Zou me een eer zijn *maakt zwierige buiging*quote:Op dinsdag 1 december 2020 16:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Anders kun je nog wel een huwelijksreis organiseren, allebei zonder inkomen?
Beetje harder werken dan!!quote:Op dinsdag 1 december 2020 16:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb echt ¤100.000 nodig voor een boot erbij.
Nee als ik een kerstpakket of iets samenstel dan ga ik altijd minstens 3 keer over mijn eigen gestelde budget heenquote:Op dinsdag 1 december 2020 16:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
anders kan je je zelf geen sugardaddy van bal noemen?
Ik geef aan een aantal goede doelen waar mensen die ik ken iets voor doen. Dat brengt me meer dan het ergens opeen grote hoop gooien.quote:Op dinsdag 1 december 2020 16:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik steun een tandartsenclub in oostelijk Afrika en ontbijtjes voor kinderen in Nederland, dat is het wel op dit moment, ja en een hoop mensen die aanleunen voor woonruimte maar dat is geen goed doel
Het is al zo'n kille damequote:Op dinsdag 1 december 2020 16:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou me een eer zijn *maakt zwierige buiging*
Antarctica of IJsland?
quote:Op dinsdag 1 december 2020 16:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Anders kun je nog wel een huwelijksreis organiseren, allebei zonder inkomen?
quote:Op dinsdag 1 december 2020 16:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou me een eer zijn *maakt zwierige buiging*
Antarctica of IJsland?
Ja echt he, niet gewoon even een kwartaaltje Bora Boraquote:
Die tandarts is een achterneef met teveel geld en een vrouw met een te groot hart maar die doet echt wel fantastisch werk, ik ben een keer mee geweest en heb echt mijn ogen uitgekeken, meegeholpen ook wel, maakt je erg nederig moet ik zeggen (in mijn geval tijdelijk danquote:Op dinsdag 1 december 2020 16:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik geef aan een aantal goede doelen waar mensen die ik ken iets voor doen. Dat brengt me meer dan het ergens opeen grote hoop gooien.
IJsland zou ik nog wel eens heen willen vanwege alle vulkanen en allesquote:
Och die zat gisteren bij Beau.quote:
ditquote:Op dinsdag 1 december 2020 16:50 schreef Amarantha het volgende:
Jeetje ik kak echt hard in ineens. Kon vannacht ook moeilijk slapen.
nou iets warmsquote:Op dinsdag 1 december 2020 16:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok waar wil je heen samen met LTVDK dan?
Ik las bij kak iets heel andersquote:Op dinsdag 1 december 2020 16:50 schreef Amarantha het volgende:
Jeetje ik kak echt hard in ineens. Kon vannacht ook moeilijk slapen.
ik dacht ik lees nog ff 1 hoofdstukje. maar dat werden er 5 :xquote:Op dinsdag 1 december 2020 16:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Anderhalf uur wakker gelegentoen maar jointje gaan roken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |