SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee joh. uitkering. Moeten toch niet nog een kerstpakket gaan gevenquote:Op dinsdag 1 december 2020 16:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als ze iets extra's doen. Jammer dat vakantiegeld er ook al inzit.
Gewoon klem rijden met een paar buren.quote:Op dinsdag 1 december 2020 16:18 schreef FranticDJ het volgende:
Schuin over buren hadden ook al foto's gemaakt. Geranium app loopt weer al storm
Kijk zo wel even op m'n eigen camera. ALs daar wat duidelijks op staat app ik 't wel ff naar de wijkagent.
hooivorken, pek, veren, allesquote:Op dinsdag 1 december 2020 16:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon klem rijden met een paar buren.
Waarom is het trouwens zo hoerigsarsirritant om in te loggen met digid, echt 9 van de 10 keer krijg ik de melding van 'er is 15 minuten geen activiteit geweest' en dan na 38 keer proberen kan ik eindelijk een keertje inloggenquote:Op dinsdag 1 december 2020 16:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee joh. uitkering. Moeten toch niet nog een kerstpakket gaan geven
Live galgje spelenquote:
Ja.quote:Op dinsdag 1 december 2020 16:23 schreef bitterbal het volgende:
Zou dat in duitsland nou een aanslag zijn?
Waarom niet?quote:Op dinsdag 1 december 2020 16:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee joh. uitkering. Moeten toch niet nog een kerstpakket gaan geven
ja toch de bedoeling dat je er uit probeert te komenquote:Op dinsdag 1 december 2020 16:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ik zou die mensen echt wel iets extra's willen geven in December bijvoorbeeld. Hoeft geen maandsalaris extra te zijn natuurlijk.
Ooohh bedanktquote:Op dinsdag 1 december 2020 16:30 schreef Amarantha het volgende:
Zooo ik ben klaar met het FOK!kerstpakket inpakken enz:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Denk dat de meeste mensen er sowieso niet voor hun plezier inzitten. Mij lijkt het wel een aardige geste.quote:Op dinsdag 1 december 2020 16:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja toch de bedoeling dat je er uit probeert te komen
Vind dat altijd een mooie actie elk jaarquote:Op dinsdag 1 december 2020 16:30 schreef Amarantha het volgende:
Zooo ik ben klaar met het FOK!kerstpakket inpakken enz:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |