Talking In My Sleep, van... tsja, dat was ik ook weer vergeten.quote:Op donderdag 3 december 2020 22:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Welke, van dit jaar? *denkt even hard na*
Ik vind Pyramid Song na Idioteque en Street Spirit de beste.quote:Op donderdag 3 december 2020 22:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
Die eerste vind ik fantastisch! Pyramid song mwah.
Maar als ik dan denk aan How to disappear completly, idiotique, national anthem, there there, lotus flower, nude, jigsaw falling into place, the numbers, present tense![]()
![]()
Die ken ik nog niet, zo eens luisterenquote:Op donderdag 3 december 2020 22:08 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Yep, net zoals het origineel van Def Leppard
Ach weet je.. elke RH song is een verbetering van de kwaliteit in de lijst.quote:Op donderdag 3 december 2020 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Pyramid Song na Idioteque en Street Spirit de beste.
Paul Rey, daar had ik vooraf hoge verwachtingen van, maar het kabbelde nogal voort in de uiteindelijke live versie.quote:Op donderdag 3 december 2020 22:13 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Talking In My Sleep, van... tsja, dat was ik ook weer vergeten.
Nee hoor.quote:Op donderdag 3 december 2020 22:16 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Is het raar om niets met Radiohead te hebben?
Integendeel, dan hebben wij iets gemeen met elkaar.quote:Op donderdag 3 december 2020 22:16 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Als je Thom zijn stem vreselijk vindt, snap ik dat heel goed.quote:Op donderdag 3 december 2020 22:16 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Daar heb je zeker een punt!quote:Op donderdag 3 december 2020 22:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als je Thom zijn stem vreselijk vindt, snap ik dat heel goed.
Objectief bekeken zijn er weinig bands (ze zijn echt niet de enige, dat weet ik ook wel) te noemen die zo invloedrijk zijn geweest in de laatste 30 jaar.
Heb beetje hetzelfde, kan er echt bizar weinig mee.quote:Op donderdag 3 december 2020 22:16 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Nee hoorquote:Op donderdag 3 december 2020 22:16 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Vóór 'Weekend Love' (1979) was hun beste periode...quote:Op donderdag 3 december 2020 22:25 schreef peaceman het volgende:
Tijdje geleden was ik eens wat oude jaren 70 nummers van The Golden Earring aan het luisteren. Daar zitten ook een hoop onbekende parels tussen zeg
Vooral begin 70-iger jaren tot midden 70 waren ze echt geweldigquote:Op donderdag 3 december 2020 22:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vóór 'Weekend Love' (1979) was hun beste periode...
Kleine Koen had een singeltje van Buddy Joe, heerlijk nummerquote:Op donderdag 3 december 2020 22:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
Vooral begin 70-iger jaren tot midden 70 waren ze echt geweldig
Eens, maar ook de Golden Earrings waren revolutionair voor hun tijd en herkomst.quote:Op donderdag 3 december 2020 22:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
Vooral begin 70-iger jaren tot midden 70 waren ze echt geweldig
Mijn favo Earrings nummer is toch wel Just a little bit of peace in my heart (en ja, toen dat uitkwam heetten ze nog EarringS)quote:Op donderdag 3 december 2020 22:25 schreef peaceman het volgende:
Tijdje geleden was ik eens wat oude jaren 70 nummers van The Golden Earring aan het luisteren. Daar zitten ook een hoop onbekende parels tussen zeg
Zeker.quote:Op donderdag 3 december 2020 22:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eens, maar ook de Golden Earrings waren revolutionair voor hun tijd en herkomst.
Met 'Twilight Zone' en 'When The Lady Smiles' hebben ze in de 80's nog leuk gescoord, maar dat kennen we inmiddels wel. 'Long Blond Animal' en 'The Devil Made Me Do It' uit die tijd vind ik veel beter....
Ben bij hun 50 jarig jubileum concert in de Ziggo Dome geweest en dat is dan bijna 3 uur een soort van greatest hits show. Bizar...quote:Op donderdag 3 december 2020 22:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zeker.
Jaren 80 waren nog wat stuiptrekkingen inderdaad, maar wat geeft het als je al zoveel moois gemaakt hebt.
neuh, luister ze ook niet echt. Maar ze hebben wel echt pareltjes imo. Karma Police, Paranoid Android en Street Spirit zijn echt meesterwerken naar mijn mening.quote:Op donderdag 3 december 2020 22:16 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Ik heb ze wonderlijk genoeg maar 1 keer live gezien, maar dat was dan ook gelijk wel heel goed.quote:Op donderdag 3 december 2020 22:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben bij hun 50 jarig jubileum concert in de Ziggo Dome geweest en dat is dan bijna 3 uur een soort van greatest hits show. Bizar...
Probeer de DVD van The Last Blast of the Century eens op te zoeken, hun laatste concert net voor de millennium wisseling. Fenomenaal!quote:Op donderdag 3 december 2020 22:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik heb ze wonderlijk genoeg maar 1 keer live gezien, maar dat was dan ook gelijk wel heel goed.
Zo’n greatest hits show klinkt goed.
Bat Out of Hellquote:Op donderdag 3 december 2020 21:17 schreef PippenScottie het volgende:
Wat is jullie guilty pleasure in de top 2000 eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |