SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jij zal ook moeten verhuizen straksquote:Op woensdag 2 december 2020 21:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Misschien moeten we een grote hond aanschaffen?
ookquote:Op woensdag 2 december 2020 21:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou dat niet zijn om je maag de kans te geven zichzelf te herstellen? Zolang 'ie geīrriteerd is, kom je überhaupt niet snel uit zo'n loop.
Iddquote:Op woensdag 2 december 2020 21:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jij zal ook moeten verhuizen straks
Ja, ik zal @kwiwi vragen of ik een klein huisje kan krijgen op een rustig plekjequote:Op woensdag 2 december 2020 21:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jij zal ook moeten verhuizen straks
quote:Op woensdag 2 december 2020 21:13 schreef FranticDJ het volgende:
Weet alleen niet meer of ze nu na de 1e kuur of pas na de 2e kuur die camera naar binnen gepropt hebben.
quote:Op woensdag 2 december 2020 21:13 schreef FranticDJ het volgende:
Weet alleen niet meer of ze nu na de 1e kuur of pas na de 2e kuur die camera naar binnen gepropt hebben.
Hmm, ik begin je siswetfascinatie wel wat beter te begrijpenquote:Op woensdag 2 december 2020 21:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dit jaar ook alweer 2 keer hoor
Langs boven mn jong. Niet langs onderquote:Op woensdag 2 december 2020 21:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, ik begin je siswetfascinatie wel wat beter te begrijpen
Maar niks ernstigs aan de hand?
Nu niet daarover gaan stressen, dat schiet niet op als het inderdaad door stress komt.quote:
kan ie neerkijken op z'n onderdanenquote:Op woensdag 2 december 2020 21:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo’n groot huis is wel wat voor hem
Probeer het :pquote:Op woensdag 2 december 2020 21:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nu niet daarover gaan stressen, dat schiet niet op als het inderdaad door stress komt.
Hmm nee, dat vind ik niet netjes. Misschien komt ze nog terug.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:15 schreef Koen66 het volgende:
je kan het Whis huisje kraken @:budapestenaar
Kan 'ie alle ambassadeursdochters tenminste stallen.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo’n groot huis is wel wat voor hem
Oooowquote:Op woensdag 2 december 2020 21:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Langs boven mn jong. Niet langs onder
ik heb een middenrifbreuk. Al jaren
het is er wel 1 die na een jaar weer terugkomt ofzoquote:Op woensdag 2 december 2020 21:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm nee, dat vind ik niet netjes. Misschien komt ze nog terug.
Zou Molo d'r berghut pakken.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm nee, dat vind ik niet netjes. Misschien komt ze nog terug.
die dingen zijn kleiner dan de bunkerslang van Badr hoorquote:Op woensdag 2 december 2020 21:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nu niet daarover gaan stressen, dat schiet niet op als het inderdaad door stress komt.
Ik voel er niks van, ook nooit bewust wat van gevoeld op terugvloeiend maagzuur bij tijd en wijle na.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oooow![]()
Is zo’n breuk pijnlijk?
Ja, maar mensen en dingen opblazen in hun hoofd.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die dingen zijn kleiner dan de bunkerslang van Badr hoor
Black lives matter !quote:Op woensdag 2 december 2020 21:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Jongens, hoe staat dit kleurtje me?
quote:Op woensdag 2 december 2020 21:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, maar mensen en dingen opblazen in hun hoofd.
Zou niet verder laten onderzoeken maar eerst eens een tijd aanzien en voedingsmiddelen wisselen, misschien tijdelijk glutenvrij proberen.quote:
Oke dokter Los.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zou niet verder laten onderzoeken maar eerst eens een tijd aanzien en voedingsmiddelen wisselen, misschien tijdelijk glutenvrij proberen.
quote:Op woensdag 2 december 2020 21:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, maar mensen en dingen opblazen in hun hoofd.
quote:Op woensdag 2 december 2020 21:20 schreef FranticDJ het volgende:
Maar ik heb toen ik 8 was ook een camera via de achteringang gehad ja
Toen had ik een lymfeklierontsteking waardoor m'n darmen dichtgedrukt werden en ik al bijna 2 weken niet gekakt had. Toen hebben ze via een slangetje (via m'n neus) tig. liter verdund laxeermiddel er in gepompt.
voelde me toen ik op het belletje van de zuster drukte net een gerrie-tap. Word nog vaak door m'n ma er aan herinnerd dat ik 12 po's vol dunne gerrie had.
En die lucht jongens, die lucht ruik ik nog steeds
2 weken in een ziekenhuis gezeten. Werd ook op een gegeven moment opgesloten op de wc door een verpleegsterquote:
Molo heeft twee toko's en ze is er nooit.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, ik kan Kwiwi wel vragen of ik een leuk berghutje kan krijgen. Of een pod in het bos
Die dacht dat je je aanstelde of wat?quote:Op woensdag 2 december 2020 21:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
2 weken in een ziekenhuis gezeten. Werd ook op een gegeven moment opgesloten op de wc door een verpleegster. Dat heeft nog wel een aardig staartje gekregen.
yupquote:Op woensdag 2 december 2020 21:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die dacht dat je je aanstelde of wat?
yup. sindsdien is m'n ma ook in 't ziekenhuis blijven slapen enzo totdat ik weer naar huis mocht.quote:
Nee, Cherry.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:23 schreef Koen66 het volgende:
@:kwiwi zou @:tamieke ook nog een woning geven
Snap ik, wat zijn dat voor acties verdorie.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
yup. sindsdien is m'n ma ook in 't ziekenhuis blijven slapen enzo totdat ik weer naar huis mocht.
yup. Naja ook al weer 24-25 jaar geleden ofzo.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Snap ik, wat zijn dat voor acties verdorie.
Misschien moeten we in Foqueville ook een Prins Bernhardwet aannemen?quote:Op woensdag 2 december 2020 21:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Molo heeft twee toko's en ze is er nooit.
Prins Molowet danquote:Op woensdag 2 december 2020 21:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien moeten we in Foqueville ook een Prins Bernhardwet aannemen?
*ziet iets zwarts en voelt voorzichtig aan het hekquote:Op woensdag 2 december 2020 21:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien moeten we in Foqueville ook een Prins Bernhardwet aannemen?
quote:Op woensdag 2 december 2020 21:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
*ziet iets zwarts en voelt voorzichtig aan het hek
oh ja @cherrylips. Ze lijken niet op elkaar, het zal er wel aan liggen dat ik ze uit dezelfde SC ken, en tegelijk gemeet hebquote:Op woensdag 2 december 2020 21:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, Cherry.Tamieke heeft er al een.
Niet miepen, dat ben ik gewoon.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel voorzichtig met de dakpannen he?quote:Op woensdag 2 december 2020 21:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tv verplaatsen een optie?quote:Op woensdag 2 december 2020 21:29 schreef Amarantha het volgende:
Pff had ik maar een tv in mijn slaapkamer.
Kom maar binnen met je thigh gap, kopje thee of wat sterkers?quote:Op woensdag 2 december 2020 21:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet miepen, dat ben ik gewoon.
Krijg ik het enorme huis?quote:Op woensdag 2 december 2020 21:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel voorzichtig met de dakpannen he?
Nah, even aan het ontstoffen.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kom maar binnen met je thigh gap, kopje thee of wat sterkers?
ziek zwak en misselijkquote:Op woensdag 2 december 2020 21:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh ja, we zijn ook gewoon ouwe taarten.
Tv klinkt als minder sjouwwerk.quote:
Mja, ik heb een verzoek ingediend voor een kleiner huisje of een bospod. Dus het staat straks leegquote:
Zit Barry bij je in de kooi?quote:Op woensdag 2 december 2020 21:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 december 2020 21:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kom maar binnen met je thigh gap, kopje thee of wat sterkers?
Dus je gaat ergens afgelegen alleen in het bos wonen?quote:Op woensdag 2 december 2020 21:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, ik heb een verzoek ingediend voor een kleiner huisje of een bospod. Dus het staat straks leeg
Okdoeiquote:Op woensdag 2 december 2020 21:31 schreef UitStraling het volgende:
Ok iedereen die niet ongesteld is mag blijven logeren in het burgemeestershuis vanavond
* pakt zijn koffertjequote:Op woensdag 2 december 2020 21:31 schreef UitStraling het volgende:
Ok iedereen die niet ongesteld is mag blijven logeren in het burgemeestershuis vanavond
Cowbal, ben jij het?quote:Op woensdag 2 december 2020 21:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dus je gaat ergens afgelegen alleen in het bos wonen?![]()
gewoon mediamarkt jatochquote:Op woensdag 2 december 2020 21:29 schreef Amarantha het volgende:
Pff had ik maar een tv in mijn slaapkamer.
Ik stiekem ook niet, maar dat hoeft US niet te weten.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:33 schreef Budapestenaar het volgende:
O wacht even, ik ben niet ongesteld hoor
quote:Op woensdag 2 december 2020 21:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik stiekem ook niet, maar dat hoeft US niet te weten.
Zwanger dan?quote:Op woensdag 2 december 2020 21:33 schreef Budapestenaar het volgende:
O wacht even, ik ben niet ongesteld hoor
Oeh colaquote:Op woensdag 2 december 2020 21:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaah ballie, ik heb een groot huis met heel veel bedden, kom maar binnen met je eindeloze benen, flesje cola?
[ afbeelding ]
anders zou Arnie ook niet in je UI zittenquote:Op woensdag 2 december 2020 21:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik stiekem ook niet, maar dat hoeft US niet te weten.
nog weinig in de rijquote:Op woensdag 2 december 2020 21:31 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op woensdag 2 december 2020 21:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dus je gaat ergens afgelegen alleen in het bos wonen?![]()
ik zie je daarquote:Op woensdag 2 december 2020 21:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik vraag Kwiwi of er een goed slot op de pod mag.
quote:Op woensdag 2 december 2020 21:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
anders zou Arnie ook niet in je UI zitten
quote:Op woensdag 2 december 2020 21:36 schreef UitStraling het volgende:
We gaan striptwisteren vanavond [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Maar ik ben dakloos.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:31 schreef UitStraling het volgende:
Oh jaquote:
Allemaal boobietraps.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het huis van Whiskers nog niet gekraakt?
Oh, dus eigenlijk moeten we US daar droppen? Want boobies?quote:
Met de plaknagels.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hallo ik ben meta ik ben een moan.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahquote:Op woensdag 2 december 2020 21:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, dus eigenlijk moeten we US daar droppen? Want boobies?
Ik keek het trouw.quote:
Net Foqueville.quote:
ik ookquote:Op woensdag 2 december 2020 21:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik keek het trouw.![]()
Jammer wel dat Joop het nooit gezien heeft, daar valt het niet mee terug te kijken.
Opa Barb?quote:Op woensdag 2 december 2020 21:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Sow nog fatsoenlijke straffen in Malta, de vermoorde is nog een kennis van een fokker die op Malta woonde toch?
https://www.telegraaf.nl/(...)oor-moord-op-shannon
quote:Op woensdag 2 december 2020 21:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik keek het trouw.![]()
Jammer wel dat Joop het nooit gezien heeft, daar valt het niet mee terug te kijken.
valt het ergens terug te kijken?quote:Op woensdag 2 december 2020 21:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik keek het trouw.![]()
Kan hem de hand schudden. Niet te kijken die shit.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik keek het trouw.![]()
Met de namenquote:
Jouw brother from a different mother?quote:Op woensdag 2 december 2020 21:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrouw op Malta dus dat moet haast wel
Barb heeft 'em niet versleten met pissenquote:Op woensdag 2 december 2020 21:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jouw brother from a different mother?
Er stond vrij veel op youtube, maar al een tijd niet op gezocht.quote:
Hier geloof ik dus geen zak van.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:50 schreef UitStraling het volgende:
Freaky dit wel, hoe oud ben je dan?
https://www.telegraaf.nl/(...)-nu-is-molly-geboren
Hoezo dat dan niet?quote:Op woensdag 2 december 2020 21:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hier geloof ik dus geen zak van.
quote:Op woensdag 2 december 2020 21:54 schreef UitStraling het volgende:
Voor mij blijft Buda DE burgemeester hoor, wat jullie jongens?
[ afbeelding ]
Kamer 13 is vrij bij mij in huisquote:Op woensdag 2 december 2020 21:54 schreef bitterbal het volgende:
Hoor nu al dat ik op de bank kan slapen vanavond. Wat sla ik dat teringkastje graag van de muur af zeg
Aaawquote:Op woensdag 2 december 2020 21:54 schreef UitStraling het volgende:
Voor mij blijft Buda DE burgemeester hoor, wat jullie jongens?
[ afbeelding ]
doe danquote:Op woensdag 2 december 2020 21:54 schreef bitterbal het volgende:
Hoor nu al dat ik op de bank kan slapen vanavond. Wat sla ik dat teringkastje graag van de muur af zeg
kom er aanquote:Op woensdag 2 december 2020 21:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kamer 13 is vrij bij mij in huis [ afbeelding ]
O, daar had ik mijn 8 paprika’s en de kokosmat neergelegd. Maar ik haal ze even wegquote:Op woensdag 2 december 2020 21:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kamer 13 is vrij bij mij in huis [ afbeelding ]
kom er niet bij.quote:
Oordoppen een optie?quote:Op woensdag 2 december 2020 21:54 schreef bitterbal het volgende:
Waarom bleef je toch je bed proberen?quote:Op woensdag 2 december 2020 22:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jaren geleden had ik een slecht bed en een lekkere bank. Toen sliep ik regelmatig op de bank
Een nogal ruwe oudere collega had eens woorden met een secretaresse. En zei “ik zal jouw eens met je blote tieten over een kokosmat heen trekken”quote:Op woensdag 2 december 2020 21:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, daar had ik mijn 8 paprika’s en de kokosmat neergelegd. Maar ik haal ze even weg
Niet slecht voor je rug?quote:Op woensdag 2 december 2020 22:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jaren geleden had ik een slecht bed en een lekkere bank. Toen sliep ik regelmatig op de bank
quote:Op woensdag 2 december 2020 22:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een nogal ruwe oudere collega had eens woorden met een secretaresse. En zei “ik zal jouw eens met je blote tieten over een kokosmat heen trekken”
Sindsdien kan ik het woord kokosmat niet lezen zonder een gniffel.
Welk kastje bal?quote:Op woensdag 2 december 2020 22:00 schreef bitterbal het volgende:
geluid van dat kastje is een beetje zoals dit maar dan minder snel
Uit doen?quote:Op woensdag 2 december 2020 22:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Buiten voor de portiekverlichting
Jezusquote:Op woensdag 2 december 2020 22:00 schreef bitterbal het volgende:
geluid van dat kastje is een beetje zoals dit maar dan minder snel
Vond dat het hoorde om in mijn bed te slapenquote:Op woensdag 2 december 2020 22:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waarom bleef je toch je bed proberen?
Mja, ik denk dat het bed slechter voor mijn rug was dan de bankquote:
En nu zijn ze getrouwd en is de secretaresse de hele dag in de weer met Nivea-crčme?quote:Op woensdag 2 december 2020 22:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een nogal ruwe oudere collega had eens woorden met een secretaresse. En zei “ik zal jouw eens met je blote tieten over een kokosmat heen trekken”
Sindsdien kan ik het woord kokosmat niet lezen zonder een gniffel.
Kan niet. Het is denk ik de sensor voor de portiekverlichting voor als het donker wordt en deze aanspringt. Portiekverlichting is inmiddles ook kapot dus het is allemaal voor niksquote:Op woensdag 2 december 2020 22:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Uit doen?
Een kastje? Wat voor kastje?
Ja dat gevoel ken ik wel ja :pquote:Op woensdag 2 december 2020 22:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vond dat het hoorde om in mijn bed te slapen
quote:Op woensdag 2 december 2020 22:06 schreef UitStraling het volgende:
Even douchen en een mooie badjes uitzoeken voor vanavond.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Tot nu toe op het slaapfeest;
1. bitterbal
2. IJsdraakje (mits ze haar ongesteldheid baas is)
3. kom op jongens er zijn nog plekken vrij hoor
Dan kun je proberen dat oogje open te draaien en daar een kunstmatig lampje voor te zetten.quote:Op woensdag 2 december 2020 22:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kan niet. Het is denk ik de sensor voor de portiekverlichting voor als het donker wordt en deze aanspringt. Portiekverlichting is inmiddles ook kapot dus het is allemaal voor niks
ik kom er niet bij. Hangt op de buiten gevelquote:Op woensdag 2 december 2020 22:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dan kun je proberen dat oogje open te draaien en daar een kunstmatig lampje voor te zetten.
Een batterij led-lampje.
Dan gaat die op uit-stand. Dat resoneren komt denk ik door defecte vsa’s
Dat ja.quote:Op woensdag 2 december 2020 22:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Weet niet wat hij denkt maar ik ga toch echt slapen hoor
Oh, neuh. Maar ik zet hem niet op een slaapfeestjeslijst.quote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 22:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, neuh. Maar ik zet hem niet op een slaapfeestjeslijst.
Anderen ook niet hoor.quote:
Nooit twee geprobeerd?quote:Op woensdag 2 december 2020 22:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Anderen ook niet hoor.![]()
Eén kerel is echt zat.
Beetje relaxen zo in stiltequote:Op woensdag 2 december 2020 22:26 schreef bitterbal het volgende:
ik ga alleen omdat k een rustige omgeving verwacht
Doe maar duur.quote:Op woensdag 2 december 2020 22:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ga een nieuwe chesterfield kopen
Oeh, een groene?quote:Op woensdag 2 december 2020 22:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ga een nieuwe chesterfield kopen
Je was wat vergeten.quote:Op woensdag 2 december 2020 22:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
SMAAK
STIJL
ELEGANTIE
AROMAT
...
ETTO.
ZITTEN DOE JE MAAR OP DE GRONDquote:Op woensdag 2 december 2020 22:48 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Heel mooi en klasse enzo, maar zit comfort
weer aan het headbangen ja... krijg je toch koppijn van manquote:
Headbangen was meer iets wat tiener Ama deed.quote:Op woensdag 2 december 2020 22:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
weer aan het headbangen ja... krijg je toch koppijn van man
is nu meer headhangenquote:Op woensdag 2 december 2020 22:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Headbangen was meer iets wat tiener Ama deed.
quote:Op woensdag 2 december 2020 22:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ZITTEN DOE JE MAAR OP DE GROND![]()
Ja dat lukt me nooit, is het te kort enzoquote:Op woensdag 2 december 2020 23:18 schreef CherryLips het volgende:
Het is echt kut om je eigen haar te vlechten.
Ga jij vechten dan.quote:Op woensdag 2 december 2020 23:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Aah gun hem nou zijn pleziertje
Dat zal allemaal wel, maar daar mot ik niks van hebben.quote:Op woensdag 2 december 2020 23:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Volgens mij wilt hij graag met jou
ik heb geen tijdquote:Op woensdag 2 december 2020 23:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zal allemaal wel, maar daar mot ik niks van hebben.
Beetje aan elkaars bobbeltje voelen.quote:Op woensdag 2 december 2020 23:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zal allemaal wel, maar daar mot ik niks van hebben.
En ik geen zin.quote:Op woensdag 2 december 2020 23:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb geen tijd
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 december 2020 23:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb geen tijd
[ afbeelding ]
Ben nog onderwegquote:Op woensdag 2 december 2020 23:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja hoiiii, ben je er eindelijk, zat al een uur te wachten [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 december 2020 23:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja hoiiii, ben je er eindelijk, zat al een uur te wachten [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 december 2020 23:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
pompiedompiedom
[ afbeelding ]
Dat is een kakkerlak.quote:Op woensdag 2 december 2020 23:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat insect is zeker uitstraling?
Dat zei ze toch?quote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 23:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Brengt klein nachtjaponnetje [ afbeelding ]
Gaat wel goed eigenlijk.quote:Op donderdag 3 december 2020 04:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moe, ben toe aan weekendHoe staat het daar?
jazekertjesquote:
Yeessquote:Op donderdag 3 december 2020 07:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jazekertjes
Op naar het weekend, de week is al ruim doormidden
Hee Zwarte Budaquote:
”mooi” model ook.quote:Op donderdag 3 december 2020 08:25 schreef UitStraling het volgende:
https://www.mirror.co.uk/(...)d-over-sexy-23106269
‘Sexy’.quote:Op donderdag 3 december 2020 08:25 schreef UitStraling het volgende:
https://www.mirror.co.uk/(...)d-over-sexy-23106269
En daarom wil je baas nou niet dat je thuiswerktquote:Op donderdag 3 december 2020 08:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Dag je thuiswerken met overvolle privé agenda vandaag.
Hij heeft groot gelijk ook.quote:Op donderdag 3 december 2020 08:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En daarom wil je baas nou niet dat je thuiswerkt
Hmm, nou vooruit danquote:Op donderdag 3 december 2020 08:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar mijn vriendin heeft nieuw werk, moet inwerken dus nu ff hele dagen en de oppas heeft “klachten”.
tsja, maart nadert he, iedere politicus is dan opeens een populist. na de verkiezingen is ie weer de immer politiek correcte robotquote:Op donderdag 3 december 2020 08:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Jetten wil ff punten scoren, hebben ze hem anders geprogrammeerd?
https://www.ad.nl/politie(...)erspectief~aa06c84b/
Hiermee heeft ie mijn stemquote:Op donderdag 3 december 2020 08:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tsja, maart nadert he, iedere politicus is dan opeens een populist. na de verkiezingen is ie weer de immer politiek correcte robot
wow je kan zien dat ik druk was qua werk gisterenquote:Op donderdag 3 december 2020 08:47 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 02-12-2020
nr / aantal posts / gebruiker
01 253 bitterbal
02 215 IJsdraakje
03 196 UitStraling
04 156 Budapestenaar
05 134 FranticDJ
05 134 CherryLips
07 114 gianni61
08 079 LTVDK
09 045 Amarantha
10 044 Haags
11 039 Lospedrosa
12 031 EttovanBelgie
13 030 kwiwi
14 021 Koen66
15 020 Bomenverzameling
16 019 Citizen.Erased
17 010 Karzai
18 007 Modus
19 006 puzziepie
19 006 friemelaar
21 004 Fogel
22 003 crv
22 003 Dr_Flash
22 003 Flippiee
22 003 RockNijntje
26 001 G-Pier
26 001 liesje1979
26 001 Muskusboktor57
26 001 Debsterr
klik hier voor meer stats
Als de horeca maar open is wil ik alles zijn wat nodig is.quote:Op donderdag 3 december 2020 08:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jij ook een part-time (klimaats) populist?
restaurant horeca ben ik het mee eens, feestkroegen mogen nog wel ff dichtquote:Op donderdag 3 december 2020 08:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als de horeca maar open is wil ik alles zijn wat nodig is.
en als ik in een feestkroeg een sta tafel neerzet en borrelnootjes kan bestellen?quote:Op donderdag 3 december 2020 08:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
restaurant horeca ben ik het mee eens, feestkroegen mogen nog wel ff dicht
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
ja met schreeuwende en lallende gasten dansend om je tafeltjequote:Op donderdag 3 december 2020 08:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en als ik in een feestkroeg een sta tafel neerzet en borrelnootjes kan bestellen?
die mensen moeten sowieso niet aan mijn tafeltje komenquote:Op donderdag 3 december 2020 08:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja met schreeuwende en lallende gasten dansend om je tafeltje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |