Prima schema behalve dat MvG naar de kwartfinale gaat rollen en dat Dimitri-Luke erg vroeg valt, de winnaar van dat duel komt echter in een prima schema. Fijn is dat in het tweede kwart waar veel spelers uit vorm spelen (Cross, Durrant en Anderson) veel ongeplaatste spelers staan die wèl in vorm zijn wat de kans groot maakt dat er geen aids door komt.quote:Op donderdag 3 december 2020 10:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tijd voor microanalyse van WK-loting?
Toen begonnen ze ook wel eens op de 12e.quote:Op donderdag 3 december 2020 10:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat poept Jacques over in elkaar geduwd schema? "Eerste en tweede rondes nu allemaal voor kerst, dat is weleens anders geweest"
T schema is juist ruim dit jaar, voorheen begonnen ze voor kerst al aan ronde 3.. en was wk finale op 1 jan, nu is die op 3 januari
Ze beginnen ook 2 dagen later t.o.v. vorig jaar.quote:Op donderdag 3 december 2020 10:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat poept Jacques over in elkaar geduwd schema? "Eerste en tweede rondes nu allemaal voor kerst, dat is weleens anders geweest"
T schema is juist ruim dit jaar, voorheen begonnen ze voor kerst al aan ronde 3.. en was wk finale op 1 jan, nu is die op 3 januari
Prijzen zijn geregeldquote:Op donderdag 3 december 2020 11:06 schreef wimderon het volgende:
Wanneer komt het voorspelspel @:El-Stinho? En de prijzen @:heywoodu?
Zonder speelschema geen topic.quote:Op donderdag 3 december 2020 11:06 schreef wimderon het volgende:
Wanneer komt het voorspelspel @:El-Stinho? En de prijzen @:heywoodu?
Zo praat je niet over De Dikke Van Darte.quote:Op donderdag 3 december 2020 10:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is gewoon restpartijtje uit China die ze nu proberen te slijten
Ja, zijn er ook prijzen over voor een mogelijke pick'em?quote:Op donderdag 3 december 2020 11:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Prijzen zijn geregeld
Voorspelspel als het schema er is
Anders nog iets?
Er zijn er twee geregeld voor het voorspelspelquote:Op donderdag 3 december 2020 11:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ja, zijn er ook prijzen over voor een mogelijke pick'em?
DRT / [PDC WK 2020] Pick'em spel #1
Dat zou een prachtig affiche zijn ja.quote:Op donderdag 3 december 2020 11:11 schreef El-Stinho het volgende:
@:Mani89 Is Clemens v Kurz onze nichekraker voor de laatste 64 (als Hemmelten niet vervelend doet)?
En zo boeiend is het ook weer niet. Die haalt de kwartfinale nog als Yannick een aanslag pleegt op zijn werparm.quote:Op donderdag 3 december 2020 11:24 schreef wimderon het volgende:
Alsof Van Gerwen niet een minuutje aan de telefoon zou kunnen komen als hij ergens een keuken staat te promoten. Die veegt gewoon zijn reet af met Zjak en Koert.
Dit doet me denken aan de bier AANSLAG met plexiglas. Heeft iemand nog een filmpje van dat gesprek tussen Feather en Marcel over plexiglas?quote:Op donderdag 3 december 2020 11:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En zo boeiend is het ook weer niet. Die haalt de kwartfinale nog als Yannick een aanslag pleegt op zijn werparm.
TRAUMA!quote:Op donderdag 3 december 2020 11:30 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan de bier AANSLAG met plexiglas. Heeft iemand nog een filmpje van dat gesprek tussen Feather en Marcel over plexiglas?
Koert gaat niet oud worden met z'n bovendruk van 170. Is wel een mooie finish.quote:Op donderdag 3 december 2020 10:34 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Koert met zn ontplofte tomatenhoofd
[ afbeelding ]
https://streamable.com/g70d3quote:Op donderdag 3 december 2020 11:30 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan de bier AANSLAG met plexiglas. Heeft iemand nog een filmpje van dat gesprek tussen Feather en Marcel over plexiglas?
Dit was ook nog eens serieus zoquote:Op donderdag 3 december 2020 11:21 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@:de_boswachter is er ook nog niet uit.
quote:Op donderdag 3 december 2020 11:44 schreef de_boswachter het volgende:
Verslapen voor de loting, dat is ook een kunst
In zijn schema is vdBergh de enige speler die ik echt een kans geef om hem in de route naar de finale te verslaan. Ik denk dat in het tweede kwart niemand zit die in een best of eleven vGerwen kan bijhouden.quote:Op donderdag 3 december 2020 11:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En zo boeiend is het ook weer niet. Die haalt de kwartfinale nog als Yannick een aanslag pleegt op zijn werparm.
Ik zag dit en schrok me - getuige nog enkele mentionalerts - helemaal gek, gekquote:
quote:
Dat half uurtje eerder bij middagsessies zal wel killing zijn voor jou. Hoe ga je daar op tijd voor zijn?quote:Op donderdag 3 december 2020 11:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit was ook nog eens serieus zo
Hele loting in dit topic moeten teruglezen. Dank @:el-stinho god voor de overzichtelijke lotingposts.
Mansell - Puha is de kraker van de eerste rondequote:Op donderdag 3 december 2020 11:44 schreef de_boswachter het volgende:
Verslapen voor de loting, dat is ook een kunst
Ik verheug me vooral op:
Wayne Jones vs. Ciaran Teehan
ik heb nog twee weken om me hier mentaal en fysiek voor op te laden.quote:Op donderdag 3 december 2020 12:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat half uurtje eerder bij middagsessies zal wel killing zijn voor jou. Hoe ga je daar op tijd voor zijn?
RTLXLEDquote:Op donderdag 3 december 2020 10:47 schreef Mani89 het volgende:
Waarom wordt dat RTLDarts account alleen nog gebruikt voor de WK loting? Waarom staat de podcast daar niet op? Het legendarische interview met MVG? Samenvattingen? Waarom waarom?
Hahaha Arjan die daar staat te verslaan alsof er net een aanslag is gepleegd op het koningshuis.quote:
IKMOEGEWOONWINNENKLAAARquote:Op donderdag 3 december 2020 11:24 schreef wimderon het volgende:
Alsof Van Gerwen niet een minuutje aan de telefoon zou kunnen komen als hij ergens een keuken staat te promoten. Die veegt gewoon zijn reet af met Zjak en Koert.
Jezus, wat was dat verschrikkelijk, misschien wel de grootste schande in de dartsport, nee, sport in het algemeen, nee, spelletjes in het algemeen, ooit.quote:Op donderdag 3 december 2020 11:30 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |