Helemaal niks.quote:Op donderdag 3 december 2020 14:40 schreef Sfancta het volgende:
Wat hebben jullie uitgegeven aan kind(eren) met Sinterklaas?
Heb zelf 1 kind, dus goed verwend. Tegen de 350 euro kado's en voor ongeveer 50 euro aan schoenkadootjes waarvan ik er nog 1 heb
Wij gaan ergens in de komende maanden een keer een step geven... onder het mom van 'nodig'. Dus het is maar net hoe je het verdeelt en benoemt inderdaad.quote:Op donderdag 3 december 2020 19:26 schreef Aure het volgende:
Hier 100 euro voor een loopfiets die we kunnen ombouwen naar normaal fietsje. Die wilden we toch al kopen, dus sinterklaas is vooral een goede gelegenheid om het te geven. Daarnaast nog wat kleine cadeaus voor in de schoen van in totaal 10 euro denk ik.
Ja we proberen dat soort "nodige" dingen op handige momenten te geven. Gelukkig is ie halverwege het jaar jarig dus dan heb je elk half jaar een handig momentquote:Op donderdag 3 december 2020 20:09 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Wij gaan ergens in de komende maanden een keer een step geven... onder het mom van 'nodig'. Dus het is maar net hoe je het verdeelt en benoemt inderdaad.
Dat doet m’n man. Word er helemaal gek van. 🙈quote:Op donderdag 3 december 2020 20:18 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik weet nu gewoon niet eens meer wat ik moet kopen soms, dus dan weet ik dat het kopen om het kopen is en dat doe ik gewoon niet meer. Vroeger wel, mijn dochter is echt stierlijk verwend en dat merk je ook wel![]()
Mijne ook. Wij liggen zo niet op 1 lijn wat betreft het hele cadeau gebeuren. Hij en z'n broertje en zusje werden (worden eigenlijk) tot op het bot verwend met de feestdagen en zoals zij het vroeger vierden vind ik echt veel te gek. Maarja m'n vriend vindt dat normaal.quote:Op donderdag 3 december 2020 20:25 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Dat doet m’n man. Word er helemaal gek van. 🙈
Leuk over 10 jaar.quote:Op donderdag 3 december 2020 20:25 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Dat doet m’n man. Word er helemaal gek van. 🙈
G. ontfutselt haar vader nu al regelmatig een 2 euro munt voor in haar spaarpot.quote:Op donderdag 3 december 2020 20:34 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Leuk over 10 jaar.
Pap, ik kom wat zakgeld tekort![]()
quote:Op donderdag 3 december 2020 20:36 schreef Donna het volgende:
[..]
G. ontfutselt haar vader nu al regelmatig een 2 euro munt voor in haar spaarpot.
Ik wist niet eens dat ze wist wat/waar haar spaarpot was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |