Het is een verschrikking, dit dessert!quote:Op donderdag 9 december 2021 19:57 schreef WheeleE het volgende:
Ik heb besloten om de afgelopen afleveringen te laten voor wat het is en gewoon weer te proberen de nieuwe te volgen.
Wat een bizar dessert moeten ze maken vandaag...arme Pete.
Elisa zie ik wel in de finale komen. Kishwar ook wel.
Spannend, wie valt er af.....ik gun het ze allebei. Ik denk dat Elise doorgaat, maar je weet het nooit.quote:Op maandag 13 december 2021 20:17 schreef WheeleE het volgende:
Nou het is tot nu toe nog niet echt een succes bij Elisa en Justin...
Er staat me bij dat we die een keer via een videoverbinding hebben gehad. Maar wat voor opdracht hij had weet ik niet meer.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:40 schreef Kanaroe het volgende:
Leuke aflevering inderdaad, even lekker ontspannen.
Ben benieuwd naar de finale! Is Heston al op bezoek geweest.....?
Ja, dat is waar, Heston op het scherm, ergens in het begin van het seizoen. Het gaat zo snel allemaal.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:43 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Er staat me bij dat we die een keer via een videoverbinding hebben gehad. Maar wat voor opdracht hij had weet ik niet meer.
De helft van de winst zit al in de presentatie, dat is in Pete's voordeel.quote:Op woensdag 15 december 2021 19:58 schreef WheeleE het volgende:
Wow, Pete begint lekker! zag er ook wel heel goed uit, zijn gerecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |