Gevaarlijk spel, vrouwen vergelijken.quote:Op woensdag 2 december 2020 10:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zei toch ook dat zij een beetje op jou lijkt en niet andersom, moest gewoon gelijk aan jou denken
Je hebt al lang niet meer aan tafel gezeten?quote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 10:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja laat maar, ik word weer verkeerd begrepen hier
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
Ik zie het ook wel.quote:Op woensdag 2 december 2020 10:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja laat maar, ik word weer verkeerd begrepen hier
Scherpquote:Op woensdag 2 december 2020 10:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zie het ook wel.
Ook nog eens VVD'er dus die meerdere huizen van bitterbal passen ook wel in het plaatje.
quote:Op woensdag 2 december 2020 10:44 schreef UitStraling het volgende:
Die Sophie Hermans is echt te lelijk![]()
Wel goede oefening voor je hamstrings zo heel de tijd de broek weer op moeten hijsen.quote:
Hardop gelachen.quote:Op woensdag 2 december 2020 10:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel goede oefening voor je hamstrings zo heel de tijd de broek weer op moeten hijsen.
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
quote:Op woensdag 2 december 2020 10:44 schreef UitStraling het volgende:
Op zich spreekt dat alleen maar voor d'r, gezien US z'n beperkte "smaak".quote:
Hiermee impliceer je dus dat ballie 'echt te lelijk' isquote:Op woensdag 2 december 2020 10:44 schreef UitStraling het volgende:
Ja oke nou die huizen en het haar is dan echt het enigequote:Op woensdag 2 december 2020 10:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zie het ook wel.
Ook nog eens VVD'er dus die meerdere huizen van bitterbal passen ook wel in het plaatje.
Wat vind jij nou een klassiek mooie vrouw?quote:Op woensdag 2 december 2020 10:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op zich spreekt dat alleen maar voor d'r, gezien US z'n beperkte "smaak".
Door de user die we hier niet meer mogen mentionen word ik vergeleken met Klaas Dijkhoffquote:Op woensdag 2 december 2020 10:42 schreef bitterbal het volgende:
Het is wachten totdat we een ltvdk zien bij op1
Ja boehoe schiet me maar dood dat ik op slank valquote:Op woensdag 2 december 2020 10:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op zich spreekt dat alleen maar voor d'r, gezien US z'n beperkte "smaak".
Deze is slank.quote:Op woensdag 2 december 2020 10:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja boehoe schiet me maar dood dat ik op slank val
Mogen we hier iemand niet mentionen?quote:Op woensdag 2 december 2020 10:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Door de user die we hier niet meer mogen mentionen word ik vergeleken met Klaas Dijkhoff
Dikke snackbarkop?quote:Op woensdag 2 december 2020 10:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Door de user die we hier niet meer mogen mentionen word ik vergeleken met Klaas Dijkhoff
Chubby vrouwen.quote:Op woensdag 2 december 2020 10:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja boehoe schiet me maar dood dat ik op slank val
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |