SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
op 0 graden Kelvinquote:Op woensdag 2 december 2020 09:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan me eigenlijk niets bedenken wat 100% statisch is.
Ja, afgezien van ikzelf als het vriest. Knetter alles.
wat Ijs zegt, net wat de frequentie isquote:Op woensdag 2 december 2020 09:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar ik heb een bewegingsmelder nog nooit horen brommen?
In m'n normale habitat onder relatief normale omstandigheden.quote:
ja dat hoorde ik vroeger goed nu minder gelukkig.quote:Op woensdag 2 december 2020 09:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wat Ijs zegt, net wat de frequentie ishet is eigenlijk allemaal resonantie, alleen de frequentie waarop verschilt. de een is er ook gevoeliger voor dan de ander.
Ik hoor eigenlijk standaard een hele hoge piep komen van veel elektronica.
oa TV/dimmers etc.
en dan nog een gehoorbeschadiging hebbeni know
wat een geldquote:Op woensdag 2 december 2020 09:37 schreef bitterbal het volgende:
dit wil ik ook
https://www.misterdesign.(...)campaign=lowerfunnel
Ik hoor sinds een jaar of drie de "puberverjagers" niet meer. Officieel oud.quote:Op woensdag 2 december 2020 09:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wat Ijs zegt, net wat de frequentie ishet is eigenlijk allemaal resonantie, alleen de frequentie waarop verschilt. de een is er ook gevoeliger voor dan de ander.
Ik hoor eigenlijk standaard een hele hoge piep komen van veel elektronica.
oa TV/dimmers etc.
en dan nog een gehoorbeschadiging hebbeni know
doof aan het wordenquote:Op woensdag 2 december 2020 09:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat hoorde ik vroeger goed nu minder gelukkig.
Blijkt je buuf een nieuwe tarzan besteld te hebbenquote:Op woensdag 2 december 2020 09:36 schreef bitterbal het volgende:
misschien is het wel ook nog iets anders als alleen een sensorMaar ik dacht dat die daar zit om te checken wanneer het donker wordt
Hoeveel voor een plastic ton?quote:Op woensdag 2 december 2020 09:37 schreef bitterbal het volgende:
dit wil ik ook
https://www.misterdesign.(...)campaign=lowerfunnel
hitatchi magic wand van boven gnoomquote:Op woensdag 2 december 2020 09:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Blijkt je buuf een nieuwe tarzan besteld te hebben
die van mij ook..quote:Op woensdag 2 december 2020 09:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn bankrekening mag blij zijn dat ik niets met design heb.
Hoe bedoel je een slaaf?quote:Op woensdag 2 december 2020 09:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wat een geld
en dan ben je vervolgens er nog een slaaf van ook :x
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Ah, daar komt de "WE WILLEN GELD VAN JE" stroom van december.
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Blijkt je buuf een nieuwe tarzan besteld te hebben
Voor wat wij doen aan klussen, hebben we belachelijk veel gereedschap liggen.quote:Op woensdag 2 december 2020 09:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die van mij ook..
maar dat compenseer ik met de inhoud van mn werkplaats
ja dat je er alles op ziet en continue mag boenen.quote:Op woensdag 2 december 2020 09:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoe bedoel je een slaaf?
K loop al echt al jaren te geilen op deze kastjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |