De oorzaak van de verschijnselen in de Bermuda driehoek zijn al heel lang verklaard.quote:Op vrijdag 4 december 2020 17:52 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Volgens flat earthers draait er niks aan de schijf. De zon en maan maken cirkels boven de aarde.
[..]
Er is geografisch gezien niks bijzonders aan de bermuda driehoek. Als er iets met draaiing en kolken aan de hand was zou je dat verwachten bij de noordpool.
[..]
[..]
Even een officiele disclaimer.. ik weet dat je soort van half lafjes aan het trollen bent maar voor toeschouwers voeg ik toch wat relevante context toe want ja zelfs bullshit discussies zoals dit kan waarde genereren.
quote:Op zaterdag 25 september 2021 14:44 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
De oorzaak van de verschijnselen in de Bermuda driehoek zijn al heel lang verklaard.
Tevens heeft mijn vriendin ook een driehoek met verklaarbare verschijnselen.quote:Op zaterdag 25 september 2021 13:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
Niet snappen dat de aarde een achterlijke driehoek is
Jij hebt geen vriendin. Die is weggelopen en kraakt je huis af.quote:Op zaterdag 25 september 2021 15:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
[..]
Tevens heeft mijn vriendin ook een driehoek met verklaarbare verschijnselen.
Oh. Nee is goed danquote:Op zaterdag 25 september 2021 15:17 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Jij hebt geen vriendin. Die is weggelopen en kraakt je huis af.
Ik weet het, ik ben lui. Ik ga er aan werken.quote:Op zaterdag 25 september 2021 15:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Oh. Nee is goed dan
Jij hebt niet eens een usericon
Ik weet zeker dat @Joopklepzeiker ongelijk heeft, want ik heb Aliens vs Predator gezien en daar zie je dat Antarctica wel degelijk bestaat.quote:Op donderdag 3 december 2020 00:30 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Ook zijn de binnenste gebieden van Antartica nooit binnen gegaan, waarom niet? Omdat dat continent niet bestaat maar het eigenlijk de buitenrand van de aarde is, en de noordpool in het midden ligt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |