SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jij zal ook moeten verhuizen straksquote:Op woensdag 2 december 2020 21:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Misschien moeten we een grote hond aanschaffen?
ookquote:Op woensdag 2 december 2020 21:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou dat niet zijn om je maag de kans te geven zichzelf te herstellen? Zolang 'ie geīrriteerd is, kom je überhaupt niet snel uit zo'n loop.
Iddquote:Op woensdag 2 december 2020 21:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jij zal ook moeten verhuizen straks
Ja, ik zal @kwiwi vragen of ik een klein huisje kan krijgen op een rustig plekjequote:Op woensdag 2 december 2020 21:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jij zal ook moeten verhuizen straks
quote:Op woensdag 2 december 2020 21:13 schreef FranticDJ het volgende:
Weet alleen niet meer of ze nu na de 1e kuur of pas na de 2e kuur die camera naar binnen gepropt hebben.
quote:Op woensdag 2 december 2020 21:13 schreef FranticDJ het volgende:
Weet alleen niet meer of ze nu na de 1e kuur of pas na de 2e kuur die camera naar binnen gepropt hebben.
Hmm, ik begin je siswetfascinatie wel wat beter te begrijpenquote:Op woensdag 2 december 2020 21:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dit jaar ook alweer 2 keer hoor
Langs boven mn jong. Niet langs onderquote:Op woensdag 2 december 2020 21:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, ik begin je siswetfascinatie wel wat beter te begrijpen
Maar niks ernstigs aan de hand?
Nu niet daarover gaan stressen, dat schiet niet op als het inderdaad door stress komt.quote:
kan ie neerkijken op z'n onderdanenquote:Op woensdag 2 december 2020 21:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo’n groot huis is wel wat voor hem
Probeer het :pquote:Op woensdag 2 december 2020 21:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nu niet daarover gaan stressen, dat schiet niet op als het inderdaad door stress komt.
Hmm nee, dat vind ik niet netjes. Misschien komt ze nog terug.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:15 schreef Koen66 het volgende:
je kan het Whis huisje kraken @:budapestenaar
Kan 'ie alle ambassadeursdochters tenminste stallen.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo’n groot huis is wel wat voor hem
Oooowquote:Op woensdag 2 december 2020 21:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Langs boven mn jong. Niet langs onder
ik heb een middenrifbreuk. Al jaren
het is er wel 1 die na een jaar weer terugkomt ofzoquote:Op woensdag 2 december 2020 21:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm nee, dat vind ik niet netjes. Misschien komt ze nog terug.
Zou Molo d'r berghut pakken.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm nee, dat vind ik niet netjes. Misschien komt ze nog terug.
die dingen zijn kleiner dan de bunkerslang van Badr hoorquote:Op woensdag 2 december 2020 21:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nu niet daarover gaan stressen, dat schiet niet op als het inderdaad door stress komt.
Ik voel er niks van, ook nooit bewust wat van gevoeld op terugvloeiend maagzuur bij tijd en wijle na.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oooow![]()
Is zo’n breuk pijnlijk?
Ja, maar mensen en dingen opblazen in hun hoofd.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die dingen zijn kleiner dan de bunkerslang van Badr hoor
Black lives matter !quote:Op woensdag 2 december 2020 21:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Jongens, hoe staat dit kleurtje me?
quote:Op woensdag 2 december 2020 21:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, maar mensen en dingen opblazen in hun hoofd.
Zou niet verder laten onderzoeken maar eerst eens een tijd aanzien en voedingsmiddelen wisselen, misschien tijdelijk glutenvrij proberen.quote:
Oke dokter Los.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zou niet verder laten onderzoeken maar eerst eens een tijd aanzien en voedingsmiddelen wisselen, misschien tijdelijk glutenvrij proberen.
quote:Op woensdag 2 december 2020 21:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, maar mensen en dingen opblazen in hun hoofd.
quote:Op woensdag 2 december 2020 21:20 schreef FranticDJ het volgende:
Maar ik heb toen ik 8 was ook een camera via de achteringang gehad ja
Toen had ik een lymfeklierontsteking waardoor m'n darmen dichtgedrukt werden en ik al bijna 2 weken niet gekakt had. Toen hebben ze via een slangetje (via m'n neus) tig. liter verdund laxeermiddel er in gepompt.
voelde me toen ik op het belletje van de zuster drukte net een gerrie-tap. Word nog vaak door m'n ma er aan herinnerd dat ik 12 po's vol dunne gerrie had.
En die lucht jongens, die lucht ruik ik nog steeds
2 weken in een ziekenhuis gezeten. Werd ook op een gegeven moment opgesloten op de wc door een verpleegsterquote:
Molo heeft twee toko's en ze is er nooit.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, ik kan Kwiwi wel vragen of ik een leuk berghutje kan krijgen. Of een pod in het bos
Die dacht dat je je aanstelde of wat?quote:Op woensdag 2 december 2020 21:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
2 weken in een ziekenhuis gezeten. Werd ook op een gegeven moment opgesloten op de wc door een verpleegster. Dat heeft nog wel een aardig staartje gekregen.
yupquote:Op woensdag 2 december 2020 21:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die dacht dat je je aanstelde of wat?
yup. sindsdien is m'n ma ook in 't ziekenhuis blijven slapen enzo totdat ik weer naar huis mocht.quote:
Nee, Cherry.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:23 schreef Koen66 het volgende:
@:kwiwi zou @:tamieke ook nog een woning geven
Snap ik, wat zijn dat voor acties verdorie.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
yup. sindsdien is m'n ma ook in 't ziekenhuis blijven slapen enzo totdat ik weer naar huis mocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |