Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
1. Michael van Gerwen v Ryan Murray or Lourence Ilagan 32. Ricky Evans v Mickey Mansell or Haupai Puha 16. Joe Cullen v Wayne Jones or Ciaran Teehan 17. Jonny Clayton v John Henderson or Marko Kantele 8. Dave Chisnall v Keegan Brown or Ryan Meikle 25. Danny Noppert v Martijn Kleermaker or Cameron Carolissen 9. Dimitri Van den Bergh v Luke Humphries or Paul Lim 24. Jermaine Wattimena v Derk Telnekes or Nick Kenny
4. Michael Smith v Jason Lowe or Dmitriy Gorbunov 29. Devon Petersen v Steve Lennon or Daniel Larsson 13. Gary Anderson v Madars Razma or Toru Suzuki 20. Mensur Suljovic v Maik Kuivenhoven or Matthew Edgar 5. Rob Cross v Dirk van Duijvenbode or Bradley Brooks 28. Jamie Hughes v Adam Hunt or Lisa Ashton 12. Glen Durrant v Steve Beaton or Diogo Portela 21. Adrian Lewis v Damon Heta or Danny Baggish
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen