loopt.quote:Op vrijdag 4 december 2020 15:14 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
damnnou zo geweldig vind ik het ook niet. Concentratie is ook veel minder thuis
gewoon stug in die burgemeesterswoning opsluitenquote:Op vrijdag 4 december 2020 15:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Deze autistische kwiwi kan niet aan je zwarte jasje wennen. Trek de blauwe maar weer aan
quote:Op vrijdag 4 december 2020 15:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja ik ben echt blij dat dit blijkbaar m'n ding is, ik vind het heerlijk zo. En dat blijkt nogal een luxepositie te zijn als ik anderen zo hoor.
[..]
Ja ze zijn daar op zijn kantoor erg streng in. Waar ik werk mag het eigenlijk ook niet, maar daar geldt mentale gezondheid wel boven super strict alle adviezen navolgen. Mensen die nog op studentenkamertjes wonen of echt niet thuis kunnen werken mogen zo bijvoorbeeld wel een paar dagen per week naar kantoor komen. Maar dat is op zijn werk dus geen optie.
ik mis het werk afsluiten door bijv. reizen. Je bent gelijk thuis en moet je weer in je rol van koken en dingen doen.quote:Op vrijdag 4 december 2020 15:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die van mij over het algemeen stukken beter. Maar het is ook beetje een golfbeweging hoe het met de motivatie loopt.
Mja zowel kantoorwerk als thuis kantoorwerk doen is dus echt niks voor mij.. (en ook een beetje een 'ver van m'n bed show' tot op zekere hoogte).quote:Op vrijdag 4 december 2020 15:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij genoeg bedrijven is dat het geval.
Dat speelt bij mij ook wel mee. 's morgens kan ik zo vanuit m'n bed achter m'n laptop gaan zitten.quote:Op vrijdag 4 december 2020 15:20 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ik mis het werk afsluiten door bijv. reizen. Je bent gelijk thuis en moet je weer in je rol van koken en dingen doen.
zou mij ook niet lukken.quote:Op vrijdag 4 december 2020 15:21 schreef Karzai het volgende:
ik zou ook absoluut niet thuis kunnen werken, geen discipline voor en teveel afleiding
ligt er aan wat mij aanlacht bij de coopquote:
Bij ons zijn er een aantal teams waarbij het "cruciaal" is dat ze op kantoor werken, hoewel daar ook wel de nodige discussie over geweest is in hoeverre dat echt noodzakelijk is.quote:Op vrijdag 4 december 2020 15:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja ik ben echt blij dat dit blijkbaar m'n ding is, ik vind het heerlijk zo. En dat blijkt nogal een luxepositie te zijn als ik anderen zo hoor.
[..]
Ja ze zijn daar op zijn kantoor erg streng in. Waar ik werk mag het eigenlijk ook niet, maar daar geldt mentale gezondheid wel boven super strict alle adviezen navolgen. Mensen die nog op studentenkamertjes wonen of echt niet thuis kunnen werken mogen zo bijvoorbeeld wel een paar dagen per week naar kantoor komen. Maar dat is op zijn werk dus geen optie.
Dat wil je er niet nog eens bijhebben inderdaad. Ken al een aantal relaties die stukgelopen zijn de afgelopen maanden; of mensen die nu met een burn-out thuis zitten.quote:Op vrijdag 4 december 2020 15:25 schreef RockNijntje het volgende:
Het komt echt wel goed. Maar oh man ik hoop echt dat het hier gezellig blijft want we hebben het sinds het begin van corona al zo gezellig samen met 0,0 gedoe en ik heb er geen zin in dat dat er nu ineens nog bij zou komen
.
quote:Op vrijdag 4 december 2020 15:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Deze autistische kwiwi kan niet aan je zwarte jasje wennen. Trek de blauwe maar weer aan
Ken ook wel wat relaties die geploft zijn met de quarantaine maar die waren al stront, scheelt ze alleen wat tijd om daarachter te komen.quote:Op vrijdag 4 december 2020 15:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat wil je er niet nog eens bijhebben inderdaad. Ken al een aantal relaties die stukgelopen zijn de afgelopen maanden; of mensen die nu met een burn-out thuis zitten.
Is die niet een stuk ouder dan hem?quote:Op vrijdag 4 december 2020 15:35 schreef Amarantha het volgende:
Maar hij doet het met Megan Fox dus ik maak nooit een kans.
Zeg nooit nooit.quote:Op vrijdag 4 december 2020 15:35 schreef Amarantha het volgende:
Maar hij doet het met Megan Fox dus ik maak nooit een kans.
hmm nee.. mag je houdenquote:
Bij de meeste speelde dat hier ook wel mee.quote:Op vrijdag 4 december 2020 15:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ken ook wel wat relaties die geploft zijn met de quarantaine maar die waren al stront, scheelt ze alleen wat tijd om daarachter te komen.
quote:Op vrijdag 4 december 2020 15:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Naja hij schijnt niet vies te zijn van fangirls.
Knappe dame maar inderdaad.quote:Op vrijdag 4 december 2020 15:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
Megan Fox vind ik trouwens best wel overrated.
Ze had wel een paar erg goede jarenquote:Op vrijdag 4 december 2020 15:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
Megan Fox vind ik trouwens best wel overrated.
Ze heeft wel een paar leuke liedjes.quote:Op vrijdag 4 december 2020 15:41 schreef FranticDJ het volgende:
Billie Eilish is trouwens wel echt ongegeneerde kutmuziek.
Ik heb niet echt een uitgesproken mening over Billie Eilishquote:Op vrijdag 4 december 2020 15:41 schreef FranticDJ het volgende:
Not my cup of teaquote:Op vrijdag 4 december 2020 15:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze heeft wel een paar leuke liedjes.
dat heeft het nieuwe album van Miley Cyrus ook wel.quote:Op vrijdag 4 december 2020 15:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze heeft wel een paar leuke liedjes.
Staat ook op het nieuwe album van Mileyquote:
Zooo die clip.quote:Op vrijdag 4 december 2020 15:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Staat ook op het nieuwe album van Miley
die ken ik niet.quote:
Mij ook.quote:
Kan ik in komen.quote:
Ik ken 1 liedje volgens mijquote:Op vrijdag 4 december 2020 15:41 schreef FranticDJ het volgende:
Oh god zij dank. Moest ik hier nou echt 17 minuten op wachten??quote:
je medefokkers lieten het afweten dan.quote:Op vrijdag 4 december 2020 16:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh god zij dank. Moest ik hier nou echt 17 minuten op wachten??
+1quote:Op vrijdag 4 december 2020 16:15 schreef gianni61 het volgende:
zo, it's fuck this o'clock
oftewel: HOCH DIE HÄNDE, WOCHENENDE!!
mwa, ik hoef ze allebei niet echt, maar het liedje is wel leukquote:Op vrijdag 4 december 2020 16:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je medefokkers lieten het afweten dan.
maar je mag zowel dua lipa als Miley hebben hoor
oh wel krapjes jaquote:Op vrijdag 4 december 2020 16:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee kan niet want moet om 18:00 ofzo weg.
quote:Op vrijdag 4 december 2020 16:27 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb honger maar ik weet niet waar ik zin in heb
Picsquote:Op vrijdag 4 december 2020 16:34 schreef Karzai het volgende:
ik heb een lekker borrelplankje gemaakt
geen verstand van auto'squote:Op vrijdag 4 december 2020 16:34 schreef FranticDJ het volgende:
ik dig 'm welmaar dan de normale S.
Ik neig wel naar en plugin/volledig elektrische op korte termijn..quote:
Voor morgenavond ook maar eens doen.quote:Op vrijdag 4 december 2020 16:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
CUL / Wat eten en drinken we vandaag #483 Borstplaat
Oh dat is wel een bescheiden plankje.quote:Op vrijdag 4 december 2020 16:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
CUL / Wat eten en drinken we vandaag #483 Borstplaat
uitpakken met plankjesquote:Op vrijdag 4 december 2020 16:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh dat is wel een bescheiden plankje.
Ik moet nog even een keer een mooie houten plank kopen om het op neer te leggen.quote:
Ik heb er niet echt een dedicated plank voorquote:Op vrijdag 4 december 2020 16:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik moet nog even een keer een mooie houten plank kopen om het op neer te leggen.Heb nu ook wel iets maar mag nog wel mooier.
ja dank jequote:
Ah ja, da's wel echt even doorbijten dan.quote:Op vrijdag 4 december 2020 15:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Misschien dat ik dat ook nog eens ga doen.quote:Op vrijdag 4 december 2020 16:53 schreef Karzai het volgende:
Misschien dat ik toch even voor de top2000 ga stemmen, heb ik wat te doen
sorryquote:Op vrijdag 4 december 2020 17:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik was net van Gravel Pit af in mijn hoofd.![]()
Ja ik heb al een paar keer gehad dat ik het bericht kreeg met; vandaag gaat niet meer lukken maar we proberen het morgen te bezorgen.quote:Op vrijdag 4 december 2020 17:20 schreef FranticDJ het volgende:
PostNL heeft het wel heel druk3 stuks die nu staan met 'bezorgtijd onbekend'.
Risico van het vak
Yup.quote:Op vrijdag 4 december 2020 17:25 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja ik heb al een paar keer gehad dat ik het bericht kreeg met; vandaag gaat niet meer lukken maar we proberen het morgen te bezorgen.
Gaat 'm niet worden, Gergi is bij vrienden. Weekend voor mezelfquote:
Doet ie het niet?quote:Op vrijdag 4 december 2020 17:25 schreef bitterbal het volgende:
aaaaaaaaaaaaarg die cholerahoeren bluetooth [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
high teaquote:Op vrijdag 4 december 2020 17:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gaat 'm niet worden, Gergi is bij vrienden. Weekend voor mezelfMorgen lekker high tea met een vriendin
Gesjellig segquote:Op vrijdag 4 december 2020 17:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gaat 'm niet worden, Gergi is bij vrienden. Weekend voor mezelfMorgen lekker high tea met een vriendin
quote:Op vrijdag 4 december 2020 17:25 schreef bitterbal het volgende:
aaaaaaaaaaaaarg die cholerahoeren bluetooth [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
ja die roze box die ik hier had geplaatst waarvan ik et merk ben vergeten had niet zo goede beoordelingen. Dus denk toch zon sonos boxje voor nu.quote:Op vrijdag 4 december 2020 17:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
al bedacht wat je met muziek wil gaand eon in je woonkamer?
Ik heb een Bose bluetooth boxje, werkt ook primaquote:Op vrijdag 4 december 2020 17:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die roze box die ik hier had geplaatst waarvan ik et merk ben vergeten had niet zo goede beoordelingen. Dus denk toch zon sonos boxje voor nu.
En dan in de toekomst hopelijk beter systeem
Welke?quote:Op vrijdag 4 december 2020 17:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb een Bose bluetooth boxje, werkt ook prima
Ja das ook zo.quote:Op vrijdag 4 december 2020 17:40 schreef Amarantha het volgende:
Ik zou persoonlijk iets minder naar uiterlijk kijken. Ik heb ook niet de allermooiste speakers maar ze zijn wel goed.
https://www.bol.com/nl/p/(...)4/?s2a=#productTitle Ik heb de zwarte.quote:
onder je bed plakkenquote:Op vrijdag 4 december 2020 17:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Oooww @:bitterbal![]()
LEDstripsMet naderingssensor
Handig voor snachts, hoeft er geen weet ik hoeveel halogeen meer aan als ik even mijn bed uit loop
![]()
[ afbeelding ]
pciesquote:Op vrijdag 4 december 2020 17:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook niet, dat was inderdaad belangrijker dan het 'uiterlijk'
oeeeeeeeeehquote:Op vrijdag 4 december 2020 17:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Oooww @:bitterbal![]()
LEDstripsMet naderingssensor
Handig voor snachts, hoeft er geen weet ik hoeveel halogeen meer aan als ik even mijn bed uit loop
![]()
[ afbeelding ]
O ja die stond toen ook op m'n lijstje.quote:Op vrijdag 4 december 2020 17:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
pcies
heb ik met die JBL charge ook niet. ideaal dingetje dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |