abonnement Unibet Coolblue
pi_196495912
20% van mijn collega's hebben Corona gehad.
Van een vriend heeft 40% van de collega's Corona gehad.

Hoe zit het bij jou?
pi_196496025
0%
Voor zover er al getest is.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  dinsdag 1 december 2020 @ 11:43:35 #3
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_196496050
Werk op een school in het VO.

De laatste dagen gaat het best hard valt me op als ik de mededelingen daarover volg.
  dinsdag 1 december 2020 @ 11:45:52 #4
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_196496088
Geen idee, zo'n beetje iedereen werkt al sinds half maart thuis.

Kan zomaar zijn dat er wel enkelen een positieve test hebben gehad maar dat ze gewoon vanuit huis doorgewerkt hebben.
pi_196496134
quote:
19s.gif Op dinsdag 1 december 2020 11:43 schreef Gunner het volgende:
Werk op een school in het VO.

De laatste dagen gaat het best hard valt me op als ik de mededelingen daarover volg.
Ik heb tot vorig jaar op een school gewerkt, zat er sowieso al over te denken daar mee op te houden, en dit leek mij een goed moment :) Maar van wat ik zo hoor van mijn oud collega's valt de een na de ander ja. En allen vrij heftig ook, valt me op.

Waar ik nu werk? Eh.. Er werken als ik het goed heb 14 mensen? Drie daarvan zijn inmiddels aan de beurt geweest. Eentje heeft een vermoeden, maar door tests bevestigd dus net geen 20%.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_196496397
Niemand ^O^
pi_196496501
Gelukkig deelt mijn werkgever dit soort informatie niet met medewerkers :)
pi_196496615
Er werken 10k+ mensen bij mij. Ik heb geen idee.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_196496643
quote:
19s.gif Op dinsdag 1 december 2020 11:43 schreef Gunner het volgende:
Werk op een school in het VO.

De laatste dagen gaat het best hard valt me op als ik de mededelingen daarover volg.
Op de school van mijn kinderen hebben 3 van de 10 personeelsleden Corona (gehad). Dus 30%.
  Moderator dinsdag 1 december 2020 @ 13:39:13 #10
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_196498289
Hier 2 van de 25 van de afdeling.
pi_196498387
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 12:15 schreef polderturk het volgende:

[..]

Op de school van mijn kinderen hebben 3 van de 10 personeelsleden Corona (gehad). Dus 30%.
Basisschool? Bij ons op de basisschool ook 5 ong van de 30 die er in allerlei functies werkzaam zijn.

Op middelbare scholen hoor je veel ergere verhalen maar daar wil de regering niets mee doen. Dus worden die leraren opgeofferd.
pi_196499137
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 13:44 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Basisschool? Bij ons op de basisschool ook 5 ong van de 30 die er in allerlei functies werkzaam zijn.

Op middelbare scholen hoor je veel ergere verhalen maar daar wil de regering niets mee doen. Dus worden die leraren opgeofferd.
Als (ex) docent wil ik die laatste zin wel wat nuanceren.

Middelbare scholen vervullen zo'n enorme maatschappelijke functie (in omvang en belang) dat sluiten echt niet zomaar kan.

Je kunt niet zomaar leerlingen naar huis sturen. Zeker in de onderbouw kunnen kinderen echt niet altijd langdurig alleen thuis zijn. Sommige kinderen hebben überhaupt geen veilige thuissituatie waardoor ze mogelijk ook nog eens in gevaar komen. Je zadelt de ouders op met thuiszittende kinderen en die ouders hebben ook gewoon (cruciale) beroepen. En dan heb ik het nog niet eens gehad over leerachterstanden en, veel belangrijker nog: achterstanden in de sociale ontwikkeling van kinderen. Kinderen hebben stabiliteit nodig, en bovendien ook goede, betrouwbare informatie. Stel je voor dat die thuis op Fok gaan zitten en hier in COR al die antivaxx rommel gaan lezen. :X


Onderwijs is een cruciale sector, op meerdere vlakken. Dus ja, dat gaat door. We sturen de politie ook niet naar huis immers.


Ik denk dat men wat graag wil, maar in een crisissituatie is er nou eenmaal geen ideale oplossing.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_196499177
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 13:44 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Basisschool? Bij ons op de basisschool ook 5 ong van de 30 die er in allerlei functies werkzaam zijn.

Op middelbare scholen hoor je veel ergere verhalen maar daar wil de regering niets mee doen. Dus worden die leraren opgeofferd.
Basisschool inderdaad.
17% dus bij jullie.
Wat voor verhalen hoor je op de middelbare school?
Hogere percentages? Meer opnames?
pi_196499225
Op de middelbare school waar ik vorig jaar heb gewerkt zit men aan 25-30% van het personeel wat besmet is geweest.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_196499230
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2020 14:24 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Als (ex) docent wil ik die laatste zin wel wat nuanceren.

Middelbare scholen vervullen zo'n enorme maatschappelijke functie (in omvang en belang) dat sluiten echt niet zomaar kan.

Je kunt niet zomaar leerlingen naar huis sturen. Zeker in de onderbouw kunnen kinderen echt niet altijd langdurig alleen thuis zijn. Sommige kinderen hebben überhaupt geen veilige thuissituatie waardoor ze mogelijk ook nog eens in gevaar komen. Je zadelt de ouders op met thuiszittende kinderen en die ouders hebben ook gewoon (cruciale) beroepen. En dan heb ik het nog niet eens gehad over leerachterstanden en, veel belangrijker nog: achterstanden in de sociale ontwikkeling van kinderen. Kinderen hebben stabiliteit nodig, en bovendien ook goede, betrouwbare informatie. Stel je voor dat die thuis op Fok gaan zitten en hier in COR al die antivaxx rommel gaan lezen. :X


Onderwijs is een cruciale sector, op meerdere vlakken. Dus ja, dat gaat door. We sturen de politie ook niet naar huis immers.


Ik denk dat men wat graag wil, maar in een crisissituatie is er nou eenmaal geen ideale oplossing.
Je jan oom leraren met een video verbinding voor de klas zetten.
pi_196499258
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 14:28 schreef polderturk het volgende:

[..]

Je jan oom leraren met een video verbinding voor de klas zetten.
En jij denkt dat dat werkt?

Ik zie mezelf al proberen de boel op orde te houden via zo'n beamer _O- dat wordt één grote bende.

Nee, dat kan/jan niet :')


Bovendien: lesgeven is zoveel meer dan een verhaaltje vertellen. Je denkt er nu echt veel te makkelijk over.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_196499612
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 14:26 schreef polderturk het volgende:

[..]

Basisschool inderdaad.
17% dus bij jullie.
Wat voor verhalen hoor je op de middelbare school?
Hogere percentages? Meer opnames?
Ja veel meer besmettingen, leraren maar ook leerlingen.
Halve klassen op basisscholen uitval hoor je niet echt hier tov middelbare. Ook niet asymptomatisch en dan volop afwezigheid via besmette ouders.
pi_196499645
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2020 14:30 schreef BlackLining het volgende:

[..]

En jij denkt dat dat werkt?

Ik zie mezelf al proberen de boel op orde te houden via zo'n beamer _O- dat wordt één grote bende.

Nee, dat kan/jan niet :')


Bovendien: lesgeven is zoveel meer dan een verhaaltje vertellen. Je denkt er nu echt veel te makkelijk over.
Om de cijfers te drukken, bovenbouw online en bij lage cijfers qua besmettingen in hybride klassen deels op locatie was een optie geweest. Beter dan doormodderen.
pi_196499774
Weet ik ut? Nee.
pi_196499808
Groot bedrijf en iedereen werkt thuis. Geen idee.
pi_196499833
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 14:48 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Om de cijfers te drukken, bovenbouw online en bij lage cijfers qua besmettingen in hybride klassen deels op locatie was een optie geweest. Beter dan doormodderen.
Dan blijf je alsnog zitten met de problemen die ik al genoemd heb ;)

Ouders weten het vaak beter, is mijn ervaring uit het onderwijs. Meestal bekijken ze de boel veel te makkelijk.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_196594207
Nu 1 iemand van de ongeveer 50 medewerkers. Maar worden deze week veel collega's getest die met diegene gewerkt hebben. Dus zal nog wel oplopen..
  maandag 7 december 2020 @ 12:11:05 #23
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_196596833
Ik zou het niet weten, heb al sinds maart geen collega meer in het echt gezien. Van mijn directe collega's is er volgens mij 1 positief getest.
  maandag 7 december 2020 @ 12:38:13 #24
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_196597230
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2020 11:35 schreef polderturk het volgende:
20% van mijn collega's hebben Corona gehad.
Van een vriend heeft 40% van de collega's Corona gehad.

Hoe zit het bij jou?
Pas bij 90% is het veilig binnen jouw bedrijf.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_196597295
8 van de 50 hier.
pi_196597336
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 12:07 schreef Piles het volgende:
Gelukkig deelt mijn werkgever dit soort informatie niet met medewerkers :)
Zodat je ongemerkt besmet kan zijn door een collega en mogelijk asymptomatisch anderen kunt besmetten. Wat een waardeloos beleid van jouw werkgever.
pi_196597356
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 12:45 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Zodat je ongemerkt besmet kan zijn door een collega en mogelijk asymptomatisch anderen kunt besmetten. Wat een waardeloos beleid van jouw werkgever.
Wij zitten al maanden verplicht thuis. Uitstekend beleid.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')