abonnement Unibet Coolblue
pi_196889272
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 20:19 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mja helemaal niks vind ik altijd wat gek ook :)

Maar dood spammen hoeft ook niet.

Ergens daartussen _O-

Lekker duidelijk
Dood spammen deden we elkaar sowieso niet, om de 3-4 uur een bericht.
Voor mij voelt nu niks sturen ook best gek ja ;)
pi_196889303
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 20:24 schreef snoesje45 het volgende:

[..]

Dood spammen deden we elkaar sowieso niet, om de 3-4 uur een bericht.
Voor mij voelt nu niks sturen ook best gek ja ;)
Gewoon wachten tot maandag
pi_196890545
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 11:50 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]


nu 2 2-persoonsdekbedden trouwens.. want we rollen ons allebei graag helemaal in het dekbed.
beetje vol op bed als we er niet in liggen en lastig opmaken.
maar als we slapen ideaal.
kennelijk allebei toch erg gewend aan veel dekbed inmiddels.
Oh zo kan het ook nog ja :D
  dinsdag 22 december 2020 @ 21:31:26 #204
312702 K.loon
nu met dubbelganger
pi_196891184
Hehehe, chat goes sour, dame doet nogal uit de hoogte en levert een shitload aan kritiek, schopt tegen dingen die mij redelijk dierbaar zijn en is dus gewoon een dikke non-match, ik zeg dat ik het wel gezien heb en wens haar veel succes met het daten, gaat ze echt helemaal los, en vervolgens blockt ze me :D _O-

Echt, wat mankeert die mensen tegenwoordig? :')
Merry Lockdown and a Cappy New Year !!.
pi_196891490
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 december 2020 21:31 schreef K.loon het volgende:
Hehehe, chat goes sour, dame doet nogal uit de hoogte en levert een shitload aan kritiek, schopt tegen dingen die mij redelijk dierbaar zijn en is dus gewoon een dikke non-match, ik zeg dat ik het wel gezien heb en wens haar veel succes met het daten, gaat ze echt helemaal los, en vervolgens blockt ze me :D _O-

Echt, wat mankeert die mensen tegenwoordig? :')
Whut :')

Ze wilde haar ego behouden en blockte ze jou als eerste. Waarschijnlijk met de gedachte: "Zo, dat zal hem leren!"
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_196891565
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 december 2020 21:31 schreef K.loon het volgende:
Hehehe, chat goes sour, dame doet nogal uit de hoogte en levert een shitload aan kritiek, schopt tegen dingen die mij redelijk dierbaar zijn en is dus gewoon een dikke non-match, ik zeg dat ik het wel gezien heb en wens haar veel succes met het daten, gaat ze echt helemaal los, en vervolgens blockt ze me :D _O-

Echt, wat mankeert die mensen tegenwoordig? :')
Je zou toch denken dat die gekkies elkaar toch zouden moeten vinden zodat ze ons met rust laten.

Vandaag geappt door een gekkie die het al met 3-4 verschillende nummers heeft geprobeerd. Elke keer moet ik weer blocken, echt waarom :') .
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_196891664
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 21:44 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Je zou toch denken dat die gekkies elkaar toch zouden moeten vinden zodat ze ons met rust laten.

Vandaag geappt door een gekkie die het al met 3-4 verschillende nummers heeft geprobeerd. Elke keer moet ik weer blocken, echt waarom :') .
Waarom wil je niet met me op date dan ;( ;( ;(

Wel een volhouder. Bizar dat ie de hint niet snapt :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_196891822
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 21:48 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Waarom wil je niet met me op date dan ;( ;( ;(

Wel een volhouder. Bizar dat ie de hint niet snapt :')
Je kan iemand toch gewoon onder druk zetten om tot een relatie te komen :{w of op zijn minst een date :{w.
Durf niet eens met zo’n gek af te spreken.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  dinsdag 22 december 2020 @ 22:04:08 #209
312702 K.loon
nu met dubbelganger
pi_196892028
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 21:41 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Whut :')

Ze wilde haar ego behouden en blockte ze jou als eerste. Waarschijnlijk met de gedachte: "Zo, dat zal hem leren!"
Geen idee.. zoiets zou het zomaar kunnen zijn.. gebeurt wel vaker op Lexa; als je een chat beëindigt, word je geblockt.. naja, ok, doewie :W

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 21:44 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Je zou toch denken dat die gekkies elkaar toch zouden moeten vinden zodat ze ons met rust laten.

Vandaag geappt door een gekkie die het al met 3-4 verschillende nummers heeft geprobeerd. Elke keer moet ik weer blocken, echt waarom :') .
Verschillende nummers? oh, hij had je nummer al? Ik geef echt niet meer zo snel mijn nummer.. je wordt door schade en schande steeds wijzer.. :)
Merry Lockdown and a Cappy New Year !!.
pi_196892047
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 21:55 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Je kan iemand toch gewoon onder druk zetten om tot een relatie te komen :{w of op zijn minst een date :{w.
Durf niet eens met zo’n gek af te spreken.
"Als je niet met me op date gaat, pleeg ik zelfmoord."

"Ok, doei."
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 22:04 schreef K.loon het volgende:

[..]

Geen idee.. zoiets zou het zomaar kunnen zijn.. gebeurt wel vaker op Lexa; als je een chat beëindigt, word je geblockt.. naja, ok, doewie :W
[..]

Gebeurt op Paiq minstens zo vaak. Echt bizar soms.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_196892062
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 22:04 schreef K.loon het volgende:
Verschillende nummers? oh, hij had je nummer al? Ik geef echt niet meer zo snel mijn nummer.. je wordt door schade en schande steeds wijzer.. :)
Nergens last van op den Foks :7
  dinsdag 22 december 2020 @ 22:07:13 #212
312702 K.loon
nu met dubbelganger
pi_196892079
Ik 'werk' alleen met Tinder en Lexa.. met wisselende resultaten.. Paiq zegt me weinig.
Merry Lockdown and a Cappy New Year !!.
  dinsdag 22 december 2020 @ 22:07:45 #213
312702 K.loon
nu met dubbelganger
pi_196892098
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2020 22:06 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Nergens last van op den Foks :7
Ik blokkeer iedereen in mijn DM :7
Merry Lockdown and a Cappy New Year !!.
pi_196892103
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 22:07 schreef K.loon het volgende:
Ik 'werk' alleen met Tinder en Lexa.. met wisselende resultaten.. Paiq zegt me weinig.
Paiq is wel leuk, chatten en dan zie je de foto's pas. Veel succes mee gehad, en ook veel aparte ervaringen :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 22 december 2020 @ 22:10:37 #215
312702 K.loon
nu met dubbelganger
pi_196892163
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 22:07 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Paiq is wel leuk, chatten en dan zie je de foto's pas. Veel succes mee gehad, en ook veel aparte ervaringen :P
Ik zie het idd.. maar ik heb geen zin om op 32 platforms tegelijk te gaan zitten. Misschien als ik Tinder of Lexa eens beu ben :)
Merry Lockdown and a Cappy New Year !!.
pi_196892297
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 22:07 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Paiq is wel leuk, chatten en dan zie je de foto's pas. Veel succes mee gehad, en ook veel aparte ervaringen :P
Ik vond Paiq vreselijk, voelde mij echt een oppervlakkig k*tw**f.
Ik moet een man gewoon op zijn minst een beetje fysiek aantrekkelijk vinden.
Niet dat de mannen lelijk waren maar gewoon niet aantrekkelijk voor mij.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_196892346
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 22:18 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ik vond Paiq vreselijk, voelde mij echt een oppervlakkig k*tw**f.
Ik moet een man gewoon op zijn minst een beetje fysiek aantrekkelijk vinden.
Niet dat de mannen lelijk waren maar gewoon niet aantrekkelijk voor mij.
Ach, dat had ik met de vrouwen daar ook. Maar blijkbaar was ik al te lelijk voor ze, want in veel gevallen was het na de foto's ineens: "... heeft je verwijderd uit haar contactenlijst."
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_196892358
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 22:10 schreef K.loon het volgende:

[..]

Ik zie het idd.. maar ik heb geen zin om op 32 platforms tegelijk te gaan zitten. Misschien als ik Tinder of Lexa eens beu ben :)
Hoe is lexa dan? Ik vind die reclames zo vreselijk dat ik mij er nooit aan gewaagd heb.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_196892420
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 22:19 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ach, dat had ik met de vrouwen daar ook. Maar blijkbaar was ik al te lelijk voor ze, want in veel gevallen was het na de foto's ineens: "... heeft je verwijderd uit haar contactenlijst."
Wat erg, ik ben daar dan weer net iets te lief voor maar voel mij dan elke keer weer lullig om iemand af te wimpelen. Puur omdat ik het er “niet op kan” :@ :@
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_196892510
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 21:41 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Whut :')

Ze wilde haar ego behouden en blockte ze jou als eerste. Waarschijnlijk met de gedachte: "Zo, dat zal hem leren!"
Zo vond een vriendin ooit dat ik iemand moest blokkeren op fb toen hij me negeerde

Lekker zinvol.. iemand blokkeren die toch al niet met je wilde praten _O-
pi_196892535
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 22:22 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Wat erg, ik ben daar dan weer net iets te lief voor maar voel mij dan elke keer weer lullig om iemand af te wimpelen. Puur omdat ik het er “niet op kan” :@ :@
Mja, ik zei het altijd als ik het niet zag zitten. Als ze rookte en/of kinderen had, was dat voor mij de reden om het te stoppen omdat ik roken onwijs smerig vind en ik niet op kinderen zit te wachten. Maar als het gesprek goed loopt en de foto's worden zichtbaar, en ik werd dan ineens weggegooid, daar ben ik soms nog wel eens boos over geweest, zo onfatsoenlijk vond ik het.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_196892607
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 22:20 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Hoe is lexa dan? Ik vind die reclames zo vreselijk dat ik mij er nooit aan gewaagd heb.
Ik heb er een date aan overgehouden. Zegt genoeg lijkt me.
  dinsdag 22 december 2020 @ 22:31:59 #223
312702 K.loon
nu met dubbelganger
pi_196892734
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 22:18 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ik vond Paiq vreselijk, voelde mij echt een oppervlakkig k*tw**f.
Ik moet een man gewoon op zijn minst een beetje fysiek aantrekkelijk vinden.
Niet dat de mannen lelijk waren maar gewoon niet aantrekkelijk voor mij.
Als je gaat voor innerlijk dan is zoiets natuurlijk prima, maar als je voor sex gaat wil je het vlees in de kuip zien, duh!

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 22:20 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Hoe is lexa dan? Ik vind die reclames zo vreselijk dat ik mij er nooit aan gewaagd heb.
Sja, wat wil je weten? Op Lexa kun je met iedereen chatten. alleen kunnen ze je ook gewoon blocken als ze daar niet van gediend zijn. Je kunt zien wie er wanneer op je profiel kijken, dus je krijgt een aardig beeld van hoe jouw 'markt' eruit ziet, de profielen zijn iets uitgebreider, en ik vind dat de vrouwen wat meer veeleisend zijn..

Ik 'leef' alleen nog maar uit mijn likes en profielview lijst. Swipen voegt niet heel veel toe, al kun je op Lexa wel swipen, en dan zie je daarna wie van je 'lefties' er terug hebben gegluurd op je profiel.. maar ik heb nog maar zelden meegemaakt daar dat een like daar werd beantwoord.. Meestal krijg ik ze eerst, en dan maak ik zelf de match.

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 22:25 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Mja, ik zei het altijd als ik het niet zag zitten. Als ze rookte en/of kinderen had, was dat voor mij de reden om het te stoppen omdat ik roken onwijs smerig vind en ik niet op kinderen zit te wachten. Maar als het gesprek goed loopt en de foto's worden zichtbaar, en ik werd dan ineens weggegooid, daar ben ik soms nog wel eens boos over geweest, zo onfatsoenlijk vond ik het.
Is het ook, net als ghosten, chats dood laten bloeden door domweg niet in te gaan op vragen, maar steeds van die warmhoud-berichtjes te sturen enzo.. of dat domweg unmatchen op Tinder wat echt schering en inslag is,.

Op Lexa kun je je like of match niet ongedaan maken, misschien dat je daar niet heel snel een like krijgt (van vrouwvolk). Ik heb likes en profiel-check pages gezien van vrouwen.. pfff.... daar word je serieus leip van, maar blijkbaar doen mannen dat alleen bij vrouwen, en niet andersom.
Ik heb op Lexa een handjevol vrouwen die continu op mijn profiel zitten te gluren, maar niet liken.. en de ervaring leert dat als je ze aanspreekt, er best vaak een slotje volgt. :')
Merry Lockdown and a Cappy New Year !!.
pi_196892789
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 22:25 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Mja, ik zei het altijd als ik het niet zag zitten. Als ze rookte en/of kinderen had, was dat voor mij de reden om het te stoppen omdat ik roken onwijs smerig vind en ik niet op kinderen zit te wachten. Maar als het gesprek goed loopt en de foto's worden zichtbaar, en ik werd dan ineens weggegooid, daar ben ik soms nog wel eens boos over geweest, zo onfatsoenlijk vond ik het.
Dat is het ook. Ik doe dat ook nooit behalve bij gekkies. Maar ik vind Paiq toch maar weinig aan.
pi_196893262
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 22:31 schreef K.loon het volgende:

[..]

Als je gaat voor innerlijk dan is zoiets natuurlijk prima, maar als je voor sex gaat wil je het vlees in de kuip zien, duh!
[..]
Ik ga voor beide, maar ik vind seks wel dusdanig belangrijk dat ik inderdaad wil weten wat voor vlees ik in de Kuip heb. Niet dat ik de ene of andere adonis moet, maar seksuele aantrekkingskracht is er voor mij wel of niet dat groeit niet.

quote:
Sja, wat wil je weten? Op Lexa kun je met iedereen chatten. alleen kunnen ze je ook gewoon blocken als ze daar niet van gediend zijn. Je kunt zien wie er wanneer op je profiel kijken, dus je krijgt een aardig beeld van hoe jouw 'markt' eruit ziet, de profielen zijn iets uitgebreider, en ik vind dat de vrouwen wat meer veeleisend zijn..
wordt er veel geblockt? Hou niet zo van sites waar iedereen maar tegen je kan praten over het algemeen
quote:
Ik 'leef' alleen nog maar uit mijn likes en profielview lijst. Swipen voegt niet heel veel toe, al kun je op Lexa wel swipen, en dan zie je daarna wie van je 'lefties' er terug hebben gegluurd op je profiel.. maar ik heb nog maar zelden meegemaakt daar dat een like daar werd beantwoord.. Meestal krijg ik ze eerst, en dan maak ik zelf de match.
Heb het idee dat veel mannen Tinder ook zo gebruiken
quote:
[..]

Is het ook, net als ghosten, chats dood laten bloeden door domweg niet in te gaan op vragen, maar steeds van die warmhoud-berichtjes te sturen enzo.. of dat domweg unmatchen op Tinder wat echt schering en inslag is,.
Klopt, doen mannen ook. Als je 24 uur niks zegt word je unmatched, alsof ik naast Tinder niks te doen heb. Sowieso soms ook even geen zin.
quote:
Op Lexa kun je je like of match niet ongedaan maken, misschien dat je daar niet heel snel een like krijgt (van vrouwvolk). Ik heb likes en profiel-check pages gezien van vrouwen.. pfff.... daar word je serieus leip van, maar blijkbaar doen mannen dat alleen bij vrouwen, en niet andersom.
Ik heb op Lexa een handjevol vrouwen die continu op mijn profiel zitten te gluren, maar niet liken.. en de ervaring leert dat als je ze aanspreekt, er best vaak een slotje volgt. :')
Vaag, beetje kijken kijken niet kopen....
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_196893417
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 22:28 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik heb er een date aan overgehouden. Zegt genoeg lijkt me.
Niet zo negatief over jezelf.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_196893464
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 22:53 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Niet zo negatief over jezelf.
Ja ach. FB dating is de enige waar ik nu zit, en dat is wederom exact hetzelfde als alle andere apps. Jaren geleden slechts via Lexa een keer een date gehad.
  dinsdag 22 december 2020 @ 23:02:50 #228
312702 K.loon
nu met dubbelganger
pi_196893641
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 22:48 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ik ga voor beide, maar ik vind seks wel dusdanig belangrijk dat ik inderdaad wil weten wat voor vlees ik in de Kuip heb. Niet dat ik de ene of andere adonis moet, maar seksuele aantrekkingskracht is er voor mij wel of niet dat groeit niet.
[..]

wordt er veel geblockt? Hou niet zo van sites waar iedereen maar tegen je kan praten over het algemeen
[..]

Heb het idee dat veel mannen Tinder ook zo gebruiken
[..]

Klopt, doen mannen ook. Als je 24 uur niks zegt word je unmatched, alsof ik naast Tinder niks te doen heb. Sowieso soms ook even geen zin.
[..]

Vaag, beetje kijken kijken niet kopen....
Ik snap het, ik ben ook zo hoor :Y Profielen zonder bruikbare foto's gaan gewoon standaard op rechts. Die standaard tekstjes zeggen me toch helemaal niks.
Ik ben gewoon gestopt met mensen zomaar aan te spreken zonder like whatsoever... want de kans dat je dan de deur op je neus krijgt is behoorlijk groot. Volgens mij kun je het ook uitzetten in je profiel, en je kunt uiteraard tegen betaling ook wat extra opties krijgen, waaronder 'incognito', en je kunt volgens mij ook dingen uitsluiten in je profiel.. ik heb alles gewoon open staan, en ik sta iedereen gewoon te woord indien tijd en gelegenheid.

Ik heb het meer over direct unmatchen.. of je nou wel of niet een berichtje stuurt.. Ik heb al diverse keren gehad dat ik een pushberichtje op mijn foon krijg, en voordat je je app hebt geopend is de match alweer weg. Of dat je een berichtje stuurt naar je match en dat je dan een dag later ineens geditched bent zonder dat er ook maar een letter terug is getiept. Ik vind dat echt kans- en respectloos.
Merry Lockdown and a Cappy New Year !!.
  dinsdag 22 december 2020 @ 23:07:25 #229
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_196893735
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 22:07 schreef K.loon het volgende:
Ik 'werk' alleen met Tinder en Lexa.. met wisselende resultaten.. Paiq zegt me weinig.
Echt wat voor jou. Daar moet je veel met elkaar chatten.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_196893758
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2020 23:07 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Echt wat voor jou. Daar moet je veel met elkaar chatten.
:D
  dinsdag 22 december 2020 @ 23:09:40 #231
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_196893774
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 22:18 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ik vond Paiq vreselijk, voelde mij echt een oppervlakkig k*tw**f.
Ik moet een man gewoon op zijn minst een beetje fysiek aantrekkelijk vinden.
Niet dat de mannen lelijk waren maar gewoon niet aantrekkelijk voor mij.
Heb ik ook hoor. Echt weinig aantrekkelijke mannen daar.
En het is ook niet leuk om als je met elkaar geappt hebt, en dat leuk is, het weer tegenvalt als je de foto’s ziet.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_196893849
Ja ik was al heel erg snel klaar met Paiq. Uiterlijk is gewoon een factor die belangrijk genoeg is. Je innerlijk kan een 10 zijn, maar als het uiterlijk een 4 is, tja helaas.
pi_196894162
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 23:12 schreef Faxie het volgende:
Ja ik was al heel erg snel klaar met Paiq. Uiterlijk is gewoon een factor die belangrijk genoeg is. Je innerlijk kan een 10 zijn, maar als het uiterlijk een 4 is, tja helaas.
Vrouwen vallen op uiterlijk want ze willen iets in hun innerlijk.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_196894206
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 23:28 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Vrouwen vallen op uiterlijk want ze willen iets in hun innerlijk.
Heb wel meer dan een 10 voor hun innerlijk
  woensdag 23 december 2020 @ 00:03:08 #235
312702 K.loon
nu met dubbelganger
pi_196894655
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2020 23:07 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Echt wat voor jou. Daar moet je veel met elkaar chatten.
Nee, want ik ga nergens tijd in stoppen zonder foto.
Merry Lockdown and a Cappy New Year !!.
  woensdag 23 december 2020 @ 00:05:20 #236
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_196894672
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 23:02 schreef K.loon het volgende:

[..]

Ik snap het, ik ben ook zo hoor :Y Profielen zonder bruikbare foto's gaan gewoon standaard op rechts. Die standaard tekstjes zeggen me toch helemaal niks.
Ik ben gewoon gestopt met mensen zomaar aan te spreken zonder like whatsoever... want de kans dat je dan de deur op je neus krijgt is behoorlijk groot. Volgens mij kun je het ook uitzetten in je profiel, en je kunt uiteraard tegen betaling ook wat extra opties krijgen, waaronder 'incognito', en je kunt volgens mij ook dingen uitsluiten in je profiel.. ik heb alles gewoon open staan, en ik sta iedereen gewoon te woord indien tijd en gelegenheid.

Ik heb het meer over direct unmatchen.. of je nou wel of niet een berichtje stuurt.. Ik heb al diverse keren gehad dat ik een pushberichtje op mijn foon krijg, en voordat je je app hebt geopend is de match alweer weg. Of dat je een berichtje stuurt naar je match en dat je dan een dag later ineens geditched bent zonder dat er ook maar een letter terug is getiept. Ik vind dat echt kans- en respectloos.
Dan wilt iemand je niet en zou het tijdverspilling zijn om er wel mee te gaan chatten. Zoek iemand die jou wilt.
  woensdag 23 december 2020 @ 00:09:41 #237
312702 K.loon
nu met dubbelganger
pi_196894713
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 00:05 schreef Mishu het volgende:

[..]

Dan wilt iemand je niet en zou het tijdverspilling zijn om er wel mee te gaan chatten. Zoek iemand die jou wilt.
Precies, maar waarom liken ze je dan :) Die match ontstaat toch nog steeds uit 2 likes.. ik had dat profiel dus geliked, en ik zat in haar swipe, en ze swipet me naar rechts blijkbaar.. oh, sjit, match, snel unmatchen.. dat rijmt toch niet? Wat zit je daar dan te doen? :D
Merry Lockdown and a Cappy New Year !!.
  woensdag 23 december 2020 @ 00:11:29 #238
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_196894727
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 00:09 schreef K.loon het volgende:

[..]

Precies, maar waarom liken ze je dan :) Die match ontstaat toch nog steeds uit 2 likes.. ik had dat profiel dus geliked, en ik zat in haar swipe, en ze swipet me naar rechts blijkbaar.. oh, sjit, match, snel unmatchen.. dat rijmt toch niet? Wat zit je daar dan te doen? :D
Kan per ongeluk zijn, die like.

Of ze heeft na de match in je profiel gekeken en er was iets dat toch niet beviel. Kan van alles zijn.
Neem het niet persoonlijk.
Wie dit leest is een lezer van dit
  woensdag 23 december 2020 @ 00:12:46 #239
312702 K.loon
nu met dubbelganger
pi_196894737
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2020 00:11 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Kan per ongeluk zijn, die like.

Of ze heeft na de match in je profiel gekeken en er was iets dat toch niet beviel. Kan van alles zijn.
Neem het niet persoonlijk.
Je bent dan gewoon bijvangst van het sleepnetten.. :+
Merry Lockdown and a Cappy New Year !!.
  woensdag 23 december 2020 @ 00:16:06 #240
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_196894769
Gebeurd mij ook wel eens hoor, ik heb me er nooit druk over gemaakt.
Wie dit leest is een lezer van dit
  woensdag 23 december 2020 @ 00:21:45 #241
312702 K.loon
nu met dubbelganger
pi_196894802
Ik maak me ook niet echt druk, maar het is in mijn opinie een kleine moeite om even een regeltje tekst te investeren in plaats van iemand domweg er zo weer uit te knikkeren.
Merry Lockdown and a Cappy New Year !!.
  woensdag 23 december 2020 @ 00:24:20 #242
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_196894824
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 00:21 schreef K.loon het volgende:
Ik maak me ook niet echt druk, maar het is in mijn opinie een kleine moeite om even een regeltje tekst te investeren in plaats van iemand domweg er zo weer uit te knikkeren.
Ja boeien, ze doen het toch niet.
Wie dit leest is een lezer van dit
  woensdag 23 december 2020 @ 00:25:01 #243
312702 K.loon
nu met dubbelganger
pi_196894829
Nee, rotmokkels :+
Merry Lockdown and a Cappy New Year !!.
  woensdag 23 december 2020 @ 00:27:10 #244
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_196894839
quote:
10s.gif Op woensdag 23 december 2020 00:25 schreef K.loon het volgende:
Nee, rotmokkels :+
Misschien zijn het wel heel aardige vrouwen. Maar houden ze van opgeruimd.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_196894891
Wat vinden jullie van haar? O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 23 december 2020 @ 00:48:40 #246
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_196894949
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 00:39 schreef osodevo het volgende:
Wat vinden jullie van haar? O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat vindt jij van haar?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_196894953
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2020 00:48 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Wat vindt jij van haar?
Daar zou ik wel alles voor over hebben. Prachtige vrouw.
  woensdag 23 december 2020 @ 01:07:21 #248
312702 K.loon
nu met dubbelganger
pi_196895074
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2020 00:27 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Misschien zijn het wel heel aardige vrouwen. Maar houden ze van opgeruimd.
Ah, vandaar de match :7

quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 00:39 schreef osodevo het volgende:
Wat vinden jullie van haar? O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zet 5 steentjes op Russisch.

Beetje flets, maar zeker niet onaardig. En.. er zijn er een heleboel van zo te zien *O*
Merry Lockdown and a Cappy New Year !!.
pi_196895385
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 00:39 schreef osodevo het volgende:
Wat vinden jullie van haar? O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
10s.gif Op woensdag 23 december 2020 01:07 schreef K.loon het volgende:

[..]

Ah, vandaar de match :7
[..]

Ik zet 5 steentjes op Russisch.

Beetje flets, maar zeker niet onaardig. En.. er zijn er een heleboel van zo te zien *O*
Ik ben alleen wel bang dat er ook een heule grote Joegoslaaf bij hoort die op een gegeven moment het één en ander komt innen :+

[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2020 02:20:34 ]
  woensdag 23 december 2020 @ 02:39:28 #250
312702 K.loon
nu met dubbelganger
pi_196895461
quote:
2s.gif Op woensdag 23 december 2020 02:19 schreef DW457 het volgende:

Ik ben alleen wel bang dat er ook een heule grote Joegoslaaf bij hoort die op een gegeven moment het één en ander komt innen :+
Proberen staat vrij :7
Merry Lockdown and a Cappy New Year !!.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')