quote:Op dinsdag 1 december 2020 20:18 schreef SQ het volgende:
Tiny Love mobielen
Making parents eat warm dinners since 2007
Niks van gemerktquote:Op dinsdag 1 december 2020 20:10 schreef Sunshine1982 het volgende:
Nou slaapt A. sinds wat daagjes wat slechter en nu kom allemaal horrorverhalen tegen over de 4 maanden sprong. Is dat echt zo'n hel op aarde met heel weinig slaap? Ik weet er echt niks meer van van mijn oudste.
Onze oudste moest er niets van hebben, dus ik vond het allemaal maar overdreven..quote:Op dinsdag 1 december 2020 20:18 schreef SQ het volgende:
Tiny Love mobielen
Ik geloof nooit zo in die sprongetjes theorie. Ik geloof wel dat ze sprongetjes maken in hun ontwikkeling, maar niet dat die op gezette momenten gebeuren en dat ze er op dezelfde manier 'last' van hebben. Elk kind is anders en ontwikkeld zich in zijn eigen tempo en op zijn eigen manier. Kleine dondersteen is morgen 5 maanden, ik heb hier geen '4 maanden sprong' ontdekt. Ze heeft wel van alles geleerd, is een paar dagen heel huilerig geweest en nauwelijks geslapen (maar ja ze had koorts en kreeg 2 tandjes dus dat was niet zo gek). Dus ik zou me vooral niet gek laten maken door die horrorverhalen en niet al op voorhand in de stress schieten.quote:Op dinsdag 1 december 2020 20:10 schreef Sunshine1982 het volgende:
Nou slaapt A. sinds wat daagjes wat slechter en nu kom allemaal horrorverhalen tegen over de 4 maanden sprong. Is dat echt zo'n hel op aarde met heel weinig slaap? Ik weet er echt niks meer van van mijn oudste.
quote:Op dinsdag 1 december 2020 20:18 schreef SQ het volgende:
Tiny Love mobielen
Bij bibs inderdaad om de drie maandenquote:Op woensdag 2 december 2020 09:06 schreef B.ertha het volgende:
Volgens mij is het elke 3 maanden of wanneer je scheuren ziet. Als je in een oude en nieuwe knijpt, voel je het verschil ook wel.
quote:Op woensdag 2 december 2020 11:20 schreef SQ het volgende:
Als ze slapen lijken ze altijd kleiner
[ afbeelding ]
Oh, echt weer een newborn zoquote:Op woensdag 2 december 2020 11:20 schreef SQ het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil net zeggen, ze was er ook aardig mee vergroeidquote:Op woensdag 2 december 2020 14:49 schreef Smart_ass het volgende:
Nou heeft die navelstreng er ook wel enige tijd aangezeten natuurlijk.
Hoop dat ze er bij jou ook gek van is!quote:Op dinsdag 1 december 2020 22:29 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb ook een tiny love besteld! Gelukkig gevonden in de sale, zijn best prijzig ja.
quote:Op woensdag 2 december 2020 12:11 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Oh jongens, ik geniet zoooo hard.Z. is echt een wolk van een baby. Alles is zo ontzettend fijn.
Ze groeit goed, ze is tevreden, navelstreng is er af, borstvoeding gaat goed, eerste upje in de draagdoek gehad, ze slaapt goed.En met mij gaat ook alles heel goed.
Blijf weg, fokwet, deze kraamtijd mag echt nog wel even blijven.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn grootste geluk.
quote:Op woensdag 2 december 2020 13:33 schreef Donna het volgende:
Ik zal mijn meisje ook even showen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto thuis?
![]()
Ja ik! Ik vind het fijne slaapzakken maar niet perfect. Hij heeft m sinds deze herfst aan (paste jammergenoeg niet eerder met zijn kleine hoofd). Wat een beetje jammer is, is dat van de dikke slaapzak de mouwen niet eraf kunnen (de uitleg van puckababy is dat het anders te dik zou worden met twee ritsen in de mouwen. Snap ik op zich wel). Dus ik heb ook nog een andere waarvan ik de mouwen af kan ritsen. Voor ons is het dus niet 1 slaapzak voor het hele jaar. Kwaliteit is wel prima, maar dat mag wel voor het geld.quote:Op woensdag 2 december 2020 20:43 schreef Nolita het volgende:
Wat ik me afvroeg zo’n puckababy 4 seizoenen slaapzak van 6 mnd tot 2,5 jaar. Is dat de investering waard of eigenlijk niet? Het is een hele smak geld, maar je zou hem dan ook lang kunnen gebruiken. Iemand ervaring ermee?
Ha, zeker!quote:Op donderdag 3 december 2020 10:36 schreef Sunshine1982 het volgende:
Zeg, is dit herkenbaar? Moe zijn overdag, maar gewoon geen zin hebben om even bij te slapen als je baby op bed ligt. Ik vind dat momenteel echt zonde van mijn tijdIk ga liever netflixen ofzo. Ik ga vanavond wel wat vroeger naar bed
Ik heb ook zo'n heerlijke foto van mijn 2 mannen op bed, jammer dat we deze niet kunnen delenquote:Op woensdag 2 december 2020 01:08 schreef Seven. het volgende:
Gisteravond was Colin erg warm dus hij heeft in z'n luier bij ons in bed gelegen op de dekens terwijl we een filmpje keken. En niet lang daarna was hij ineens ontroostbaar en hij heeft 2 uur gekrijst. Ik vermoed dat hij kramp had, zo zielig..
Geniale foto gemaakt van mijn 2 mannen met hun blote buikjes samen op bed liggen, maar die kan ik niet delen.
Ach gossiequote:Op woensdag 2 december 2020 01:08 schreef Seven. het volgende:
Gisteravond was Colin erg warm dus hij heeft in z'n luier bij ons in bed gelegen op de dekens terwijl we een filmpje keken. En niet lang daarna was hij ineens ontroostbaar en hij heeft 2 uur gekrijst. Ik vermoed dat hij kramp had, zo zielig..
Geniale foto gemaakt van mijn 2 mannen met hun blote buikjes samen op bed liggen, maar die kan ik niet delen.
Ik heb er gewoon nooit bij stilgestaan dat je zoiets zou moeten vervangenquote:Op woensdag 2 december 2020 09:06 schreef B.ertha het volgende:
Volgens mij is het elke 3 maanden of wanneer je scheuren ziet. Als je in een oude en nieuwe knijpt, voel je het verschil ook wel.
Ik kan me inderdaad voorstellen dat het bij ons ook zo zou gaanquote:Op woensdag 2 december 2020 09:42 schreef SQ het volgende:
Je wordt daar wel makkelijker in. Mijn zoon van 3 drinkt graag nog een fles warme melk in de avond en ik denk dat ik toch al minstens 2 jaar geen nieuwe flesspenen heb gekocht
Je kleine mannetjequote:Op woensdag 2 december 2020 11:20 schreef SQ het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een beautyquote:Op woensdag 2 december 2020 12:11 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Oh jongens, ik geniet zoooo hard.Z. is echt een wolk van een baby. Alles is zo ontzettend fijn.
Ze groeit goed, ze is tevreden, navelstreng is er af, borstvoeding gaat goed, eerste upje in de draagdoek gehad, ze slaapt goed.En met mij gaat ook alles heel goed.
Blijf weg, fokwet, deze kraamtijd mag echt nog wel even blijven.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn grootste geluk.
quote:Op woensdag 2 december 2020 13:33 schreef Donna het volgende:
Ik zal mijn meisje ook even showen!Wat een schatje ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heerlijk ook die newborn neus, die zijn in verhouding nog zo groot
Ik ben even gaan googlen op die slaapzak, maarre 100 euro?!quote:Op woensdag 2 december 2020 20:43 schreef Nolita het volgende:
Heerlijke foto’s weer.![]()
Tiny love doet het hier ook goed. Maar ook de babygym is geweldig. Wat niet eigenlijk, als ze maar iets te kijken heeft.![]()
Deze week tante geworden.Helaas moeten ze nog in het ziekenhuis blijven dus even voor ze duimen dat ze dit weekeinde thuis zijn.
Hilmo hier draagt ze sinds een weekje ook een gevoerde slaapzak met mouwen dat gaat prima. Wat ik me afvroeg zo’n puckababy 4 seizoenen slaapzak van 6 mnd tot 2,5 jaar. Is dat de investering waard of eigenlijk niet? Het is een hele smak geld, maar je zou hem dan ook lang kunnen gebruiken. Iemand ervaring ermee?Dat vind ik wel erg duur
Wij hebben zelf 2 slaapzakken: een gewatteerde van de Prenatal en een fleece van de Hema. 1/4e van de prijs en ze werken primaIk had de babygym ook als kerstcadeau gekocht maar de doos kwam binnen en die was zo groot en de afbeelding stond op de verpakkingquote:Op donderdag 3 december 2020 00:00 schreef Seven. het volgende:
Wij hebben nog geen babygym maar ik vermoed dat er wel iets onder de kerstboom ligt (oma informeerde onlangs heel casual).
Van ons krijgt Colin zo'n gymnastiekmat van Ikea met kerst. Sinterklaas doen we (nog) niet aan.Weg verrassing dus gelijk maar in gebruik genomen. Heel blij mee, zo is aapie toch al gauw 20/30 minuten zoet!
Yup! Ik ben zelfs zo eigenwijs dat ik 's avonds veel te laat opblijf omdat ik dan eindelijk even tijd heb om zelf wat dingen te doen. Ga meestal pas rond een uur of 1 slapenquote:Op donderdag 3 december 2020 10:36 schreef Sunshine1982 het volgende:
Zeg, is dit herkenbaar? Moe zijn overdag, maar gewoon geen zin hebben om even bij te slapen als je baby op bed ligt. Ik vind dat momenteel echt zonde van mijn tijdIk ga liever netflixen ofzo. Ik ga vanavond wel wat vroeger naar bed
Maar ik slaap dan ook makkelijk uit tot 11 uur
Een middagtukkie heb ik al in geen tijden gedaan maar ga ik misschien toch maar weer eens inlassen, is altijd wel lekker!
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Oh my wat gênant, ik heb er al die tijd vosjes in gezienquote:Op donderdag 3 december 2020 11:22 schreef SQ het volgende:
Ik heb niet zo veel pakjes MaJo, deze zijn dusdanig duur dat hij ze veel moet dragen
En het zijn tijgers
Ik moest wel lachen om je "weg verrassing" opmerkingvoor wie moest het dan een verrassing zijn?
Ja hij is echt heel helder! Kijkt je ook echt aan en begint voorwerpen te volgen met zijn ogen. Wanneer gaan ze ook dingen vastpakken eigenlijk?quote:Op donderdag 3 december 2020 11:25 schreef SQ het volgende:
Oh hij kijkt echt al lekker wakker zeg MaJo!
Ik ben steeds precies moe als A. krampjes heeft of niet kan slapen. En als ze wel slaapt heb ik idd wel iets beters te doen, Netflix enzo ja.quote:Op donderdag 3 december 2020 10:36 schreef Sunshine1982 het volgende:
Maar die slaapzakken kosten ook al snel 25 euro per stuk en als aapie groter wordt moeten er grotere komen en als het warmer wordt weer dunnere etc. De puckababy groeit mee omdat je deze in lengte en warmte kunt aanpassen.quote:Op donderdag 3 december 2020 11:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben even gaan googlen op die slaapzak, maarre 100 euro?!Dat vind ik wel erg duur
Wij hebben zelf 2 slaapzakken: een gewatteerde van de Prenatal en een fleece van de Hema. 1/4e van de prijs en ze werken prima
[..]
Oei, da's minder...quote:Op donderdag 3 december 2020 11:24 schreef MaJo het volgende:
Zojuist met de arts gesproken en omdat ik buikpijn heb en helderrood bloedverlies moet ik morgen komen voor een echo. In het ergste geval moet ik dan een curettageHopelijk valt het mee!
En in het kader van BFD nog wat foto's van aapie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |