SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Ik vind het op de fiets zijn ook wel weer genoeg buiten voor vandaag.quote:Op woensdag 2 december 2020 11:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk eerst nog een takke-eind gaan lopen, maar het is van dat deprimerende weer
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
Dat wilde ik eigenlijk als TT, maar ik wist niet meer precies hoe die moestquote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 11:26 schreef gianni61 het volgende:
maar ik wist niet meer precies hoe die moest
[..]
het was voor een goed doelquote:
Ja, dat gehakt komt érgens vandaan.quote:
Ook handig dat ik mezelf zat te quotenquote:Op woensdag 2 december 2020 11:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat geeft niet, ik ben ook niet in jouw huis.
[..]
4-5 minuten nog, dan wordt haagsbot weer getriggert.
ja toch niet de beestjes uit de op?quote:Op woensdag 2 december 2020 11:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dat gehakt komt érgens vandaan.
quote:
[..]
Iedereen maakt fouten.quote:Op woensdag 2 december 2020 11:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ook handig dat ik mezelf zat te quoten
quote:
[..]
Heb je nooit Fargo gezien?quote:
Weet ik veel wat ze in random worsten stoppen.quote:Op woensdag 2 december 2020 11:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja toch niet de beestjes uit de op?
quote:Op woensdag 2 december 2020 11:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Weet ik veel wat ze in random worsten stoppen.
[..]
quote:Op woensdag 2 december 2020 11:31 schreef UitStraling het volgende:
Blije fantburger
Halve kwok met friet
Zooooooo'n grote frikadel
Blije fantburger
Halve kwok met friet
Ineens een gerrie vol in beeld.quote:Op woensdag 2 december 2020 11:31 schreef CherryLips het volgende:
Nu moet ik uitkijken als ik iets anders ga copy-pasten, ging net ook al bijna de mist in.
Mja sorryquote:Op woensdag 2 december 2020 11:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jawel maar waarom stop je de beestjes uit de op in de grinder? Zat ee rode panda bij
"Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken."quote:Op woensdag 2 december 2020 11:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet zo hard lachen dat de gerrie er bijna vanzelf uit floept.
quote:Op woensdag 2 december 2020 11:33 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik lunchgenot voor geopend
quote:
Naar de Beekse Bergen en nieuwe gaan uitzoeken?quote:
Blije fantburger
Halve kwok met friet
[..]
Ik heb wel eens op een eerste keer een glimmende tijgerprint strakke onderbroek aan gehad, de rest zat in de was en die had ik een keer als geintje gekregen, dacht het komt er nu niet van, ja toch wel dus weer, was wel een grappig momentjequote:Op woensdag 2 december 2020 11:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
"Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken."
op zich wel, maar ik zou geen glazen tafel in huis willenquote:Op woensdag 2 december 2020 11:36 schreef bitterbal het volgende:
mooie tafel voor pc toch?
https://www.made.com/nl/haku-6-persoons-eettafel-koper-en-glas
Prima maat zo te zien. Zou wel wat tussen toetsenbord/muis en tafel leggen.quote:Op woensdag 2 december 2020 11:36 schreef bitterbal het volgende:
Ja help je dan wel mee?quote:Op woensdag 2 december 2020 11:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Naar de Beekse Bergen en nieuwe gaan uitzoeken?
Hij moet toch de lekkerste uitkiezen.quote:
Waarom niet?quote:Op woensdag 2 december 2020 11:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op zich wel, maar ik zou geen glazen tafel in huis willen
Nee, gewoon nee.quote:Op woensdag 2 december 2020 11:36 schreef bitterbal het volgende:
Draakquote:Op woensdag 2 december 2020 11:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij moet toch de lekkerste uitkiezen.
DE VINGERAFDRUKKENquote:
Nou ja we moeten er sowieso toch nog naartoe.quote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 11:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee, gewoon nee.
Bovendien loop je je (slanke prachtige) dijbenen aan filet americain aan die punten
beetje preuts ten opzichte van die latex strings die je normaal draagtquote:Op woensdag 2 december 2020 11:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb wel eens op een eerste keer een glimmende tijgerprint strakke onderbroek aan gehad, de rest zat in de was en die had ik een keer als geintje gekregen, dacht het komt er nu niet van, ja toch wel dus weer, was wel een grappig momentje
Ja maar help je dan met met de ontvoering van een school rode panda's?quote:Op woensdag 2 december 2020 11:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja we moeten er sowieso toch nog naartoe.
Niet gewoon commando gaan.quote:Op woensdag 2 december 2020 11:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beetje preuts ten opzichte van die latex strings die je normaal draagt
Het worden er wel steeds meer hequote:Op woensdag 2 december 2020 11:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar help je dan met met de ontvoering van een school rode panda's?
Wel meer voor in de gehaktmolen.quote:
Als ik het achternichtje van de ambassadeur bestijg, laat dat vlekken achter op de tafelquote:
JAquote:Op woensdag 2 december 2020 11:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
DIT
EN HET STOF
EN JE KUNT DE KABELS NIET WEGWERKEN ZONDER DAT JE ZE BLIJFT ZIEN
ja de kabels is wel een dingquote:Op woensdag 2 december 2020 11:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
DIT
EN HET STOF
EN JE KUNT DE KABELS NIET WEGWERKEN ZONDER DAT JE ZE BLIJFT ZIEN
quote:
[..]
Glas maakt wel lekker makkelijk schoon.quote:Op woensdag 2 december 2020 11:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als ik het achternichtje van de ambassadeur bestijg, laat dat vlekken achter op de tafel
/Uitstraling
Nee maar we hebben ook nog geen dag afgesproken, dus dan durf ik er nog geen uitspraken over te doen.quote:
quote:
[..]
zie je. Je gaat niet helpenquote:Op woensdag 2 december 2020 11:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee maar we hebben ook nog geen dag afgesproken, dus dan durf ik er nog geen uitspraken over te doen.
Je loopt achter, dat zijn hip dips.quote:Op woensdag 2 december 2020 11:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Thigh gaps aan de zijkant van je benen
Dat wel, maar nee, doe mij maar hout.quote:Op woensdag 2 december 2020 11:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Glas maakt wel lekker makkelijk schoon.
Je blijft alleen poetsen.
Ja dat zijn bedreigde diersoorten, die ga ik niet zomaar ontvoerenquote:
Ik kan er toch niets aan doen dat jij een kluns bent.quote:Op woensdag 2 december 2020 11:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kom zelf een keer met je clitoris tussen de rits
een knuffel? of een opgezette rode panda?quote:Op woensdag 2 december 2020 11:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat zijn bedreigde diersoorten, die ga ik niet zomaar ontvoerenJe krijgt wel een knuffel ofzo van me.
Mijn ding is het ook niet hoor, glas. Al was het alleen maar omdat ik mezelf erdoor zie flikkeren.quote:Op woensdag 2 december 2020 11:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat wel, maar nee, doe mij maar hout.
quote:Op woensdag 2 december 2020 11:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat zijn bedreigde diersoorten, die ga ik niet zomaar ontvoerenJe krijgt wel een knuffel ofzo van me.
en die splinters, die vind je maanden later nogquote:Op woensdag 2 december 2020 11:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn ding is het ook niet hoor, glas. Al was het alleen maar omdat ik mezelf erdoor zie flikkeren.
quote:Op woensdag 2 december 2020 11:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en die splinters, die vind je maanden later nog
Helemaal niet, ik gaf slechts een mogelijk endlossung voor gianniquote:Op woensdag 2 december 2020 11:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
je stopt er net een in de grinder
Kloptquote:Op woensdag 2 december 2020 11:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en die splinters, die vind je maanden later nog
Het kan er ook echt tof uitzien, maar glas, ik begin er niet aan.quote:
de baas krijgt er 1 op kantoor, maar dat is omdat we van het onderstel een kunstwerk aan het maken zijn.quote:Op woensdag 2 december 2020 11:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het kan er ook echt tof uitzien, maar glas, ik begin er niet aan.
Ik kan er uren in liggen. Maar 5 minuten is wel zonde van het water.quote:Op woensdag 2 december 2020 11:49 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil een bad zodat ik er 5 minuten in kan liggen.
Opblaasbadjequote:Op woensdag 2 december 2020 11:49 schreef Amarantha het volgende:
Je mag mijn bad hebben, ik wil een douchequote:Op woensdag 2 december 2020 11:49 schreef Amarantha het volgende:
probeer je Ballie vochtig te maken?quote:
Barry juist wel zekerquote:Op woensdag 2 december 2020 11:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken uit betrouwbare bron een BN-er met een lul van 24 centimeter, was vrij onprettig voor die bron.quote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 12:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken uit betrouwbare bron een BN-er met een lul van 24 centimeter, was vrij onprettig voor die bron.
Als de straatlantaarns aan gaanquote:Op woensdag 2 december 2020 12:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor het eten weer naar binnen?
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.quote:
Ik gebruik mijn smiley wel vaak vandaag zo.quote:Op woensdag 2 december 2020 12:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voordeel was wel dat ze daarna dolblij met mijn pieletje was, die vrat hem echt op zowat
Veel en diep nadenkenquote:Op woensdag 2 december 2020 12:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn smiley wel vaak vandaag zo.
Ik weet niet meer of het Jim was of juist de broer van.quote:Op woensdag 2 december 2020 12:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken uit betrouwbare bron een BN-er met een lul van 24 centimeter, was vrij onprettig voor die bron.
quote:Op woensdag 2 december 2020 12:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik weet niet meer of het Jim was of juist de broer van.
Wat?quote:Op woensdag 2 december 2020 12:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik weet niet meer of het Jim was of juist de broer van.
Geen grap, was een hot item in m'n klas toen.quote:
Wie de grote lul had en wie juist niet.quote:
Welke Jim? Bakkum?quote:Op woensdag 2 december 2020 12:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wie de grote lul had en wie juist niet.
Big Jim dus?quote:Op woensdag 2 december 2020 12:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen grap, was een hot item in m'n klas toen.
Want dezelfde leeftijd en woonde zo ongeveer om de hoek, dus konden we tegenkomen bij het uitgaan. (Iig de broer van.)
Ik weet het al ruim 15 jaar als nutteloos feitje, dus eh.quote:Op woensdag 2 december 2020 12:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Big Jim dus?
Dit zijn van die dingen die ik over 50 jaar nog weet
Zul je zien dat je dit op je sterfbed ook nog weet, kutbrein ookquote:Op woensdag 2 december 2020 12:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik weet het al ruim 15 jaar als nutteloos feitje, dus eh.![]()
Ik wil dit niet wetenquote:Op woensdag 2 december 2020 12:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik weet het al ruim 15 jaar als nutteloos feitje, dus eh.![]()
quote:
[..]
Ik keek vroeger graag naar Ron's Honeymoonquiz. Snap nu waarom die kandidaten voorzichtig opzij schuifelden als hij naast ze kwam staanquote:Op woensdag 2 december 2020 12:31 schreef UitStraling het volgende:
Net als dat Ron Brandsteder graag met gerries speelt
Dit altijd weten op elk moment van de dag en dan wel belangrijke verjaardagen van dierbaren vergeten.quote:
Het komt vooral bovendrijven als mensen het over nutteloze BN'er feitjes hebben gelukkig.quote:Op woensdag 2 december 2020 12:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zul je zien dat je dit op je sterfbed ook nog weet, kutbrein ook
quote:Op woensdag 2 december 2020 12:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik keek vroeger graag naar Ron's Honeymoonquiz. Snap nu waarom die kandidaten voorzichtig opzij schuifelden als hij naast ze kwam staan
Ik dacht dat dat was omdat 'ie eruit ziet alsof 'ie spettert als 'ie praat.quote:Op woensdag 2 december 2020 12:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik keek vroeger graag naar Ron's Honeymoonquiz. Snap nu waarom die kandidaten voorzichtig opzij schuifelden als hij naast ze kwam staan
quote:Op woensdag 2 december 2020 12:37 schreef Budapestenaar het volgende:
Grote klus geklaard voor vandaag. Rest van de dag een beetje niksen
Mr Bogglequote:Op woensdag 2 december 2020 12:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
NWS / Frank Kramer (73) overleden
![]()
![]()
![]()
Ja, en iedereen maar denken dat hij speeksel spettertquote:Op woensdag 2 december 2020 12:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat was omdat 'ie eruit ziet alsof 'ie spettert als 'ie praat.
Ook iets wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.quote:Op woensdag 2 december 2020 12:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik kom hier niet meer vanaf he?
Maar bijna even oud als m'n vaderquote:Op woensdag 2 december 2020 12:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Handig wel, lui die overlijden die je zou moeten kennen van bepaalde shows. Ik voel me spontaan weer jong.
quote:Op woensdag 2 december 2020 12:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook iets wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
Met de mijne scheelt 'ie ook niet veel nee.quote:Op woensdag 2 december 2020 12:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar bijna even oud als m'n vader
Mijne is ook niet veel jongerquote:Op woensdag 2 december 2020 12:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Met de mijne scheelt 'ie ook niet veel nee.
quote:Op woensdag 2 december 2020 12:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geen prettige stem, alsof er steeds een laagje halfvolle melk aan zijn huig bleef plakken.
Sorry.quote:Op woensdag 2 december 2020 12:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Eng sujet net op mijn videofoon. Niet open gedaan.
heb je geen screenshot?quote:Op woensdag 2 december 2020 12:48 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op woensdag 2 december 2020 12:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Nee, maar hij stond die camera in te gluren alsof hij dacht te kunnen zien of ik een mooie tv heb staanquote:
Zit er geen speaker op dat ding, dat je dan keihard roept WAT MOET DAT DAARquote:Op woensdag 2 december 2020 12:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, maar hij stond die camera in te gluren alsof hij dacht te kunnen zien of ik een mooie tv heb staan
quote:Op woensdag 2 december 2020 12:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, maar hij stond die camera in te gluren alsof hij dacht te kunnen zien of ik een mooie tv heb staan
Dat behoort tot de mogelijkheden.quote:Op woensdag 2 december 2020 12:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zit er geen speaker op dat ding, dat je dan keihard roept WAT MOET DAT DAAR
Eigenlijk moet je dan een schermpje hebben waar je een stel ogen op kan laten zien. Terugkijken.quote:Op woensdag 2 december 2020 12:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vanaf het balkon kan ik kokend water over 'm gooien. Da's op zich ook een leuke verrassing.quote:Op woensdag 2 december 2020 12:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je dan een schermpje hebben waar je een stel ogen op kan laten zien. Terugkijken.
👀quote:Op woensdag 2 december 2020 12:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je dan een schermpje hebben waar je een stel ogen op kan laten zien. Terugkijken.
IJswater is ook leuk.quote:Op woensdag 2 december 2020 12:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vanaf het balkon kan ik kokend water over 'm gooien. Da's op zich ook een leuke verrassing.
Had je hem niet 2 ballen kunnen geven?quote:
Ik bedoel maar.quote:Op woensdag 2 december 2020 13:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Had je hem niet 2 ballen kunnen geven?
Momentjequote:Op woensdag 2 december 2020 12:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor iemand in een kilt had ik wel open gedrukt.
Waar denk je dat deze ene aan bungelt?quote:Op woensdag 2 december 2020 13:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Had je hem niet 2 ballen kunnen geven?
Een McDrek met extra saus aub.quote:Op woensdag 2 december 2020 13:00 schreef Budapestenaar het volgende:
"Welkom bij McDonald's, mag ik uw bestelling?"
Tenzij McKroket, die moet zonder saus.quote:
is het een bonkje aan een sliertje?quote:Op woensdag 2 december 2020 13:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waar denk je dat deze ene aan bungelt?
De ene zat zijn, zegt niet perse iets over deze.quote:Op woensdag 2 december 2020 13:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt het door die grote rode wiebelbal in je kruis, ja hč?
quote:Op woensdag 2 december 2020 13:00 schreef Budapestenaar het volgende:
"Welkom bij McDonald's, mag ik uw bestelling?"
[..]
Is mosterd een saus?quote:Op woensdag 2 december 2020 13:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tenzij McKroket, die moet zonder saus.
Bij de McKroket zat een of andere gore saus, was geen mosterd.quote:
Condiment. Vaak verdund tot sausquote:
Yep ------------>quote:Op woensdag 2 december 2020 13:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een blije spring in 't veld?
Ik heb geen idee... is jaaaaaaren geleden dat ik er een at.quote:Op woensdag 2 december 2020 13:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bij de McKroket zat een of andere gore saus, was geen mosterd.
Condiment.quote:Op woensdag 2 december 2020 13:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb geen idee... is jaaaaaaren geleden dat ik er een at.
Maar dan nog: telt mosterd als saus of is het wat anders?
quote:Op woensdag 2 december 2020 13:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Klinkt goed dat.quote:
Mosterdmayo toch?quote:Op woensdag 2 december 2020 13:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bij de McKroket zat een of andere gore saus, was geen mosterd.
Datzelfde geld dan ook voor ketchup en mayonaisequote:Op woensdag 2 december 2020 13:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
In het Engels. In het Nederlands maken we dat onderscheid niet zo scherp.quote:Op woensdag 2 december 2020 13:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Datzelfde geld dan ook voor ketchup en mayonaise
Zoiets ja, maar ik vond het echt een goor geheel.quote:
Nu ineens wel trek in de mayo van de Macquote:Op woensdag 2 december 2020 13:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zoiets ja, maar ik vond het echt een goor geheel.
I see what you did therequote:Op woensdag 2 december 2020 13:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In het Engels. In het Nederlands maken we dat onderscheid niet zo scherp.
Ik weet niet eens welke mayo ze daar hebben, kejjenagaan.quote:Op woensdag 2 december 2020 13:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nu ineens wel trek in de mayo van de Mac
Hij komt na het weekend weer terug.quote:Op woensdag 2 december 2020 13:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik luister weer naar doedelzakmuziek, beetje geīnspireerd door de vorige UI van IJs
GOOTJEGOBBELUIquote:Op woensdag 2 december 2020 13:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zoiets ja, maar ik vond het echt een goor geheel.
Smaakt naar dille.quote:Op woensdag 2 december 2020 13:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik weet niet eens welke mayo ze daar hebben, kejjenagaan.
Waarheid.quote:
McD is standaard: big tasty of een kip 20quote:Op woensdag 2 december 2020 13:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarheid.
Ik heb 'm alleen op omdat het toen teringdruk was bij de Febo en de Mc als een van de weinige frituurdingen open was en men perse een kroket wilde.
Ik heb 'm net aangezet.quote:Op woensdag 2 december 2020 13:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Heb je die net, of ben ik zo oostindisch blind dat het me nu pas opvalt?
Ja, men was lyrisch, dus ik probeerde het eens. Laatste keer.quote:Op woensdag 2 december 2020 13:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
McD is standaard: big tasty of een kip 20
quote:Op woensdag 2 december 2020 13:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, men was lyrisch, dus ik probeerde het eens. Laatste keer.
Het is al flink lang geleden hoor, ik voel 'm niet meer.quote:
Arniequote:Op woensdag 2 december 2020 13:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb ook nog een normale Arnie en een Oranje-Arnie.
"we" beginnen morgen aan het EK Handbal, dus ik hou het bij oranje Anniequote:Op woensdag 2 december 2020 13:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb ook nog een normale Arnie en een Oranje-Arnie.
quote:Op woensdag 2 december 2020 13:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
"we" beginnen morgen aan het EK Handbal, dus ik hou het bij oranje Annie
MI van een op de bank zittende deur nu.quote:Op woensdag 2 december 2020 13:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm hangen zou beter zijn, maar goed, het moet maar
Waarom?quote:Op woensdag 2 december 2020 13:25 schreef UitStraling het volgende:
Mmm ik moet vanmiddag weer eens even hard nadenken en mezelf naakt in de spiegel bekijken [ link | afbeelding ]
Moet niet vergeten hem open te doen als ik er doorheen wil :pquote:Op woensdag 2 december 2020 13:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm hangen zou beter zijn, maar goed, het moet maar
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 13:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Moet niet vergeten hem open te doen als ik er doorheen wil :p
Narcissus, ben jij het?quote:
Toujoursquote:
Meteen in m'n hoofd.quote:
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 13:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]_!!!!
Hang een camera op alsjeblieft, dit gaat echt een kromme neus opleveren of blauwe borsten of dikke tenen
Every day and every nightquote:Op woensdag 2 december 2020 13:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tu, Tutududu, Tutududu, Tutududududududududu
Blauwe borsten?quote:Op woensdag 2 december 2020 13:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]_!!!!
Hang een camera op alsjeblieft, dit gaat echt een kromme neus opleveren of blauwe borsten of dikke tenen
En dan deze versie:quote:
Alsof er echt een andere versie bestaat dan Gigi...quote:
De albumversie heeft niet het welbekende melodietje die iedereen kan meeblerenquote:Op woensdag 2 december 2020 13:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Alsof er echt een andere versie bestaat dan Gigi...
hmm had ik misschien wel moeten doenquote:Op woensdag 2 december 2020 13:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je gelijk wat reserveglas bijbesteld?
En een setje nieuwe teennagels, een fopneus en plaktepelsquote:Op woensdag 2 december 2020 13:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je gelijk wat reserveglas bijbesteld?
Het is beide Gigi.quote:Op woensdag 2 december 2020 13:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Alsof er echt een andere versie bestaat dan Gigi...
quote:Op woensdag 2 december 2020 13:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En een setje nieuwe teennagels, een fopneus en plaktepels
[..]
Ja, dat zie ik er bij de 2de niet bij staan en ik klik nietquote:Op woensdag 2 december 2020 13:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is beide Gigi.
Maar single, niet album.
Ik heb nog blurry herinneringen aan een avond in Lloret de Mar in een discotheek waar hij stond te draaien.quote:Op woensdag 2 december 2020 13:31 schreef LTVDK het volgende:
Gigi D'Agostino - L'Amour Toujours ( Official Video )
Staat in het plaatje.quote:Op woensdag 2 december 2020 13:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, dat zie ik er bij de 2de niet bij staan en ik klik niet
Staat toch ook gewoon in het plaatjequote:Op woensdag 2 december 2020 13:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, dat zie ik er bij de 2de niet bij staan en ik klik niet
k zie een zwarte man en mijn bestelling bij de chineesquote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 13:43 schreef gianni61 het volgende:
I
[..]
k zie een zwarte man en mijn bestelling bij de chinees
Ik herken dat plaatje gewoon gelijk omdat ik vroeger zo blij was dat ik die cd hadquote:Op woensdag 2 december 2020 13:43 schreef gianni61 het volgende:
I
[..]
k zie een zwarte man en mijn bestelling bij de chinees
Bla Bla Bla?quote:Op woensdag 2 december 2020 13:44 schreef LTVDK het volgende:
Er was ook zo'n plaat waarvan ik denk dat die ook van Gigi is, het origineel daarvan was een plaat van 8 minuten ofzo maar de singleversie was enkel de laatste 3 minuten ervan. Die originele versie gaf een heel ander beeld bij dat nummer, maar weet nu niet meer welke dat is.
Mind blownquote:Op woensdag 2 december 2020 13:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik herken dat plaatje gewoon gelijk omdat ik vroeger zo blij was dat ik die cd had
Ah nee heb hem al, was La Passionquote:
Toch verwacht ik bij deze cd hoes iets van de wu-tang clanquote:
Gravel Pit in m'n hoofd.quote:Op woensdag 2 december 2020 13:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Toch verwacht ik bij deze cd hoes iets van de wu-tang clan
Ja een Italiaan met een Franstalige titel en vreemde Aziatische tekens is wel wat verwarrendquote:Op woensdag 2 december 2020 13:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Toch verwacht ik bij deze cd hoes iets van de wu-tang clan
zijn wazigere figuren hoorquote:Op woensdag 2 december 2020 13:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja een Italiaan met een Franstalige titel en vreemde Aziatische tekens is wel wat verwarrend
Heb ik ook wel eens na een nachtje doorhalenquote:
Vroegah, ooit nog wel eens zien optredenquote:Op woensdag 2 december 2020 13:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zijn wazigere figuren hoor
Yoji biomehanika bijvoorbeeld
Oh, daar heb ik er wel meer van.quote:Op woensdag 2 december 2020 13:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dance Valleyquote:Op woensdag 2 december 2020 13:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Vroegah, ooit nog wel eens zien optreden
quote:Op woensdag 2 december 2020 13:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens na een nachtje doorhalen
[..]
te ver gezochtquote:
quote:
[..]
quote:
[..]
Kijk, deze is wel weer leukquote:
Yoji was wel een baas, nog live gezien op In Qontrol 2012quote:Op woensdag 2 december 2020 13:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hij kan bijna als TT.quote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 13:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Yoji was wel een baas, nog live gezien op In Qontrol 2012
Die oneindige break en opbouw naar de climax![]()
![]()
in Qontrol is volgens mij 1 van de weinige feestjes met een q waar ik nooit ben geweest.quote:Op woensdag 2 december 2020 13:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
![]()
Was trouwens IQ 2005, maar had als thema 2012 toenquote:
Gristus wat een takkeherriequote:Op woensdag 2 december 2020 13:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
![]()
Ik stond ook veel te jong op sensation hoorquote:Op woensdag 2 december 2020 13:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was trouwens IQ 2005, maar had als thema 2012 toenWas ik nog illegaal
Q music is wat anders als q dancequote:Op woensdag 2 december 2020 13:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Nooit naar een q-feestje geweest.
Tenminste, ik tel werken op de Q-music party niet mee.
haterquote:Op woensdag 2 december 2020 13:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gristus wat een takkeherrie
Ja, dat was de grap.quote:Op woensdag 2 december 2020 14:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Q music is wat anders als q dance
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |