abonnement Unibet Coolblue
  maandag 7 december 2020 @ 17:26:25 #51
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_196602391
Maar was toch te verwachten?

En in principe weten we al hoe het allemaal af gaat lopen, daar hebben ze ook 3 films van gemaakt namelijk.
En er zijn nog wel meer dingen te extrapoleren uit het verhaal van deze week en vorige week.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door SiGNe op 07-12-2020 21:56:17 ]
pi_196602432
Hij kan uiteindelijk geen rol van betekenis spelen toch, anders hadden we wel eerder de naam Grogu gehoord.

Dus hij wordt uiteindelijk de anonimiteit in gedwongen, of aan stukken gescheurd :9~
-nee-
  Moderator maandag 7 december 2020 @ 17:35:41 #53
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_196602649
quote:
14s.gif Op maandag 7 december 2020 17:27 schreef Marsenal het volgende:
Hij kan uiteindelijk geen rol van betekenis spelen toch, anders hadden we wel eerder de naam Grogu gehoord.

Dus hij wordt uiteindelijk de anonimiteit in gedwongen, of aan stukken gescheurd :9~
volgens mij is hij nog geen pubertje tegen de tijd dat de laatste trilogie is afgelopen, kan me voorstellen dat ze hem aan het einde van de rit ergens verstoppen met zijn nieuwe meester om te trainen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_196602862
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 17:26 schreef SiGNe het volgende:
Maar was toch te verwachten?

En in principe weten we al hoe het allemaal af gaat lopen, daar hebben ze ook 3 films van gemaakt namelijk.
En er zijn nog wel meer dingen te extrapoleren uit het verhaal van deze week en vorige week.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grogu :(
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_196602918
quote:
99s.gif Op maandag 7 december 2020 17:14 schreef Karina het volgende:

[..]

Hij gaat heus niet dood hoor! dat is niet disneyachtig :D
Nouja moet toch iets met hem gebeuren waarom niemand hem kent in de laatste 3 films. Dus een sterke jedi zal die niet worden. En blijkbaar hebben ze hem nodig voor snoke te maken. Die zag je in die clone tanks zitten. En dat gaat dus lukken aangezien snoke dus echt leeft. Nu is alleen de vraag of ze dat dus idd via baby yoda voor elkaar gekregen hebben of op een andere manier.

Dus zou zomaar kunnen dat het rip baby yoda gaat worden :P Al zal dat dan pas einde seizoen 3 zijn gok ik zo. Eerst nog even wat poppen verkopen
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_196603104
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 17:26 schreef SiGNe het volgende:
Maar was toch te verwachten?

En in principe weten we al hoe het allemaal af gaat lopen, daar hebben ze ook 3 films van gemaakt namelijk.
En er zijn nog wel meer dingen te extrapoleren uit het verhaal van deze week en vorige week.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_196603876
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2020 17:54 schreef lord_bono het volgende:
Mace Windu
Er zijn wel geruchten dat er een Mace Windu serie komt. Dus zou zomaar kunnen. Al zou dat weer eigenlijk nergens opslaan dat niemand weet dat hij nog leeft. Dat zouden ze gevoeld moeten hebben + hij dood is bij ep 9 want daar is die een force ghost toch? (als je al die jedi de dingen hoort zeggen bij die laatste scene)
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_196603922
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 18:26 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Er zijn wel geruchten dat er een Mace Windu serie komt. Dus zou zomaar kunnen. Al zou dat weer eigenlijk nergens opslaan dat niemand weet dat hij nog leeft. Dat zouden ze gevoeld moeten hebben + hij dood is bij ep 9 want daar is die een force ghost toch? (als je al die jedi de dingen hoort zeggen bij die laatste scene)
Klopt inderdaad, is ook iemand die ik niet perse terug hoef te zien.
  maandag 7 december 2020 @ 22:34:19 #59
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_196609311
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2020 17:54 schreef lord_bono het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 7 december 2020 @ 22:39:18 #60
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_196609389
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 18:26 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Er zijn wel geruchten dat er een Mace Windu serie komt. Dus zou zomaar kunnen. Al zou dat weer eigenlijk nergens opslaan dat niemand weet dat hij nog leeft. Dat zouden ze gevoeld moeten hebben + hij dood is bij ep 9 want daar is die een force ghost toch? (als je al die jedi de dingen hoort zeggen bij die laatste scene)
Dat kan ook een serie zijn over de avonturen van Mace Windu van voor z'n dood.
Zoiets kan wel een interessant verhaal zijn want Mace was niet echt een standaard Jedi.
Maar er zou ook al een serie komen over Obi-wan Kenobi, dat worden dan wel erg veel series over oude figuren.
Dan vind ik het bij The Mandalorian wel goed gedaan met de cameo's die we nu te zien krijgen.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 7 december 2020 @ 23:01:25 #61
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_196609804
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 22:39 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Dat kan ook een serie zijn over de avonturen van Mace Windu van voor z'n dood.
ja, die van erna zullen wat minder spectaculair zijn...
Nothing lasts forever but the certainty of change
  maandag 7 december 2020 @ 23:25:36 #62
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_196610147
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 23:01 schreef Tokus het volgende:

[..]

ja, die van erna zullen wat minder spectaculair zijn...
Naja, dat zou dan betekenen dat ie niet dood was.
Van enorm grote hoogte vallen betekent in Star Wars nog niet dat je dood bent blijkt.
Als die al terug komt zou die als dark sider terug moeten komen, dan heb je misschien nog een interesant verhaal.
  dinsdag 8 december 2020 @ 00:24:17 #63
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_196610671
Ben ik de enige die liever mace ziet terugkomen als luke? Die hebben ze toch al verziekt met de nieuwe films
  dinsdag 8 december 2020 @ 01:16:43 #64
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_196611066
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 00:24 schreef jigggy het volgende:
Ben ik de enige die liever mace ziet terugkomen als luke? Die hebben ze toch al verziekt met de nieuwe films
Van mij mag de oude garde wel wegblijven, die hebben hun vrehaal verteld.
Zie ik liever een nieuwe garde.

Luke moeten ze sowieso vanaf blijven, er is weinig dat nog niet bekend is.
Obi-Wan zouden ze wel een serie over maken (als dat nog doorgaat) maar ook dat hoeft van mij niet, beetej teveel uitmelken van een karakter.
Mace zou dan beter zijn, daar weten we veel minder van en die heeft ook wel een interesant verhaal als grey-Jedi.
pi_196612853
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 17:47 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Nouja moet toch iets met hem gebeuren waarom niemand hem kent in de laatste 3 films. Dus een sterke jedi zal die niet worden. En blijkbaar hebben ze hem nodig voor snoke te maken. Die zag je in die clone tanks zitten. En dat gaat dus lukken aangezien snoke dus echt leeft. Nu is alleen de vraag of ze dat dus idd via baby yoda voor elkaar gekregen hebben of op een andere manier.

Dus zou zomaar kunnen dat het rip baby yoda gaat worden :P Al zal dat dan pas einde seizoen 3 zijn gok ik zo. Eerst nog even wat poppen verkopen
weet niet waarom moet zou hij een rol moeten spelen in de laatste 3 films? Ashoka is een ook een krachtige force users die leefde tijdens de originele trilogy maar komt daar ook helemaal niet voor.
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
pi_196613405
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 08:55 schreef DestroyerPiet het volgende:

[..]

weet niet waarom moet zou hij een rol moeten spelen in de laatste 3 films? Ashoka is een ook een krachtige force users die leefde tijdens de originele trilogy maar komt daar ook helemaal niet voor.
Ashoka zat tussen die stemmen in die laatste film. Dus is blijkbaar dood
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  dinsdag 8 december 2020 @ 13:00:55 #67
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_196616581
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 00:24 schreef jigggy het volgende:
Ben ik de enige die liever mace ziet terugkomen als luke? Die hebben ze toch al verziekt met de nieuwe films
Ga huilen omdat je het niet begrijpt :')
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 8 december 2020 @ 13:03:26 #68
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_196616620
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 22:34 schreef SiGNe het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_196616782
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 13:00 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ga huilen omdat je het niet begrijpt :')
Ja of je legt het uit ipv meteen dit negatieve gejank
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  dinsdag 8 december 2020 @ 14:51:10 #70
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_196618593
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 13:03 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 8 december 2020 @ 16:14:22 #71
458679 Ruse
Super, man
pi_196619909
maarre... niemand hier die het irritant slecht vindt dat hij 'toevallig' zijn jetpack af heeft gedaan, en ook maar niet meer omdoet omdat het super onlogisch is maar wel lekker uitkomt voor het verhaal? en steeds die kutheuvel maar weer op en afsjouwen ipv vliegen? :') makes volkomen sense

en ook niet aan het ontbreken van die enorme blauwe lichtstraal zien dat Grogu niet meer beschermd is?

nee? owkeuhjjj

vet goeie aflevering weer, want er zaten wel weer lekker wat canon-references in, top
got some money in my pocket, don’t remember where I got it
  dinsdag 8 december 2020 @ 17:43:12 #72
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_196621588
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 13:13 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Ja of je legt het uit ipv meteen dit negatieve gejank
Valt weinig uit te leggen aan een getraumatiseerde Luke, behalve aan mensen die een soort van superLuke hadden willen zien post ROTJ. Komt neer op smaak. Dus als je wil bitchen op negativiteit moet je een paar posts eerder komen. :*
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_196622385
quote:
99s.gif Op dinsdag 8 december 2020 16:14 schreef Ruse het volgende:
maarre... niemand hier die het irritant slecht vindt dat hij 'toevallig' zijn jetpack af heeft gedaan, en ook maar niet meer omdoet omdat het super onlogisch is maar wel lekker uitkomt voor het verhaal? en steeds die kutheuvel maar weer op en afsjouwen ipv vliegen? :') makes volkomen sense

Dat soort dingen zie ik ook soms wel, maar zeker bij scifi en fantasy laat ik die dingen wel makkelijk los :P
-nee-
pi_196622442
Ik kom er nu achter dat dit plaatsvind na Return of the Jedi voor Episode VII. Luke leeft dus nog.
  dinsdag 8 december 2020 @ 19:54:19 #75
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_196624866
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 december 2020 18:32 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Dat soort dingen zie ik ook soms wel, maar zeker bij scifi en fantasy laat ik die dingen wel makkelijk los :P
Het is ook voor 14 jaar en ouder (in elk geval in de V.S.)
En opzich ook wel uit te leggen, Boba Fett weet dat Mando in het voordeel is met zo'n jetpack en op dat moment werkten ze nog niet samen.
pi_196624949
Was die jetpack van Boba-Fett dan?
Dat begreep ik niet helemaal.
  Public Relations / Redactie Film dinsdag 8 december 2020 @ 20:08:31 #77
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_196625239
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 09:37 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Ashoka zat tussen die stemmen in die laatste film. Dus is blijkbaar dood
Die laatste film is toch geen canon? :+
  dinsdag 8 december 2020 @ 20:28:02 #78
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_196625660
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2020 19:56 schreef MisterWendel het volgende:
Was die jetpack van Boba-Fett dan?
Dat begreep ik niet helemaal.
Nee, die is van Mando maar ze hadden elkaar onder schot, Boba wist dat Mando zijn armor had en wilde die terug hebben.
Mando had Boba en Fennec onder schot en met zijn Beskar armor zou hij hun neerschieten voor ze Mando dood hadden.
Dus stelde Boba voor om de wapens neer te leggen en vroeg aan Mando om z'n jetpak neer te leggen.
En toen kwamen de stormtroopers.
pi_196626450
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 20:08 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]

Die laatste film is toch geen canon? :+
Nou je mag het bijna niet zeggen. Maar ik vond het een leuke film
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  dinsdag 8 december 2020 @ 22:20:37 #80
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_196628472
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2020 18:36 schreef MisterWendel het volgende:
Ik kom er nu achter dat dit plaatsvind na Return of the Jedi voor Episode VII. Luke leeft dus nog.
Oh wauw. :')
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_196628711
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2020 18:36 schreef MisterWendel het volgende:
Ik kom er nu achter dat dit plaatsvind na Return of the Jedi voor Episode VII. Luke leeft dus nog.
Hoe dan _O-
pi_196629500
komt gewoon een nieuwe jedi denk ik. ze gaan niet deze hele serie op oude dingen bouwen. boba fett is wel leuk, maar dan ga je niet nog meer erbij doen.
en hoe het luke zou kunnen zijn, een 3d versie ofzo? lijkt me onwaarschijnijk. hammilton is er klaar mee, in ieer geval.

en niemand weet hoeveel jedi er nog leven, of wie.

en grogu wordt gewoon gered hoor. kan toch niet, dta je het schattigste starwars karakter aller tijden dood laat gaan....
bovendien houden ze echt niet op na dit seizoen.
en ja, tegen de tijd dat ze weer echt nieuwe grote films gaan maken, is grogu nog helemaal niet oud. hij is nu 50. dus die gaat gewoon lekker ergens geheim opgroeien en in training. uiteindelijk. denk ik.
pi_196634159
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 20:57 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Hij gaat dood einde seizoen 3 en zien we nooit meer terug ;(
Ja Disney is gek. Grogu is moneyyyyyyyyyyy.
pi_196634229
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 23:09 schreef pokkerdepok het volgende:
komt gewoon een nieuwe jedi denk ik. ze gaan niet deze hele serie op oude dingen bouwen. boba fett is wel leuk, maar dan ga je niet nog meer erbij doen.
en hoe het luke zou kunnen zijn, een 3d versie ofzo? lijkt me onwaarschijnijk. hammilton is er klaar mee, in ieer geval.

en niemand weet hoeveel jedi er nog leven, of wie.

en grogu wordt gewoon gered hoor. kan toch niet, dta je het schattigste starwars karakter aller tijden dood laat gaan....
bovendien houden ze echt niet op na dit seizoen.
en ja, tegen de tijd dat ze weer echt nieuwe grote films gaan maken, is grogu nog helemaal niet oud. hij is nu 50. dus die gaat gewoon lekker ergens geheim opgroeien en in training. uiteindelijk. denk ik.
Ben jij naar school geweest? Dit doet pijn aan mijn ogen.
pi_196637622
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 11:08 schreef HansCojona het volgende:

[..]

Ben jij naar school geweest? Dit doet pijn aan mijn ogen.
nee
pi_196644828
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 01:00 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Welk schip? Heb je de aflevering goed bekeken? :P
ik die die aflevering nu pas gezien. Wist niet dat ik een aflevering achter liep. Schip is in stukjes dus mando moet lopen of met Fett meereizen :P Ik hoop dat ze Grogu uit de handen van Gideon kunnen krijgen.
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  donderdag 10 december 2020 @ 10:45:54 #87
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_196650956
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 14:30 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

nee
Tis te merken.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_196653148
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 10:45 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Tis te merken.
leuk he
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 11 december 2020 @ 07:06:28 #89
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_196667190
Disney heeft een hoop nieuwe series aangekondigd, waaronder twee Mandalorian spinoffs (ok, Ahsoka was er eerder dan The Mandalorian, maar het is met Rosario Dawson



twitter


twitter


en verder dus nog o.a. Obi-Wan Kenobi, mét Ewan McGregor en Hayden Christensen

twitter
Nothing lasts forever but the certainty of change
  vrijdag 11 december 2020 @ 12:09:46 #90
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_196670398
Holy shit...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_196670797
En weer een fantastische aflevering, de laatste aflevering kan haast niet anders worden dan ook fantastisch.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 17:26 schreef SiGNe het volgende:
Maar was toch te verwachten?

En in principe weten we al hoe het allemaal af gaat lopen, daar hebben ze ook 3 films van gemaakt namelijk.
En er zijn nog wel meer dingen te extrapoleren uit het verhaal van deze week en vorige week.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_196671041
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 07:06 schreef Tokus het volgende:
Disney heeft een hoop nieuwe series aangekondigd, waaronder twee Mandalorian spinoffs (ok, Ahsoka was er eerder dan The Mandalorian, maar het is met Rosario Dawson

[ afbeelding ]

[ twitter ]

[ twitter ]

en verder dus nog o.a. Obi-Wan Kenobi, mét Ewan McGregor en Hayden Christensen

[ twitter ]
Ho. Eens. _O_
-nee-
pi_196672123
Fuck deze aflevering was wel weer tof hoor :D
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_196672709
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 07:06 schreef Tokus het volgende:
Disney heeft een hoop nieuwe series aangekondigd, waaronder twee Mandalorian spinoffs (ok, Ahsoka was er eerder dan The Mandalorian, maar het is met Rosario Dawson

[ afbeelding ]

[ twitter ]

[ twitter ]

en verder dus nog o.a. Obi-Wan Kenobi, mét Ewan McGregor en Hayden Christensen

[ twitter ]
Hopelijk gaat Jon Favreau bij bijna al deze dingen een hoofdrol spelen. En dan niet als acteur natuurlijk :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  vrijdag 11 december 2020 @ 15:31:14 #95
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_196673485
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 12:40 schreef 1shot1kill het volgende:
En weer een fantastische aflevering, de laatste aflevering kan haast niet anders worden dan ook fantastisch.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij die sluit het verhaal mooi aan op het eigen verhaal
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 11 december 2020 @ 19:07:22 #96
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_196676853
Alleen die laatste scene was best wel kut.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_196682223
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_196688648
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 19:07 schreef Tokus het volgende:
Alleen die laatste scene was best wel kut.
Hoezo dat dan?
pi_196688671
Ik begreep na wat gegoogle pas dat bij die laatste scene Mando het monoloog van de slechterik (kan even niet op zn naam komen) herhaalde, om hem te prikkelen. Vond ik met terugwerkende kracht daardoor heel sterk :)
-nee-
  Moderator zaterdag 12 december 2020 @ 13:38:20 #100
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_196688694
vond het eigenlijk een beetje vreemd om die gast te waarschuwen dat je eraan zit te komen

unMandelorian haast
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')