Like gezet.quote:Op donderdag 31 december 2020 18:43 schreef KingRoland het volgende:
@:zipportal en ik vinden de epsn meme niet meer leuk
Eredivisielive.nl ook. Janlul.com helaas nog niet.quote:Op donderdag 31 december 2020 01:10 schreef T3hTommay het volgende:
Och hemel, foxsports.nl verwijst nu door naar espn.nl. Wat een verschrikking mensen.
Dat heb ik op FOK! nou ook altijd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 31 december 2020 20:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat heb ik op FOK! nou ook altijd.Vreemde kopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben een stuk knapper
quote:Op donderdag 31 december 2020 20:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat heb ik op FOK! nou ook altijd.Ik ben wel toch wel een leuke user tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Flopshow.quote:Op maandag 4 januari 2021 19:28 schreef borisz het volgende:
ESPN1 zit bij bij Ziggy weer achter slot en grendel.
De actieperiode is voorbij.
Erg mooi.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:48 schreef Zipportal het volgende:
Ronald de Boer niet langer vast gezicht bij ESPN: zender niet blij met ambassadeurschap Qatar
https://www.ad.nl/nederla(...)chap-qatar~ae4a3295/
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |