SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee joh. uitkering. Moeten toch niet nog een kerstpakket gaan gevenquote:Op dinsdag 1 december 2020 16:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als ze iets extra's doen. Jammer dat vakantiegeld er ook al inzit.
Gewoon klem rijden met een paar buren.quote:Op dinsdag 1 december 2020 16:18 schreef FranticDJ het volgende:
Schuin over buren hadden ook al foto's gemaakt. Geranium app loopt weer al storm
Kijk zo wel even op m'n eigen camera. ALs daar wat duidelijks op staat app ik 't wel ff naar de wijkagent.
hooivorken, pek, veren, allesquote:Op dinsdag 1 december 2020 16:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon klem rijden met een paar buren.
Waarom is het trouwens zo hoerigsarsirritant om in te loggen met digid, echt 9 van de 10 keer krijg ik de melding van 'er is 15 minuten geen activiteit geweest' en dan na 38 keer proberen kan ik eindelijk een keertje inloggenquote:Op dinsdag 1 december 2020 16:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee joh. uitkering. Moeten toch niet nog een kerstpakket gaan geven
Live galgje spelenquote:
Ja.quote:Op dinsdag 1 december 2020 16:23 schreef bitterbal het volgende:
Zou dat in duitsland nou een aanslag zijn?
Waarom niet?quote:Op dinsdag 1 december 2020 16:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee joh. uitkering. Moeten toch niet nog een kerstpakket gaan geven
ja toch de bedoeling dat je er uit probeert te komenquote:Op dinsdag 1 december 2020 16:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ik zou die mensen echt wel iets extra's willen geven in December bijvoorbeeld. Hoeft geen maandsalaris extra te zijn natuurlijk.
Ooohh bedanktquote:Op dinsdag 1 december 2020 16:30 schreef Amarantha het volgende:
Zooo ik ben klaar met het FOK!kerstpakket inpakken enz:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Denk dat de meeste mensen er sowieso niet voor hun plezier inzitten. Mij lijkt het wel een aardige geste.quote:Op dinsdag 1 december 2020 16:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja toch de bedoeling dat je er uit probeert te komen
Vind dat altijd een mooie actie elk jaarquote:Op dinsdag 1 december 2020 16:30 schreef Amarantha het volgende:
Zooo ik ben klaar met het FOK!kerstpakket inpakken enz:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 december 2020 16:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh dan gooi ik hem wel van een brug in een kanaal.
en dan ook de mensen in de bijstand?quote:Op dinsdag 1 december 2020 16:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat de meeste mensen er sowieso niet voor hun plezier inzitten. Mij lijkt het wel een aardige geste.
Ben erg benieuwd naar de reactie.quote:Op dinsdag 1 december 2020 16:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind dat altijd een mooie actie elk jaar
Een thumbs upquote:Op dinsdag 1 december 2020 16:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben erg benieuwd naar de reactie.
Hij mag de hele SC ook wel trakteren op een kerstdiner.quote:Op dinsdag 1 december 2020 16:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zou US een compleet weeshuis trakteren om een kerstdiner? Je moet toch iets aan goede doelen doen.
Die misschien nog wel meer. Ook daar zit het merendeel niet voor z'n plezier in.quote:Op dinsdag 1 december 2020 16:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en dan ook de mensen in de bijstand?
Denk dat ze wel blij zullen zijnquote:Op dinsdag 1 december 2020 16:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben erg benieuwd naar de reactie.
bijstand lijkt mij wel echt naar als je financieel zo krap zitquote:Op dinsdag 1 december 2020 16:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die misschien nog wel meer. Ook daar zit het merendeel niet voor z'n plezier in.
Ik heb gelukkig nog nooit in zo'n situatie gezeten.
Ik heb voor iemand anders geshopt hoor.quote:Op dinsdag 1 december 2020 16:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat ze wel blij zullen zijnHeb er zelf nog nooit aan meegedaan, misschien volgend jaar als ik wel een baan heb
Ik steun een tandartsenclub in oostelijk Afrika en ontbijtjes voor kinderen in Nederland, dat is het wel op dit moment, ja en een hoop mensen die aanleunen voor woonruimte maar dat is geen goed doelquote:Op dinsdag 1 december 2020 16:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zou US een compleet weeshuis trakteren om een kerstdiner? Je moet toch iets aan goede doelen doen.
Kun je het KSC kerstdiner ook sponseren?quote:Op dinsdag 1 december 2020 16:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik steun een tandartsenclub in oostelijk Afrika en ontbijtjes voor kinderen in Nederland, dat is het wel op dit moment, ja en een hoop mensen die aanleunen voor woonruimte maar dat is geen goed doel
Is dat al een bestaande actie of verzin je die net?quote:Op dinsdag 1 december 2020 16:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kun je het KSC kerstdiner ook sponseren?
Een bijstandsvrouwtje een veeg geven is niet direct DO Good hoor.quote:Op dinsdag 1 december 2020 16:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik steun een tandartsenclub in oostelijk Afrika en ontbijtjes voor kinderen in Nederland, dat is het wel op dit moment, ja en een hoop mensen die aanleunen voor woonruimte maar dat is geen goed doel
quote:Op dinsdag 1 december 2020 16:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dat al een bestaande actie of verzin je die net?
Ik ben bang het laatstequote:Op dinsdag 1 december 2020 16:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat zou ik alleen kunnen als het zonder budgetlimiet konquote:Op dinsdag 1 december 2020 16:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb voor iemand anders geshopt hoor.
Dan kom je hier etenquote:Op dinsdag 1 december 2020 16:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kun je het KSC kerstdiner ook sponseren?
anders kan je je zelf geen sugardaddy van bal noemen?quote:Op dinsdag 1 december 2020 16:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zou ik alleen kunnen als het zonder budgetlimiet kon
Anders kun je nog wel een huwelijksreis organiseren, allebei zonder inkomen?quote:Op dinsdag 1 december 2020 16:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb echt ¤100.000 nodig voor een boot erbij.quote:Op dinsdag 1 december 2020 16:40 schreef UitStraling het volgende:
Mensen hier mogen me wel benaderen als ze in de financiële shit zitten, dat dan weer wel, zonder uitzonderingen en dan kan er veel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |