SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Ik ben dan wel benieuwd hoe je dat gaat doen..quote:Op donderdag 3 december 2020 13:36 schreef gcjoel het volgende:
Net met oma gebeld
We gaan na de kerst weer even op visite.
Ik heb niet zo iets met het afrikaanse them.. tevens moet er een kleed komen van zo'n 2 bij 3...quote:Op donderdag 3 december 2020 13:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vind die vloerkleden die Fred van Leer ontworpen heb leuk maar mijn man vind ze niets.
Ikea?quote:Op donderdag 3 december 2020 14:10 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik heb niet zo iets met het afrikaanse them.. tevens moet er een kleed komen van zo'n 2 bij 3...voor niet de hoofdprijs
Rugvista heeft regelmatig leuke aanbiedingen (maar had nooit het kleed dat ik wilde in de aanbieding)quote:Op donderdag 3 december 2020 14:10 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik heb niet zo iets met het afrikaanse them.. tevens moet er een kleed komen van zo'n 2 bij 3...voor niet de hoofdprijs
Je kan toch gewoon bij mensen op visite?quote:Op donderdag 3 december 2020 14:07 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik ben dan wel benieuwd hoe je dat gaat doen..
Sorry.. ik had het niet gezienquote:Op donderdag 3 december 2020 13:27 schreef Barreltje het volgende:
[ afbeelding ]
Duurde te lang uhmp!
Lekker lang uitslapen, toch?quote:Op donderdag 3 december 2020 14:59 schreef Uhmmpie het volgende:
Brr zin om nu alvast avondeten te bestellen en zo naar bed te gaan.
Goed plan.. behalve dat ik dan ergens vannachg om 2 uur denk dat het ochtend is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blijkbaar is men vergeten wat vergunningen enzo te regelen voor de Kanaaltunnel en het vliegverkeer van en naar EU en UK.
Mja maar op zeker moment ben ik dan klaar met slapen.. en dat zal uiterlijk rond 2 uur zijn... en wellicht eerder.quote:
quote:Op donderdag 3 december 2020 15:03 schreef AnneX het volgende:
Zal toch niet waar zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blijkbaar is men vergeten wat vergunningen enzo te regelen voor de Kanaaltunnel en het vliegverkeer van en naar EU en UK.
We have far more in common than that which devides us..
Klinkt als een goed diner.quote:Op donderdag 3 december 2020 15:35 schreef Kaatje1 het volgende:
En kerstdiner besteld (4x4 kroketten)
quote:Op donderdag 3 december 2020 15:03 schreef AnneX het volgende:
Sufneuzen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blijkbaar is men vergeten wat vergunningen enzo te regelen voor de Kanaaltunnel en het vliegverkeer van en naar EU en UK.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |