abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 december 2020 @ 23:09:33 #276
277627 Seven.
We are Borg.
pi_196715972
Onze beer was een beetje van slag de laatste 3 dagen. Best wel veel overgeven ineens, overstuur tijdens het eten enzo. Was voorheen nooit een probleem. Dus vanmiddag maar eens JBPM gehaald. Dat vond hij wel fijn, geloof ik. Meneer had nog wat in te halen dus hij heeft behoorlijk wat verstouwd :@ .

Morgen vroeg op, 3 daagse cursus. Hele intensieve cursus over leiderschap, maar dan zo een setting waarbij veel gespiegeld wordt en waarbij mensen schijnbaar in huilen uitbarsten enzo :+ . Ik kolf nog ff tussen mijn lieve mannen in en dan ga ik slapen op de kamer van m'n stiefdochter. Op zo'n gebeuren wil je wel uitgerust verschijnen :P .

Vannacht heb ik trouwens 3 uur achter elkaar geslapen O+ en ik kolf 's nachts niet meer (dus nu 4x per etmaal). Dus het gaat weer iets beter met de nachtrust.
Resistance is futile.
  zondag 13 december 2020 @ 23:11:38 #277
277627 Seven.
We are Borg.
pi_196716007
Oh, alvast m'n bijdrage voor BFD:

Colin is het er NIET mee eens. }:|

Of toch wel?

[ Bericht 27% gewijzigd door Seven. op 13-12-2020 23:20:13 ]
Resistance is futile.
pi_196716651
quote:
14s.gif Op zondag 13 december 2020 22:52 schreef Seven. het volgende:

[..]

Heeej, dat ziet er goed uit! Kokosolie? Want dat ruikt ook nog eens lekker. Palmers is goed, die komt uitgehard in een por en dan steeds kleine beetjes uitwrijven in je handen, gebruik je nooit teveel.
Heb er nu wat normale babyolie ingedaan.
Vorige keer heb ik er kokosolie ingedaan (inderdaad van die verharde, extra virgin) maar ik kreeg het dus voor elkaar veel te veel te gebruiken :P.

quote:
7s.gif Op zondag 13 december 2020 23:09 schreef Seven. het volgende:
Onze beer was een beetje van slag de laatste 3 dagen. Best wel veel overgeven ineens, overstuur tijdens het eten enzo. Was voorheen nooit een probleem. Dus vanmiddag maar eens JBPM gehaald. Dat vond hij wel fijn, geloof ik. Meneer had nog wat in te halen dus hij heeft behoorlijk wat verstouwd :@ .

Morgen vroeg op, 3 daagse cursus. Hele intensieve cursus over leiderschap, maar dan zo een setting waarbij veel gespiegeld wordt en waarbij mensen schijnbaar in huilen uitbarsten enzo :+ . Ik kolf nog ff tussen mijn lieve mannen in en dan ga ik slapen op de kamer van m'n stiefdochter. Op zo'n gebeuren wil je wel uitgerust verschijnen :P .

Vannacht heb ik trouwens 3 uur achter elkaar geslapen O+ en ik kolf 's nachts niet meer (dus nu 4x per etmaal). Dus het gaat weer iets beter met de nachtrust.
Wat is JBPM? :@ Denk je dat het te maken heeft met dat hij nu weer voeding krijgt per keer, of niet?
Vraagje over kolven: ik dacht dat je telkens moest kolven wanneer je anders bv zou geven, maar dat hoeft dus niet? Aangezien je 4x per 24u kolft?

Succes met de cursus morgen!

quote:
18s.gif Op zondag 13 december 2020 23:11 schreef Seven. het volgende:
Oh, alvast m'n bijdrage voor BFD:

[ afbeelding ]

Colin is het er NIET mee eens. }:|

Of toch wel?

[ afbeelding ]
Heerlijk ventje! Hij kijkt echt zo van: wat doe jij nou?! :D
  maandag 14 december 2020 @ 00:28:09 #279
277627 Seven.
We are Borg.
pi_196716906
quote:
1s.gif Op zondag 13 december 2020 23:59 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Heb er nu wat normale babyolie ingedaan.
Vorige keer heb ik er kokosolie ingedaan (inderdaad van die verharde, extra virgin) maar ik kreeg het dus voor elkaar veel te veel te gebruiken :P.
[..]

Wat is JBPM? :@ Denk je dat het te maken heeft met dat hij nu weer voeding krijgt per keer, of niet?
Vraagje over kolven: ik dacht dat je telkens moest kolven wanneer je anders bv zou geven, maar dat hoeft dus niet? Aangezien je 4x per 24u kolft?

Succes met de cursus morgen!
[..]

Heerlijk ventje! Hij kijkt echt zo van: wat doe jij nou?! :D
In het begin moet je echt kolven op het moment dat je een voeding overslaat, vooral om je productie op te krikken. Na een tijdje word je productie wat betrouwbaarder. Ik zat al weken op een liter bij 5x 45 minuten, en het steeg zelfs langzaam. Soms zelfs over 1100ml. Maar 4x is niet genoeg om Colin bij te houden. Na weken zonder kunstvoeding, kwam vandaag het moment dat hij me inhaalde. Ik kolf nu iets meer dan 900ml met 4x 45 minuten. De laatste keer dat ik 5x kolfde (afgelopen woensdag), kolfde ik 1130ml.

Oh ja! Jij en ik kunnen komende weken nog regeldagen verwachten, onze kleintjes zijn bijna 3 maanden! Zul je zien, net met kerst :+ . Daarna drinkt Colin mogelijk nóg meer, nu al ruim een liter per dag :') .

JBPM is johannesbroodpitmeel ^O^ .
Resistance is futile.
pi_196717214
Ah oke! Dat wist ik niet. Wel fijn, anders zou je in jouw geval nogal vaak moeten kolven waarvan 2 keer ‘s nachts, dat lijkt me wel heftig!

Oh god ik houd mijn hart vast :D.
  maandag 14 december 2020 @ 08:41:48 #281
319308 Tink89
To live is to dance
pi_196718345
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2020 01:29 schreef Smart_ass het volgende:
Ah oke! Dat wist ik niet. Wel fijn, anders zou je in jouw geval nogal vaak moeten kolven waarvan 2 keer ‘s nachts, dat lijkt me wel heftig!

Oh god ik houd mijn hart vast :D.
Het is heel persoonlijk ook hoor. Seven heeft geluk dat ze het redt met 4 keer of 5 keer. Ik heb bijvoorbeeld nooit meer dan 100 ml per kolfbeurt gekolfd, dus zou wel echt voor elk voedingsmoment moeten kolven. Ook niet erg hoor, maar er is geen standaard ofzo.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  maandag 14 december 2020 @ 08:47:54 #282
149959 SQ
snelle trees
pi_196718391
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 19:42 schreef NicolasJoy het volgende:
Na geklooi met de medicijnen (maagzuurremmers) lijken we nu een modus te hebben gevonden van het moment van geven, de hoeveelheid en de juiste aanlevering (na het gepruts van de apotheek...)

Resultaat;

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Uiteraard is ze niet hele dagen zo - helaas - , maar wel veel, veel, veel vaker en meer. O+
ik ken echt geen enkele baby die hele dagen zo is, dus dat lijkt me sowieso niet de juiste verwachting ;)

Maar wat fijn dat ze zoveel beter in haar vel zit! Wat een heerlijke foto's O+
disclaimer
  maandag 14 december 2020 @ 08:50:39 #283
149959 SQ
snelle trees
pi_196718412
Succes met je cursus, Seven! Ik heb zoiets gedaan toen ik 22 weken zwanger was van Noud en nu weer toen ik 7 weken zwanger was van Goud. Geen doen met die hormonen joh :') hopelijk gaat het jou beter af :P

Verder hartjes voor Colin en Z. O+
disclaimer
  maandag 14 december 2020 @ 08:53:02 #284
149959 SQ
snelle trees
pi_196718429
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 08:41 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Het is heel persoonlijk ook hoor. Seven heeft geluk dat ze het redt met 4 keer of 5 keer. Ik heb bijvoorbeeld nooit meer dan 100 ml per kolfbeurt gekolfd, dus zou wel echt voor elk voedingsmoment moeten kolven. Ook niet erg hoor, maar er is geen standaard ofzo.
Het is met exclusief kolven wel anders hoor, dan heb je vraag en aanbod zelf in de hand. Mits de opslagcapaciteit van je borsten dat toelaat kun je dus zelf aansturen op 4x250 ml.
Omdat jij en ik onze baby's ook gewoon live voedden, regelde baby vraag en aanbod. Als baby nooit meer dan 100cc per keer drinkt is de kans dus ook groter dat je nooit grote hoeveelheden kolft.
disclaimer
pi_196719465
Toen ik met de oudste fulltime kolfde had ik ook meer opbrengst per kolfbeurt dan nu. Overigens heb ik bij haar nooit wat gemerkt van regeldagen en is ze nooit meer dan ongeveer een liter per dag gaan drinken :P

Vandaag mijn eerste werkdag ;(

Succes met de cursus Seven! Leuke foto's O+

Wat schattig Duman, leuke kleertjes inderdaad O+

Blij ei NJ O+ Fijn dat het steeds beter gaat!

Wat een haar Smart_ass! Super schattig O+ Had ik loempia maar nooit geschoren :+ haha

Ik doe ook mee met de foto's:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_196723145
@Seven. ja, zo leuk. O+ Kan niet wachten op de zomer. Dikke spekbeentjes in een bloomer. O+
Wat een popje, die puppyogen! O+ Succes met je cursus!

@Miezziej ohh die wimpers! O+ Wauw.
Protège moi de mes désirs.
  maandag 14 december 2020 @ 14:10:05 #287
149959 SQ
snelle trees
pi_196724987
Wimpers O+!! Ik wil ook! Mijn wimpers zijn de laatste jaren nagenoeg verdwenen :')
disclaimer
pi_196726066
Ahh ja wat een wimpers heeft Loempia! O+ En echt goed knijpbare wangetjes.

Mijn wimpers zijn ook verdwenen. Laatst voor het eerst in maanden weer gepoogd mascara op te doen maar het was maar een sneue bedoening. Treurig ;(.
pi_196726168
Ha, wimpers heb ik ook niet, althans geen mooie lange. Mijn zus is van de wimperextensions, maar ik vind echt toch wel het mooiste hoor.

Oohh Duman O+ Prachtige kleertjes inderdaad!

Seven, ik heb zo'n vermoeden dat de jouwe erg ondeugend gaat zijn, lekker ondeugend bekkie O+ :D

Eens in de zoveel tijd heb je een voltreffer met je baby op de foto. Zo'n voltreffer had ik net ( vind ik dan :P )

Geen idee hoe hij zo vrolijk blijft, want hij heeft vandaag een heuse haat-aan-slapendag ;(
pi_196729231
Aaawww zo groot lijkt hij al sun!! En heerlijk blij koppie!

Ik vind het echt pittig , het vooruitzicht met 6 jarige en baby en man thuis te zitten komende tijd :'( ik had expres week vrij genomen voor de vakantie zodat ik lekker met baby zelf thuis ben en bij kan komen van hard werken. En het huis wat in orde kan brengen. Maar nee, helaas. En ik voel me nu zó opgejaagd en gestresst.Gelukkig vandaag wel enorm gepoetst, voor het eerst sinds zwangerschap ofzo :P maar het knapt wel op. Morgen F nog even naar opvang.
pi_196736040
Herkenbaar Hilmo. Mijn verlof liep precies gelijk met de eerste lock down en naast het waardevolle van papa die heel veel tijd met z’n dochter heeft gehad betekende dat wel dat ik met peuter beneden zat en hij met haar in de doek boven.
Ik heb echt significant minder tijd met haar als mini baby gehad ;( ik heb de ochtendjes peuterspeelzaal, de dag opa en oma en de dag gastouder van hem en dus de 1 op 1 tijd met m’n kleine meisje erg gemist :{

9,5 maand zitten we alweer met Corona, precies even oud als ons meisje is :o
  Moderator/colorchick maandag 14 december 2020 @ 21:34:56 #292
382129 crew  Donna
pi_196736333
Ik ben wel een beetje treurig.

De vorige periode zonder KDV zat ik kotsend pril zwanger thuis te werken met peuter en later in de ziektewet omdat het niet te combineren was allemaal.
En nu heb ik verlof en kleine baby en kan peuter weer niet naar het KDV. Kan die 3 dagen rust per week zo goed gebruiken :'(
pi_196737245
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2020 21:34 schreef Donna het volgende:
Ik ben wel een beetje treurig.

De vorige periode zonder KDV zat ik kotsend pril zwanger thuis te werken met peuter en later in de ziektewet omdat het niet te combineren was allemaal.
En nu heb ik verlof en kleine baby en kan peuter weer niet naar het KDV. Kan die 3 dagen rust per week zo goed gebruiken :'(
Nou, precies dit...
man gaat vanaf morgen ook weer werken. :'(
Protège moi de mes désirs.
pi_196738469
Ik vind het ook best heftig. De eerste lockdown was echt overleven en ik kon eigenlijk niet meer. Zwanger, verbouwen en beiden gewoon werken met peuter thuis, niets lukte goed genoeg eigenlijk.
Ik zie er dan ook erg tegenop en denk dat ik het nu helemaal niet ga trekken. We hebben voor nu besloten om 2 weken in onze eigen bubbel te zijn (wat ook moet natuurlijk) en daarna de kindjes wel weer naar opa en oma te brengen zodat we over 2 weken weer ‘gewoon’ aan het werk kunnen. Dit maakt het te overzien, maar zie wel erg op tegen de komende twee weken.

Ik val in herhaling maar die groei van mijn baby. :o Ze had afgelopen week kleding aan die peuter met 9mnd-1 jaar droeg (maat 62, maar valt als 68) Jeetje, loopt ze even 4 maanden voor kwa groei. Aan de andere kant ook wel een reality check dat peuter echt een mini was/is. Ben benieuwd wanneer ze peuter voorbij groeit. :+
  Moderator maandag 14 december 2020 @ 23:52:36 #295
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_196738684
Al die baby foto’s, smelt O+

Ik loop weer eens een paar dagen achter met posten, het lukt me slecht om aan te haken :@

Alles gaat goed hier, aapie is zo vrolijk de laatste dagen O+ Hij groeit opeens als een malle, sinds een week past hij in maat 56 maar groeit er ook alweer bijna uit :o Verder slaapt hij heel goed, hij heeft nu sinds een paar dagen dat hij in de vooravond een uur of 3 slaapt. Precies tijdens het koken/avondeten dus perfecte timing!

Oh en hij rolde op z’n zij en terug vandaag, dat is best vroeg toch? :o

Qua eten zijn we weer terug naar flesjes van rond de 100ml. De flessen van 150ml dronk hij opeens niet meer :?

Hoe is het verder met iedereen?
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  dinsdag 15 december 2020 @ 07:01:17 #296
277627 Seven.
We are Borg.
pi_196739794
Ja, da's heel vroeg. Colin doet dat nog niet in ieder geval (bijna 12 weken).

Colin slaapt beter op de JPBM! *O*
Hij kwam vannacht om 1:00 en 5:00 volgens mijn vriend.
Resistance is futile.
  dinsdag 15 december 2020 @ 07:03:23 #297
277627 Seven.
We are Borg.
pi_196739799
@SQ was dat bij De Baak? Gisteren al wet wat tranen gezien :+ .
Resistance is futile.
  dinsdag 15 december 2020 @ 07:14:48 #298
149959 SQ
snelle trees
pi_196739825
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 december 2020 07:03 schreef Seven. het volgende:
@:SQ was dat bij De Baak? Gisteren al wet wat tranen gezien :+ .
Nee, interne trainingen van de 2 grote zuidoostbrabantse technologiebedrijven alhier ;)
Gaat het goed?
disclaimer
pi_196741101
Ik heb het geluk dat vriend in de kerstvakantie vrij is, maar ik moet wel gaan werken. Gelukkig maar 3 (halve) dagen in de week. Ik vind het vooral ruk voor mijn oudste, die is erg gebaat bij contact met vriendjes. Ik hoop maar dat dit enigzins een gewenst effect kan geven, maar ik vrees dat we op de langere termijn weer terug bij af zijn.

Succes iedereen die deze periode
moeilijk vindt :*
pi_196744790
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 december 2020 07:03 schreef Seven. het volgende:
@:SQ was dat bij De Baak? Gisteren al wet wat tranen gezien :+ .
Ik heb ongeveer alleen maar gehuild bij de Baak :') Was wel zwanger, laten we het daar op gooien.

quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2020 23:35 schreef Nolita het volgende:
Ik val in herhaling maar die groei van mijn baby. :o Ze had afgelopen week kleding aan die peuter met 9mnd-1 jaar droeg (maat 62, maar valt als 68) Jeetje, loopt ze even 4 maanden voor kwa groei. Aan de andere kant ook wel een reality check dat peuter echt een mini was/is. Ben benieuwd wanneer ze peuter voorbij groeit. :+
De mijne is 9 maanden en draagt maat 80... iedereen zegt ook dat ze lang is. Zo vreemd, wij zijn dat namelijk niet. Volgende week eindelijk (na een paar maanden) weer eens een afspraak op het CB, dan zullen we eens kijken of en hoe ze tussen de lijntjes past.

Ik vind het zo jammer dat mini niet meer naar de opvang mag na vandaag. We redden ons wel met hulp van opa's en oma's en wat vrije dagen opnemen.. maar ze vindt het zo leuk bij de juffies en kindjes ;(
The rock candy's melted, only diamonds now remain
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')