M'n zusje had hetzelfde, afstand gehouden/man afgezonderd en kreeg te horen dat het toch pas 5 dagen is nadat man geen klachten meer heeft...quote:Op donderdag 3 december 2020 17:28 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Dat klopt! 5 dagen na het laatste contact mag je testen als je geen klachten hebt, en bij een negatieve test eindigt de quarantaine. Maar: als je niet test bij geen klachten, is de quarantaineduur 10 dagen! En ik laat mijn zoon van 2 niet testen denk ik, dus voor hem geldt wel die 10 dagen. Mijn zoon van 9 laat ik wel testen, dan is hij hopelijk precies op tijd uit quarantaine voor z'n boekbespreking
Wat doe je met gourmet dan, x 100 ?quote:Op donderdag 3 december 2020 19:57 schreef Tink89 het volgende:
Mijn schoonmoeder wilde ook liever gourmet, want een menu van een restaurant 'moet ze nog helemaal opwarmen'
Dan moet je je wel aan de maatregelen houden en niet met een meer of minder goede reden je eigen plan trekken.quote:Op donderdag 3 december 2020 19:49 schreef Burdie het volgende:
Venco, met een beetje mazzel mag je maar 3 gasten met kerst, dus kunnen de gourmetters thuis blijven![]()
.
Gourmet is ook gewoon elk jaar letterlijk hetzelfde en kan gewoon het hele jaar door.quote:Op donderdag 3 december 2020 19:52 schreef Leandra het volgende:
Gourmet vs 5-gangen kwaliteitsrestaurant en dan gourmet kiezen... darn
Dan zullen we inderdaad ook nog afwachten. Dit is meer een plan voor nu natuurlijk.quote:Op donderdag 3 december 2020 20:42 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Dan moet je je wel aan de maatregelen houden en niet met een meer of minder goede reden je eigen plan trekken.
quote:Op donderdag 3 december 2020 20:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
M'n zusje had hetzelfde, afstand gehouden/man afgezonderd en kreeg te horen dat het toch pas 5 dagen is nadat man geen klachten meer heeft...
Anders waren ze namelijk nog net op tijd geweest voor Sint op school
Wat fijn dat ze dit voor je zoon zo oplossen. Top!quote:Op donderdag 3 december 2020 21:35 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Morgen doen ze op school bij de oudste in de klas de Sinterklaasviering met de surprises. We hebben zojuist geregeld dat degene die mijn zoon getrokken heeft morgenochtend zijn surprise en gedicht komen langs brengen, en dan nemen ze ook de door hem gemaakte surprise mee naar school. En dan kan hij met een video verbinding er toch even bij zijn. Hartstikke fijn dat ze dit zou hebben kunnen oplossen! Dan is de teleurstelling minder groot.
En we krijgen uit allerlei hoeken hulp aangeboden, en dat doet echt goed!
Hopelijk blijft het bij de milde klachten die mijn man heeft, en uiteindelijk dus alleen maar ongemak door de hele quarantaine-situatie.
En wow, dat gourmet vs echt fatsoenlijk eten verhaal![]()
Wauw.
Oh ik kom juist echt heel andere dingen tegen?quote:Op donderdag 3 december 2020 21:57 schreef Bottoms_up het volgende:
Ik snap het ergens wel van dat gourmetten. Niet dat ik dat beter vind dan goed restaurantvoer. Maar met kerst is het altijd dezelfde meuk bij zo'n diners van het werk. Ondanks doorgeven voorkeuren krijg ik altijd een lap rood/rauw vlees voor mijn neus. Bweuk. En het ligt dan niet aan de prijsklasse van de tent.
Ik vind gourmetten ook gewoon leuk hoor en prima te eten.quote:Op donderdag 3 december 2020 23:22 schreef Nanukerst het volgende:
Oke, ik ben echt dol op gourmetten he! Mijn man haat het, dus we doen het eens per jaar en daarna hoor ik nog 8 dagen lang van hem hoe het stinkt in huis maar toch he, ik vind het zo knus ofzo. Het doet me zo denken aan vroeger, aan toen mijn ouders nog leefden en het moeilijkste in het leven was welk pannetje nu van jou was
Ik weet, dit hadden zij ook en toen belde ze voor een afspraak en konden ze toch niet terechtquote:Op donderdag 3 december 2020 21:35 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Morgen doen ze op school bij de oudste in de klas de Sinterklaasviering met de surprises. We hebben zojuist geregeld dat degene die mijn zoon getrokken heeft morgenochtend zijn surprise en gedicht komen langs brengen, en dan nemen ze ook de door hem gemaakte surprise mee naar school. En dan kan hij met een video verbinding er toch even bij zijn. Hartstikke fijn dat ze dit zou hebben kunnen oplossen! Dan is de teleurstelling minder groot.
En we krijgen uit allerlei hoeken hulp aangeboden, en dat doet echt goed!
Hopelijk blijft het bij de milde klachten die mijn man heeft, en uiteindelijk dus alleen maar ongemak door de hele quarantaine-situatie.
En wow, dat gourmet vs echt fatsoenlijk eten verhaal![]()
Wauw.
Ik zou, ondanks mijn gourmetliefde, ook voor het diner hebben gekozen inderdaad. Maar ik wilde toch even opkomen voor het fenomeen gourmetten, want het kreeg te weinig liefde hier.quote:Op vrijdag 4 december 2020 00:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik vind gourmetten ook gewoon leuk hoor en prima te eten.
Maar omdat we nu zo’n diner kregen leek het ook voor de afwisseling weleens leuk om dat te doen.
Niets ten nadele van gourmetten an sich.![]()
Dan is het wel enigszins jammer dat er zo standvastig aan iets wordt vastgehouden.
Dit is toch ook pas net sinds een paar dagen ingesteld?quote:Op vrijdag 4 december 2020 06:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik weet, dit hadden zij ook en toen belde ze voor een afspraak en konden ze toch niet terecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |