SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Ik vind het op de fiets zijn ook wel weer genoeg buiten voor vandaag.quote:Op woensdag 2 december 2020 11:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk eerst nog een takke-eind gaan lopen, maar het is van dat deprimerende weer
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
Dat wilde ik eigenlijk als TT, maar ik wist niet meer precies hoe die moestquote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 11:26 schreef gianni61 het volgende:
maar ik wist niet meer precies hoe die moest
[..]
het was voor een goed doelquote:
Ja, dat gehakt komt érgens vandaan.quote:
Ook handig dat ik mezelf zat te quotenquote:Op woensdag 2 december 2020 11:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat geeft niet, ik ben ook niet in jouw huis.
[..]
4-5 minuten nog, dan wordt haagsbot weer getriggert.
ja toch niet de beestjes uit de op?quote:Op woensdag 2 december 2020 11:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dat gehakt komt érgens vandaan.
quote:
[..]
Iedereen maakt fouten.quote:Op woensdag 2 december 2020 11:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ook handig dat ik mezelf zat te quoten
quote:
[..]
Heb je nooit Fargo gezien?quote:
Weet ik veel wat ze in random worsten stoppen.quote:Op woensdag 2 december 2020 11:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja toch niet de beestjes uit de op?
quote:Op woensdag 2 december 2020 11:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Weet ik veel wat ze in random worsten stoppen.
[..]
quote:Op woensdag 2 december 2020 11:31 schreef UitStraling het volgende:
Blije fantburger
Halve kwok met friet
Zooooooo'n grote frikadel
Blije fantburger
Halve kwok met friet
Ineens een gerrie vol in beeld.quote:Op woensdag 2 december 2020 11:31 schreef CherryLips het volgende:
Nu moet ik uitkijken als ik iets anders ga copy-pasten, ging net ook al bijna de mist in.
Mja sorryquote:Op woensdag 2 december 2020 11:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jawel maar waarom stop je de beestjes uit de op in de grinder? Zat ee rode panda bij
"Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken."quote:Op woensdag 2 december 2020 11:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet zo hard lachen dat de gerrie er bijna vanzelf uit floept.
quote:Op woensdag 2 december 2020 11:33 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik lunchgenot voor geopend
quote:
Naar de Beekse Bergen en nieuwe gaan uitzoeken?quote:
Blije fantburger
Halve kwok met friet
[..]
Ik heb wel eens op een eerste keer een glimmende tijgerprint strakke onderbroek aan gehad, de rest zat in de was en die had ik een keer als geintje gekregen, dacht het komt er nu niet van, ja toch wel dus weer, was wel een grappig momentjequote:Op woensdag 2 december 2020 11:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
"Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken."
op zich wel, maar ik zou geen glazen tafel in huis willenquote:Op woensdag 2 december 2020 11:36 schreef bitterbal het volgende:
mooie tafel voor pc toch?
https://www.made.com/nl/haku-6-persoons-eettafel-koper-en-glas
Prima maat zo te zien. Zou wel wat tussen toetsenbord/muis en tafel leggen.quote:Op woensdag 2 december 2020 11:36 schreef bitterbal het volgende:
Ja help je dan wel mee?quote:Op woensdag 2 december 2020 11:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Naar de Beekse Bergen en nieuwe gaan uitzoeken?
Hij moet toch de lekkerste uitkiezen.quote:
Waarom niet?quote:Op woensdag 2 december 2020 11:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op zich wel, maar ik zou geen glazen tafel in huis willen
Nee, gewoon nee.quote:Op woensdag 2 december 2020 11:36 schreef bitterbal het volgende:
Draakquote:Op woensdag 2 december 2020 11:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij moet toch de lekkerste uitkiezen.
DE VINGERAFDRUKKENquote:
Nou ja we moeten er sowieso toch nog naartoe.quote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 11:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee, gewoon nee.
Bovendien loop je je (slanke prachtige) dijbenen aan filet americain aan die punten
beetje preuts ten opzichte van die latex strings die je normaal draagtquote:Op woensdag 2 december 2020 11:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb wel eens op een eerste keer een glimmende tijgerprint strakke onderbroek aan gehad, de rest zat in de was en die had ik een keer als geintje gekregen, dacht het komt er nu niet van, ja toch wel dus weer, was wel een grappig momentje
Ja maar help je dan met met de ontvoering van een school rode panda's?quote:Op woensdag 2 december 2020 11:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja we moeten er sowieso toch nog naartoe.
Niet gewoon commando gaan.quote:Op woensdag 2 december 2020 11:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beetje preuts ten opzichte van die latex strings die je normaal draagt
Het worden er wel steeds meer hequote:Op woensdag 2 december 2020 11:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar help je dan met met de ontvoering van een school rode panda's?
Wel meer voor in de gehaktmolen.quote:
Als ik het achternichtje van de ambassadeur bestijg, laat dat vlekken achter op de tafelquote:
JAquote:Op woensdag 2 december 2020 11:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
DIT
EN HET STOF
EN JE KUNT DE KABELS NIET WEGWERKEN ZONDER DAT JE ZE BLIJFT ZIEN
ja de kabels is wel een dingquote:Op woensdag 2 december 2020 11:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
DIT
EN HET STOF
EN JE KUNT DE KABELS NIET WEGWERKEN ZONDER DAT JE ZE BLIJFT ZIEN
quote:
[..]
Glas maakt wel lekker makkelijk schoon.quote:Op woensdag 2 december 2020 11:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als ik het achternichtje van de ambassadeur bestijg, laat dat vlekken achter op de tafel
/Uitstraling
Nee maar we hebben ook nog geen dag afgesproken, dus dan durf ik er nog geen uitspraken over te doen.quote:
quote:
[..]
zie je. Je gaat niet helpenquote:Op woensdag 2 december 2020 11:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee maar we hebben ook nog geen dag afgesproken, dus dan durf ik er nog geen uitspraken over te doen.
Je loopt achter, dat zijn hip dips.quote:Op woensdag 2 december 2020 11:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Thigh gaps aan de zijkant van je benen
Dat wel, maar nee, doe mij maar hout.quote:Op woensdag 2 december 2020 11:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Glas maakt wel lekker makkelijk schoon.
Je blijft alleen poetsen.
Ja dat zijn bedreigde diersoorten, die ga ik niet zomaar ontvoerenquote:
Ik kan er toch niets aan doen dat jij een kluns bent.quote:Op woensdag 2 december 2020 11:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kom zelf een keer met je clitoris tussen de rits
een knuffel? of een opgezette rode panda?quote:Op woensdag 2 december 2020 11:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat zijn bedreigde diersoorten, die ga ik niet zomaar ontvoerenJe krijgt wel een knuffel ofzo van me.
Mijn ding is het ook niet hoor, glas. Al was het alleen maar omdat ik mezelf erdoor zie flikkeren.quote:Op woensdag 2 december 2020 11:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat wel, maar nee, doe mij maar hout.
quote:Op woensdag 2 december 2020 11:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat zijn bedreigde diersoorten, die ga ik niet zomaar ontvoerenJe krijgt wel een knuffel ofzo van me.
en die splinters, die vind je maanden later nogquote:Op woensdag 2 december 2020 11:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn ding is het ook niet hoor, glas. Al was het alleen maar omdat ik mezelf erdoor zie flikkeren.
quote:Op woensdag 2 december 2020 11:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en die splinters, die vind je maanden later nog
Helemaal niet, ik gaf slechts een mogelijk endlossung voor gianniquote:Op woensdag 2 december 2020 11:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
je stopt er net een in de grinder
Kloptquote:Op woensdag 2 december 2020 11:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en die splinters, die vind je maanden later nog
Het kan er ook echt tof uitzien, maar glas, ik begin er niet aan.quote:
de baas krijgt er 1 op kantoor, maar dat is omdat we van het onderstel een kunstwerk aan het maken zijn.quote:Op woensdag 2 december 2020 11:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het kan er ook echt tof uitzien, maar glas, ik begin er niet aan.
Ik kan er uren in liggen. Maar 5 minuten is wel zonde van het water.quote:Op woensdag 2 december 2020 11:49 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil een bad zodat ik er 5 minuten in kan liggen.
Opblaasbadjequote:Op woensdag 2 december 2020 11:49 schreef Amarantha het volgende:
Je mag mijn bad hebben, ik wil een douchequote:Op woensdag 2 december 2020 11:49 schreef Amarantha het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |