'Gedeeltelijke' lockdownbonusquote:Op dinsdag 1 december 2020 15:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Misschien dit jaar maar Tubthumping erin gooien.
[..]
Nirvana kwam uit in 1994 dus niet allesquote:Op dinsdag 1 december 2020 16:26 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Als ik goed tel allemaal nummers die al uit zijn gebracht voor je geboortejaar? Dan zal je ongetwijfeld een de zeldzame stemmers zijn met dit bijzondere feit.
Ik lever meestal lijstjes in waar ruim 80% van de nummers uit de huidige eeuw komtquote:Op dinsdag 1 december 2020 16:29 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Nirvana kwam uit in 1994 dus niet alles(Ik ben van 1993)
Geloof ik niet in. Daarvoor is Soldier On niet alomtegenwoordig genoeg voor stemmers die naar andere stations dan R2 luisterenquote:Op dinsdag 1 december 2020 16:29 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik vind Soldier On wel oké maar snap de hype niet helemaal. Duidelijk wel een stuk zwakker dan Roller Coaster, de hype van vorig jaar. Hoop niet dat deze ook in de top 10 komt.
National - Fake Empire in ieder gevalquote:Op dinsdag 1 december 2020 16:31 schreef DecoAoreste het volgende:
Zijn er trouwens naast The Greatest Show On Earth nog meer stemacties etc (al dan niet vanuit Fok) waar ik weet van moet hebben voor ik mijn lijst inlever? Wel stemacties waar het echt om de muziek gaat, dus geen vage bullshit als 'er moeten meer vrouwen in' of 'laten we als boeren lekker een politiek statement maken in een muzieklijst'.
Al mijn 35 stemmen zijn stemacties.quote:Op dinsdag 1 december 2020 16:31 schreef DecoAoreste het volgende:
Zijn er trouwens naast The Greatest Show On Earth nog meer stemacties etc (al dan niet vanuit Fok) waar ik weet van moet hebben voor ik mijn lijst inlever? Wel stemacties waar het echt om de muziek gaat, dus geen vage bullshit als 'er moeten meer vrouwen in' of 'laten we als boeren lekker een politiek statement maken in een muzieklijst'.
Stemactie om de beste band ooit eindelijk in de lijst der lijsten te krijgenquote:
Dat nummer vind ik niet zoveel aan, sorryquote:Op dinsdag 1 december 2020 16:37 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Stemactie om de beste band ooit eindelijk in de lijst der lijsten te krijgen![]()
[ afbeelding ]
Mag wat mij betreft ook breed gedragen worden op FOK!
Ze zijn volgend jaar weer headliner op Best Kept Secret, be there
Thanks! Expres voor gekozen, ook proberen te beperken tot 1 nummer per artiest, maar de keuze tussen Let it Happen en The Less I Know The Better is onmogelijk.quote:
Ik had ook precies ditquote:Op dinsdag 1 december 2020 16:23 schreef Gretzl het volgende:
[..]![]()
Van Future Nostalgia is alleen Don't Start Now vooralsnog toegevoegd, maar ik zou nog liever op Physical of Break My Heart stemmen.
Er is een Moby-lobby (hierna: Mobby) en een Prodical Sons-lobby?quote:Op dinsdag 1 december 2020 16:31 schreef DecoAoreste het volgende:
Bloodbuzz Ohio ook altijd goedquote:Op dinsdag 1 december 2020 16:39 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat nummer vind ik niet zoveel aan, sorryOm jullie tegemoet te komen kan ik wel op I Need My Girl of Bloodbuzz Ohio stemmen, die vind ik wel mooi!
Ja maar, ABBA staat toch al sinds het begin in de Top 2000?quote:Op dinsdag 1 december 2020 16:37 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Stemactie om de beste band ooit eindelijk in de lijst der lijsten te krijgen
Uitgezonderd Nirvana had ik het zelf in kunnen sturenquote:Op dinsdag 1 december 2020 15:51 schreef laxus13 het volgende:
Mijn lijstje met classics dit jaar:
Phil Collins - In The Air Tonight
Prince & The Revolution - When Doves Cry
U2 - With Or Without You
David Bowie - Rock 'n' Roll Suicide
Led Zeppelin - Stairway To Heaven
Michael Jackson - Beat It
The Beatles - Strawberry Fields Forever
Dire Straits - Sultans Of Swing
Van Halen - Runnin' With The Devil
Iron Maiden - The Number Of The Beast * Eigen keuze
Marvin Gaye - What's Going On
Queen - Somebody To Love
Creedence Clearwater Revival - Have You Ever Seen The Rain
Fleetwood Mac - Landslide
ABBA - Lay All Your Love On Me
Neil Young - Like A Hurricane (Album Versie)
The Doors - Riders On The Storm
Supertramp - School
Simon & Garfunkel - The Boxer
Bruce Springsteen - Thunder Road
Pink Floyd - Shine On You Crazy Diamond (Pts. 1-5)
Aerosmith - Dream On
Talk Talk - Living In Another World
Bob Dylan - Like A Rolling Stone
The Rolling Stones - Sympathy For The Devil
Don McLean - American Pie
Elton John - Tiny Dancer
Nirvana - Where Did You Sleep Last Night (unplugged)
Pearl Jam - Black
Sam Cooke - A Change Is Gonna Come
Jimi Hendrix - All Along The Watchtower
The Who - Baba O'Riley
Moody Blues - Nights In White Satin
The Beach Boys - Good Vibrations
The Animals - House Of The Rising Sun
Ik vind eigenlijk nummer 2 tm 9 op dat album allemaal fantastischquote:Op dinsdag 1 december 2020 16:23 schreef Gretzl het volgende:
[..]![]()
Van Future Nostalgia is alleen Don't Start Now vooralsnog toegevoegd, maar ik zou nog liever op Physical of Break My Heart stemmen.
Ha Bassman!quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:54 schreef MTheBassman het volgende:
dag allemaal, hopelijk maakt iedereen het nog goed
De ene keer stem ik op Fake Empire, de andere keer op Bloodbuzz Ohio en dat zal voor velen gelden. Als The National één grote hit had gehad, dan stond het allang in de keuzelijst en daarna ook in de top 2000.. Nu weten veel fans niet waar ze op moeten stemmen. Dat The National nog steeds niet in de voorkeuzelijst staat, is wat mij betreft het grootste gemis in die voorkeuzelijst.quote:Op dinsdag 1 december 2020 16:51 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Bloodbuzz Ohio ook altijd goed, als je kijkt naar bekendheid scoort die misschien nog wel beter dan Fake Empire. Ik ben er vrij zeker van dat de stemmen voor The National grotendeels over deze twee klassiekers worden verdeeld
Mooiste zou zijn als ze er in hetzelfde jaar allebei in geraken
quote:Op dinsdag 1 december 2020 16:51 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Ja maar, ABBA staat toch al sinds het begin in de Top 2000?
Uiteindelijk zal Venice Bitch wel dé klassieker worden, maar in het Radio 2-tempo gaat het nog een decennium duren voordat ze daar achter zijnquote:Op dinsdag 1 december 2020 17:01 schreef Yolk het volgende:
Ik had liever Norman Fucking Rockwell van Lana Del Rey in de keuzelijst gehad, maar Doin' Time is ook een leuke toevoeging.
Met Jubilee Street heb je meer kans, mocht dat uitmaken.quote:Op dinsdag 1 december 2020 17:06 schreef Yolk het volgende:
Erg spijtig dat er nog geen andere nummers van Nick Cave and the Bad Seeds in de keuzelijst staan. Ik twijfel nog tussen Jubilee Street en Bright Horses als vrije keuze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |