SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
Gewoon kratten bier drinken.quote:Op vrijdag 4 december 2020 09:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Turks/broodjes/Mac/Chinees/vetje bestellen straks?
wakker en aanwezigquote:
Lekker bezig goosquote:Op vrijdag 4 december 2020 09:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wakker en aanwezig
auto vol aan t laden voor afspraak nummer 2 & 3 vandaag. Zat om 7u met m'n gare hoofd al in een Skype meeting.
De bouwwerkzaamheden zijn voor vanavond geplandquote:Op vrijdag 4 december 2020 08:49 schreef UitStraling het volgende:
@:kwiwi, waar moet ik mijn 170 olifanten laten? ze beginnen lastig te worden in mijn tuintje, al mijn geraniums naar de tering.
Yesssss, ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 4 december 2020 09:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De bouwwerkzaamheden zijn voor vanavond gepland
quote:Op vrijdag 4 december 2020 09:50 schreef kwiwi het volgende:
@:LTVDK
hup hup, aan de slag
FB / [fp] Bijna 10 uur en nog geen nieuws
Ja ze staan in de tuin hier te trompetteren, heb ze vanmorgen allemaal een grote meloen en vers gras gegeven, blij dat ze waren johquote:
quote:Op vrijdag 4 december 2020 09:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ze staan in de tuin hier te trompetteren, heb ze vanmorgen allemaal een grote meloen en vers gras gegeven, blij dat ze waren joh![]()
Blije fanten
Ik zet alvast koffiequote:Op vrijdag 4 december 2020 09:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Oh dan moet ik snel douchen en komen kijken![]()
![]()
ik heb echt zo veel vragen bij dat plaatjequote:
quote:Op vrijdag 4 december 2020 10:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb echt zo veel vragen bij dat plaatje
Wat is dat op zijn/haar/het hoofd?quote:
quote:Op vrijdag 4 december 2020 10:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wat is dat op zijn/haar/het hoofd?
voor wie is de jurk? voor het bolletje? hoe gaat dat ooit passen?
Hoe ziet het uit? is het dan nu naakt? waarom draagt het nu geen kleren?
enz
Kon je wel kiezen? Niet verdwaald in je broekenkast?quote:Op vrijdag 4 december 2020 10:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Trekt ook zijn beste broek aan [ afbeelding ]
Ja geloof dat het door fokkers is gemaakt. Geniale site vind ik hetquote:Op vrijdag 4 december 2020 10:03 schreef gianni61 het volgende:
en dan heb ik het nog niet over de url rozevla.nl
Beeld van Uistraling op Black Friday:quote:Op vrijdag 4 december 2020 10:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kon je wel kiezen? Niet verdwaald in je broekenkast?
Is mijn lievelingsbroek, die heeft een speciaal plekje op de stoel.quote:Op vrijdag 4 december 2020 10:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kon je wel kiezen? Niet verdwaald in je broekenkast?
welke routekaart?quote:Op vrijdag 4 december 2020 10:12 schreef bitterbal het volgende:
ik las gisteren ergens dat ze die routekaart nog strenger willen maken. Hebben jullie dat ook gelezen?
oh geen idee. maar versoepelen zal wel niet snel gaan gebeuren.quote:Op vrijdag 4 december 2020 10:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De covid routekaart. Wanneer ze kunnen versoepelen met welke cijfers
Daar heb ik ook gezetenquote:
Ik lag gewoon veel te lekker te slapenquote:Op vrijdag 4 december 2020 09:50 schreef kwiwi het volgende:
@:LTVDK
hup hup, aan de slag
FB / [fp] Bijna 10 uur en nog geen nieuws
Ik doe toch al niets meer buitenshuis.quote:Op vrijdag 4 december 2020 10:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh geen idee. maar versoepelen zal wel niet snel gaan gebeuren.
Vanmiddag nog even boodschappen doen om me weer 3 dagen in huis op te kunnen sluitenquote:Op vrijdag 4 december 2020 10:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik doe toch al niets meer buitenshuis.
Wanneer komt je bank?quote:Op vrijdag 4 december 2020 10:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Vanmiddag nog even boodschappen doen om me weer 3 dagen in huis op te kunnen sluiten
Verschrikkelijke putlucht dat jaquote:Op vrijdag 4 december 2020 09:11 schreef FranticDJ het volgende:
Kan me nog wel CSM horror herinneren in Breda. Kotsmisselijk op dat station zitten wachten op de trein
Welke was dat?quote:Op vrijdag 4 december 2020 10:30 schreef IJsdraakje het volgende:
M'n favoriete chocopasta is uit het assortiment.
Van Jumbo eigen merk, met koekstukjes.quote:
ik werd gisteren gebeld dat die binnen is, maar de transporteur moet nog bellen voor een afspraak te maken.quote:
hmm zegt mij nietsquote:Op vrijdag 4 december 2020 10:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Van Jumbo eigen merk, met koekstukjes.
Is de oude bank niks voor de kringloop?quote:Op vrijdag 4 december 2020 10:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik werd gisteren gebeld dat die binnen is, maar de transporteur moet nog bellen voor een afspraak te maken.
Het nadeel daarvan is dat ik de oude bank uit huis moet krijgen en naar het milieupark
Straks even vragen of ik een reciprozaag mee naar huis kan nemen.
Gewoon aan de straat zetten met een briefje 'gratis meenemen'?quote:Op vrijdag 4 december 2020 10:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik werd gisteren gebeld dat die binnen is, maar de transporteur moet nog bellen voor een afspraak te maken.
Het nadeel daarvan is dat ik de oude bank uit huis moet krijgen en naar het milieupark
Straks even vragen of ik een reciprozaag mee naar huis kan nemen.
nee, deze bank heeft een aantal jaar in een huis gestaan met 3 katten en 3 kleinkinderen.quote:Op vrijdag 4 december 2020 10:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is de oude bank niks voor de kringloop?
Hmm okequote:Op vrijdag 4 december 2020 10:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, deze bank heeft een aantal jaar in een huis gestaan met 3 katten en 3 kleinkinderen.
de kringloop wil alleen maar banken die compleet smetloos zijn
En dan de plaatselijke hangjeugd iedere middag blowend en chillen bij je op de stoep hebbenquote:Op vrijdag 4 december 2020 10:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon aan de straat zetten met een briefje 'gratis meenemen'?
Het is het idee dat ze de bank meenemen he, niet dat ze er op gaan zittenquote:Op vrijdag 4 december 2020 10:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En dan de plaatselijke hangjeugd iedere middag blowend en chillen bij je op de stoep hebben
Na 1 dag motregen wil niemand dat ding nog in huis hebbenquote:Op vrijdag 4 december 2020 10:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon aan de straat zetten met een briefje 'gratis meenemen'?
Zorgen dat ze hem dus binnen die dag meenemenquote:Op vrijdag 4 december 2020 10:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Na 1 dag motregen wil niemand dat ding nog in huis hebben
Mja, en een dag later een dreigbrief van de gemeente dat je je rommel op moet ruimen.quote:Op vrijdag 4 december 2020 10:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zorgen dat ze hem dus binnen die dag meenemen
Als ik de bank midden in de nacht bij de ondergrondse container van de flat drop dan weten ze misschien niet dat die van mij isquote:Op vrijdag 4 december 2020 10:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, en een dag later een dreigbrief van de gemeente dat je je rommel op moet ruimen.
Met een shotgun ernaast gaan staan en de eerste voorbijganger dwingen de bank mee te nemenquote:Op vrijdag 4 december 2020 10:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zorgen dat ze hem dus binnen die dag meenemen
Zelf opbellen naar de gemeente dat er een Limburgse mongool zijn bank op je stoep heeft gezet, opgelost.quote:Op vrijdag 4 december 2020 10:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, en een dag later een dreigbrief van de gemeente dat je je rommel op moet ruimen.
Nu schat je de gemiddelde gemeente wel een beetje te hoog in hoor.quote:Op vrijdag 4 december 2020 10:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou... Ze sturen hier al brieven als je je kliko een keer vergeet terug te halen van het legen.quote:Op vrijdag 4 december 2020 10:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu schat je de gemiddelde gemeente wel een beetje te hoog in hoor.
echt?quote:Op vrijdag 4 december 2020 10:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou... Ze sturen hier al brieven als je je kliko een keer vergeet terug te halen van het legen.
Hier heeft meer dan een jaar een stapel houten bielzen in de brandgang gelegen omdat ze weigerden die dingen op te halen en ik ze zelf niet weg kon brengen. Nooit wat van gehoord maar ze waren van de zomer opeens wel weg, nog steeds geen flauw idee wie dat heeft gedaanquote:Op vrijdag 4 december 2020 10:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou... Ze sturen hier al brieven als je je kliko een keer vergeet terug te halen van het legen.
ja, als ze een dader kunnen aanwijzen is het wel makkelijker.quote:Op vrijdag 4 december 2020 10:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Nu staan de adressen daar ook op, dus makkelijker, maar er wordt daadwerkelijk op gecontroleerd.
Een wit pietjequote:
Maar wie controleert dat dan, overijverige BOA's?quote:Op vrijdag 4 december 2020 10:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Nu staan de adressen daar ook op, dus makkelijker, maar er wordt daadwerkelijk op gecontroleerd.
Geen idee, ik zie ze nooit, want aan het werk.quote:Op vrijdag 4 december 2020 10:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar wie controleert dat dan, overijverige BOA's?
Dat zou het probleem wel oplossen. Ipv pieten gewoon sinterklaas en een een kudde dino'squote:Op vrijdag 4 december 2020 10:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een wit pietje![]()
Wij hebben voor morgen drie mensen in een dinosauruspak ingehuurd om een zak vol cadeautjes te brengen voor de roedel kleintjes
ik zie mijn buren er wel voor aan dat ze direct de volgende dag een boze mail naar de gemeente sturen.quote:Op vrijdag 4 december 2020 10:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar wie controleert dat dan, overijverige BOA's?
Hier proberen ze juist niet van die debiele regeltjes als 'zoveel euro per keer storten' maar juist gewoon onbeperkt zonder limiet of registratie bij de gemeenteloods. Wel tot een acceptabele hoeveelheid natuurlijk, als je daar dagelijks met 3 volle aanhangers langskomt gaan ze wel vragen stellen.quote:Op vrijdag 4 december 2020 10:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, als ze een dader kunnen aanwijzen is het wel makkelijker.
Ik las hier laatst dat de gemeente soms dumpafval bewust 2 weken laat liggen zodat mensen worden ontmoedigt om te dumpen.
Newsflash: dat werkt niet
Tweelingmeisjes van vier jaar en die zijn dol op dinosaurussen, zetten ook de hele dag een emmer op de kop of trekken een lange jas over zich heen en kruipen dan grommend als een T-Rex door de huiskamer heen, we zullen ze eens hebbenquote:Op vrijdag 4 december 2020 10:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat zou het probleem wel oplossen. Ipv pieten gewoon sinterklaas en een een kudde dino's
Ik heb wel zo'n buurman die alles in de gaten houdt, maar die zou dan eerder je kliko bij je huis zetten dan dat die zou gaan snitchen.quote:Op vrijdag 4 december 2020 10:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zie mijn buren er wel voor aan dat ze direct de volgende dag een boze mail naar de gemeente sturen.
Mijn hoogbejaarde buurman zag laatst iemand een bananenschil op de grond gooien. Buurman is naar buiten gegaan om de schil op te rapen en bij die persoon onder de ruitenwisser te duwen
En dan gaan ze weer klagen dat er een vegan t-rex moet komenquote:Op vrijdag 4 december 2020 10:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat zou het probleem wel oplossen. Ipv pieten gewoon sinterklaas en een een kudde dino's
Nou dan doen we die er gewoon gelijk bij :pquote:Op vrijdag 4 december 2020 10:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan gaan ze weer klagen dat er een vegan t-rex moet komen
die regeltjes hebben we hier dus. grijze container is per leging betalen en voor veel spullen moet je bij het miieupark ook betalen.quote:Op vrijdag 4 december 2020 10:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier proberen ze juist niet van die debiele regeltjes als 'zoveel euro per keer storten' maar juist gewoon onbeperkt zonder limiet of registratie bij de gemeenteloods. Wel tot een acceptabele hoeveelheid natuurlijk, als je daar dagelijks met 3 volle aanhangers langskomt gaan ze wel vragen stellen.
Een carnivoor gaat gewoon dood zonder vleesquote:Op vrijdag 4 december 2020 10:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou dan doen we die er gewoon gelijk bij :p
oh, bij mij zal die het ook niet doen, maar als "vreemden" in de straat parkeren houdt hij alles in de gatenquote:Op vrijdag 4 december 2020 10:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb wel zo'n buurman die alles in de gaten houdt, maar die zou dan eerder je kliko bij je huis zetten dan dat die zou gaan snitchen.
ja maar het zijn mensen in een dino pak hequote:Op vrijdag 4 december 2020 10:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een carnivoor gaat gewoon dood zonder vlees
Hier ook gelukkig.quote:Op vrijdag 4 december 2020 10:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier proberen ze juist niet van die debiele regeltjes als 'zoveel euro per keer storten' maar juist gewoon onbeperkt zonder limiet of registratie bij de gemeenteloods. Wel tot een acceptabele hoeveelheid natuurlijk, als je daar dagelijks met 3 volle aanhangers langskomt gaan ze wel vragen stellen.
En een omgebouwde velociraptor, was eerst een mannetje toen het ei pas brak.quote:Op vrijdag 4 december 2020 10:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan gaan ze weer klagen dat er een vegan t-rex moet komen
M'n zus wordt daar ook weleens op aangesproken. 'JE KLIKO STAAT NOG LANGS DE WEG.'quote:Op vrijdag 4 december 2020 10:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vind dat sowieso een debiel systeem dat je voor elke keer moet betalen terwijl dat voor mij als alleenstaande vaak zelfs voordeliger zou zijnquote:Op vrijdag 4 december 2020 10:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die regeltjes hebben we hier dus. grijze container is per leging betalen en voor veel spullen moet je bij het miieupark ook betalen.
maar ja, als ik af en toe zie op wat voor vage plekken ik dumpafval tegen kom, dan denk ik toch: het is een stuk minder moeite om het gewoon naar het mileupark te brengen
Ik ben fan.quote:Op vrijdag 4 december 2020 10:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een wit pietje![]()
Wij hebben voor morgen drie mensen in een dinosauruspak ingehuurd om een zak vol cadeautjes te brengen voor de roedel kleintjes
quote:Op vrijdag 4 december 2020 10:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En een omgebouwde velociraptor, was eerst een mannetje toen het ei pas brak.
Joehoe ik ben een gevaarlijke dino [ afbeelding ]
Zie je. Is de LHBTXYZU groep ook weer blijquote:Op vrijdag 4 december 2020 10:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En een omgebouwde velociraptor, was eerst een mannetje toen het ei pas brak.
Joehoe ik ben een gevaarlijke dino [ afbeelding ]
Zeikerdjes moet je ook gelijk afblaffen, op de plek zetten en de mond snoeren.quote:Op vrijdag 4 december 2020 10:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n zus wordt daar ook weleens op aangesproken. 'JE KLIKO STAAT NOG LANGS DE WEG.'
Zij: IK HAD NACHTDIENST KUT
Hier ook veel meer zwerfafval sinds je voor restafval moet betalen. Zakken worden naast de container geflikkerd of gewoon langs de weg.quote:Op vrijdag 4 december 2020 10:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind dat sowieso een debiel systeem dat je voor elke keer moet betalen terwijl dat voor mij als alleenstaande vaak zelfs voordeliger zou zijn. Maar scheelt hier misschien ook dat het qua oppervlak een enorme gemeente is maar er relatief gezien weinig inwoners zijn dat de kans op zwerfafval snel groter maakt als ze zo'n systeem zouden invoeren.
Ja ben benieuwd hoe ze reageren en of ze het kinderdagverblijf maandag op stelten gaan zetten "en wat hebben jullie van Sinterklaas gekregen?" RAAAWWWWRRRRRquote:
Ja echt hoor. Of specifieke afvalzakken moeten kopen om je shit weg te kunnen gooien.quote:Op vrijdag 4 december 2020 10:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind dat sowieso een debiel systeem dat je voor elke keer moet betalen terwijl dat voor mij als alleenstaande vaak zelfs voordeliger zou zijn. Maar scheelt hier misschien ook dat het qua oppervlak een enorme gemeente is maar er relatief gezien weinig inwoners zijn dat de kans op zwerfafval snel groter maakt als ze zo'n systeem zouden invoeren.
quote:Op vrijdag 4 december 2020 10:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ben benieuwd hoe ze reageren en of ze het kinderdagverblijf maandag op stelten gaan zetten "en wat hebben jullie van Sinterklaas gekregen?" RAAAWWWWRRRRR
PMD moet hier in de PMD-zakken. Zijn gratis op te halen bij het gemeentehuis en aan te vragen via de VvE, dus geen ramp, maar sommige mensen gebruiken gewone plastic vuilniszakken daarvoor en die worden dus niet meegenomen.quote:Op vrijdag 4 december 2020 10:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja echt hoor. Of specifieke afvalzakken moeten kopen om je shit weg te kunnen gooien.
Gewoon één lijn, de een heeft de ene keer meer mazzel, de andere een andere keer. En voor 1 persoonshuishoudens is de heffing sowieso goedkoper. Niet dat wij zķveel afval hebben, maar weten dat ik met m'n restafval gewoon naar de container kan hobbelen zonder extra gekloot, vind ik wel prettig.
quote:Op vrijdag 4 december 2020 11:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik haal net een stukje gesmolten lijm uit m'n cruesli.
Meestal gooi ik de cruesli door de blender dus dan zie je het niet. Morgen Lego kakken.quote:
Hrrr.quote:Op vrijdag 4 december 2020 11:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Meestal gooi ik de cruesli door de blender dus dan zie je het niet. Morgen Lego kakken.
Ja, handig wel.quote:Op vrijdag 4 december 2020 11:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
PMD moet hier in de PMD-zakken. Zijn gratis op te halen bij het gemeentehuis en aan te vragen via de VvE, dus geen ramp, maar sommige mensen gebruiken gewone plastic vuilniszakken daarvoor en die worden dus niet meegenomen.
Mislukte poging van iemand om je de mond te snoeren.quote:Op vrijdag 4 december 2020 11:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik haal net een stukje gesmolten lijm uit m'n cruesli.
Al die woonwijken hier met een rits kliko's bij de voordeurquote:Op vrijdag 4 december 2020 11:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, handig wel.
Echt, het heeft z'n eigen nadelen (waar laat je al die kliko's bijvoorbeeld), maar op zich vind ik het systeem hier wel bewonervriendelijk.
Hier ook.quote:Op vrijdag 4 december 2020 11:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Al die woonwijken hier met een rits kliko's bij de voordeur
Heb hier gelukkig genoeg ruimte voor de kliko's (3 stuksquote:Op vrijdag 4 december 2020 11:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, handig wel.
Echt, het heeft z'n eigen nadelen (waar laat je al die kliko's bijvoorbeeld), maar op zich vind ik het systeem hier wel bewonervriendelijk.
Buren van kennissen gooiden de luiers in de kliko bij de voordeur. Die rook je wel in de zomer als je een raampje open hadquote:Op vrijdag 4 december 2020 11:08 schreef IJsdraakje het volgende:
En die voortuin is vooral een parkeerplaats, niet een lekkere zitplek ofzo.Bakken die bij de deur staan, ruik je ook niet tenzij je je neus erin steekt.
Mensen zijn ook wel creatief met wat ze allemaal wel en niet in een pmd zak denken te mogen doenquote:Op vrijdag 4 december 2020 11:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
PMD moet hier in de PMD-zakken. Zijn gratis op te halen bij het gemeentehuis en aan te vragen via de VvE, dus geen ramp, maar sommige mensen gebruiken gewone plastic vuilniszakken daarvoor en die worden dus niet meegenomen.
Gingen je eierstokken daar niet van klapperen?quote:Op vrijdag 4 december 2020 11:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Buren van kennissen gooiden de luiers in de kliko bij de voordeur. Die rook je wel in de zomer als je een raampje open had
quote:Op vrijdag 4 december 2020 11:17 schreef bitterbal het volgende:
Een platttenpoespuppy
*schijft op wensenlijstje*
Het hele kippenhok verschrompelde.quote:Op vrijdag 4 december 2020 11:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gingen je eierstokken daar niet van klapperen?
Geen idee?quote:Op vrijdag 4 december 2020 11:19 schreef UitStraling het volgende:
Die hebben toch zo'n giftige dolk aan hun achterpoten?
Vrouwtjesplattepoes vragen aan Sinterklaas, opgelost.quote:
quote:Op vrijdag 4 december 2020 11:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrouwtjesplattepoes vragen aan Sinterklaas, opgelost.
"Het vogelbekdier is een van de weinige giftige zoogdieren. Het mannetje heeft aan de enkels van beide achterpoten een holle, hoornige spoor, die verbonden is met een gifklier in de dij"
toch maar een baby armadillo danquote:Op vrijdag 4 december 2020 11:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrouwtjesplattepoes vragen aan Sinterklaas, opgelost.
"Het vogelbekdier is een van de weinige giftige zoogdieren. Het mannetje heeft aan de enkels van beide achterpoten een holle, hoornige spoor, die verbonden is met een gifklier in de dij"
Heb 4 parkeerplaatsen op de eigen inrit.quote:Op vrijdag 4 december 2020 11:08 schreef IJsdraakje het volgende:
En die voortuin is vooral een parkeerplaats, niet een lekkere zitplek ofzo.Bakken die bij de deur staan, ruik je ook niet tenzij je je neus erin steekt.
Hrrr.quote:Op vrijdag 4 december 2020 11:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Buren van kennissen gooiden de luiers in de kliko bij de voordeur. Die rook je wel in de zomer als je een raampje open had
Bal kookt daar gewoon een soepje vanquote:Op vrijdag 4 december 2020 11:23 schreef gianni61 het volgende:
Alhoewel, nee, ook als babies zijn dat gewoon aliens
quote:Op vrijdag 4 december 2020 11:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bal kookt daar gewoon een soepje van
denk dat je aan 1 grote meer hebt als avondetenquote:
Oh dacht niet om op te eten eigenlijkquote:Op vrijdag 4 december 2020 11:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
denk dat je aan 1 grote meer hebt als avondeten
oh nee dat hoef ik nietquote:
Ik denk bij dieren altijd aan etenquote:Op vrijdag 4 december 2020 11:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh dacht niet om op te eten eigenlijk
Ook bij een kat of hond?quote:Op vrijdag 4 december 2020 11:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik denk bij dieren altijd aan eten
neequote:Op vrijdag 4 december 2020 11:33 schreef CherryLips het volgende:
https://ikzoekbaas.dieren(...)ierenasiel-zuidwolde
omg
quote:Op vrijdag 4 december 2020 11:33 schreef CherryLips het volgende:
omg
quote:
Ik vind dat zulke sneue, doorgefokte beestjes.quote:Op vrijdag 4 december 2020 11:33 schreef CherryLips het volgende:
omg
je moet alles een keer geprobeerd hebbenquote:
ja begrijp het ook niet.quote:Op vrijdag 4 december 2020 11:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind dat zulke sneue, doorgefokte beestjes.
In het geniep aan het gapen?quote:
quote:Op vrijdag 4 december 2020 11:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je moet alles een keer geprobeerd hebben
Las laatst dat ze in België een bepaald kattenras verboden hebben. Scottish Fold, want komt erop neer dat de schattige gevouwen oortjes komen door een defect in het kraakbeen. En dat kraakbeen zit niet alleen in de oortjes.quote:
Asiel is inderdaad de enige goede optie om aan zo'n beestje te komen. Die kan er immers ook niets aan doen dat 'ie geboren is.quote:Op vrijdag 4 december 2020 11:35 schreef bitterbal het volgende:
maar ja als zon beestje nog een mooie oude dag bij Ger mag hebben
Die wolvendarmen passen ook helemaal niet in zo'n arm doorgefokt lijfje dus kunnen ze samen ruften op de bank.quote:Op vrijdag 4 december 2020 11:35 schreef bitterbal het volgende:
maar ja als zon beestje nog een mooie oude dag bij Ger mag hebben
Ger en Mopsquote:Op vrijdag 4 december 2020 11:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die wolvendarmen passen ook helemaal niet in zo'n arm doorgefokt lijfje dus kunnen ze samen ruften op de bank.
Ja ik ook, anders had ik er al drie gehad.quote:Op vrijdag 4 december 2020 11:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind dat zulke sneue, doorgefokte beestjes.
Lotgenootjesquote:Op vrijdag 4 december 2020 11:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Las laatst dat ze in België een bepaald kattenras verboden hebben. Scottish Fold, want komt erop neer dat de schattige gevouwen oortjes komen door een defect in het kraakbeen. En dat kraakbeen zit niet alleen in de oortjes.
11:28:30quote:Op vrijdag 4 december 2020 11:45 schreef FranticDJ het volgende:
@:haags ga je 'm nog openen of niet?
Hele topic LUNCHGENOT toch?quote:Op vrijdag 4 december 2020 11:45 schreef FranticDJ het volgende:
@:haags ga je 'm nog openen of niet?
Ik weet het wel, maar ze kijken me hier serieus raar aan als ik het bestel.quote:Op vrijdag 4 december 2020 11:47 schreef FranticDJ het volgende:
SMOSGENOT BESTE GENOT
if you know, you know
burn it to the ground!quote:Op vrijdag 4 december 2020 11:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik baal serieus van het verdwijnen van m'n favo broodbeleg.WAT MOET IK NU.
Niets om een tosti mee te maken hier.quote:
uiteraard.quote:
helaas kan ik dit plan op het werk niet uitvoeren.quote:
Smakelijk.quote:Op vrijdag 4 december 2020 11:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
uiteraard.
of doe eens gek: salami/kaas
en uiteraard dubbel kazen
So sad.quote:Op vrijdag 4 december 2020 11:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
helaas kan ik dit plan op het werk niet uitvoeren.
*knaagt aan een wortel*
ik lunch op een normale tijd he, niet nu..quote:
Ik ook pas over een kwartierquote:Op vrijdag 4 december 2020 11:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik lunch op een normale tijd he, niet nu..
Smoske is dan ook de beste broodjeszaak van Zeelandquote:Op vrijdag 4 december 2020 11:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik weet het wel, maar ze kijken me hier serieus raar aan als ik het bestel.
welk beleg?quote:Op vrijdag 4 december 2020 11:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik baal serieus van het verdwijnen van m'n favo broodbeleg.WAT MOET IK NU.
heel goed.quote:
Oh nee ik hou ook wel van pan tosti maar dit is gewoon makkelijkerquote:
Mijn netvliezenquote:Op vrijdag 4 december 2020 12:08 schreef bitterbal het volgende:
ik wil hier wonen
https://www.funda.nl/koop(...)man-heijermansweg-3/
Dagelijkse epileptische aanvallen.quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:08 schreef bitterbal het volgende:
ik wil hier wonen
Cookiechocopasta.quote:
Ah, heb je 'm gevonden.quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:08 schreef bitterbal het volgende:
ik wil hier wonen
Sorry, dit ken ik niet. Vertel me meer.quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Cookiechocopasta.
* IJsdraakje is 8 qua belegvoorkeur
hmm, fleurig.quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:08 schreef bitterbal het volgende:
ik wil hier wonen
Ja, nee, doe ik niet, want het is er dus niet meer.quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sorry, dit ken ik niet. Vertel me meer.
Waarom haat je me.quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, nee, doe ik niet, want het is er dus niet meer.
Die prijs, hopelijk zijn er ook blinde miljonairs met de smaak van een tube mayonaise in Nederlandquote:
Ze haten mij, want ik greep dus mis afgelopen week.quote:
Blinden.quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:11 schreef bitterbal het volgende:
kijk nou![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wat voor mensen zouden hier wonen?
Het is ook een serieus groot huis op een serieus dure locatie.quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die prijs, hopelijk zijn er ook blinde miljonairs met de smaak van een tube mayonaise in Nederland
Ja maar dat huis moet je eerst in brand stekenquote:Op vrijdag 4 december 2020 12:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is ook een serieus groot huis op een serieus dure locatie.
Ik vind het echt prachtig. Serieus. Kijk die gekke gele lamp buiten staanquote:
Je rijke doppelgänger?quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:11 schreef bitterbal het volgende:
kijk nou![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wat voor mensen zouden hier wonen?
quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Cookiechocopasta.
* IJsdraakje is 8 qua belegvoorkeur
Mja. Niet helemaal mijn smaakquote:Op vrijdag 4 december 2020 12:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ik vind dit serieus echt heel vet allemaal.
Ook. Maar dat neemt zo rottig mee.quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb standaard vruchtenhagel en muisjes in huis
Je hebt van die mini’squote:Op vrijdag 4 december 2020 12:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ook. Maar dat neemt zo rottig mee.
je zou dat randdebielen maar in je villa wijk hebben wonenquote:
Och, zolang het geen lawaai maakt verder.quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je zou dat randdebielen maar in je villa wijk hebben wonen
aparte bakjes/portieverpakkingenquote:Op vrijdag 4 december 2020 12:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ook. Maar dat neemt zo rottig mee.
en geen pijn aan je ogenquote:Op vrijdag 4 december 2020 12:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Maar voor dat geld zou ik toch ergens anders willen wonen. 5 miljoen en dan niet eens vrijstaand wonen
Ja, zou kunnen, maar dit was juist zo makkelijk meenemen ook.quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
aparte bakjes/portieverpakkingen
ik stem voor de keukenquote:Op vrijdag 4 december 2020 12:21 schreef gianni61 het volgende:
ik ben er nog niet over uit welke ruimte de lelijkste is.
Ik twijfel tussen de bar en de tuin
of gewoon verpakkingen op je werk zettenquote:Op vrijdag 4 december 2020 12:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, zou kunnen, maar dit was juist zo makkelijk meenemen ook.
Sowieso trekt Amsterdam Zuid me totaal niet. Of Amsterdam überhaupt.quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Maar voor dat geld zou ik toch ergens anders willen wonen. 5 miljoen en dan niet eens vrijstaand wonen
ik ben ook gevoelig voor licht en horizonvervuilingquote:Op vrijdag 4 december 2020 12:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, zolang het geen lawaai maakt verder.
Al hoop ik dat die filmzaal soundproof is.
Waarschijnlijk wordt het zoiets ja.quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
of gewoon verpakkingen op je werk zetten
Heel Amsterdam niet. Mooie stad, maar te druk voor mij.quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sowieso trekt Amsterdam Zuid me totaal niet. Of Amsterdam überhaupt.
Goed voor af en toe een bezoekje.quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heel Amsterdam niet. Mooie stad, maar te druk voor mij.
quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:22 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.ladbible.com/(...)d-sanitiser-20201204
only in russia
De huidige bewoners spreken dat al tegen.quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:24 schreef UitStraling het volgende:
Dat huis staat over 2 jaar nog te koop, niemand met geld heeft zo'n wansmaak
Dordrecht is te doenquote:Op vrijdag 4 december 2020 12:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goed voor af en toe een bezoekje.
Maar dat heb ik met de meeste grote steden wel.
quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De huidige bewoners spreken dat al tegen.
Ik heb weleens foto’s gezien van het grachtenpand van Youp van ‘t Hek. Schrok ik van. Wat een armoedige ouwe zooi was dat.quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:24 schreef UitStraling het volgende:
Denk dat ze het in 1977 voor 210.000 gekocht hebbenquote:Op vrijdag 4 december 2020 12:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De huidige bewoners spreken dat al tegen.
Mensen met veel geld hoeven niet per se smaak te hebben.quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:24 schreef UitStraling het volgende:
Jij denkt dat het goedkoop was om het in deze staat te brengen?quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat ze het in 1977 voor 210.000 gekocht hebben
ja ik ben ook wel blij dat i niet in amsterdam wil wonen :pquote:Op vrijdag 4 december 2020 12:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sowieso trekt Amsterdam Zuid me totaal niet. Of Amsterdam überhaupt.
Beetje de Action, Ikea en Xenos leeg kopen, ja.quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jij denkt dat het goedkoop was om het in deze staat te brengen?
Kost een vermorgen om het weer in een normale staat te brengen in elk gevalquote:Op vrijdag 4 december 2020 12:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jij denkt dat het goedkoop was om het in deze staat te brengen?
Zeer nicequote:Op vrijdag 4 december 2020 12:23 schreef CherryLips het volgende:
https://www.funda.nl/koop(...)ethovenstraat-109-1/
omg omg omg
Alleen jammer van het gebrek aan fatsoenlijk balkon maar verder is dit helemaal mijn droom
www.shoveltehuur.nlquote:Op vrijdag 4 december 2020 12:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kost een vermorgen om het weer in een normale staat te brengen in elk geval
Ik vrees dat dit kwalitatief prima (aka duur) spul is en flink wat maatwerk ook.quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje de Action, Ikea en Xenos leeg kopen, ja.
quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat ze het in 1977 voor 210.000 gekocht hebben
denk het wel als je de beschrijving van de keuken al leest.quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vrees dat dit kwalitatief prima (aka duur) spul is en flink wat maatwerk ook.
Mooie vloerquote:Op vrijdag 4 december 2020 12:23 schreef CherryLips het volgende:
https://www.funda.nl/koop(...)ethovenstraat-109-1/
omg omg omg
Alleen jammer van het gebrek aan fatsoenlijk balkon maar verder is dit helemaal mijn droom
Denk niet dat jij daar erg veel kijk op hebtquote:Op vrijdag 4 december 2020 12:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vrees dat dit kwalitatief prima (aka duur) spul is en flink wat maatwerk ook.
Die stoelen ook buitenquote:Op vrijdag 4 december 2020 12:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Moet meteen denken aan de kamperzwanenkraan van een paar duizend euro.quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mensen met veel geld hoeven niet per se smaak te hebben.
Als ze die bij de Action hadden, had ik hem gekocht.quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Moet meteen denken aan de kamperzwanenkraan van een paar duizend euro.
je kan toch niet beweren dat dit xenos spul is?quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk niet dat jij daar erg veel kijk op hebt
Jammerdebammer, lees de omschrijving maar eens.quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij wel, want geld = smaak. Heus wel.quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je kan toch niet beweren dat dit xenos spul is?
Met xenos spul had dit huis er beter uit gezienquote:Op vrijdag 4 december 2020 12:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je kan toch niet beweren dat dit xenos spul is?
denk dat dit allemaal design shizzle is. Alleen die meubelen buiten al. Die gekke lamp en die blauwe stoelquote:Op vrijdag 4 december 2020 12:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij wel, want geld = smaak. Heus wel.
Ja het lijkt niet echt op spul van de Leen Bakker.quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat dit allemaal design shizzle is. Alleen die meubelen buiten al. Die gekke lamp en die blauwe stoel
Ik ging de omschrijving lezen:quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat dit allemaal design shizzle is. Alleen die meubelen buiten al. Die gekke lamp en die blauwe stoel
Blinden.quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:32 schreef bitterbal het volgende:
ben wel nieuwsgierig wat voor mensen daar wonen
ja nou ja die namen zeggen mij nu ook niks maar je gaat er niet vanuit dat het naar ontwerp is van een architect die xenos spullen gebruiktquote:Op vrijdag 4 december 2020 12:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ging de omschrijving lezen:
Deze schitterende villa heeft een opvallend interieur naar een ontwerp van Bernie Dekker en architect Heiko Hulsker in samenspraak met de huidige eigenaar.
En de keuken is van een merk waar ik niet eens makkelijk prijzen van kan vinden.
Zo maar echt. Ik zag laatst foto van Trump zijn eigen huis, haha tering wat lelijk.quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mensen met veel geld hoeven niet per se smaak te hebben.
een investment banker met een geestelijk gehandicapt kind denk ikquote:Op vrijdag 4 december 2020 12:32 schreef bitterbal het volgende:
Beetje artistiekerige Hedy d’Ancona’s.quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:32 schreef bitterbal het volgende:
Ben al drie keer door een Ikea-bed gezaktquote:Op vrijdag 4 december 2020 12:34 schreef Amarantha het volgende:
Echt alles goud enz. Kun je nog beter een IKEA inrichting hebben met de goedkoopste items die ze hebben.
Nee, daarom alleen al.quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nou ja die namen zeggen mij nu ook niks maar je gaat er niet vanuit dat het naar ontwerp is van een architect die xenos spullen gebruikt![]()
Kijk het hoeft je smaak niet te zijn dat begrijp ik maar denk niet dat het goedkope shizzle is wat hier staat
Dat is enige ongeveer wat ik niet IKEA heb. Denk ik trouwens, weet niet eens waar mijn bed vandaan komt want 2dehands.quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben al drie keer door een Ikea-bed gezakt
K ben wel een beetje verliefd op het huisquote:Op vrijdag 4 december 2020 12:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, daarom alleen al.![]()
En op de foto's is het ook duidelijk dat een hoop maatwerk is en da's gewoon duur. Ik vind het spuuglelijk, maar dat zegt niets over kwaliteit of kosten verder.
Een bed zou ik echt nooit meer bij Ikea kopenquote:Op vrijdag 4 december 2020 12:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is enige ongeveer wat ik niet IKEA heb. Denk ik trouwens, weet niet eens waar mijn bed vandaan komt want 2dehands.
Ik heb dat van mij al bijna tien jaarquote:Op vrijdag 4 december 2020 12:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een bed zou ik echt nooit meer bij Ikea kopenTrauma’s van.
Denk dat de mijne dan niet van de IKEA komt.quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een bed zou ik echt nooit meer bij Ikea kopenTrauma’s van.
Imiteer gewoon die stijl in je nieuwe paleisjequote:Op vrijdag 4 december 2020 12:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K ben wel een beetje verliefd op het huis![]()
Maar misschien is het wel van een bn-er en komt he nog in de media voorbij nu het te koop staat. Ben echt nieuwsgierig naar de mensen
jij wordt echt zo'n ouwetje die de hele straat in de gaten houdt vanachter de geraniums.quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar misschien is het wel van een bn-er en komt he nog in de media voorbij nu het te koop staat. Ben echt nieuwsgierig naar de mensen
quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb dat van mij al bijna tien jaar
ja zou echt nergens op slaanquote:Op vrijdag 4 december 2020 12:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Imiteer gewoon die stijl in je nieuwe paleisje
Ik vermoed hetzelfde, maar er zijn echt té veel BN'ers om te gaan zoeken.quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Omdat ik nieuwsgierig ben naar de mensen die zon inrichting hebben?quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jij wordt echt zo'n ouwetje die de hele straat in de gaten houdt vanachter de geraniums.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |