Eigenlijk alles aan die transfer was belachelijk.quote:Op donderdag 3 december 2020 11:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Je wist eigenlijk al genoeg toen Gerrard zo lovend over hem was terwijl hij bij de Rangers zat en hem dus niet hoefde.
Ik wilde zeggen 'Zagreb is niveautje Utrecht', maar die waren echt veel beter dan wij afgelopen weekendquote:Op donderdag 3 december 2020 11:30 schreef hhh38 het volgende:
Ik snap Diemers in deze wedstrijd wel (hoe jammer het ook is). Maar een echte spits als Bannis zou misschien wel fijn zijn inderdaad
Nu zijn Malacia, Kökcü en De Toorn weer terugquote:Op donderdag 3 december 2020 11:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen 'Zagreb is niveautje Utrecht', maar die waren echt veel beter dan wij afgelopen weekend
Toornstra gaat wel echt veel schelen. Malacia is een uitstekende back en als Kokcu zijn dag heeft wordt het genieten. Dat heeft hij alleen vaker niet dan welquote:Op donderdag 3 december 2020 11:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nu zijn Malacia, Kökcü en De Toorn weer terug
Diemers kan dit soort wedstrijden niet belopen.quote:Op donderdag 3 december 2020 11:30 schreef hhh38 het volgende:
Ik snap Diemers in deze wedstrijd wel (hoe jammer het ook is). Maar een echte spits als Bannis zou misschien wel fijn zijn inderdaad
Zijn mogelijke vervangers ook niet.quote:Op donderdag 3 december 2020 11:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Diemers kan dit soort wedstrijden niet belopen.
2-1quote:Op donderdag 3 december 2020 12:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik wil graag voorspellingen van mijn favoriete Feyenoord-users:
@:fetx
@:de_kraam
@:scrummie
@:caland
@:hhh38
@:erasmus
@:haringkop
@:theplaneteer
@:kapiteintje (rip)
en mijn minder favoriete users als @:onlogisch mogen ook hun voorspelling geven
1-0quote:Op donderdag 3 december 2020 12:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ga voor 1-0.quote:Op donderdag 3 december 2020 12:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ondanks dat ik hier niet tussen sta, zal ik toch mijn voorspelling doorgeven: 1-1quote:Op donderdag 3 december 2020 12:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
We zijn zowaar favoriet volgens de bookmakers.quote:Op donderdag 3 december 2020 12:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit wordt 1-1, volgende week lekker billenknijpen tegen die bakkers en slagers uit Oostenrijk.quote:Op donderdag 3 december 2020 12:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Omdat je de post van Kingflopland zojuist hebt verwijderd sta je voortaan ook op mijn lijstquote:Op donderdag 3 december 2020 12:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ondanks dat ik hier niet tussen sta, zal ik toch mijn voorspelling doorgeven: 1-1
Ik twijfelde tussen 1-1 en 1-0. Als het nu 1-1 wordt ben ik WOEST vanavond.quote:Op donderdag 3 december 2020 12:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit wordt 1-1, volgende week lekker billenknijpen tegen die bakkers en slagers uit Oostenrijk.
Ik hoop dat jij gelijk hebtquote:Op donderdag 3 december 2020 12:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik twijfelde tussen 1-1 en 1-0. Als het nu 1-1 wordt ben ik WOEST vanavond.
Waarschijnlijk Ajaxquote:Op donderdag 3 december 2020 12:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij gelijk hebt![]()
En dan na de winterstop Real Madrid loten
Dit is geen leuk vooruitzichtquote:Op donderdag 3 december 2020 12:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit wordt 1-1, volgende week lekker billenknijpen tegen die bakkers en slagers uit Oostenrijk.
Als CSKA nou wint dan heeft Wolfsberger vrijwel geen kans meer om door te gaanquote:Op donderdag 3 december 2020 12:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee.quote:Op donderdag 3 december 2020 12:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarschijnlijk Ajax![]()
In een Coronavrije wereld, zouden er dan uitsupporters toegelaten worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |