Urkquote:Op dinsdag 1 december 2020 14:26 schreef BillDauterive het volgende:
Ik mis het kaartje vandaag... [ afbeelding ]
Raad eens welke gemeente het roodst is
Hebben ze al groepsimmuniteit daar in Snurk?quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:26 schreef BillDauterive het volgende:
Ik mis het kaartje vandaag... [ afbeelding ]
Raad eens welke gemeente het roodst is
Dus gewoon 0 dusquote:Op dinsdag 1 december 2020 14:28 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Wanneer er niemand meer besmet raakt/dood gaat aan een besmettelijke ziekte.
26 is minder dan de afgelopen week en hierdoor kleurt de rest van Nederland ook weer wat roder.quote:
Bunschoten valt inderdaad op... Consequent gewoon ruim 20 besmettingen, opeens maar 4quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
26 is minder dan de afgelopen week en hierdoor kleurt de rest van Nederland ook weer wat roder.
Een andere opvallende gemeente is Bunschoten met slechts 4 besmettingen, dat zal morgen wel weer 'goed gemaakt' worden, vrees ik.
Hand van God.quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:31 schreef Benny het volgende:
[..]
Bunschoten valt inderdaad op... Consequent gewoon ruim 20 besmettingen, opeens maar 4
Hier ook al wekenlang rond de 10-15 per dag en nu opeens maar 4, wel opvallend.quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:31 schreef Benny het volgende:
[..]
Bunschoten valt inderdaad op... Consequent gewoon ruim 20 besmettingen, opeens maar 4
Wanneer de cijfers weer in het niveau 'waakzaam' zijn.quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:27 schreef Gunner het volgende:
De experts zijn nooit tevreden met de cijfers. wanneer zullen ze dat eigenlijk wel zijn?
Laat Urk maar weer een eiland worden.quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik had tot vorige week trouwens geen flauw idee waar Urk lag.
Die gemeente zet zich wel even op de kaart. Urk
Bovenste kaart is het aantal positieve testen over de afgelopen 7 dagen. Hoe donkerder, hoe meer besmettingen gemeten per 100.000 inwoners.quote:
Kont van God?quote:
En wat is het verband tussen die twee?quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:36 schreef Benny het volgende:
[..]
Bovenste kaart is het aantal positieve testen over de afgelopen 7 dagen. Hoe donkerder, hoe meer besmettingen gemeten per 100.000 inwoners.
Tweede kaart is de bible belt. Streng gelovig Nederland naar gemeente
Ik zou ook wel eens de correlatie tussen biblebelt en ziekenhuisopnames/ic/doden willen zien. Aangezien er op Urk nog niet zoveel doden waren, begreep ik althans de laatste keer. Misschien toch voordelen aan veel vis eten, god vrezen, en de familie en kerk in ere houden?quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:33 schreef Benny het volgende:
[..]
Daarover gesproken...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op wat uitzonderlijke gebieden, is er wel veel gelijkenis in het aantal besmettingen per 100.000 inwoners en de kerkgaande gemeentenquote:Op dinsdag 1 december 2020 14:37 schreef Adames het volgende:
[..]
En wat is het verband tussen die twee?
Doel je op dat plaatje in de OP? daar staan geen eens getallen bij over wat dat dan is.quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:34 schreef Montov het volgende:
[..]
Wanneer de cijfers weer in het niveau 'waakzaam' zijn.
Sorry, maar dat patroon zie ik echt niet erin. Verre van zelfs.quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:38 schreef Benny het volgende:
[..]
Op wat uitzonderlijke gebieden, is er wel veel gelijkenis in het aantal besmettingen per 100.000 inwoners en de kerkgaande gemeenten
Jep. De routekaart is nooit van kracht geweest en omdat-ie niet van rechts naar links gelezen kan worden (en dus alleen relevant is bij oplopende aantallen besmettingen), wordt-ie waarschijnlijk voorlopig ook niet van kracht.quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:38 schreef Gunner het volgende:
[..]
was dat plaatje niet die duffe routekaart waar niemand echt wat mee doet?
Ik zie dus precies 0 correlatie. Of is dat je punt.quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:33 schreef Benny het volgende:
[..]
Daarover gesproken...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij wil gewoon zien of het nut heeft je gebedjes te doen!quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:38 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Ik zou ook wel eens de correlatie tussen biblebelt en ziekenhuisopnames/ic/doden willen zien. Aangezien er op Urk nog niet zoveel doden waren, begreep ik althans de laatste keer. Misschien toch voordelen aan veel vis eten, god vrezen, en de familie en kerk in ere houden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |