SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat zou ik in het ergste geval kunnen doen, want dat dooie moet er toch een keer af. Maar verf blijft bij mij toch nooit zo goed zitten.quote:Op donderdag 3 december 2020 14:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Hoewel, ik had eens roze plukken die na een paar weken weg hadden moeten zijn. De boel uiteindelijk maar afgeknipt.
kerstquote:Op donderdag 3 december 2020 14:23 schreef bitterbal het volgende:
Het RIVM meldt woensdag 5.641 nieuwe positieve coronatests. Dat zijn er fors meer dan het gemiddelde van de afgelopen zeven dagen (5.016). Daarnaast zijn 61 coronagerelateerde sterfgevallen geregistreerd.
https://www.nu.nl/coronav(...)-gemiddeld-5016.html
Yes!quote:Op donderdag 3 december 2020 14:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zorg voor de slang, zoek jij een lui paard Jane?
Als nu maar alvast kerst cancellen, dan hoeven mensen ook niet meer massaal te gaan winkelen.quote:
vandaag? ja.quote:Op donderdag 3 december 2020 14:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is toch donderdagToch? TOCH
Ik hoef daarvoor niet binnen te blijven hoor, om het besef van dagen kwijt te rakenquote:Op donderdag 3 december 2020 14:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vandaag? ja.
Ben je al zo lang niet meer buiten geweest?
ja denk het toch wel?quote:Op donderdag 3 december 2020 14:28 schreef gianni61 het volgende:
wat kost zo'n fant?
en komt daar nog verzendkosten bij?
Ditquote:Op donderdag 3 december 2020 14:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik hoef daarvoor niet binnen te blijven hoor, om het besef van dagen kwijt te raken
ik denk eigenlijk dat je de hele kudde moet nemen a 170 stuksquote:Op donderdag 3 december 2020 14:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja hoor![]()
Hoeveel zijn ze per stuk eigenlijk?
Dan vertrappelen ze het hele dorp ben ik bangquote:Op donderdag 3 december 2020 14:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik denk eigenlijk dat je de hele kudde moet nemen a 170 stuks
Dan gewoon zo'n potje regelen.quote:Op donderdag 3 december 2020 14:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zou ik in het ergste geval kunnen doen, want dat dooie moet er toch een keer af. Maar verf blijft bij mij toch nooit zo goed zitten.
Je hebt honger he?quote:Op donderdag 3 december 2020 14:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hij kan toch lopen.quote:Op donderdag 3 december 2020 14:28 schreef gianni61 het volgende:
wat kost zo'n fant?
en komt daar nog verzendkosten bij?
nou ja daarom staan ze ook te koopquote:Op donderdag 3 december 2020 14:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan vertrappelen ze het hele dorp ben ik bang
Zo groot is mijn diepvries niet hoorquote:Op donderdag 3 december 2020 14:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah kijkquote:Op donderdag 3 december 2020 14:31 schreef UitStraling het volgende:
@:kwiwi
Kunnen we ook grond rechts van de bergen erbij kopen, we moeten 170 olifanten kwijt in Foqueville?
Dan gaan we net als Hannibal met die fanten de bergen overquote:Op donderdag 3 december 2020 14:31 schreef UitStraling het volgende:
Kunnen we ook grond rechts van de bergen erbij kopen, we moeten 170 olifanten kwijt in Foqueville?
Blije fantquote:Op donderdag 3 december 2020 14:32 schreef UitStraling het volgende:
En een waterval waar ze kunnen spelen en douchen en blij zijn.
Bitterbal de Hannibalquote:Op donderdag 3 december 2020 14:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan gaan we net als Hannibal met die fanten de bergen over
Dus een stukje afsnijden mag?quote:Op donderdag 3 december 2020 14:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee. Ik ga ze elke avond tellen om te kijken of er niet stiekem toch eentje opgegeten is
ik zal een stukje van jou afsnijdenquote:Op donderdag 3 december 2020 14:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dus een stukje afsnijden mag?
Fantjerky.
Dat ben je al langer van plan.quote:Op donderdag 3 december 2020 14:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zal een stukje van jou afsnijden
quote:Op donderdag 3 december 2020 14:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan gaan we net als Hannibal met die fanten de bergen over
Bij ballie sluit het ene het andere niet uitquote:Op donderdag 3 december 2020 14:34 schreef CherryLips het volgende:
Bitterbal Lector
O andere Hannibal
quote:Op donderdag 3 december 2020 14:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat ben je al langer van plan.
Wel een blije dan hequote:Op donderdag 3 december 2020 14:18 schreef bitterbal het volgende:
we kunnen een fant kopen voor in foqueville![]()
Gezocht: kopers voor 170 olifanten. Deze opvallende advertentie stond deze week in een Namibisch dagblad. Geplaatst door de overheid van het Afrikaanse land, die in een spagaat zit tussen de belangen van natuurbescherming en die van de lokale bevolking.https://nos.nl/artikel/23(...)-er-170-te-koop.html
Tuinboontjes erbij. Chianti open.quote:Op donderdag 3 december 2020 14:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Bij ballie sluit het ene het andere niet uit
Maar hoe zorgen we dat blije fant niet op kleine wollige nijntjes gaat staan?quote:Op donderdag 3 december 2020 14:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja bij ons zijn ze sowieso blij toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |