Gewaagde locatiequote:Op dinsdag 1 december 2020 17:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.funda.nl/koop(...)-sint-janshaven-525/
Zijn er mensen die dat doen?quote:Op dinsdag 1 december 2020 17:30 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Gewaagde locatieLeuk huissie hoor. Gefeliciteerd met de koop!
Ik geef je gelijk een tip: Charlois spreken we uit als Sjaarleaus/Sjaarlóós.
Als je Charlois op zijn Frans uitspreekt neemt niemand je serieus en weten ze gelijk dat je hier niet vandaan komt.
Niet-Rotterdammers die hier pas net komen kijken jaquote:Op dinsdag 1 december 2020 17:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn er mensen die dat doen?
ja de uitspraak had ik gelukkig al een keer eerder gelezen ergensquote:Op dinsdag 1 december 2020 17:30 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Gewaagde locatieLeuk huissie hoor. Gefeliciteerd met de koop!
Ik geef je gelijk een tip: Charlois spreken we uit als Sjaarleaus/Sjaarlóós.
Als je Charlois op zijn Frans uitspreekt neemt niemand je serieus.
Toevallig mijn nichtje afgelopen weekendquote:Op dinsdag 1 december 2020 17:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn er mensen die dat doen?
@Haags is daar nog vrijquote:Op dinsdag 1 december 2020 17:28 schreef Haags het volgende:
[..]
Had.
Overweeg er wel weer eentje aan te maken.
Nee geloof het niet. Heb dan meteen de harde kern van ado te pakkenquote:
quote:Op dinsdag 1 december 2020 17:34 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee geloof het niet. Heb dan meteen de harde kern van ado te pakken
JOEHOEquote:Op dinsdag 1 december 2020 17:28 schreef Haags het volgende:
Nu nog @:fugue hier en klb is echt compl...soort van..
ja http://instagram.com/haagsquote:Op dinsdag 1 december 2020 17:34 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee geloof het niet. Heb dan meteen de harde kern van ado te pakken
Ik wil je wel vertellen als iemand die oorspronkelijk uit Zuid komt, je omgeving kan als “ghetto” ervaren worden. Het stroomt er al langzaam vol met yuppen en nieuwe koopwoningen (ten koste van de sociale huurwoningen) dus het duurt nog even voordat Charlois aangenamer wordt om in te wonen.quote:Op dinsdag 1 december 2020 17:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja de uitspraak had ik gelukkig al een keer eerder gelezen ergens![]()
Ja aan de maas was mijn doel. Had eerst de boompjes als wens maar toch iets te duur en uiteindelijk gedacht dat aan de maas niet meer mogelijk was maar toch geluktEcht fucking vet.
En gelijk naast de ingang van de maastunnel dus ook zo aan de andere kant.
Nee dit gaat echt te ver. Het moet ludiek zijn.quote:Op dinsdag 1 december 2020 17:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja http://instagram.com/haags
nog vrij hoorfuck die harde kern
Ja dat idee had ik wel al maar heb er wel vertrouwen in dat dat ook langzaam meer gaat verhipsteren. Das het voordeel (of niet) wat ik als hagenees heb, ik heb niet echt een vooroordeel over de wijk ofzoquote:Op dinsdag 1 december 2020 17:35 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik wil je wel vertellen als iemand die oorspronkelijk uit Zuid komt, je omgeving kan als “ghetto” ervaren worden. Het stroomt er al langzaam vol met yuppen en nieuwe koopwoningen (ten koste van de sociale huurwoningen) dus het duurt nog even voordat Charlois aangenamer wordt om in te wonen.
Maar goed, in Nederland kennen we niet echt ghettos. Het is in het buitenland echt 1000x erger. Onze ghettos worden als netjes ervaren.
https://www.instagram.com/haags_kwartiertje/quote:Op dinsdag 1 december 2020 17:36 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee dit gaat echt te ver. Het moet ludiek zijn.
Ik ben wel wat gewend hoor qua wijkenquote:Op dinsdag 1 december 2020 17:37 schreef Erasmus het volgende:
Ik probeer je niet bang te maken, het is al veel beter en vooruit gegaan als het vergelijk met de jaren 90/begin 2000. En FOK!kers denken om een of andere reden dat heel Rotterdam ghetto en gevaarlijk is, maar dat is echt niet zo.
Nou dat valt best mee.quote:Op dinsdag 1 december 2020 17:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik ben wel wat gewend hoor qua wijkenWoon hier ook niet in een goede wijk
Dat denk ik inderdaadquote:Op dinsdag 1 december 2020 17:37 schreef Erasmus het volgende:
Ik probeer je niet bang te maken, het is al veel beter en vooruit gegaan als het vergelijk met de jaren 90/begin 2000. En FOK!kers denken om een of andere reden dat heel Rotterdam ghetto en gevaarlijk is, maar dat is echt niet zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |