SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Monsterquote:Op woensdag 2 december 2020 16:14 schreef UitStraling het volgende:
Zie voor me dat die hand zo dat konijntje uitknijpt
Jij wilt gewoon in je blote kont die bak wegbrengen?quote:Op woensdag 2 december 2020 16:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n sweatpants aan maar moet nog even naar de kliko, dus ik wacht gewoon tot het echt pikkedonker isIk wil m'n sweatpants niet uit.
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
quote:
[..]
quote:
Sorry.quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind dit een opwindend zinnetjequote:Op woensdag 2 december 2020 16:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij wilt gewoon in je blote kont die bak wegbrengen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 december 2020 16:21 schreef UitStraling het volgende:
Zo die machtige lul van jou die gaat precies passen, jeeeeeeeej zin in, jij hebt echt een mooie lul weet je dat en hij ruikt overheerlijk, kersentaart is er niets bij, kom maar eens hier in mijn kloppende gaatje en snel, wow man.Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
quote:Op woensdag 2 december 2020 16:21 schreef UitStraling het volgende:
Zo die machtige lul van jou die gaat precies passen, jeeeeeeeej zin in, jij hebt echt een mooie lul weet je dat en hij ruikt overheerlijk, kersentaart is er niets bij, kom maar eens hier in mijn kloppende gaatje en snel, wow man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op woensdag 2 december 2020 16:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij vertaalde eerst toch voor eeuhm eeuhm eehum zeg het eens?
Hmm okéquote:Op woensdag 2 december 2020 16:31 schreef UitStraling het volgende:
Ik weet het alweer maar ik weet niet of ik dat mag zeggen
neequote:Op woensdag 2 december 2020 16:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
[..]
Geen talent als erotisch-romantisch schrijver?
Net als je denkt dat het niet lelijker kanquote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 16:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.ah.nl/allerha(...)spaghetti-puttanesca
Hey had je gehoord van die steekpartij in de AH in de stad?quote:Op woensdag 2 december 2020 16:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.ah.nl/allerha(...)spaghetti-puttanesca
Klinkt wel goedquote:Op woensdag 2 december 2020 16:38 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb drie verschillende bonensoorten gekookt tot een prutje, ui, lamsgehakt, kwoepveel knoflook, tijm, kruidenkaas, tomaat, paprika, mosterd, witte wijn en aardappelpuree erdoorheen, soort Olvarit voor volwassenen
ja 2 slachtoffers lees ik net zijn medewerkers.quote:Op woensdag 2 december 2020 16:40 schreef Haags het volgende:
[..]
Hey had je gehoord van die steekpartij in de AH in de stad?
Iemand wilde geen mondkapje op?quote:Op woensdag 2 december 2020 16:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja 2 slachtoffers lees ik net zijn medewerkers.
Ja liggen in het ziekenhuis wtf heyquote:Op woensdag 2 december 2020 16:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja 2 slachtoffers lees ik net zijn medewerkers.
quote:Op woensdag 2 december 2020 16:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Iemand wilde geen mondkapje op?
maar goed, die medewerkers zijn waaschijnlijk nog erg jong. Dus die zijn hier wel een tijdje zoet mee.quote:
Volgens mij zag ik een foto op Twitter van een medewerker, die zag er niet erg jong uit.quote:Op woensdag 2 december 2020 16:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar goed, die medewerkers zijn waaschijnlijk nog erg jong. Dus die zijn hier wel een tijdje zoet mee.
Oh?quote:Op woensdag 2 december 2020 16:48 schreef Haags het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik een foto op Twitter van een medewerker, die zag er niet erg jong uit.
Ik ga zo groentesoep maken.quote:Op woensdag 2 december 2020 16:48 schreef CherryLips het volgende:
Groentesoep besteld maar de soepgroente vergeten
zeker alleen de ballen!quote:Op woensdag 2 december 2020 16:48 schreef CherryLips het volgende:
Groentesoep besteld maar de soepgroente vergeten
quote:In 1959, Soviet scientist Vladimir Demikhov actually managed to create a two-headed dog. After 23 tries that left his canine subjects dead in short order, he was finally able to achieve a small measure of success.
He grafted one head onto the other's body, sewed their circulatory systems together, and connected their vertebrae with plastic strings. After the procedure was completed, both heads could hear, see, smell, and swallow.
Sadly, his methods were still relatively crude and the dog only lived four days before dying. While his research was a pioneering foray into head transplantation, experts debate the ethics of such procedures to this day.
ah de russen?quote:Op woensdag 2 december 2020 16:52 schreef Amarantha het volgende:
Ik kijk creepy foto's. Zie ik nu deze:
[ afbeelding ]
quote:
[..]
Is Bitterbal al verhuisd dan?quote:Op woensdag 2 december 2020 16:43 schreef UitStraling het volgende:
Den Haag, is toeval, wonen alleen maar chique erudiete mensen op stand daar
quote:Op woensdag 2 december 2020 16:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Is Bitterbal al verhuisd dan?
Die ken ik ook jaquote:Op woensdag 2 december 2020 16:54 schreef bitterbal het volgende:
Er is ook bewegend beeld van alleen een hondenkop die nog leeft doordat hij in leven wordt gehouden door machines.
Ook trouwens bewegend beeldvan honden met 2 koppen
Zo fucking zielig. Dit wil ik echt niet zien.quote:Op woensdag 2 december 2020 16:52 schreef Amarantha het volgende:
Ik kijk creepy foto's. Zie ik nu deze:
[ afbeelding ]
Bijna dichter bij onze mooie prachtige provincie en onder de rivierenquote:Op woensdag 2 december 2020 16:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Kom maar hier heenquote:Op woensdag 2 december 2020 16:57 schreef CherryLips het volgende:
Nu moet ik een hond knuffelen en die heb ik niet.
Ik wil dit echt niet wetenquote:Op woensdag 2 december 2020 16:54 schreef bitterbal het volgende:
Er is ook bewegend beeld van alleen een hondenkop die nog leeft doordat hij in leven wordt gehouden door machines.
Ook trouwens bewegend beeldvan honden met 2 koppen
quote:Op woensdag 2 december 2020 16:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jij hebt je hier in verdiept voor je studie koppensnellen zeker?quote:Op woensdag 2 december 2020 16:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja het ziet er wel zeer fascinerend uit. Die honden hebben niet lang geleefd trouwens.
Net als Laikaquote:Op woensdag 2 december 2020 16:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja het ziet er wel zeer fascinerend uit. Die honden hebben niet lang geleefd trouwens.
quote:Op woensdag 2 december 2020 17:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij hebt je hier in verdiept voor je studie koppensnellen zeker?
Denk eerder een zwembandquote:Op woensdag 2 december 2020 17:00 schreef Haags het volgende:
De sterke band die we bleken te hebben blijkt nu een lekke band te zijn.
Doos.quote:Op woensdag 2 december 2020 17:01 schreef bitterbal het volgende:
Dacht in de zomer heb ik dus niemand naar te zwaaien in kijkduin dus kan ik zelf net zo goed naar roffa
oh ja. mja sneu voor het beestje.quote:Op woensdag 2 december 2020 17:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Laika_(hond)
Gewoon dierenmishandeling, niks meer of minderquote:Op woensdag 2 december 2020 17:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ja. mja sneu voor het beestje.
"Lilian Marijnissens hond heet Laika"quote:Op woensdag 2 december 2020 17:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Laika_(hond)
I Don't care. Zij is ook de reden dat ik niet meer SP stem..quote:Op woensdag 2 december 2020 17:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Lilian Marijnissens hond heet Laika"
doekoesquote:Op woensdag 2 december 2020 17:10 schreef UitStraling het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)g-aan-te-rijden.html
witwassen haags.quote:Op woensdag 2 december 2020 17:15 schreef Haags het volgende:
Waarom in godsnaam zoveel contant op zak
Waarom?quote:Op woensdag 2 december 2020 17:19 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik betaal ook liever contant, met grote aankopen.
De (wan)smaak van je vrienden??quote:Op woensdag 2 december 2020 17:10 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn God, eventjes een paar uur werken en ik ben 50 Spotify plaatjes rijker vanuit één WhatsApp groep. Stop.
De pijniging van de cassiere bij het tellen (van het wisselgeld)quote:
Dat is ook mooi ja. Ik kocht afgelopen vrijdag de Nintendo switch bij intertoys stond al mega lange rij achter mij. Kom ik aan met muntjes en biljetten van 10/20quote:Op woensdag 2 december 2020 17:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
De pijniging van de cassiere bij het tellen (van het wisselgeld)![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 december 2020 17:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat is ook mooi ja. Ik kocht afgelopen vrijdag de Nintendo switch bij intertoys stond al mega lange rij achter mij. Kom ik aan met muntjes en biljetten van 10/20
Want hoofdrekenen kunnen ze tegenwoordig echt niet meer....quote:Op woensdag 2 december 2020 17:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat is ook mooi ja. Ik kocht afgelopen vrijdag de Nintendo switch bij intertoys stond al mega lange rij achter mij. Kom ik aan met muntjes en biljetten van 10/20
Ik juist liever niet, als het even kan met cc.quote:Op woensdag 2 december 2020 17:19 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik betaal ook liever contant, met grote aankopen.
Nee ging moeizaam. Mooi man.quote:Op woensdag 2 december 2020 17:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Want hoofdrekenen kunnen ze tegenwoordig echt niet meer....
Ze hoeven niet alles te weten van mequote:Op woensdag 2 december 2020 17:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik juist liever niet, als het even kan met cc.
Dat ze zeggen aan de kassa van de Intertoys, heeeeeeey Haags met je miljoen posts op Fok!quote:Op woensdag 2 december 2020 17:25 schreef Haags het volgende:
[..]
Ze hoeven niet alles te weten van me![]()
quote:Wil je niet klussen en hier gelijk gaan wonen dat kan!
Willen er uberhaupt mensen van buiten Schiedam in Schiedam wonen???quote:Op woensdag 2 december 2020 17:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
https://www.funda.nl/koop(...)1-reaumurstraat-157/
quote:Op woensdag 2 december 2020 17:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
https://www.funda.nl/koop(...)1-reaumurstraat-157/
Koekoekquote:Op woensdag 2 december 2020 17:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat ze zeggen aan de kassa van de Intertoys, heeeeeeey Haags met je miljoen posts op Fok!
Daar moet met lunchtijd een piemel in haha
ja schiedam stijgt erg snelquote:Op woensdag 2 december 2020 17:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Willen er uberhaupt mensen van buiten Schiedam in Schiedam wonen???
quote:Op woensdag 2 december 2020 17:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat ze zeggen aan de kassa van de Intertoys, heeeeeeey Haags met je miljoen posts op Fok!
Daar moet met lunchtijd een piemel in haha
Jouw grootste inspiratiebron en voorbeeld ...quote:Op woensdag 2 december 2020 16:58 schreef bitterbal het volgende:
maar er is nu ook russische arts die een hoofdtransplantatie wil uitvoeren toch
quote:Op woensdag 2 december 2020 18:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jouw grootste inspiratiebron en voorbeeld ...
Dit was slechts de proloog, het echte feest moet nog beginnenquote:Op woensdag 2 december 2020 18:09 schreef CherryLips het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)op-nieuwe-epidemieen
HEY AB HOU EVEN JE MUIL JA
Herkenning.quote:Op woensdag 2 december 2020 18:21 schreef LTVDK het volgende:
Altijd leuk als je gaat opruimen en kleren vind waar het kaartje er nog aan zit maar inmiddels 2 maten te groot is
Hehquote:Op woensdag 2 december 2020 18:15 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Giraffenvlot
Of met het kaartje eraan die je inmiddels niet meer leuk vindt.. dat gebeurt mij meestalquote:Op woensdag 2 december 2020 18:21 schreef LTVDK het volgende:
Altijd leuk als je gaat opruimen en kleren vind waar het kaartje er nog aan zit maar inmiddels 2 maten te groot is
Heb ik ook ja.quote:Op woensdag 2 december 2020 18:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Of met het kaartje eraan die je inmiddels niet meer leuk vindt.. dat gebeurt mij meestal
Ja met schoenen is dat niet zo'n probleem, maar kwam ook nog een spijkerbroek tegen die ik zonder de knopen los te maken over de broek die ik al aanhad kon aantrekkenquote:
Ik heb de afgelopen dagen dat ik juist amper in slaap kan vallen, heb toch het idee dat ik genoeg doe op een dag om moe van te wordenquote:
Check.quote:Op woensdag 2 december 2020 18:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja met schoenen is dat niet zo'n probleem, maar kwam ook nog een spijkerbroek tegen die ik zonder de knopen los te maken over de broek die ik al aanhad kon aantrekken
ja ik val op 't moment ook even slecht in slaapquote:Op woensdag 2 december 2020 18:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen dagen dat ik juist amper in slaap kan vallen, heb toch het idee dat ik genoeg doe op een dag om moe van te worden
Sorry maar hoe kun je dan steeds online zijn?quote:Op woensdag 2 december 2020 18:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen dagen dat ik juist amper in slaap kan vallen, heb toch het idee dat ik genoeg doe op een dag om moe van te worden
Goede vraag 👀quote:Op woensdag 2 december 2020 18:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Sorry maar hoe kun je dan steeds online zijn?
quote:Op woensdag 2 december 2020 18:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dan ben ik om 4u wakker
maar dat willen jij en @:haags natuurlijk
Dat ben jij toch ook?quote:Op woensdag 2 december 2020 18:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Sorry maar hoe kun je dan steeds online zijn?
Ik zou je de keuken insturen om pwompoensoep te maken. Veel, elke dag.quote:Op woensdag 2 december 2020 18:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die is al lang blij als ik me om 4u weet bezig te houden, anders ga ik tegen hem kletsen
elke dag pwompoensoepquote:Op woensdag 2 december 2020 18:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou je de keuken insturen om pwompoensoep te maken. Veel, elke dag.
O wacht...
Eerst moet ik de espressomachine aanzetten om op temperatuur te laten komen.quote:Op woensdag 2 december 2020 18:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou je de keuken insturen om pwompoensoep te maken. Veel, elke dag.
O wacht...
Koffie. Dat is wel een goed idee trouwensquote:Op woensdag 2 december 2020 18:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eerst moet ik de espressomachine aanzetten om op temperatuur te laten komen.
Wat een baasquote:Op woensdag 2 december 2020 18:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Snelle man dit.![]()
https://www.thesun.co.uk/(...)d-robbers-ice-cream/
Zie je vaak, van die neuspeuterende mannen in de file.quote:Op woensdag 2 december 2020 18:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Iets minder denk ik wel(paar keer vandaag tijdens de autorit
)
Mwahquote:Op woensdag 2 december 2020 18:54 schreef FranticDJ het volgende:
Ik zag bij de Jumbo M&M's en snickers pindakaas. wtf.
@:cherrylips hoe is je fudge?
@Amaranthaquote:Op woensdag 2 december 2020 19:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
en zoute erwten met aromat en listerineroom
heb je soms een agressief hoofdquote:Op woensdag 2 december 2020 19:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
Kijken of er weer BOA's rondrijden die me aanspreken
quote:Op woensdag 2 december 2020 19:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nog meer zielen om @:haags en @:kwiwi te entertainen tijdens ochtendgenot
Kan, hoeft niet. Al is een powernap van 20 minuten het beste voor een optimale nachtrust.quote:
Nee, dat niet. Maar vorige week werd ik aangesproken door BOA's vandaar.quote:Op woensdag 2 december 2020 19:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb je soms een agressief hoofd![]()
?
Dan doe ik die nu.quote:Op woensdag 2 december 2020 19:30 schreef Haags het volgende:
[..]
Kan, hoeft niet. Al is een powernap van 20 minuten het beste voor een optimale nachtrust.
quote:Op woensdag 2 december 2020 19:30 schreef Haags het volgende:
[..]
Kan, hoeft niet. Al is een powernap van 20 minuten het beste voor een optimale nachtrust.
Als ik een uur slaap doe ik echt geen oog dichtquote:Op woensdag 2 december 2020 19:30 schreef Haags het volgende:
[..]
gewoon, zin in vechtenquote:Op woensdag 2 december 2020 19:34 schreef Haags het volgende:
[..]
[..]
Etto waarom gelijk weer zo agressief
Ik soms. Ligt aan het moment wanneer ik in slaap val. Als ik om half 10 op de.bank in slaap val dan denk ik om half 11, ik slaap maar verder in bed.quote:Op woensdag 2 december 2020 19:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik een uur slaap doe ik echt geen oog dicht
Ik val soms na het eten in slaap en schiet dan om acht uur weer wakker. Dat is echt dramaaaaa als ik dan naar bed ga.quote:Op woensdag 2 december 2020 19:36 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik soms. Ligt aan het moment wanneer ik in slaap val. Als ik om half 10 op de.bank in slaap val dan denk ik om half 11, ik slaap maar verder in bed.
Dan word ik alleen om half 4 al wakker of zo
Ja das pijnlijkquote:Op woensdag 2 december 2020 19:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik val soms na het eten in slaap en schiet dan om acht uur weer wakker. Dat is echt dramaaaaa als ik dan naar bed ga.
Misschien moet ik vaker macaroni eten danquote:Op woensdag 2 december 2020 19:45 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja das pijnlijk
Ik krijg juist altijd energie van eten dus dan val ik niet snel daarna in slaap.
quote:Op woensdag 2 december 2020 19:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien moet ik vaker macaroni eten dan
Wandelze!quote:Op woensdag 2 december 2020 20:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker!
Ik ga nog even een ommetje maken.
Ik heb hier nog steeds Nightfall van Isaac Asimov in de kast liggen die ik eens moet gaan lezenquote:Op woensdag 2 december 2020 20:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nog boekentips? zit nu weer zonder
denk dat ik die ene van kim jong ga halen haha
zegt me niksquote:Op woensdag 2 december 2020 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb hier nog steeds Nightfall van Isaac Asimov in de kast liggen die ik eens moet gaan lezen
Is geloof ik ook niet zo heel bekend, is een sciencefiction. Gaat over een planeet waar altijd de zon schijnt (vanwege meerdere zonnen) maar opeens is er een zonsverduistering en gaat het allemaal mis. Maar moet het nog steeds lezen, is me destijds aangeraden door een US Park Ranger in Yosemite toen we het er over hadden hoe veel sterren je daar 's nachts ziet in vergelijk met hier met alle lichtvervuilingquote:
daar kan ik over mee pratenquote:Op woensdag 2 december 2020 20:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is geloof ik ook niet zo heel bekend, is een sciencefiction. Gaat over een planeet waar altijd de zon schijnt (vanwege meerdere zonnen) maar opeens is er een zonsverduistering en gaat het allemaal mis. Maar moet het nog steeds lezen, is me destijds aangeraden door een US Park Ranger in Yosemite toen we het er over hadden hoe veel sterren je daar 's nachts ziet in vergelijk met hier met alle lichtvervuiling.
Jij als handige klusman:quote:Op woensdag 2 december 2020 20:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nog boekentips? zit nu weer zonder
denk dat ik die ene van kim jong ga halen haha
Ja op de open zee heb je dat natuurlijk ookquote:Op woensdag 2 december 2020 20:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
daar kan ik over mee praten
bij heldere nacht alle dekverlichting uit, navigatie lampen uit. En dan met een far away looker omhoog kijken![]()
lijkt op een ophoping / klont van haar/shampoo&zeepresten. Haal eens die twee componenten meuk van HG.quote:Op woensdag 2 december 2020 20:31 schreef Modus het volgende:
[..]
Jij als handige klusman:
2 wastafels lopen niet helemaal lekker door. Heb het idee dat de oorzaak dieper zit, ergens in een buis onder de vloer.
Maar, bij toeval kwam ik erachter dat als ik er heel heet water doorheen giet, en zodra dat weg is koud water laat stromen er een soort 'doorgang' ontstaat en water alsnog snel doorloopt, maar ook alleen maar zolang de kraan open is. Als ik hem leeg laat lopen en dan meteen weer warm of koud aanzet, loopt ie eik meteen weer vol.
Wat is hier aan de hand?
Tijd terug al eens geprobeerd, helpt altijd maar tijdelijk. Maar dan tegelijkertijd beide afvoeren doen?quote:Op woensdag 2 december 2020 20:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
lijkt op een ophoping / klont van haar/shampoo&zeepresten. Haal eens die twee componenten meuk van HG.
Dat er ergens verstopping zitquote:Op woensdag 2 december 2020 20:36 schreef Modus het volgende:
[..]
Tijd terug al eens geprobeerd, helpt altijd maar tijdelijk. Maar dan tegelijkertijd beide afvoeren doen?
En wat betekent het dat als de bovenburen de plee doortrekken, mijn badkamerwastafel plup plup plup doet?
Gewoon even een leiding opendraaien en een wampa aan haar eruit trekken.quote:Op woensdag 2 december 2020 20:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
lijkt op een ophoping / klont van haar/shampoo&zeepresten. Haal eens die twee componenten meuk van HG.
ja dat doe je ook 'even'quote:Op woensdag 2 december 2020 20:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon even een leiding opendraaien en een wampa aan haar eruit trekken.
quote:Op woensdag 2 december 2020 20:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon even een leiding opendraaien en een wampa aan haar eruit trekken.
[..]
Ja dat laatste kan altijd nog. Die gasten zeggen altijd dat ze geen fan zijn van al die zelfdoe-muk van HG enzo, omdat die het vaak alleen maar erger zouden maken. Of zouden ze dat alleen maar zeggen zodat ze zelf eerder gebeld gaan wordenquote:Op woensdag 2 december 2020 20:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dat er ergens verstopping zitwaardoor oa de ontluchting niet helemaal jofel is.
Als het tijdelijk helpt: dan zit het wellicht verder in het gebouw dan op een 'algemene' afvoer. Desnoods ff iemand laten komen met een camera aan een draad.
met sommige goedjes kan je het erger maken jaquote:Op woensdag 2 december 2020 20:51 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja dat laatste kan altijd nog. Die gasten zeggen altijd dat ze geen fan zijn van al die zelfdoe-muk van HG enzo, omdat die het vaak alleen maar erger zouden maken. Of zouden ze dat alleen maar zeggen zodat ze zelf eerder gebeld gaan worden
2 jaar terug ofzo is ook het hele buisding tussen wastafel en grondafvoer vervangen, daar zat inmiddels wel allemaal versteende zooi in. Net beide sifons losgedraaid en die zijn helemaal schoon verder.
We gaan het zien. Thanks man.quote:Op woensdag 2 december 2020 20:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
met sommige goedjes kan je het erger maken jaMaar als j verstande zooi hebt in die leiding en er nooit naar verderop gekeken is. Dan kan je 't op een briefje geven dat het daar ook zit.
plup plup plupquote:Op woensdag 2 december 2020 20:51 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja dat laatste kan altijd nog. Die gasten zeggen altijd dat ze geen fan zijn van al die zelfdoe-muk van HG enzo, omdat die het vaak alleen maar erger zouden maken. Of zouden ze dat alleen maar zeggen zodat ze zelf eerder gebeld gaan worden
2 jaar terug ofzo is ook het hele buisding tussen wastafel en grondafvoer vervangen, daar zat inmiddels wel allemaal versteende zooi in. Net beide sifons losgedraaid en die zijn helemaal schoon verder.
ja geborrel maar heb nu medicatie. Kunnen rennies niets tegen beginnenquote:Op woensdag 2 december 2020 21:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb ik gemist dat je dat niet kon?
weet je de reden?quote:Op woensdag 2 december 2020 21:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja geborrel maar heb nu medicatie. Kunnen rennies niets tegen beginnen
Flikkerde je het eerst telkens over je schouder dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 december 2020 21:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Jongens, hoe staat dit kleurtje me?
Die positie is vacantquote:Op woensdag 2 december 2020 21:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
wat?
WAAR IS DE BURGERMEESTER?!
welke heb je?quote:Op woensdag 2 december 2020 21:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja geborrel maar heb nu medicatie. Kunnen rennies niets tegen beginnen
Mijn papa kan dat evenquote:Op woensdag 2 december 2020 20:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja dat doe je ook 'even'
@:modus: neem aan dat je de sifonnen onder de wastafels al gecheckt hebt?
Weer chill terug naar SC'en ipv moeten agenten?quote:
Oke.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wilde liever weer gewoon user zijn
Jupquote:Op woensdag 2 december 2020 21:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Weer chill terug naar SC'en ipv moeten agenten?
Nichtje van me nam 73 kg per dag gedurende 22 jaar. Is nu weer helemaal de oude en stond laatst in de Playboy.quote:
de stalker zelf vond het een conflictquote:Op woensdag 2 december 2020 21:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit naar dat stalkprogramma van gister te kijken. Wat zijn dit toch voor mensen.
uh aantal jaren geleden 2x3 maanden en dit jaar ook 3 maanden.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe lang heb jij die geslikt?
Ik merkte het vannacht al dat het echt wel werkt
Groot gelijk, moet wel leuk blijven.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jup![]()
Niet dat modden heel vervelend is verder. Maar ik heb het een poosje gedaan en vond het nu wel even voldoende.
Ah ja ik heb ze ook voor 3 maanden.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
uh aantal jaren geleden 2x3 maanden en dit jaar ook 3 maanden.
Nee man, ruim de helft is niet eens thuis.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja nu totale anarchie in Foqueville natuurlijk
Maar er is geen gezag meerquote:Op woensdag 2 december 2020 21:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee man, ruim de helft is niet eens thuis.
ja dan volgt er een 'stop periode' ofzo. Als 't dan weer terug komt dan krijg je 'm of nog eens of gaan ze verder kijken. Weet niet precies wat de drijfveren daar achter zijn.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah ja ik heb ze ook voor 3 maanden.
quote:Op woensdag 2 december 2020 21:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja nu totale anarchie in Foqueville natuurlijk
quote:Op woensdag 2 december 2020 21:09 schreef Koen66 het volgende:
Ik zal de ingang beter in de gaten houden, zonder Buda toch minder veilig tegen de boze buitenwereld
quote:Op woensdag 2 december 2020 21:09 schreef Koen66 het volgende:
Ik zal de ingang beter in de gaten houden, zonder Buda toch minder veilig tegen de boze buitenwereld
Koen 4 Prezquote:Op woensdag 2 december 2020 21:09 schreef Koen66 het volgende:
ja als het weer terug komt dan is er toch iets wat dat maagzuur veroorzaakt?quote:Op woensdag 2 december 2020 21:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja dan volgt er een 'stop periode' ofzo. Als 't dan weer terug komt dan krijg je 'm of nog eens of gaan ze verder kijken. Weet niet precies wat de drijfveren daar achter zijn.
Zou dat niet zijn om je maag de kans te geven zichzelf te herstellen? Zolang 'ie geīrriteerd is, kom je überhaupt niet snel uit zo'n loop.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja dan volgt er een 'stop periode' ofzo. Als 't dan weer terug komt dan krijg je 'm of nog eens of gaan ze verder kijken. Weet niet precies wat de drijfveren daar achter zijn.
quote:Op woensdag 2 december 2020 21:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee. huisarts zei bepaalde voeding of misschien stress.
quote:Op woensdag 2 december 2020 21:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja als het weer terug komt dan is er toch iets wat dat maagzuur veroorzaakt?[//quote] ja of iets met je klepje
[quote]
Maar echt wat een verschil joh. Gisteren eerste pil genomen en niet wakker geworden ook van zuur, voorheen elke nacht werd ik er wakker van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |