Vleeskruiden is het kruidenmengsel dat de kruidenboer op de Vismarkt in Stad verkoopt onder de naam 'Groninger vleeskruiden'. Het mengsel 'gehakt- en karbonadekruiden' is minstens zo lekker (minder kruidnagel).quote:Op maandag 30 november 2020 21:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Zal ik eens doen. Ik vind ze ook te zoet ja. Maar moet wel makkelijk blijven.
De minder suiker versie van Heinz was ook zoutloos en ook met extra schepje zout toegevoegd door mijzelf echt viesssss
Wat zijn vleeskruiden?
3xquote:Op maandag 30 november 2020 21:25 schreef gcjoel het volgende:
Heb hem 2x gezien in de bios. Heerlijk met die muziek
Shakshuka.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
Ah!quote:Op maandag 30 november 2020 21:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Vleeskruiden is het kruidenmengsel dat de kruidenboer op de Vismarkt in Stad verkoopt onder de naam 'Groninger vleeskruiden'. Het mengsel 'gehakt- en karbonadekruiden' is minstens zo lekker (minder kruidnagel).
Supermarkt heeft toch ook wel kruidenmengsels? Bottom line is een lekker flink gerkuid tomatensausje. Worsterchersauce zoals @:minilot doet is ook prima. Eigenlijk is alles prima, als het maar hartig is
quote:Op maandag 30 november 2020 21:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Shakshuka.Ik wil geen aardappel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Woensdag eten we risotto met oa pompoen. Niet morgen want we hadden vandaag al pompoen.Sterkheidsbaas van alles.
Ja maar dan noem je ook meteen het allermooiste liedje opquote:Op maandag 30 november 2020 21:57 schreef fietsie het volgende:
Kippevel op mijn schedel, van 'Love of my Life"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso een groot deel van hun nummers die echt.... je wereld rocken....quote:Op maandag 30 november 2020 22:51 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja maar dan noem je ook meteen het allermooiste liedje op
speel t vaak op gitaar, zo zoet en mooie akkoordjes
En mr. Robot én Bohemian Rapsody allebei
quote:Op maandag 30 november 2020 22:55 schreef AnneX het volgende:
Een adventskalender...wie wil thuis even eruit?Wat leuk! Moet me nog inschrijven, maar Nasrdin Dchar geeft 12 december een online voorstelling van Adem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
9 graden hier.quote:Op dinsdag 1 december 2020 07:38 schreef sigme het volgende:
Mogge!
Buiten is het weer warm (7o), en nu regent het er ook nog bij. Als de koffie op is ga ik voor ruim 2 uur wandeling op pad, met honden. Dan maar een oude leren jas an, en een hoed op.
Hebben jullie 4 adventkalenders of zijn jullie eind van de week al door alle vakjes heen?quote:Op dinsdag 1 december 2020 08:11 schreef Clubsoda het volgende:
Wat een zeikweer![]()
Heeft iedereen het eerste vakje van de adventskalender al open? Wij hadden er vier bij het ontbijt![]()
We spelen valsquote:Op dinsdag 1 december 2020 08:21 schreef Vork het volgende:
[..]
Hebben jullie 4 adventkalenders of zijn jullie eind van de week al door alle vakjes heen?
Mijn man is nu even wandelen maar daarna gaan we er ook 3 open makenquote:Op dinsdag 1 december 2020 08:11 schreef Clubsoda het volgende:
Wat een zeikweer![]()
Heeft iedereen het eerste vakje van de adventskalender al open? Wij hadden er vier bij het ontbijt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |