abonnement Unibet Coolblue
pi_196516602
Nou heeft die navelstreng er ook wel enige tijd aangezeten natuurlijk :') .
  woensdag 2 december 2020 @ 15:07:10 #27
149959 SQ
snelle trees
pi_196516861
quote:
10s.gif Op woensdag 2 december 2020 14:49 schreef Smart_ass het volgende:
Nou heeft die navelstreng er ook wel enige tijd aangezeten natuurlijk :') .
Ik wil net zeggen, ze was er ook aardig mee vergroeid :P
Het lijkt me niet zorgelijk hoor. Wordt vanzelf minder!

D.U.M.A.N, wat een mooie plaatjes en wat fijn dat alles nu zo lekker loopt!

Donna, ook al zo'n lief klein popje O+
disclaimer
pi_196519396
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 december 2020 22:29 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb ook een tiny love besteld! Gelukkig gevonden in de sale, zijn best prijzig ja.
Hoop dat ze er bij jou ook gek van is!
quote:
1s.gif Op woensdag 2 december 2020 12:11 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Oh jongens, ik geniet zoooo hard. O+ Z. is echt een wolk van een baby. Alles is zo ontzettend fijn.

Ze groeit goed, ze is tevreden, navelstreng is er af, borstvoeding gaat goed, eerste upje in de draagdoek gehad, ze slaapt goed. O+ En met mij gaat ook alles heel goed.
Blijf weg, fokwet, deze kraamtijd mag echt nog wel even blijven.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn grootste geluk. O+
O+ O+ O+
Vooral die foto samen, echt O+ !
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 13:33 schreef Donna het volgende:
Ik zal mijn meisje ook even showen!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D Foto thuis? O+
pi_196519827
Oh die pasgeboren baby's O+ ik smelt me een ongeluk.

Tiny love met drie maanden ook echt een succes en nu nog. En vier maanden sprong merk ik ook niks van en kan ik me niet herinneren idd van de eerste. Soms denk je achteraf wel van oh ja daarom had hij het moeilijk. Maar hoe ik eerst dacht van oh jee hebben we een huilbaby is die baby nu hij slaapt suuuuuper makkelijk. Drinkt rustig, slaapt, speelt, poept.

Oh ja snachts heeft die van ons het koud heb ik het idee. Slaapt in gewone slaapzak zonder mouwen maar als hij om 3/4/5 uur komt voor voeding, voel ik in zijn nekje en is die niet warm... Dus het kan ook gewoon kou zijn dat hij wat piept. Dan lekker tegen me aan en warme bv maar ik neig naar slaapzak met mouwen. Heb alleen nu maat 0-6 en eentje HEMA 68-80 ofzo. Dat wordt krap allemaal. Met mouwen heb ik in eerstvolgende maat in 100... Van terstal, valt wat kleiner dacht ik. Ik ga het maar gewoon eens passen. Hoofd is dik genoeg dus dat zal er niet in verdwijnen gok ik zo. Heb nu een vierdikkelaag hydrofiel deken over hem heen maar dat is vanaf buikhoogte.
  woensdag 2 december 2020 @ 19:11:56 #30
277627 Seven.
We are Borg.
pi_196520642
BFW O+
Resistance is futile.
pi_196522060
Heerlijke foto’s weer. O+

Tiny love doet het hier ook goed. Maar ook de babygym is geweldig. Wat niet eigenlijk, als ze maar iets te kijken heeft. :D

Deze week tante geworden. *O* Helaas moeten ze nog in het ziekenhuis blijven dus even voor ze duimen dat ze dit weekeinde thuis zijn.

Hilmo hier draagt ze sinds een weekje ook een gevoerde slaapzak met mouwen dat gaat prima. Wat ik me afvroeg zo’n puckababy 4 seizoenen slaapzak van 6 mnd tot 2,5 jaar. Is dat de investering waard of eigenlijk niet? Het is een hele smak geld, maar je zou hem dan ook lang kunnen gebruiken. Iemand ervaring ermee?
pi_196522791
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 20:43 schreef Nolita het volgende:
Wat ik me afvroeg zo’n puckababy 4 seizoenen slaapzak van 6 mnd tot 2,5 jaar. Is dat de investering waard of eigenlijk niet? Het is een hele smak geld, maar je zou hem dan ook lang kunnen gebruiken. Iemand ervaring ermee?
Ja ik! Ik vind het fijne slaapzakken maar niet perfect. Hij heeft m sinds deze herfst aan (paste jammergenoeg niet eerder met zijn kleine hoofd). Wat een beetje jammer is, is dat van de dikke slaapzak de mouwen niet eraf kunnen (de uitleg van puckababy is dat het anders te dik zou worden met twee ritsen in de mouwen. Snap ik op zich wel). Dus ik heb ook nog een andere waarvan ik de mouwen af kan ritsen. Voor ons is het dus niet 1 slaapzak voor het hele jaar. Kwaliteit is wel prima, maar dat mag wel voor het geld.
Ik had mijn twijfels of hij wel zou kunnen rollen met die opgevouwen slaapzak maar dat lijkt geen enkele belemmering te zijn.
Tip: puckababy heeft regelmatig 20% korting in hun shop. En prenatal volgens mij ook wel. Blijft prijzig maar doet iets minder pijn.
  woensdag 2 december 2020 @ 23:57:49 #33
277627 Seven.
We are Borg.
pi_196525119
Gefeliciteerd @Nolita! Heb je een neefje of een nichtje erbij?
Resistance is futile.
  donderdag 3 december 2020 @ 00:00:26 #34
277627 Seven.
We are Borg.
pi_196525134
Wij hebben nog geen babygym maar ik vermoed dat er wel iets onder de kerstboom ligt (oma informeerde onlangs heel casual ;) ).

Van ons krijgt Colin zo'n gymnastiekmat van Ikea met kerst. Sinterklaas doen we (nog) niet aan.
Resistance is futile.
  donderdag 3 december 2020 @ 03:34:29 #35
149959 SQ
snelle trees
pi_196525817
Ja wij ontkomen niet meer aan sinterklaas met een zeer zwaar religieuze zesjarige in huis _O- dus krijgt ons menneke kleren in maat 62, flesjes voor op de opvang straks, en wat reserve fiepjes. Verder geen speelgoed - lot van de derde :+

Nolita, gefeliciteerd!
disclaimer
pi_196526347
Thnx, het is een jongetje. Ben nu tante van 2 jongetjes en heb zelf 2 meisjes. Het is dus in balans binnen de familie. :+

Hier ook Sinterklaas zaterdag. Ze krijgt wel wat speelgoed. Paar dingetjes voor de langere termijn. Ook een badzitje, zodat ze dadelijk samen met peuter in bad kan.
pi_196528299
Zeg, is dit herkenbaar? Moe zijn overdag, maar gewoon geen zin hebben om even bij te slapen als je baby op bed ligt. Ik vind dat momenteel echt zonde van mijn tijd :@ Ik ga liever netflixen ofzo. Ik ga vanavond wel wat vroeger naar bed :P
pi_196528598
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 10:36 schreef Sunshine1982 het volgende:
Zeg, is dit herkenbaar? Moe zijn overdag, maar gewoon geen zin hebben om even bij te slapen als je baby op bed ligt. Ik vind dat momenteel echt zonde van mijn tijd :@ Ik ga liever netflixen ofzo. Ik ga vanavond wel wat vroeger naar bed :P
Ha, zeker!
Ik had het vorige week nog, toen was m'n man een middagje weg met de kleine. Dat is eigenlijk weinig tot niet gebeurd in de 8,5 maand dat ze oud is. En wat deed ik? Ik viel in slaap en heb een paar uur geslapen. Het zal nodig zijn geweest maar ik baalde er zo van, die tijd had ik anders willen besteden! Aan niks belangrijks doen, maar toch :P
The rock candy's melted, only diamonds now remain
  Moderator donderdag 3 december 2020 @ 11:20:47 #39
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_196529029
quote:
7s.gif Op woensdag 2 december 2020 01:08 schreef Seven. het volgende:
Gisteravond was Colin erg warm dus hij heeft in z'n luier bij ons in bed gelegen op de dekens terwijl we een filmpje keken. En niet lang daarna was hij ineens ontroostbaar en hij heeft 2 uur gekrijst. Ik vermoed dat hij kramp had, zo zielig..

Geniale foto gemaakt van mijn 2 mannen met hun blote buikjes samen op bed liggen, maar die kan ik niet delen.
Ik heb ook zo'n heerlijke foto van mijn 2 mannen op bed, jammer dat we deze niet kunnen delen -O-

Ik heb de bibs spenen besteld, ze zien er zo leuk uit :D

quote:
7s.gif Op woensdag 2 december 2020 01:08 schreef Seven. het volgende:
Gisteravond was Colin erg warm dus hij heeft in z'n luier bij ons in bed gelegen op de dekens terwijl we een filmpje keken. En niet lang daarna was hij ineens ontroostbaar en hij heeft 2 uur gekrijst. Ik vermoed dat hij kramp had, zo zielig..

Geniale foto gemaakt van mijn 2 mannen met hun blote buikjes samen op bed liggen, maar die kan ik niet delen.
Ach gossie ;( Hoe gaat het nu met hem? Niet ziek hoop ik?

quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 09:06 schreef B.ertha het volgende:
Volgens mij is het elke 3 maanden of wanneer je scheuren ziet. Als je in een oude en nieuwe knijpt, voel je het verschil ook wel.
Ik heb er gewoon nooit bij stilgestaan dat je zoiets zou moeten vervangen :@ Maar goed om dus in de gaten te houden!

quote:
1s.gif Op woensdag 2 december 2020 09:42 schreef SQ het volgende:
Je wordt daar wel makkelijker in. Mijn zoon van 3 drinkt graag nog een fles warme melk in de avond en ik denk dat ik toch al minstens 2 jaar geen nieuwe flesspenen heb gekocht :')
Ik kan me inderdaad voorstellen dat het bij ons ook zo zou gaan :')

quote:
1s.gif Op woensdag 2 december 2020 11:20 schreef SQ het volgende:
Als ze slapen lijken ze altijd kleiner O+

[ afbeelding ]
Je kleine mannetje O+ Je bent wel heel blij met dit pakje hè? :D Snap ik wel want vosjes O+

quote:
1s.gif Op woensdag 2 december 2020 12:11 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Oh jongens, ik geniet zoooo hard. O+ Z. is echt een wolk van een baby. Alles is zo ontzettend fijn.

Ze groeit goed, ze is tevreden, navelstreng is er af, borstvoeding gaat goed, eerste upje in de draagdoek gehad, ze slaapt goed. O+ En met mij gaat ook alles heel goed.
Blijf weg, fokwet, deze kraamtijd mag echt nog wel even blijven.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn grootste geluk. O+
Wat een beauty O+ Met name die foto met U., dan smelt je toch *; Fijn dat alles zo goed gaat, geniet nog maar even van je roze wolk :*

quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 13:33 schreef Donna het volgende:
Ik zal mijn meisje ook even showen!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een schatje ook O+ Heerlijk ook die newborn neus, die zijn in verhouding nog zo groot :D

quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 20:43 schreef Nolita het volgende:
Heerlijke foto’s weer. O+

Tiny love doet het hier ook goed. Maar ook de babygym is geweldig. Wat niet eigenlijk, als ze maar iets te kijken heeft. :D

Deze week tante geworden. *O* Helaas moeten ze nog in het ziekenhuis blijven dus even voor ze duimen dat ze dit weekeinde thuis zijn.

Hilmo hier draagt ze sinds een weekje ook een gevoerde slaapzak met mouwen dat gaat prima. Wat ik me afvroeg zo’n puckababy 4 seizoenen slaapzak van 6 mnd tot 2,5 jaar. Is dat de investering waard of eigenlijk niet? Het is een hele smak geld, maar je zou hem dan ook lang kunnen gebruiken. Iemand ervaring ermee?
Ik ben even gaan googlen op die slaapzak, maarre 100 euro?! :o Dat vind ik wel erg duur :X

Wij hebben zelf 2 slaapzakken: een gewatteerde van de Prenatal en een fleece van de Hema. 1/4e van de prijs en ze werken prima ^O^

quote:
7s.gif Op donderdag 3 december 2020 00:00 schreef Seven. het volgende:
Wij hebben nog geen babygym maar ik vermoed dat er wel iets onder de kerstboom ligt (oma informeerde onlangs heel casual ;) ).

Van ons krijgt Colin zo'n gymnastiekmat van Ikea met kerst. Sinterklaas doen we (nog) niet aan.
Ik had de babygym ook als kerstcadeau gekocht maar de doos kwam binnen en die was zo groot en de afbeelding stond op de verpakking :') Weg verrassing dus gelijk maar in gebruik genomen. Heel blij mee, zo is aapie toch al gauw 20/30 minuten zoet!

quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 10:36 schreef Sunshine1982 het volgende:
Zeg, is dit herkenbaar? Moe zijn overdag, maar gewoon geen zin hebben om even bij te slapen als je baby op bed ligt. Ik vind dat momenteel echt zonde van mijn tijd :@ Ik ga liever netflixen ofzo. Ik ga vanavond wel wat vroeger naar bed :P
Yup! Ik ben zelfs zo eigenwijs dat ik 's avonds veel te laat opblijf omdat ik dan eindelijk even tijd heb om zelf wat dingen te doen. Ga meestal pas rond een uur of 1 slapen :@ Maar ik slaap dan ook makkelijk uit tot 11 uur :z Een middagtukkie heb ik al in geen tijden gedaan maar ga ik misschien toch maar weer eens inlassen, is altijd wel lekker!
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  donderdag 3 december 2020 @ 11:22:12 #40
149959 SQ
snelle trees
pi_196529052
Ik heb niet zo veel pakjes MaJo, deze zijn dusdanig duur dat hij ze veel moet dragen :')
En het zijn tijgers O-)

Ik moest wel lachen om je "weg verrassing" opmerking :D voor wie moest het dan een verrassing zijn?
disclaimer
  Moderator donderdag 3 december 2020 @ 11:24:43 #41
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_196529101
Zojuist met de arts gesproken en omdat ik buikpijn heb en helderrood bloedverlies moet ik morgen komen voor een echo. In het ergste geval moet ik dan een curettage -O- Hopelijk valt het mee!

En in het kader van BFD nog wat foto's van aapie:



3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  donderdag 3 december 2020 @ 11:25:27 #42
149959 SQ
snelle trees
pi_196529111
Oh hij kijkt echt al lekker wakker zeg MaJo!
disclaimer
  Moderator donderdag 3 december 2020 @ 11:26:21 #43
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_196529133
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2020 11:22 schreef SQ het volgende:
Ik heb niet zo veel pakjes MaJo, deze zijn dusdanig duur dat hij ze veel moet dragen :')
En het zijn tijgers O-)

Ik moest wel lachen om je "weg verrassing" opmerking :D voor wie moest het dan een verrassing zijn?
Oh my wat gênant, ik heb er al die tijd vosjes in gezien :@ Zo zie je maar welke voorkeur ik heb qua diertjes :D

De verrassing voor aapie natuurlijk! Nee geintje, voor mijn man. We hebben afgesproken allebei wat te kopen voor aapie maar dit niet aan elkaar te vertellen. Jammerlijk mislukt dus :')
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator donderdag 3 december 2020 @ 11:27:37 #44
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_196529159
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2020 11:25 schreef SQ het volgende:
Oh hij kijkt echt al lekker wakker zeg MaJo!
Ja hij is echt heel helder! Kijkt je ook echt aan en begint voorwerpen te volgen met zijn ogen. Wanneer gaan ze ook dingen vastpakken eigenlijk?

Naar aanleiding van jouw "ik zie ogen" opmerking gebruiken we dit nu om aan te duiden of hij wakker is. Man en ik vragen nu aan elkaar of we ogen zien _O-
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  donderdag 3 december 2020 @ 11:29:40 #45
149959 SQ
snelle trees
pi_196529186
Vastpakken duurt nog wel ff hoor. Hij gaat zich nu eerst focussen op communicatie: lachen en "praten" O+
disclaimer
  Moderator donderdag 3 december 2020 @ 11:35:56 #46
382129 crew  Donna
pi_196529286
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 10:36 schreef Sunshine1982 het volgende:
Zeg, is dit herkenbaar? Moe zijn overdag, maar gewoon geen zin hebben om even bij te slapen als je baby op bed ligt. Ik vind dat momenteel echt zonde van mijn tijd :@ Ik ga liever netflixen ofzo. Ik ga vanavond wel wat vroeger naar bed :P
Ik ben steeds precies moe als A. krampjes heeft of niet kan slapen. En als ze wel slaapt heb ik idd wel iets beters te doen, Netflix enzo ja. :+
  Moderator donderdag 3 december 2020 @ 11:36:55 #47
382129 crew  Donna
pi_196529303
Oh jakkes @MaJo hopelijk valt het mee!
pi_196529492
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 11:20 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik ben even gaan googlen op die slaapzak, maarre 100 euro?! :o Dat vind ik wel erg duur :X

Wij hebben zelf 2 slaapzakken: een gewatteerde van de Prenatal en een fleece van de Hema. 1/4e van de prijs en ze werken prima ^O^
[..]
Maar die slaapzakken kosten ook al snel 25 euro per stuk en als aapie groter wordt moeten er grotere komen en als het warmer wordt weer dunnere etc. De puckababy groeit mee omdat je deze in lengte en warmte kunt aanpassen. :)

Maar met 1 slaapzak red je het niet met wassen, nu heb ik al een verzameling van de oudste, maar als het de moeite waard is dan wil ik m ook meteen met 6 maanden gaan gebruiken. Maar ik ben nog niet overtuigd door de ene reactie van Bottoms.

Aapie is idd goed helder op die foto, leuk!
  donderdag 3 december 2020 @ 12:09:22 #49
277627 Seven.
We are Borg.
pi_196529855
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 11:24 schreef MaJo het volgende:
Zojuist met de arts gesproken en omdat ik buikpijn heb en helderrood bloedverlies moet ik morgen komen voor een echo. In het ergste geval moet ik dan een curettage -O- Hopelijk valt het mee!

En in het kader van BFD nog wat foto's van aapie:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Oei, da's minder...

Maar jullie Aapie is echt supercute O+
Resistance is futile.
  donderdag 3 december 2020 @ 12:20:32 #50
277627 Seven.
We are Borg.
pi_196530031
BFD!

Lachen met Colin de clown :+











Resistance is futile.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')