Wat kan je anders verwachten van deze TS?quote:
quote:Op donderdag 3 december 2020 00:38 schreef Werkman het volgende:
[..]
Wat kan je anders verwachten van deze TS?
Toegegeven dit lukt hem wel altijd.
Normaal ben ik een nachtbraker die tot vijf uur morgens door kan gaan, werkdag of niet.
Maar na een topic van deze TS ga ik iedere keer maar gelijk naar m'n nest...
Ik ben tenminste bereid iets te onderbouwen...iets waar menigeen hier in de op met de pet naar gooit!quote:
Over onderbouwing gesproken...Hoe is het met je zus?quote:Op donderdag 3 december 2020 00:43 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Ik ben tenminste bereid iets te onderbouwen...iets waar menigeen hier in de op met de pet naar gooit!
Maar ja natuurlijk...waarom erkentelijk zijn als het met azijnpissen kan nietwaar?
Dan mag je me toch eens uitleggen hoe ik keer op keer over Groenland vlieg.quote:Op donderdag 3 december 2020 00:43 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Ik ben tenminste bereid iets te onderbouwen...iets waar menigeen hier in de op met de pet naar gooit!
Maar ja natuurlijk...waarom erkentelijk zijn als het met azijnpissen kan nietwaar?
In je fantasie op je hoogpolige vliegende zoldertapijt compleet met stoel en computerdesk?quote:Op donderdag 3 december 2020 00:50 schreef JochemSjakie het volgende:
Dan mag je me toch eens uitleggen hoe ik keer op keer over Groenland vlieg.
Jij op de grote lap XXXXXL maandverband met klappende vleugels van je zus?quote:Op donderdag 3 december 2020 00:58 schreef Joopklepzeiker het volgende:
In je fantasie op je hoogpolige vliegende zoldertapijt compleet met stoel en computerdesk?
Nee, we leven niet allemaal in een fantasiewereld zoals jij dat wel doet.quote:Op donderdag 3 december 2020 00:58 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
In je fantasie op je hoogpolige vliegende zoldertapijt compleet met stoel en computerdesk?
Uitstekend idee, ik ben zelfs bereid dat te sponseren!quote:Op donderdag 3 december 2020 01:06 schreef Nederturk het volgende:
el Elon Musk of je mee mag met de eerste groep mensen naar Mars. Dan weet je het zeker.
quote:Op donderdag 3 december 2020 01:16 schreef IkEetSlakken het volgende:
Gelukkig zijn dikke tieten wel echt!
Laten we er een tieten topic van maken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 december 2020 01:10 schreef JochemSjakie het volgende:
Nee, we leven niet allemaal in een fantasiewereld zoals jij dat wel doet.
Je hebt ronde tieten en je hebt platte tieten!quote:Op donderdag 3 december 2020 01:16 schreef IkEetSlakken het volgende:
Gelukkig zijn dikke tieten wel echt!
Laten we er een tieten topic van maken!
quote:Op donderdag 3 december 2020 01:44 schreef einzeinz het volgende:
Misschien ligt de waarheid gewoon in het midden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 december 2020 01:22 schreef Werkman het volgende:
[..]Is dat jouw vriendin?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 3 december 2020 03:24 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Als de aarde plat was geweest, hadden katten alles allang van de aarde afgeduwd.
Bewijs dus dat de aarde niet plat is.
quote:Op donderdag 3 december 2020 01:46 schreef Werkman het volgende:
[..]Dat ziet er ietwat plastic uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
Dit is wel een argument dat schieronmogelijk onderuit te halen is.quote:Op donderdag 3 december 2020 03:24 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Als de aarde plat was geweest, hadden katten alles allang van de aarde afgeduwd.
Bewijs dus dat de aarde niet plat is.
Achter de muur bevind zich de Planet of the Apes.quote:Op donderdag 3 december 2020 15:14 schreef einzeinz het volgende:
Als de aarde plat zou zijn en ik vlieg met een vliegtuig rond de wereld. Vlieg ik dan plots in een onbekende zone of bots ik tegen een gigantische muur/rand?
Dit is wat ze geloven. Een afstandsgetrouwe azimutale projectie met als centrum de Noord Pool en waar Antarctica een soort gigantische ijsmuur is.quote:Op donderdag 3 december 2020 15:14 schreef einzeinz het volgende:
Als de aarde plat zou zijn en ik vlieg met een vliegtuig rond de wereld. Vlieg ik dan plots in een onbekende zone of bots ik tegen een gigantische muur/rand?
Dan kom je er aan de andere kant gewoon weer in net als Pacman. Maar blijf vooral je kop in het zand steken!!!!!quote:Op donderdag 3 december 2020 15:14 schreef einzeinz het volgende:
Zou wel eens echt zo kunnen zijn!quote:Op donderdag 3 december 2020 16:08 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dit is wat ze geloven. Een afstandsgetrouwe azimutale projectie met als centrum de Noord Pool en waar Antarctica een soort gigantische ijsmuur is.
[ afbeelding ]
En in sommige gevallen is die ijsmuur oneindig
[ [url=https://thumbor.forbes.com/thumbor/703x497/https://blogs-images.forb(...)width=960]afbeelding[/url] ]
Zoveel tegenargumenten en nog is hij heilig overtuigd dat de aarde plat isquote:Op donderdag 3 december 2020 20:27 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zij is cute![]()
Zoveel geduld met die pipo aan de lijn
Dus al die wetenschappers bij NASA zitten heel de dag foto's te photoshoppen?quote:Op donderdag 3 december 2020 00:43 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Sowieso.quote:Op vrijdag 4 december 2020 01:24 schreef Boze_Meeuw het volgende:
[..]
Dus al die wetenschappers bij NASA zitten heel de dag foto's te photoshoppen?
Nou! ha ha haquote:Op donderdag 3 december 2020 20:07 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Zou wel eens echt zo kunnen zijn!
verklaard wel het één en ander!
Het verklaart misschien de Bermuda Triangle. Wij denken dat ze daar verdwenen zijn, maar misschien bereikten ze gewoon het einde van de platte aarde en konden niet optijd draaien en vielen ze in de afgrond.quote:Op vrijdag 4 december 2020 09:59 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Nou! ha ha ha
eh.. maar..
Wat verklaart het precies?
Misschien ga ik er nu wel veels te serieus op in maarquote:Op vrijdag 4 december 2020 10:06 schreef Amee het volgende:
[..]
Het verklaart misschien de Bermuda Triangle. Wij denken dat ze daar verdwenen zijn, maar misschien bereikten ze gewoon het einde van de platte aarde en konden niet optijd draaien en vielen ze in de afgrond.
Je gaat er idd te serieus op inquote:Op vrijdag 4 december 2020 10:30 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Misschien ga ik er nu wel veels te serieus op in maar
De Bermuda driehoek is hier
[ afbeelding ]
Dus.. nergens in de buurt van een rand.
Je weet toch dat bij een poll de meeste users gewoon voor de fun "eartg is flat" zouden stemmen. Ik wel iigquote:Op donderdag 3 december 2020 23:32 schreef the-eye het volgende:
Misschien kunnen we een pol doen dan doen we meeste stemmen gelden want sinds de klimaatdiscussie schijnt wetenschap zo te werken
De bermuda driehoek of de vele vliegtuigen die verdwenen zijn. Je vliegt gewoon van de aarde af en komt nooit meer terug omdat je daar gewichtsloos wordt en dus in het niets verdwijnt.quote:Op vrijdag 4 december 2020 09:59 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Nou! ha ha ha
eh.. maar..
Wat verklaart het precies?
Doordat die schijf dus draait, komt alles via een kolk daar terecht. Het is als het ware de afvalbak van de schijf.quote:Op vrijdag 4 december 2020 10:30 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Misschien ga ik er nu wel veels te serieus op in maar
De Bermuda driehoek is hier
[ afbeelding ]
Dus.. nergens in de buurt van een rand.
Volgens flat earthers draait er niks aan de schijf. De zon en maan maken cirkels boven de aarde.quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:30 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Doordat die schijf dus draait, komt alles via een kolk daar terecht.
Er is geografisch gezien niks bijzonders aan de bermuda driehoek. Als er iets met draaiing en kolken aan de hand was zou je dat verwachten bij de noordpool.quote:Het is als het ware de afvalbak van de schijf.
quote:Maar hoe verklaar je het plotseling verdwijnen van vliegtuigen?
Even een officiele disclaimer.. ik weet dat je soort van half lafjes aan het trollen bent maar voor toeschouwers voeg ik toch wat relevante context toe want ja zelfs bullshit discussies zoals dit kan waarde genereren.quote:Ik denk toch echt dat ze buiten de schijf zijn beland en zo ten onder zijn gegaan.
Ik zou die documentaire zelf eerst even bekijken. Ze geven 20.000 dollar uit om te bewijzen dat de aarde plat is. En ze doen het tegenovergestelde.quote:Op donderdag 3 december 2020 00:30 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Nee, wacht even met af-fikken!
ik wilde er eerst ook niet aan.
Ik vond het slap gelul, net als die Corona-complottheorien en dat gedoe over 5G.
Dit is echter anders!
Ik ben met strenge reserves in de materie gestapt maar gaandeweg als je de argumenten en de bewijzen bestudeert kan je niet anders tot de conclusie komen dan dat men gelijk heeft, de aarde is plat!
Om een paar voorbeelden te noemen, het is echt na te gaan dat vracht en passagiersvliegtuigen niet over de buitenste gebieden van de aarde vliegen, maar keurig tussen Azië en Amerika blijven.
Ook wagen ze zig niet in het poolgebied.
Ook zijn de binnenste gebieden van Antartica nooit binnen gegaan, waarom niet? Omdat dat continent niet bestaat maar het eigenlijk de buitenrand van de aarde is, en de noordpool in het midden ligt.
Het zijn echt ook niet allemaal crack-heads en zweeffiguren die deze theorie aanhangen maar massa's intellectuelen en hoogopgeleiden, met een goede baan en een hoge functie, zelfs mensen die een natuurkundige achtergrond hebben erkennen het bewijs voor een platvormige aarde duidelijk.
Kijk maar eens een goede vid!
Namelijk ''behind the curve'' van Netflix!
https://www.netflix.com/nl/title/81015076
Ik? Trollen? Vanwaar haal je het?quote:Op vrijdag 4 december 2020 17:52 schreef SpecialK het volgende:
Even een officiele disclaimer.. ik weet dat je soort van half lafjes aan het trollen bent maar voor toeschouwers voeg ik toch wat relevante context toe want ja zelfs bullshit discussies zoals dit kan waarde genereren.
Raar om dit in het Nederlands te kunnen doen...quote:Op donderdag 3 december 2020 00:30 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Ik vond het slap gelul, net als die Corona-complottheorien en dat gedoe over 5G.
Dit is echter anders!
Ik ben met strenge reserves in de materie gestapt maar gaandeweg als je de argumenten en de bewijzen bestudeert kan je niet anders tot de conclusie komen dan dat men gelijk heeft, de aarde is plat!
Om een paar voorbeelden te noemen, het is echt na te gaan dat vracht en passagiersvliegtuigen niet over de buitenste gebieden van de aarde vliegen, maar keurig tussen Azië en Amerika blijven.
Ook zijn de binnenste gebieden van Antartica nooit binnen gegaan, waarom niet? Omdat dat continent niet bestaat maar het eigenlijk de buitenrand van de aarde is, en de noordpool in het midden ligt.
Het zijn echt ook niet allemaal crack-heads en zweeffiguren die deze theorie aanhangen maar massa's intellectuelen en hoogopgeleiden, met een goede baan en een hoge functie, zelfs mensen die een natuurkundige achtergrond hebben erkennen het bewijs voor een platvormige aarde duidelijk.
Wat zou het belang zijn om ons wijs te maken dat onze planeet een bol isquote:Op donderdag 3 december 2020 00:30 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Dit is echter anders!
Dan verkopen al die wereldbollen met verlichting die je op je nachtkastje kan zetten beter.quote:Op maandag 7 december 2020 17:48 schreef Lisboa_rapaz het volgende:
[..]
Wat zou het belang zijn om ons wijs te maken dat onze planeet een bol is
Dan is dit nog niet de kwaadste groep om voor dat doel te gebruiken, ik kan wel erger tuig opnoemen.quote:Op maandag 7 december 2020 18:48 schreef vaarsuvius het volgende:
Beter zouden ze al die platte aarde en andere wappies 's nachts een spuitje geven en vredig laten inslapen. Het zijn er langzamerhand zoveel dat dat volgens mij in 1 klap het klimaat en het overbevolkingsprobleem zou oplossen.
In de categorie ongevaarlijke dorpsgek dus?quote:Op maandag 7 december 2020 18:52 schreef Werkman het volgende:
[..]
Dan is dit nog niet de kwaadste groep om voor dat doel te gebruiken, ik kan wel erger tuig opnoemen.
Ergens vind ik ze nog wel geinig met hun theorieëtjes en zelfgebouwde raketjes met parachute.
Verkapte dood wens maybequote:Op donderdag 3 december 2020 00:33 schreef Werkman het volgende:
[ afbeelding ]
Zucht....weet je wat? Ik ga er in mee!
Ik ben best bereid om in een platte aarde te geloven, op voorwaarde dat jij er voorgoed van af verdwijnt!!!
Al moet ik hem zelf plat stampen!
Deal?
Carl Sagan had dat wel mooi uitgelegd ja.quote:Op vrijdag 24 september 2021 17:56 schreef vogeltjesdans het volgende:
Natuurlijk is de aarde rond, zo rond als een pannekoek.
Los van dat ze honderden jaren geleden al meerdere obelisken van dezelfde hoogte hebben opgericht, op honderden kilometers afstand van elkaar, met allemaal verschillende schaduwlengtes tot gevolg (wat je dus alleen hebt bij een circulaire aarde)
Kut nu ga ik er toch serieus op in
Ik sabbel er elke dag opquote:Op vrijdag 24 september 2021 17:27 schreef herverwijderd het volgende:
Mensen die niet weten dat de wereld een toverbal is
4 olifanten op een grote schildpad.quote:Op donderdag 3 december 2020 08:07 schreef pokkerdepok het volgende:
wat zit er aan de onderkant? zweeft die schijf gewoon in het heelal? hoe blijft de atmosfeer erop zitten? en wij?
Geeft niet. Meestal zeg je dingen die echt veel dommer zijn.quote:Op vrijdag 24 september 2021 17:56 schreef vogeltjesdans het volgende:
Natuurlijk is de aarde rond, zo rond als een pannekoek.
Los van dat ze honderden jaren geleden al meerdere obelisken van dezelfde hoogte hebben opgericht, op honderden kilometers afstand van elkaar, met allemaal verschillende schaduwlengtes tot gevolg (wat je dus alleen hebt bij een circulaire aarde)
Kut nu ga ik er toch serieus op in
IF topic=from user=vogeltjesdans THEN content=true AND opposition=voidquote:Op vrijdag 24 september 2021 21:54 schreef Intint het volgende:
[..]
Geeft niet. Meestal zeg je dingen die echt veel dommer zijn.
Zou ik ook zo 1 2 3 niet weten, misschien omdat je kijkpunt hoger is dan het waterniveau?quote:Op vrijdag 24 september 2021 22:10 schreef -Sigaartje het volgende:
Het vraagstuk van een schip ver op zee dat je in het geheel kunt zien is ook nooit opgelost.
De oorzaak van de verschijnselen in de Bermuda driehoek zijn al heel lang verklaard.quote:Op vrijdag 4 december 2020 17:52 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Volgens flat earthers draait er niks aan de schijf. De zon en maan maken cirkels boven de aarde.
[..]
Er is geografisch gezien niks bijzonders aan de bermuda driehoek. Als er iets met draaiing en kolken aan de hand was zou je dat verwachten bij de noordpool.
[..]
[..]
Even een officiele disclaimer.. ik weet dat je soort van half lafjes aan het trollen bent maar voor toeschouwers voeg ik toch wat relevante context toe want ja zelfs bullshit discussies zoals dit kan waarde genereren.
quote:Op zaterdag 25 september 2021 14:44 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
De oorzaak van de verschijnselen in de Bermuda driehoek zijn al heel lang verklaard.
Tevens heeft mijn vriendin ook een driehoek met verklaarbare verschijnselen.quote:Op zaterdag 25 september 2021 13:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
Niet snappen dat de aarde een achterlijke driehoek is
Jij hebt geen vriendin. Die is weggelopen en kraakt je huis af.quote:Op zaterdag 25 september 2021 15:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
[..]
Tevens heeft mijn vriendin ook een driehoek met verklaarbare verschijnselen.
Oh. Nee is goed danquote:Op zaterdag 25 september 2021 15:17 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Jij hebt geen vriendin. Die is weggelopen en kraakt je huis af.
Ik weet het, ik ben lui. Ik ga er aan werken.quote:Op zaterdag 25 september 2021 15:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Oh. Nee is goed dan
Jij hebt niet eens een usericon
Ik weet zeker dat @Joopklepzeiker ongelijk heeft, want ik heb Aliens vs Predator gezien en daar zie je dat Antarctica wel degelijk bestaat.quote:Op donderdag 3 december 2020 00:30 schreef Joopklepzeiker het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |