Bakkati is weg.quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:27 schreef Tarado het volgende:
die Bakkati is toch weg of weer terug?
[ afbeelding ]
Advocaat heeft juist vrij weinig zicht op het spelletje, of op zijn minst weinig creatief zicht. Met een beetje voetbalinzicht haal je niet Linssen en Diemers terwijl de één te weinig diepgang geeft aan de flanken terwijl de ander op zijn positie het qua tempo compleet niet kan belopen. Zelden doet ie ook een tactische zet waarvan ik heb ‘nou, sow’. En sowieso kan je iemand die bekend staat om de slechtste wissel aller tijden niet meer echt roemen om zijn tactische inzichtquote:Op dinsdag 1 december 2020 14:20 schreef Elan het volgende:
Advocaat is waarschijnlijk met Ten Hag de trainer met het meeste zicht op het spelletje, zou zonde zijn als die moet vertrekken voor de komst van een of andere nobody die weer alle beginnersfouten maakt die er te maken zijn.
Afgelopen jaren zelfde zo weinig lopen ergeren aan de beslissingen van een trainer als onder hem. Blijft ook altijd rustig gewoon en is een prima uithangbord voor de club.
Heb je voorbeelden van debiele wissels van zijn kant die slecht hebben uitgepakt bij ons? (Laten we Robben een decennium of wat geleden even buiten beschouwing latenquote:Op dinsdag 1 december 2020 14:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Advocaat heeft juist vrij weinig zicht op het spelletje, of op zijn minst weinig creatief zicht. Met een beetje voetbalinzicht haal je niet Linssen en Diemers terwijl de één te weinig diepgang geeft aan de flanken terwijl de ander op zijn positie het qua tempo compleet niet kan belopen. Zelden doet ie ook een tactische zet waarvan ik heb ‘nou, sow’. En sowieso kan je iemand die bekend staat om de slechtste wissel aller tijden niet meer echt roemen om zijn tactische inzicht
Dick doet juist andere dingen heel goed, hij is ten eerste heel voorzichtig wat er voor zorgt dat hij weinig gevaarlijke/domme zetten maakt. Dat is ook wel het gevolg van zijn jarenlange ervaring, die man leeft echt voor het vak en dat is heerlijk om te zien. Dat ie daarnaast niet blind is voor vernieuwing is wel prettig. Het is ook gewoon een echte leider. Als ie niet in het voetbal had gewerkt was ie ook een perfecte directeur geweest. Of schoolleraar/directeur. Hij is rustig, charismatisch en recht voor de raap, dat vinden mensen fijn. Zeker in de conservatieve voetbalwereld inderdaad een prima uithangbord.
GommersGOATquote:Op dinsdag 1 december 2020 16:34 schreef Erasmus het volgende:
[..]
GommersGod, ook buiten Dijkzigt / het EMC.
@:fetX @:Wereldgozer @:Gurneyisbestoke
Goed ventje.quote:Op dinsdag 1 december 2020 16:34 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Mention alert maar zie geen mention.quote:Op dinsdag 1 december 2020 16:34 schreef Erasmus het volgende:
[..]
De blanke Bogarde heeft ook kijk op het spelletje.quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:20 schreef Elan het volgende:
Advocaat is waarschijnlijk met Ten Hag de trainer met het meeste zicht op het spelletje, zou zonde zijn als die moet vertrekken voor de komst van een of andere nobody die weer alle beginnersfouten maakt die er te maken zijn.
Afgelopen jaren zelfde zo weinig lopen ergeren aan de beslissingen van een trainer als onder hem. Blijft ook altijd rustig gewoon en is een prima uithangbord voor de club.
Ik hoop dat je op een legoblokje stapt.quote:Op dinsdag 1 december 2020 18:16 schreef Boussaadia het volgende:
Ik hoop oprecht dat het Kuyt wordt.
Ben dan ook erg benieuwd wat Arnesen op zijn lijstje heeft staan. Ik neem aan dat hij dat heeft.quote:Op dinsdag 1 december 2020 18:16 schreef hhh38 het volgende:
Hopen op een bouwer met visie, buiten het standaard cirkeltje
Ik meen mij te herinneren dat hij had gezegd dat hij een belofte die voor zijn tijd was gemaakt wel moest nakomen. Troostgod.quote:Op dinsdag 1 december 2020 18:25 schreef Maastoren het volgende:
Arnesen zou zich volslagen belachelijk maken door Kuyt te kiezen. Toch? Toch? Toch? Toch?
quote:Op dinsdag 1 december 2020 18:34 schreef Elan het volgende:
Krijgen we weer zo'n prutser waarna Dickie het in de winterstop gewoon weer overneemt.
Als Dirk het wordt is zo'n scenario best mogelijk.quote:Op dinsdag 1 december 2020 18:34 schreef Elan het volgende:
Krijgen we weer zo'n prutser waarna Dickie het in de winterstop gewoon weer overneemt.
Voor welke prutser ben je bang?quote:Op dinsdag 1 december 2020 18:34 schreef Elan het volgende:
De Boussaad heeft een lastige fase van zijn act.quote:Op dinsdag 1 december 2020 18:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik hoop dat je op een legoblokje stapt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |