Oh dat is wel vroeg ja! Bijzonder!quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:28 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Z huilt al vanaf dag 2 met tranen.Heel raar. Gelukkig huilt ze niet veel.
quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:33 schreef SQ het volgende:
[..]
Oh dat is wel vroeg ja! Bijzonder!
Oh, het is nog bfd toch?
Hier wilde mijn zesjarige graag "lief' op de foto met haar broertje. De adoratie is zó hartverwarmend
[ afbeelding ]
Het broertje denkt er het zijne van
Ze verzuchtte vanavond ook "ik wou dat hij míjn baby was..."quote:
Ahw wat liefquote:Op dinsdag 8 december 2020 22:41 schreef SQ het volgende:
[..]
Ze verzuchtte vanavond ook "ik wou dat hij míjn baby was..."
Hopelijk niet over 10 jaar bij 4 handen op 1 buik
Die blik van goud is goud.quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:33 schreef SQ het volgende:
[..]
Oh dat is wel vroeg ja! Bijzonder!
Oh, het is nog bfd toch?
Hier wilde mijn zesjarige graag "lief' op de foto met haar broertje. De adoratie is zó hartverwarmend
[ afbeelding ]
Het broertje denkt er het zijne van
Haha, dat gaat vast over.quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:41 schreef SQ het volgende:
[..]
Ze verzuchtte vanavond ook "ik wou dat hij míjn baby was..."
Hopelijk niet over 10 jaar bij 4 handen op 1 buik
quote:Op dinsdag 8 december 2020 23:41 schreef Seven. het volgende:
Aww leuke BFD foto's![]()
Ik heb de laatste tijd wat moeite om dit topic bij te houden, beetje meelezen lukt nog wel. Komt wel weer. Ik geloof dat het met alle baby's goed gaat, alle zieken weer opgeknapt, fijn om te lezen.
Sneu is dat he? Aapie doet dat al een paar weken, dikke tranenquote:Op dinsdag 8 december 2020 21:52 schreef SQ het volgende:
Nieuwe mijlpaal unlocked: huilen met tranen! Extra zielig
Ik heb precies hetzelfdequote:Op dinsdag 8 december 2020 23:41 schreef Seven. het volgende:
Aww leuke BFD foto's![]()
Ik heb de laatste tijd wat moeite om dit topic bij te houden, beetje meelezen lukt nog wel. Komt wel weer. Ik geloof dat het met alle baby's goed gaat, alle zieken weer opgeknapt, fijn om te lezen.
Ooh maar ook wel fijn toch, weer even iets anders doen?quote:Op donderdag 10 december 2020 08:35 schreef Sunshine1982 het volgende:
Vandaag voor het eerst weer aan het werk... Ik ben gewoon zenuwachtig
Zeker, ik heb er ook zin inquote:Op donderdag 10 december 2020 08:43 schreef SQ het volgende:
[..]
Ooh maar ook wel fijn toch, weer even iets anders doen?
Waar is de kleine man?
Succes!quote:Op donderdag 10 december 2020 08:35 schreef Sunshine1982 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe ging het?? Ik was ook zenuwachtig maar hoefde niet weg haha.quote:Op donderdag 10 december 2020 08:35 schreef Sunshine1982 het volgende:
Awww, wat goed! Kunnen jullie allemaal trots op zijnquote:Op donderdag 10 december 2020 20:38 schreef Zo-is-dat het volgende:
Mijn baby deed iets heel raars vandaag, ze zat in d’r bedje te spelen nog even (die staat naast ons bed op de hoge stand nog) trekt ze zich op tot staanmijn kleine baby
stop de tijd!
Maar ookZe is zo wijs en zo ontzettend vrolijk, ze was vanochtend ook bijzonder trots op zichzelf
e we hebben t nog gefilmd ook
alle familie en vrienden app groepen direct vol gespamd
quote:Op donderdag 10 december 2020 13:59 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Succes!
Voor wie het interessant vindt: hoe een geboorte verloopt met dummiesHaha, zo'n filmpje heb ik mijn stiefdochter van 12 ook laten zien toen ik op knappen stond. Vond ze heel raarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Resistance is futile.
Spannend, maar ook leuk (hoop ik). Hoe was het?quote:Op donderdag 10 december 2020 08:35 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het is ook pittig. Is je werkgever een beetje flexibel?quote:Op donderdag 10 december 2020 16:06 schreef Hilmo het volgende:
[..]
Hoe ging het?? Ik was ook zenuwachtig maar hoefde niet weg haha.
Ik vind het nu ff pittig met werken. Het vraagt veel van me op het moment en vind F belangrijker die gaat zo snel en ben bang dat ik straks vooral met werk en andere onbelangrijke zaken bezig ben geweest.
Herkenbaar, hier ook wisselend succes. Ik merk ook een verschil tussen mij en m'n man. Bij hem is het vaak onderbreken, en vaak gaat de fles ook niet op. Bij mij gaat de fles altijd zo goed als leeg op gestaag tempo. Kan ook samenhangen met de timing: ik geef vaak 's avonds en 's nachts de fles. Merk jij een patroon bij Ootje of is het totaal willekeurig?quote:Op donderdag 10 december 2020 15:12 schreef LittleTeaCup het volgende:
Hoi! Ik bedacht me dat ik hier al even niet meer gepost heb. Alles gaat goed hier! Ootje wordt lekker mollig, slaapt goed ‘s nachts, is alleen soms een beetje een kreng met voeden; ineens niet tot amper willen drinken maar wel moord en brand gillen als je stopt met voeden? En dan een paar uur of een dag later weer helemaal chill en alle flesjes in 1x weggieten. Raar kind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |