ik ben bekend in Den Haag. Schilderswijk? Laakkwartier? Moerwijk? Leyenburg?quote:Op dinsdag 1 december 2020 17:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik ben wel wat gewend hoor qua wijkenWoon hier ook niet in een goede wijk
Nou lekker getint hapje gaat er wel inquote:Op dinsdag 1 december 2020 17:40 schreef UitStraling het volgende:
Bruine Sjaarloos balletjes eind 2021 schat ik zo in [ afbeelding ]
Kan je nagaan wat een impact jij hebt op die omgeving.quote:Op dinsdag 1 december 2020 17:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Toen ik hier kwam wonen was het nog niet zo goed hoor
Woon nu in rivierenbuurt maar heb ook schilderswijk gewoond jaquote:Op dinsdag 1 december 2020 17:40 schreef Erasmus het volgende:
[..]
ik ben bekend in Den Haag. Schilderswijk? Laakkwartier? Moerwijk? Leyenburg?
Niet in woorden uit te drukkenquote:Op dinsdag 1 december 2020 17:40 schreef Haags het volgende:
[..]
Kan je nagaan wat een impact jij hebt op die omgeving.
Die klimmen vanzelf tegen de gevel omhoogquote:Op dinsdag 1 december 2020 17:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou lekker getint hapje gaat er wel in
quote:Op dinsdag 1 december 2020 17:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die klimmen vanzelf tegen de gevel omhoog
Nergens voor nodig. Rotterdam was vroeger echt een pauper junkstad hoor, dat is gewoon een feit. Maar dat is het nu allang niet meer. Mijn vingers jeuken om mijn foto’s te delen.quote:Op dinsdag 1 december 2020 17:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat denk ik inderdaadNet als Gouda.
Rotterdam is al een aantal jaren ' hip'quote:Op dinsdag 1 december 2020 17:41 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Nergens voor nodig. Rotterdam was vroeger echt een pauper junkstad hoor, dat is gewoon een feit. Maar dat is het nu allang niet meer. Mijn vingers jeuken om mijn foto’s te delen.
quote:Op dinsdag 1 december 2020 17:41 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Nergens voor nodig. Rotterdam was vroeger echt een pauper junkstad hoor, dat is gewoon een feit. Maar dat is het nu allang niet meer. Mijn vingers jeuken om mijn foto’s te delen.
Ja, door West en Zuid vooral. De randbuurten van her centrum was vroeger ook pauper. Nu niet meer of in ieder geval heel wat minder.quote:Op dinsdag 1 december 2020 17:40 schreef bitterbal het volgende:
Ja rotterdam is ook wel een van de armste steden geweest toch voor een lange tijd?
quote:Op dinsdag 1 december 2020 17:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die klimmen vanzelf tegen de gevel omhoog
Dit komt toch niet echt uit jouw mond?quote:Op dinsdag 1 december 2020 17:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Rotterdam is al een aantal jaren ' hip'
ja zolang de huizenprijzen niet zullen zakken zullen die slechte wijken ook gewoon populairder worden.quote:Op dinsdag 1 december 2020 17:43 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ja, door West en Zuid vooral. De randbuurten van her centrum was vroeger ook pauper. Nu niet meer of in ieder geval heel wat minder.
Is volgens mij nog steeds een pauper junkstad. Heb geen foto bewijs gezien dat het niet zo is.quote:Op dinsdag 1 december 2020 17:41 schreef Erasmus het volgende:
[..]
jawel.quote:Op dinsdag 1 december 2020 17:43 schreef Haags het volgende:
[..]
Dit komt toch niet echt uit jouw mond?
Ik ben er alleen 15-20 jaar geleden een paar keer geweest en dat is dus nog steeds m'n beeld van Rotterdam.quote:Op dinsdag 1 december 2020 17:41 schreef Erasmus het volgende:
[..]
ik wilde als 21 jarige ofzo met mijn nichtje gaan shoppen in rotterdam. Nou we hebben 10 minuten gelopen en zijn toen weer met het dun in onze broek terug gegaan naar het centraal stationquote:Op dinsdag 1 december 2020 17:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben er alleen 15-20 jaar geleden een paar keer geweest en dat is dus nog steeds m'n beeld van Rotterdam.
Je moet wel verplicht een keer naar de Kuipquote:Op dinsdag 1 december 2020 17:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel.
Doei den haag hallo rotterdam![]()
Wat moet ik daar nou weerquote:Op dinsdag 1 december 2020 17:45 schreef Haags het volgende:
[..]
Je moet wel verplicht een keer naar de Kuip
Dit klopt.quote:Op dinsdag 1 december 2020 17:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zolang de huizenprijzen niet zullen zakken zullen die slechte wijken ook gewoon populairder worden.
Dit klopt niet. Maar ik zit mobiel dus op de foto’squote:Op dinsdag 1 december 2020 17:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is volgens mij nog steeds een pauper junkstad. Heb geen foto bewijs gezien dat het niet zo is.
15-20 jaarquote:Op dinsdag 1 december 2020 17:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben er alleen 15-20 jaar geleden een paar keer geweest en dat is dus nog steeds m'n beeld van Rotterdam.
quote:Op dinsdag 1 december 2020 17:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik wilde als 21 jarige ofzo met mijn nichtje gaan shoppen in rotterdam. Nou we hebben 10 minuten gelopen en zijn toen weer met het dun in onze broek terug gegaan naar het centraal station
De grassprieten tellenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |