SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat zou ik in het ergste geval kunnen doen, want dat dooie moet er toch een keer af. Maar verf blijft bij mij toch nooit zo goed zitten.quote:Op donderdag 3 december 2020 14:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Hoewel, ik had eens roze plukken die na een paar weken weg hadden moeten zijn. De boel uiteindelijk maar afgeknipt.
kerstquote:Op donderdag 3 december 2020 14:23 schreef bitterbal het volgende:
Het RIVM meldt woensdag 5.641 nieuwe positieve coronatests. Dat zijn er fors meer dan het gemiddelde van de afgelopen zeven dagen (5.016). Daarnaast zijn 61 coronagerelateerde sterfgevallen geregistreerd.
https://www.nu.nl/coronav(...)-gemiddeld-5016.html
Yes!quote:Op donderdag 3 december 2020 14:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zorg voor de slang, zoek jij een lui paard Jane?
Als nu maar alvast kerst cancellen, dan hoeven mensen ook niet meer massaal te gaan winkelen.quote:
vandaag? ja.quote:Op donderdag 3 december 2020 14:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is toch donderdagToch? TOCH
Ik hoef daarvoor niet binnen te blijven hoor, om het besef van dagen kwijt te rakenquote:Op donderdag 3 december 2020 14:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vandaag? ja.
Ben je al zo lang niet meer buiten geweest?
ja denk het toch wel?quote:Op donderdag 3 december 2020 14:28 schreef gianni61 het volgende:
wat kost zo'n fant?
en komt daar nog verzendkosten bij?
Ditquote:Op donderdag 3 december 2020 14:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik hoef daarvoor niet binnen te blijven hoor, om het besef van dagen kwijt te raken
ik denk eigenlijk dat je de hele kudde moet nemen a 170 stuksquote:Op donderdag 3 december 2020 14:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja hoor![]()
Hoeveel zijn ze per stuk eigenlijk?
Dan vertrappelen ze het hele dorp ben ik bangquote:Op donderdag 3 december 2020 14:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik denk eigenlijk dat je de hele kudde moet nemen a 170 stuks
Dan gewoon zo'n potje regelen.quote:Op donderdag 3 december 2020 14:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zou ik in het ergste geval kunnen doen, want dat dooie moet er toch een keer af. Maar verf blijft bij mij toch nooit zo goed zitten.
Je hebt honger he?quote:Op donderdag 3 december 2020 14:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hij kan toch lopen.quote:Op donderdag 3 december 2020 14:28 schreef gianni61 het volgende:
wat kost zo'n fant?
en komt daar nog verzendkosten bij?
nou ja daarom staan ze ook te koopquote:Op donderdag 3 december 2020 14:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan vertrappelen ze het hele dorp ben ik bang
Zo groot is mijn diepvries niet hoorquote:Op donderdag 3 december 2020 14:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah kijkquote:Op donderdag 3 december 2020 14:31 schreef UitStraling het volgende:
@:kwiwi
Kunnen we ook grond rechts van de bergen erbij kopen, we moeten 170 olifanten kwijt in Foqueville?
Dan gaan we net als Hannibal met die fanten de bergen overquote:Op donderdag 3 december 2020 14:31 schreef UitStraling het volgende:
Kunnen we ook grond rechts van de bergen erbij kopen, we moeten 170 olifanten kwijt in Foqueville?
Blije fantquote:Op donderdag 3 december 2020 14:32 schreef UitStraling het volgende:
En een waterval waar ze kunnen spelen en douchen en blij zijn.
Bitterbal de Hannibalquote:Op donderdag 3 december 2020 14:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan gaan we net als Hannibal met die fanten de bergen over
Dus een stukje afsnijden mag?quote:Op donderdag 3 december 2020 14:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee. Ik ga ze elke avond tellen om te kijken of er niet stiekem toch eentje opgegeten is
ik zal een stukje van jou afsnijdenquote:Op donderdag 3 december 2020 14:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dus een stukje afsnijden mag?
Fantjerky.
Dat ben je al langer van plan.quote:Op donderdag 3 december 2020 14:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zal een stukje van jou afsnijden
quote:Op donderdag 3 december 2020 14:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan gaan we net als Hannibal met die fanten de bergen over
Bij ballie sluit het ene het andere niet uitquote:Op donderdag 3 december 2020 14:34 schreef CherryLips het volgende:
Bitterbal Lector
O andere Hannibal
quote:Op donderdag 3 december 2020 14:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat ben je al langer van plan.
Wel een blije dan hequote:Op donderdag 3 december 2020 14:18 schreef bitterbal het volgende:
we kunnen een fant kopen voor in foqueville![]()
Gezocht: kopers voor 170 olifanten. Deze opvallende advertentie stond deze week in een Namibisch dagblad. Geplaatst door de overheid van het Afrikaanse land, die in een spagaat zit tussen de belangen van natuurbescherming en die van de lokale bevolking.https://nos.nl/artikel/23(...)-er-170-te-koop.html
Tuinboontjes erbij. Chianti open.quote:Op donderdag 3 december 2020 14:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Bij ballie sluit het ene het andere niet uit
Maar hoe zorgen we dat blije fant niet op kleine wollige nijntjes gaat staan?quote:Op donderdag 3 december 2020 14:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja bij ons zijn ze sowieso blij toch
Hangt af van of er stukjes afgesneden worden.quote:Op donderdag 3 december 2020 14:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja bij ons zijn ze sowieso blij toch
hoeveel wollige nijntjes hebben we? Misschien moeten we een dierenplan maken jaquote:Op donderdag 3 december 2020 14:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar hoe zorgen we dat blije fant niet op kleine wollige nijntjes gaat staan?
buda in de gaten houden dusquote:Op donderdag 3 december 2020 14:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hangt af van of er stukjes afgesneden worden.
1quote:Op donderdag 3 december 2020 14:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoeveel wollige nijntjes hebben we? Misschien moeten we een dierenplan maken ja
Hadden ze het niet meer nodig?quote:
nou die neem ik wel in huis danquote:Op donderdag 3 december 2020 14:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
1
dus daar moeten we zuinig op zijn
De komende maand was nét afgeschreven toen ik 'm verkocht.quote:
Een coke voor Ballie, vermoed ik.quote:Op donderdag 3 december 2020 14:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tuinboontjes erbij. Chianti open.
Ah zoquote:Op donderdag 3 december 2020 14:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De komende maand was nét afgeschreven toen ik 'm verkocht.
Nu die niet meer blauw is durf je er opeens wel openlijk over te spreken dat je hem in stukjes wilt snijdenquote:
quote:Op donderdag 3 december 2020 14:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah zoVan mijn autoverzekering kreeg ik 1,5e maand premie terug omdat ze dit jaar geld over hadden omdat er maar weinig schades waren
ZLM godenquote:Op donderdag 3 december 2020 14:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah zoVan mijn autoverzekering kreeg ik 1,5e maand premie terug omdat ze dit jaar geld over hadden omdat er maar weinig schades waren
quote:
ja hij is niet meer de burgermeesterquote:Op donderdag 3 december 2020 14:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu die niet meer blauw is durf je er opeens wel openlijk over te spreken dat je hem in stukjes wilt snijden
Dus alleen de burgemeester is veilig?quote:Op donderdag 3 december 2020 14:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu die niet meer blauw is durf je er opeens wel openlijk over te spreken dat je hem in stukjes wilt snijden
Burgemeesters moeten solliciterenquote:Op donderdag 3 december 2020 14:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dus alleen de burgemeester is veilig?
Wanneer zijn de verkiezingen?
Ja bij wie dan?quote:Op donderdag 3 december 2020 14:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Burgemeesters moeten solliciteren
Wat zijn de taken zoal?quote:Op donderdag 3 december 2020 14:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Burgemeester Uitstraling.
Klinkt wel.
Kiesrecht voor hamsters.quote:Op donderdag 3 december 2020 14:48 schreef CherryLips het volgende:
Burgemeester CherryLips.
Overal toegankelijke, gratis en brandschone openbare toiletten.
Ja moet ik ook eens uitzoeken, was voor mijn huis destijds redelijk verplicht om Interpolis erbij te nemen (Rabobank) omdat de bank toen alles had geregeld om het huis 10k goedkoper te krijgenquote:Op donderdag 3 december 2020 14:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
overigens krijg je elk jaar pakket korting hoor (als je daar alles hebt zitten iig)
Glazen doorzichtige zeker?quote:Op donderdag 3 december 2020 14:48 schreef CherryLips het volgende:
Burgemeester CherryLips.
Overal toegankelijke, gratis en brandschone openbare toiletten.
I don't want to live on this planet anymorequote:Op donderdag 3 december 2020 14:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Burgemeester Uitstraling.
Klinkt wel.
Ik wil best in de gemeenteraadquote:Op donderdag 3 december 2020 14:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
de gemeenteraad
@:bitterbal
@:ijsdraakje
@:koen66
@:haags
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mag ik als rotterdammer daar nu wel verzekeren?quote:Op donderdag 3 december 2020 14:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja moet ik ook eens uitzoeken, was voor mijn huis destijds redelijk verplicht om Interpolis erbij te nemen (Rabobank) omdat de bank toen alles had geregeld om het huis 10k goedkoper te krijgen
quote:Op donderdag 3 december 2020 14:49 schreef Modus het volgende:
Kerstcadeau voor Bal gevondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
ohja dat zei je al jaquote:Op donderdag 3 december 2020 14:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja moet ik ook eens uitzoeken, was voor mijn huis destijds redelijk verplicht om Interpolis erbij te nemen (Rabobank) omdat de bank toen alles had geregeld om het huis 10k goedkoper te krijgen
loco burgemeester Buda?quote:Op donderdag 3 december 2020 14:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wil best in de gemeenteraad
Geloof alleen Zeeland en West-Brabant, heel misschien nog Goeree-Overflakkee maar verder Zuid-Holland in niet denk ik.quote:Op donderdag 3 december 2020 14:50 schreef bitterbal het volgende:
m
[..]
mag ik als rotterdammer daar nu wel verzekeren?
Makkie.quote:Op donderdag 3 december 2020 14:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zorgen dat Foqueville die fijne, warme plek blijft
www.zlm.nlquote:Op donderdag 3 december 2020 14:50 schreef bitterbal het volgende:
m
[..]
mag ik als rotterdammer daar nu wel verzekeren?
Slimquote:Op donderdag 3 december 2020 14:50 schreef UitStraling het volgende:
En gratis maandverband voor vrouwen![]()
Kies US
Reisverzekering hebben ze ook tegenwoordig zo te zien, moet ik ook maar eens omzetten, als we weer eens op vakantie mogen tenminste danquote:
heb ik al zeker 10 jaar bij hun..quote:Op donderdag 3 december 2020 14:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Reisverzekering hebben ze ook tegenwoordig zo te zien, moet ik ook maar eens omzetten, als we weer eens op vakantie mogen tenminste dan
Niet dichtbij genoegquote:Op donderdag 3 december 2020 14:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geloof alleen Zeeland en West-Brabant, heel misschien nog Goeree-Overflakkee maar verder Zuid-Holland in niet denk ik.
Stem van Ger en Draak heb je alquote:Op donderdag 3 december 2020 14:50 schreef UitStraling het volgende:
En gratis maandverband voor vrouwen![]()
Kies US
Stap voor stap hoorquote:Op donderdag 3 december 2020 14:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
toch maar onder de rivieren gaan wonen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mooi, zijn we rondquote:Op donderdag 3 december 2020 14:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
Lijst 6 Partij voor de Bomen:Y
Ben er geloof ik al een jaar of 15 bij verzekerd, maar alleen autoquote:Op donderdag 3 december 2020 14:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb ik al zeker 10 jaar bij hun..
quote:Op donderdag 3 december 2020 14:52 schreef Modus het volgende:
Kerstcadeau voor CL gevonden
WatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 december 2020 14:52 schreef Modus het volgende:
Kerstcadeau voor CL gevonden
Meer iets voor Los.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Kloptquote:Op donderdag 3 december 2020 14:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben er geloof ik al een jaar of 15 bij verzekerd, maar alleen autoVolgens mij was het 'vroeger' ook zo dat ze alleen maar autoverzekeringen buiten Zeeland deden.
Ja dat zijn wel de grootste bloeders in Foqueville ja.quote:Op donderdag 3 december 2020 14:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Stem van Ger en Draak heb je al
Kom dichterbij danquote:
Oehquote:Op donderdag 3 december 2020 14:54 schreef UitStraling het volgende:
Gratis 3 liter cola per dag.
Stemt US
Elektrische fiets?? Je bent toch nog geen 70???quote:Op donderdag 3 december 2020 14:54 schreef bitterbal het volgende:
ik twijfel om de scooter in te ruilen voor een electrische fiets
Nee maar wel luiquote:Op donderdag 3 december 2020 14:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Elektrische fiets?? Je bent toch nog geen 70???
Populistische stemmenkoper, TrumpStralingquote:Op donderdag 3 december 2020 14:54 schreef UitStraling het volgende:
Gratis 3 liter cola per dag.
Stemt US
zeg dat even tegen de middelbare school jugendquote:Op donderdag 3 december 2020 14:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Elektrische fiets?? Je bent toch nog geen 70???
Welke dannnnnquote:Op donderdag 3 december 2020 14:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ga je mond es spoelen met zeep
Die hebben gewoon luie oudersquote:Op donderdag 3 december 2020 14:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zeg dat even tegen de middelbare school jugend
Ja hoi.quote:Op donderdag 3 december 2020 14:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
de gemeenteraad
quote:Op donderdag 3 december 2020 14:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo dat is drie![]()
Extra sneeuwhellingen om te skiën.
quote:Op donderdag 3 december 2020 14:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik moet nu lachen als Carlo/Arnie![]()
![]()
nee. kandidaat-burgemeesters moeten solliciterenquote:Op donderdag 3 december 2020 14:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja je moeten even stemmen op mij
Meneer Balsema??quote:Op donderdag 3 december 2020 14:57 schreef LTVDK het volgende:
Als Ballie nou gewoon burgemeester wordt dan kan ik lekker de huisman uithangen die het personeel aanstuurt
Oeh mag ik dan ook met vuurwapens spelenquote:
Mag ik dan in een hoekje van de burgemeesterswoning blijven wonen?quote:Op donderdag 3 december 2020 14:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mooi, zijn we rond
De gemeenteraad:
@:budapestenaar als loco burgervader
@:bomenverzameling
beter dan US iigquote:Op donderdag 3 december 2020 14:57 schreef LTVDK het volgende:
Als Ballie nou gewoon burgemeester wordt dan kan ik lekker de huisman uithangen die het personeel aanstuurt
teveel werkquote:Op donderdag 3 december 2020 14:57 schreef LTVDK het volgende:
blijf gewoon in die woning blijven n blijf aan als burgervader.quote:Op donderdag 3 december 2020 14:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mag ik dan in een hoekje van de burgemeesterswoning blijven wonen?
quote:Op donderdag 3 december 2020 14:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik moet nu lachen als Carlo/Arnie![]()
![]()
Dit.quote:Op donderdag 3 december 2020 14:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
blijf gewoon in die woning blijven n blijf aan als burgervader.
Want hij moet toch solliciteren
US vindt het nodig om een coup te plegen. Wat geen kans van slagen heeftquote:Op donderdag 3 december 2020 14:59 schreef Sestra666 het volgende:
Waarom is er een verandering op komst eigenlijk
We moeten dan toch wel een merk kiezen? Of nou ja 'we'. jullie groepjequote:Op donderdag 3 december 2020 15:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij hebt meer dan één mond?
Alleen coca cola natuurlijkquote:Op donderdag 3 december 2020 15:01 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
We moeten dan toch wel een merk kiezen? Of nou ja 'we'. jullie groepje
Ik zoek alvast een nieuwe scquote:Op donderdag 3 december 2020 15:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik wacht UitStraling z'n motivatiebrief en cv af.
Die kan met flinke sommen geld smijten om kiezers te kopenquote:Op donderdag 3 december 2020 15:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Gewoon in R&P verder gaan, jeweetz.quote:
En dan deze voor haar verjaardagquote:Op donderdag 3 december 2020 14:54 schreef FranticDJ het volgende:
Z
[..]
Ze ziet een enorme piet en kan gelijk lachen
Dat wil ik dan eerst op m'n al dan niet Zwitserse bankrekening zien.quote:Op donderdag 3 december 2020 15:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die kan met flinke sommen geld smijten om kiezers te kopen
Nopequote:Op donderdag 3 december 2020 15:03 schreef bitterbal het volgende:
Wie is hier ad lid
hij pakt het incognito niet meer
https://www.ad.nl/den-haa(...)YQBN0fzvwdwf-Mpzbk0o
Anders gewoon even vragen of die er ook een stukje in wil zetten over al zijn vrouwen, dan is die over 38 jaar nog aan het schrijvenquote:Op donderdag 3 december 2020 15:02 schreef IJsdraakje het volgende:
solliciteren != stemmenquote:Op donderdag 3 december 2020 15:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 december 2020 15:03 schreef Modus het volgende:
[..]
En dan deze voor haar verjaardagmoest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die moet ik eerst even openen. Misschien wil @kwiwi helpen?quote:Op donderdag 3 december 2020 15:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat wil ik dan eerst op m'n al dan niet Zwitserse bankrekening zien.
Doet die wel vaker bij bepaalde columns, die van Gerrie kun je ook al niet meer zien.quote:Op donderdag 3 december 2020 15:03 schreef bitterbal het volgende:
Wie is hier ad lid
"Natte scheten" en dat moet zij weer lezenquote:Op donderdag 3 december 2020 15:03 schreef bitterbal het volgende:
Wie is hier ad lid
ze hebben het doorquote:Op donderdag 3 december 2020 15:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doet die wel vaker bij bepaalde columns, die van Gerrie kun je ook al niet meer zien.
quote:Op donderdag 3 december 2020 15:05 schreef Modus het volgende:
[..]
"Natte scheten" en dat moet zij weer lezen
Ik stem uit principe niet op US, maar voor een steekpenning van om en nabij de ¤10 miljoen is mijn stem wel te veranderenquote:Op donderdag 3 december 2020 15:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
je gaat dan 2 octaven hoger praten?quote:Op donderdag 3 december 2020 15:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik stem uit principe niet op US, maar voor een steekpenning van om en nabij de ¤10 miljoen is mijn stem wel te veranderen
Gerrie with a vengeancequote:Op donderdag 3 december 2020 15:06 schreef gianni61 het volgende:
3/4 van de zak chocolade kruidnoten op.
Ik verwacht morgenvroeg een Gerrie with a vengeance
quote:Op donderdag 3 december 2020 15:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je gaat dan 2 octaven hoger praten?
Dan gaat die straks ook met me lopen flirten, dat moeten we niet hebbenquote:Op donderdag 3 december 2020 15:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je gaat dan 2 octaven hoger praten?
Hier, uren klikplezierquote:
quote:Op donderdag 3 december 2020 15:07 schreef Modus het volgende:
[..]
Hier, uren klikplezier![]()
https://www.101soundboard(...)mate-fart-soundboard
https://www.soundboardcity.com/fart-machine/Die hoort niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tijd om Hans Gruber van de Nakatomi Tower te donderenquote:Op donderdag 3 december 2020 15:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Gerrie with a vengeancezou bijna een film moeten zijn
quote:Op donderdag 3 december 2020 15:07 schreef Modus het volgende:
[..]
Hier, uren klikplezier![]()
https://www.101soundboard(...)mate-fart-soundboard
https://www.soundboardcity.com/fart-machine/https://www.101soundboards.com/sounds/154643-madness wat de fuckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik mag US wel hoorquote:Op donderdag 3 december 2020 15:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik stem uit principe niet op US, maar voor een steekpenning van om en nabij de ¤10 miljoen is mijn stem wel te veranderen
Stirb langsamquote:Op donderdag 3 december 2020 15:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tijd om Hans Gruber van de Nakatomi Tower te donderen
Jippie-ka-jeej Schweinebacke!quote:
quote:Op donderdag 3 december 2020 15:12 schreef Modus het volgende:
even kijken of deze te bestellen is bij bolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op donderdag 3 december 2020 15:12 schreef Modus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
bij mij nergens in huisquote:Op donderdag 3 december 2020 15:17 schreef gianni61 het volgende:
hmm, dit gaat alleen thuis op de badkamer lukken
[ afbeelding ]
Tinderquote:Op donderdag 3 december 2020 15:18 schreef gianni61 het volgende:
deze ook maar mee bestellen
[ afbeelding ]
Medium graagquote:Op donderdag 3 december 2020 15:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb nog flink wat sappige blije fant in de aanbieding.
Ja maar mag ik alsnog wel een mening hebben over Tinder toch? Ben ook vrijgezel geweest.quote:
Daarom heet je ook Gerriequote:Op donderdag 3 december 2020 15:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goed verhaal voor de kinderen: ik zag je vader voor het eerst tijdens een gerrie.
Mag ik in je poëziealbum schrijven?quote:Op donderdag 3 december 2020 15:22 schreef Amarantha het volgende:
Verkering vind ik wel een kutwoord hoor.Voelt beetje alsof ik een tiener ben ofzo.
Zoals mijn oma zegt: je hebt kennis aan een meisje?quote:Op donderdag 3 december 2020 15:22 schreef Amarantha het volgende:
Verkering vind ik wel een kutwoord hoor.Voelt beetje alsof ik een tiener ben ofzo.
quote:Op donderdag 3 december 2020 15:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mag ik in je poëziealbum schrijven?
Dat vind ik wel leuk eigenlijkquote:Op donderdag 3 december 2020 15:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zoals mijn oma zegt: je hebt kennis aan een meisje?
Deze uitspraak ken ik niet maar ik vind hem mooi.quote:Op donderdag 3 december 2020 15:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 december 2020 15:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat vind ik wel leuk eigenlijk
Ze is bijna 101, dus het is wat ouderwetsch.quote:Op donderdag 3 december 2020 15:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Deze uitspraak ken ik niet maar ik vind hem mooi.
Nou het is beter dan verkering.quote:Op donderdag 3 december 2020 15:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze is bijna 101, dus het is wat ouderwetsch.
Kennis?quote:Op donderdag 3 december 2020 15:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En een vijfde kind genaamd Stuhlgang want mammi ist ein kleines Evaquote:Op donderdag 3 december 2020 15:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ger, Gerrie, Gerrit en Gerrietrude.
'Nee oma, we neuken.'quote:Op donderdag 3 december 2020 15:25 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Kennis?
Dat klinkt alsof je dr amper kent en af en toe hoi zegt als je dr tegen komt op straat
Hier zeiden ze vroeger "vrijen".... "vrij je met die?"
en nu ga je met elkaar.
Wat ook best vaag klinkt
quote:Op donderdag 3 december 2020 15:25 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Kennis?
Dat klinkt alsof je dr amper kent en af en toe hoi zegt als je dr tegen komt op straat
en nu ga je met elkaar.
Wat ook best vaag klinkt
Das is heel Brabants denk ik.quote:Op donderdag 3 december 2020 15:25 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Kennis?
en nu ga je met elkaar.
Wat ook best vaag klinkt
Mijn moeder noemt het een vastpakjequote:Op donderdag 3 december 2020 15:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oh jee.quote:Op donderdag 3 december 2020 15:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Das is heel Brabants denk ik.
En dan blijkt het toch weer een lastpakje te zijnquote:Op donderdag 3 december 2020 15:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn moeder noemt het een vastpakje
"heb je weer wat om lekker vast te pakken jongen?"
https://www.lerengebaren.nl/gebaarfilm/Neuken/quote:Op donderdag 3 december 2020 15:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze is nogal doof en om dat nou door het bejaardenhuis te gillen
Een “vaste relatie”quote:Op donderdag 3 december 2020 15:25 schreef bitterbal het volgende:
Hou zouden ze het nu noemen eigenlijk? Nog steeds verkering?
Ze is bijna blindquote:Op donderdag 3 december 2020 15:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.lerengebaren.nl/gebaarfilm/Neuken/
Haha ze moet er van lachen.quote:Op donderdag 3 december 2020 15:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.lerengebaren.nl/gebaarfilm/Neuken/
Springen er tientallen opgedroogde pruimen van de stoel omhoog.quote:Op donderdag 3 december 2020 15:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze is nogal doof en om dat nou door het bejaardenhuis te gillen
Neequote:Op donderdag 3 december 2020 15:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Das is heel Brabants denk ik.
Kei harde neukseksquote:
Zeggen ze hier ook jaquote:Op donderdag 3 december 2020 15:25 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Kennis?
en nu ga je met elkaar.
Wat ook best vaag klinkt
quote:Op donderdag 3 december 2020 15:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Springen er tientallen opgedroogde pruimen van de stoel omhoog.
smek smek smekquote:Op donderdag 3 december 2020 15:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Een uurtje later een stoet lijkwagens voor de deur.
In ieder geval geen coronadoden dan?quote:Op donderdag 3 december 2020 15:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Een uurtje later een stoet lijkwagens voor de deur.
Wordt je besprongen door je eigen omaquote:Op donderdag 3 december 2020 15:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze is ook nogal dement. Dus dat zou ze verkeerd kunnen begrijpen
Ja daar heb ik niks op, dan moet je het gewoon voordoen.quote:Op donderdag 3 december 2020 15:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze is ook nogal dement. Dus dat zou ze verkeerd kunnen begrijpen
Voor het gemak scharen we dit wel onder coronadoden.quote:Op donderdag 3 december 2020 15:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In ieder geval geen coronadoden dan?
*poef*quote:Op donderdag 3 december 2020 15:31 schreef IJsdraakje het volgende:
HOE is het alweer half vier trouwens.
Time vlaais when you're having funquote:Op donderdag 3 december 2020 15:31 schreef IJsdraakje het volgende:
HOE is het alweer half vier trouwens.
quote:Op donderdag 3 december 2020 15:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wordt je besprongen door je eigen oma
quote:Op donderdag 3 december 2020 15:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja daar heb ik niks op, dan moet je het gewoon voordoen.
Oh dat denk ik wel, nooit ouderen horen zeggen “heb je een vrijer”quote:
* Schrapt Twente van zijn lijstjequote:Op donderdag 3 december 2020 15:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh dat denk ik wel, nooit ouderen horen zeggen “heb je een vrijer”
Als het bij ons uit is noemen ze dat:
“Hejt a heurt? Gerrie hef de proemme in drek ling”
En ik maar denken dat Schots onverstaanbaar isquote:Op donderdag 3 december 2020 15:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Komen toch niet echt de allermooiste vrouwen vandaan...quote:Op donderdag 3 december 2020 15:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
* Schrapt Twente van zijn lijstje
Daar droog je toch spontaan van op.quote:Op donderdag 3 december 2020 15:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als oma’s praten krijg je toch geen natte preut van.quote:Op donderdag 3 december 2020 15:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar droog je toch spontaan van op.
Nou...quote:Op donderdag 3 december 2020 15:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komen toch niet echt de allermooiste vrouwen vandaan...
Dus omdat jij het niet kent, komt het uit Brabant?quote:Op donderdag 3 december 2020 15:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zou eerder denken dat ze in een maisveld geneukt heeft..quote:Op donderdag 3 december 2020 15:37 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dus omdat jij het niet kent, komt het uit Brabant?
Sure.
Gerrie heeft de proem in de drek liggen?
Dat zou hier vertalen naar "gerrie heeft de kut in de modder gelegd" of iets in de strekking
Maar of men dat bedoelt het dat uit is....
Eh, het is LosPedo, die zegt wel vaker wat.quote:Op donderdag 3 december 2020 15:37 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Sure.
Dat zou hier vertalen naar "gerrie heeft de kut in de modder gelegd" of iets in de strekking
Is niet wat je wil horen als je je broek etc.quote:
quote:Op donderdag 3 december 2020 15:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zou eerder denken dat ze in een maisveld geneukt heeft..
welke is het?quote:Op donderdag 3 december 2020 15:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, blijkbaar nieuwe vegameuk die ik kan eten. Binnenkort eens kijken of het er is en of het wat is.
"Karma Kebab" heet het.quote:
Ja dat is exact de vertaling.quote:Op donderdag 3 december 2020 15:37 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Sure.
Drek is modder.quote:Op donderdag 3 december 2020 15:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Het maisveld snap ik niet geloof ik.
Aan zijn gezicht zie je dat dit gewoon opzettelijk is.quote:
quote:Op donderdag 3 december 2020 15:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Aan zijn gezicht zie je dat dit gewoon opzettelijk is.
Geef dat beest dan ook een fatsoenlijke kattenbak, hij kan toch niet andersquote:
Ik ook. Straks nog afscheidsborrel van een collega. Maar ja morgen weer aan de arbeid.quote:Op donderdag 3 december 2020 15:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben wel een beetje klaar met de werkweek.
lekker dan.. maarja wel risico met zulke sitesquote:Op donderdag 3 december 2020 15:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Echt absurd godverdomme. Mijn lego Porsche is dus verkocht via eBay. Die gast met het hoogste bod was gisteren al aan het janken "kan je m'n bod annuleren? Ik heb geen interesse meer sorry". Nou nee, dat kan ik niet, die optie bestaat gewoon niet.
Vandaag was het janken of er dan Afterpay als betaaloptie toegevoegd kan worden want hij kan het nu niet betalen. Nou nee, ik heb geen account bij Afterpay en ik weet niet eens hoe die hele shit werkt.
Nou is de veiling afgelopen en is hij de hoogste bieder. En nou komt er dus geen geld. Waardeloos kontfiguur
Klinkt als een goochemerd die er op uit is om jouw Porsche gratis in handen te krijgen.quote:Op donderdag 3 december 2020 15:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Echt absurd godverdomme. Mijn lego Porsche is dus verkocht via eBay. Die gast met het hoogste bod was gisteren al aan het janken "kan je m'n bod annuleren? Ik heb geen interesse meer sorry". Nou nee, dat kan ik niet, die optie bestaat gewoon niet.
Vandaag was het janken of er dan Afterpay als betaaloptie toegevogd kan worden want hij kan het nu niet betalen. Nou nee, ik heb geen account bij Afterpay en ik weet niet eens hoe die hele shit werkt.
Nou is de veiling afgelopen en is hij de hoogste bieder. En nou komt er dus geen geld. Waardeloos kontfiguur
kan ook nog jaquote:Op donderdag 3 december 2020 15:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt als een goochemerd die er op uit is om jouw Porsche gratis in handen te krijgen.
is het die van lego technic? die is nice!quote:Op donderdag 3 december 2020 15:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Vandaag was het janken of er dan Afterpay als betaaloptie toegevoegd kan worden want hij kan het nu niet betalen. Nou nee, ik heb geen account bij Afterpay en ik weet niet eens hoe die hele shit werkt.
Jup, hier morgen ook nog een dag.quote:Op donderdag 3 december 2020 15:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ook. Straks nog afscheidsborrel van een collega. Maar ja morgen weer aan de arbeid.
Ja. Kopen?quote:Op donderdag 3 december 2020 15:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is het die van lego technic? die is nice!
en gewoon laten betalen die zak hooi
quote:Op donderdag 3 december 2020 15:57 schreef Dr_Flash het volgende:
deur dicht. doei.quote:Op donderdag 3 december 2020 16:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Net als die trypes op Marktplaats die akkoord gaan met de verkoopprijs en dan gaan onderhandelen als ze voor de deur staan
Eerst even 48 uur wachten of zo. Ik weet niet hoe het verder gaat eigenlijk. Wil hem ook best aan de tweede hoogste bieder verkopen hoor. Als die niet inmiddels ergens anders aan het kijken is dus.quote:
alleen als je alle stukjes weer terug in de zakjes doetquote:
Hij is mint in sealed box, dus jaquote:Op donderdag 3 december 2020 16:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alleen als je alle stukjes weer terug in de zakjes doet
EBay heeft toch verkoopbescherming waarin dat geregeld is?quote:Op donderdag 3 december 2020 15:57 schreef Dr_Flash het volgende:
kan je die niet alvast een berichtje sturen als een heads up?quote:Op donderdag 3 december 2020 16:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eerst even 48 uur wachten of zo. Ik weet niet hoe het verder gaat eigenlijk. Wil hem ook best aan de tweede hoogste bieder verkopen hoor. Als die niet inmiddels ergens anders aan het kijken is dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |