abonnement Unibet Coolblue
  Moderator dinsdag 1 december 2020 @ 12:14:49 #101
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_196496623
Ochja we gaan de tijd weer in waar men gaat roepen onze partij wil dat huizen betaalbaar zijn. Maar niet hoe ze dat willen gaan doen. Ook in dit pamfletje in de OP staat weinig concreets alleen wat ze willen bereiken maar niet hoe ze dat denken te gaan te bereiken.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  dinsdag 1 december 2020 @ 12:15:17 #102
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_196496636
Zo'n racismeregister is wel handig voor als de grote purge der diversiteit dan uiteindelijk kan plaatsvinden. Kunnen we in één keer alle vermeende racisten afmaken. Ik ben voor!
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
  dinsdag 1 december 2020 @ 12:15:21 #103
3542 Gia
User under construction
pi_196496638
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 10:03 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

Opnieuw: Verkiezingsprogramma dat tegen racisten is. Vraag 1 voor jou: Zullen de racisten tegen zo een programma zijn? Ben jij tegen een programma dat tegen racisme is. Ja of nee? En als je deze vraag met een 'ja' gaat beantwoorden, geen nood, jij bent niet de enige.
De enige wat? Racist die tegen dit verkiezingsprogramma is?
pi_196496723
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 12:15 schreef Gia het volgende:

[..]

De enige wat? Racist die tegen dit verkiezingsprogramma is?
Opnieuw: Verkiezingsprogramma dat tegen racisten is. Vraag 1 voor jou: Zullen de racisten tegen zo een programma zijn? Ben jij tegen een programma dat tegen racisme is. Ja of nee? En als je deze vraag met een 'ja' gaat beantwoorden, geen nood, jij bent niet de enige.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
  dinsdag 1 december 2020 @ 12:22:29 #105
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_196496796
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 12:19 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

Opnieuw: Verkiezingsprogramma dat tegen racisten is. Vraag 1 voor jou: Zullen de racisten tegen zo een programma zijn? Ben jij tegen een programma dat tegen racisme is. Ja of nee? En als je deze vraag met een 'ja' gaat beantwoorden, geen nood, jij bent niet de enige.
Probleem is dat DENK dingen bestempelt als racisme die geen racisme zijn. Dat ze een eind opflikkeren met hun gedachtepolitie

Zoals dat plan om iedereen op een lijstje te zetten die zich niet conformeert aan hun denkbeelden (want alles wat in tegenspraak is met hen, zoals ZP is racisme). Wat is de volgende stap? Een racisme sticker op je borst?
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_196497110
quote:
15s.gif Op dinsdag 1 december 2020 12:22 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Probleem is dat DENK dingen bestempelt als racisme die geen racisme zijn. Dat ze een eind opflikkeren met hun gedachtepolitie

Zoals dat plan om iedereen op een lijstje te zetten die zich niet conformeert aan hun denkbeelden (want alles wat in tegenspraak is met hen, zoals ZP is racisme). Wat is de volgende stap? Een racisme sticker op je borst?
Goh, dit klinkt wel heel bekend zeg allemaal. Waar heb ik dit toch eerder gehoord... Het was nog niet zo heel lang geleden...
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_196497122
walgelijk dat iedereen vandaag de dag maar voor racist wordt uitgemaakt.
"ja, jij bent een racist want jij viert Sinterklaas."
dan is de sympathie weg. zo is een normale discussie onmogelijk.

dan die eeuwige verwijten richting de politie. alsof ze niets anders doen dan naar etniciteit handelen.
ook al lopen er constant onderzoeken naar het handelen van de politie, er zal en moet nog weer een nieuw racisme-instituut komen, namens DENK. ook al zijn er al vijf verschillende onafhankelijke organisaties waar men een klacht wegens racisme kan indienen.
het is nooit goed. intussen komen er wel 500 immigranten per week het land in. zo slecht is het hier blijkbaar niet.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  dinsdag 1 december 2020 @ 12:39:13 #108
455560 Logic91
Always stay rational
pi_196497150
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 20:22 schreef Enchanter het volgende:

[..]

ga je nog eens uitleggen (heb het in andere topics tevergeefs aan je gevraagd) wat er racistisch is aan zwarte Piet
Het is een raciale karikatuur van de donkere medemens. Dat is evident gegeven het feit dat zij worden afgebeeld met fel rode geschminkte lippen (wat zou duiden op de grote omvang van de mond van de donkere persoon), de stereotiepe kroeshaar en de (enorme) oorbellen (verwijzend naar de slaven uit vroegere tijden).

Dit niet in willen zien is feitelijk jezelf doen overtuigen van illusoire ideeën.
''Men find their religions as they find their homelands, their lands, their homes and their fathers. They just find them, they do not search for them, do not understand them, do not choose them either.''
Abdullah al-Qasemi
  dinsdag 1 december 2020 @ 12:39:42 #109
3542 Gia
User under construction
pi_196497168
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 12:19 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

Opnieuw: Verkiezingsprogramma dat tegen racisten is. Vraag 1 voor jou: Zullen de racisten tegen zo een programma zijn? Ben jij tegen een programma dat tegen racisme is. Ja of nee? En als je deze vraag met een 'ja' gaat beantwoorden, geen nood, jij bent niet de enige.
Nogmaals voor jou: ik ben niet de enige... maak die zin eens af in de context van wat je daarvoor zegt.

...de enige niet-racist die tegen dit programma is, ...de enige vrouw die tegen dit programma is, ....de enige blanke...?

Ik ben van mening dat de meeste normale mensen tegen een groot aantal punten in dit programma zijn, en terecht; sommige punten zijn ronduit belachelijk.

Want, om te beginnen: definieer 'racisme'.
Over het algemeen wordt 'racisme' geschreeuwd, wanneer een donker persoon of moslim zich, om wat voor reden dan ook, achtergesteld of beledigd VOELT.

En dat is dus geen racisme.

"Racisme is een groep om raciale redenen minderwaardig behandelen of daarover vernederende uitspraken doen."

Alleen het waanbeeld hebben dat je racistisch behandeld bent, omdat je, bijvoorbeeld, een baan niet kreeg, maakt die desbetreffende werkgever nog niet racistisch.

Het hele idee van racisme-lokkers is zo mogelijk nog veel belachelijker. Als iemand belt naar een makelaar en aangeeft dat hij zijn huis wil verhuren, maar alleen aan een autochtoon persoon, dan is die beller racistisch, niet de makelaar die slechts uitvoert wat de zogenaamde klant aan hem vraagt.
De klant is koning.
pi_196497486
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 12:37 schreef spectrumanalyser het volgende:
walgelijk dat iedereen vandaag de dag maar voor racist wordt uitgemaakt.
"ja, jij bent een racist want jij viert Sinterklaas."
dan is de sympathie weg. zo is een normale discussie onmogelijk.
:? Wie zegt dat dan? Dat heb ik nog niemand horen of zien zeggen....
pi_196497490
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 12:39 schreef Gia het volgende:

[..]

Nogmaals voor jou: ik ben niet de enige... maak die zin eens af in de context van wat je daarvoor zegt.

...de enige niet-racist die tegen dit programma is, ...de enige vrouw die tegen dit programma is, ....de enige blanke...?

Ik ben van mening dat de meeste normale mensen tegen een groot aantal punten in dit programma zijn, en terecht; sommige punten zijn ronduit belachelijk.

Want, om te beginnen: definieer 'racisme'.
Over het algemeen wordt 'racisme' geschreeuwd, wanneer een donker persoon of moslim zich, om wat voor reden dan ook, achtergesteld of beledigd VOELT.

En dat is dus geen racisme.

"Racisme is een groep om raciale redenen minderwaardig behandelen of daarover vernederende uitspraken doen."

Alleen het waanbeeld hebben dat je racistisch behandeld bent, omdat je, bijvoorbeeld, een baan niet kreeg, maakt die desbetreffende werkgever nog niet racistisch.

Het hele idee van racisme-lokkers is zo mogelijk nog veel belachelijker. Als iemand belt naar een makelaar en aangeeft dat hij zijn huis wil verhuren, maar alleen aan een autochtoon persoon, dan is die beller racistisch, niet de makelaar die slechts uitvoert wat de zogenaamde klant aan hem vraagt.
De klant is koning.
ok, dank u voor het geven van uw mening

ik ga het zinnetje afmaken voor jou.
als jij tegen een programma bent tegen racisme, dan ben jij niet de enige die tegen een programma tegen racisme is.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_196497751
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 12:56 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

ok, dank u voor het geven van uw mening

ik ga het zinnetje afmaken voor jou.
als jij tegen een programma bent tegen racisme, dan ben jij niet de enige die tegen een programma tegen racisme is.
Ik ben voor een programma tegen racisme.

Nu alle meningen over racisme binnen alle partijen nog op 1 lijn zien te krijgen, want terwijl de definitie duidelijk is vullen alle partijen deze anders in.

Daarbij kan je het beestje (programma) wel een ' anti-racistische' naam geven, maar is het dat volgens de definitie dat dan ook?

Er gebeurt de laatste tijd zoveel in naam van "anti-racisme", wat overduidelijk eigenlijk gewoon racisme is.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  dinsdag 1 december 2020 @ 13:20:03 #113
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_196497897
quote:
11s.gif Op maandag 30 november 2020 20:15 schreef Mikeytt het volgende:

Als je bijdraagt en vasthoud aan een racistische traditie, ben je een racist.

Dat jij vindt dat iets een racistische traditie is, betekent niet dat dat ook zo is. En hiermee is meteen aangetoond dat een racismeregister ongewenst is.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  dinsdag 1 december 2020 @ 13:25:05 #114
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_196497982
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 20:55 schreef Hamzoef het volgende:

Antizionisme is niet hetzelfde als antisemitisme.

Antisemiet gespot.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_196498107
het blijft een toneelstukje.
het grote boek van Sinterklaas zal worden vervangen door het racismeregister.
er komen heel wat namen dan in dat register dan.
Maargoed, wat dan? je stapt smorgens uit bed en dan?
krijg je dan een wekelijkse nieuwsbrief? wordt je ontboden in de Moskee?
krijg je een boete?
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  dinsdag 1 december 2020 @ 13:36:49 #116
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_196498240
Denk :')
pi_196498504
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 13:11 schreef Montagui het volgende:

[..]

Ik ben voor een programma tegen racisme.

Nu alle meningen over racisme binnen alle partijen nog op 1 lijn zien te krijgen, want terwijl de definitie duidelijk is vullen alle partijen deze anders in.

Daarbij kan je het beestje (programma) wel een ' anti-racistische' naam geven, maar is het dat volgens de definitie dat dan ook?

Er gebeurt de laatste tijd zoveel in naam van "anti-racisme", wat overduidelijk eigenlijk gewoon racisme is.
:{w het gaat hoe iemand zich voelt, laten we het simpel houden, want het is al zo ingewikkeld.

je wordt gediscrimineerd, je voelt je gediscrimineerd, maar trekt je er niks van aan
je wordt niet gediscrimineerd, je voelt je wel gediscrimineerd, maar trekt je er niks van aan
je wordt gediscrimineerd, je voelt je niet gediscrimineerd, maar het doet wel wat met je
je wordt niet gediscrimineerd, je voelt je niet gediscrimineerd, maar het doet wel wat met je
je wordt gediscrimineerd, je voelt je gediscrimineerd, en het doet wel wat met je
je wordt niet gediscrimineerd, je voelt je wel gediscrimineerd, en het doet wel wat met je
je wordt niet gediscrimineerd, je voelt je niet gediscrimineerd, en je trekt je er niks van aan
je wordt gediscrimineerd, je voelt je niet gediscrimineerd, en je trekt je er niks van aan

edit: en je hebt ook nog optie je ziet iemand anders gediscrimineerd worden, het doet wel of niet wat met je en je voelt jezelf ook gediscrimineerd hiermee, dat hele rijtje van boven naar beneden zeg maar _O_
daarom



[ Bericht 3% gewijzigd door W.H.I.S.T.L.E op 01-12-2020 13:57:30 ]
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
  dinsdag 1 december 2020 @ 13:52:55 #118
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_196498522
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 12:39 schreef Logic91 het volgende:

[..]

Het is een raciale karikatuur van de donkere medemens. Dat is evident gegeven het feit dat zij worden afgebeeld met fel rode geschminkte lippen (wat zou duiden op de grote omvang van de mond van de donkere persoon), de stereotiepe kroeshaar en de (enorme) oorbellen (verwijzend naar de slaven uit vroegere tijden).

Dit niet in willen zien is feitelijk jezelf doen overtuigen van illusoire ideeën.
Die rode lippen zijn allang weg , buiten dat , als ik Google op neger / donker iemand zie ik niemand met extreem rode lippen (tenzij ze lippenstift op hebben).
Om over het gejank over 'blackface' maar te zwijgen :')
Ik wil je adviseren om de docu "Wild geraas" te kijken.
Ik ben inmiddels overleden
pi_196498540
je kunt geen wetgeving maken op basis van een gevoel.
want dat is per mens verschillend en het is niet meetbaar.
racisme is al strafbaar.
er zijn al meer dan voldoende adressen om een klacht in te dienen.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_196498650
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 13:53 schreef spectrumanalyser het volgende:
je kunt geen wetgeving maken op basis van een gevoel.
want dat is per mens verschillend en het is niet meetbaar.
racisme is al strafbaar.
er zijn al meer dan voldoende adressen om een klacht in te dienen.
dat gendergezeik dan
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
  dinsdag 1 december 2020 @ 14:30:15 #121
3542 Gia
User under construction
pi_196499253
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 13:52 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

:{w het gaat hoe iemand zich voelt, laten we het simpel houden, want het is al zo ingewikkeld.

je wordt gediscrimineerd, je voelt je gediscrimineerd, maar trekt je er niks van aan
je wordt niet gediscrimineerd, je voelt je wel gediscrimineerd, maar trekt je er niks van aan
je wordt gediscrimineerd, je voelt je niet gediscrimineerd, maar het doet wel wat met je
je wordt niet gediscrimineerd, je voelt je niet gediscrimineerd, maar het doet wel wat met je
je wordt gediscrimineerd, je voelt je gediscrimineerd, en het doet wel wat met je
je wordt niet gediscrimineerd, je voelt je wel gediscrimineerd, en het doet wel wat met je
je wordt niet gediscrimineerd, je voelt je niet gediscrimineerd, en je trekt je er niks van aan
je wordt gediscrimineerd, je voelt je niet gediscrimineerd, en je trekt je er niks van aan

edit: en je hebt ook nog optie je ziet iemand anders gediscrimineerd worden, het doet wel of niet wat met je en je voelt jezelf ook gediscrimineerd hiermee, dat hele rijtje van boven naar beneden zeg maar _O_
daarom

[ afbeelding ]
Het gaat er per definitie niet om hoe iemand zich voelt, maar om de bedoeling van degene die men verdenkt van discriminatoir handelen.

Als iemand wordt afgewezen vanwege zijn huidskleur, dan is dat discriminatie, niet eens racisme, overigens. Maar dan staat vast dat je het slachtoffer bent van discriminatie.

Word je afgewezen omdat een andere, toevallig blanke, kandidaat betere papieren had, dan is dat geen discriminatie, alleen omdat je dat wel zo VOELT.
pi_196499388
Van onschuldig tot het tegendeel is bewezen, naar schuldig totdat anders blijkt? Je kunt het proberen, GroenLinks wilde op lokaal niveau werkkampen en liet dat proefballonnetje samen met DENK opgaan.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  dinsdag 1 december 2020 @ 14:45:20 #123
3542 Gia
User under construction
pi_196499559
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 14:37 schreef Oostwoud het volgende:
Van onschuldig tot het tegendeel is bewezen, naar schuldig totdat anders blijkt? Je kunt het proberen, GroenLinks wilde op lokaal niveau werkkampen en liet dat proefballonnetje samen met DENK opgaan.
Dit, en dan gebaseerd op het GEVOEL van beroepsgekwetsten...

Mijn God!
pi_196499579
heb ooit een jongen met migratieachtergrond op sollicitatie gehad bij het bedrijf waar ik destijds werkte. hij was al door een technische test dus kon op gesprek komen. ik was gevraagd om bij het gesprek te zijn.
al snel bleek dat de jongen ongeschikt was en niet over de capaciteiten te beschikken die wij zochten in een collega. dat hebben we geprobeerd zo netjes en rustig mogelijk uit te leggen.
echter. er ontstond een bizarre woordenwisseling en de kandidaat begon over racisme. de kandidaat ging luid schelden en begon ons te bedreigen.

heb zomaar het idee dat zo iemand dan DENK inschakelt en het bedrijf zwart wil maken. onterecht, het bedrijf bestond destijds voor 25% uit kennismigranten. met de specifieke kennis die het bedrijf zocht was er niet de mogelijkheid om zomaar iemand te aan te nemen.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_196499651
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 14:45 schreef Gia het volgende:

[..]

Dit, en dan gebaseerd op het GEVOEL van beroepsgekwetsten...

Mijn God!
ik voel me gekwetst door jouw opmerking, een traan heeft al vanuit mijn oog de onderkant van mijn kin bereikt ondertussen. Ben je nu blij? Heb jij nu je zin? Sta op en ga de lambada dansen o.i.d.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
  dinsdag 1 december 2020 @ 14:54:36 #126
3542 Gia
User under construction
pi_196499751
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 14:49 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

ik voel me gekwetst door jouw opmerking, een traan heeft al vanuit mijn oog de onderkant van mijn kin bereikt ondertussen. Ben je nu blij? Heb jij nu je zin? Sta op en ga de lambada dansen o.i.d.
Het kan me werkelijk geen zier schelen wat iemand voelt.
Ik discrimineer niet, maar ben vrij om zelf mijn vrienden uit te zoeken. Daarbij baseer ik me niet op huidskleur, maar op gemeenschappelijke interesses, muzieksmaak, ideeën over levensvragen enz.
Als dit ertoe leidt dat al mijn vrienden blanke allochtonen zijn dan is dat geen discriminatie.
pi_196499763
merken jullie nooit dat er een enorme stilte valt bij DENK, als er een homo is mishandeld door een Marokkaan of in ieder geval licht getint persoon. Maar als het over de profeet gaat dan zijn ze er als de kippen bij.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_196499802
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 14:54 schreef Gia het volgende:

[..]

Het kan me werkelijk geen zier schelen wat iemand voelt.
Ik discrimineer niet, maar ben vrij om zelf mijn vrienden uit te zoeken. Daarbij baseer ik me niet op huidskleur, maar op gemeenschappelijke interesses, muzieksmaak, ideeën over levensvragen enz.
Als dit ertoe leidt dat al mijn vrienden blanke allochtonen zijn dan is dat geen discriminatie.
volgens mij is iedereen het eens over zo een stelling
ik heb ook het tegendeel niet beweerd en/of jou een vriendschapverzoek ofzo gestuurd ;)
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_196500082
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 12:39 schreef Logic91 het volgende:

[..]

Het is een raciale karikatuur van de donkere medemens. Dat is evident gegeven het feit dat zij worden afgebeeld met fel rode geschminkte lippen (wat zou duiden op de grote omvang van de mond van de donkere persoon), de stereotiepe kroeshaar en de (enorme) oorbellen (verwijzend naar de slaven uit vroegere tijden).

Dit niet in willen zien is feitelijk jezelf doen overtuigen van illusoire ideeën.
Volgens mij zijn die oorbellen eerder iets van zeelui; wanneer die in vroeger tijden overboord sloegen kon van de opbrengst van het verkopen van die oorbellen nl. de begrafenis betaald worden wanneer het lijk ergens zou aanspoelen.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  dinsdag 1 december 2020 @ 15:32:18 #130
3542 Gia
User under construction
pi_196500259
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 14:58 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

volgens mij is iedereen het eens over zo een stelling
ik heb ook het tegendeel niet beweerd en/of jou een vriendschapverzoek ofzo gestuurd ;)
Nee, puhlease, maar jij hebt het steeds over gevoel. Gevoel bepaalt of iets discriminatoir is, volgens jou. En dat is onzin. Intentie bepaalt dat, niet gevoel.
  dinsdag 1 december 2020 @ 15:33:35 #131
3542 Gia
User under construction
pi_196500277
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 15:19 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Volgens mij zijn die oorbellen eerder iets van zeelui; wanneer die in vroeger tijden overboord sloegen kon van de opbrengst van het verkopen van die oorbellen nl. de begrafenis betaald worden wanneer het lijk ergens zou aanspoelen.
Precies. En laat Sinterklaas nu met een schip komen!
pi_196500293
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 15:32 schreef Gia het volgende:

[..]

Nee, puhlease, maar jij hebt het steeds over gevoel. Gevoel bepaalt of iets discriminatoir is, volgens jou. En dat is onzin. Intentie bepaalt dat, niet gevoel.
ok, ik geef jou weer gelijk.
als de intentie er is moet het lukken
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
  dinsdag 1 december 2020 @ 15:40:23 #133
3542 Gia
User under construction
pi_196500369
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 15:35 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

ok, ik geef jou weer gelijk.
als de intentie er is moet het lukken
Goed, nu zijn we er. Die intentie moet aangetoond worden om iemand vanwege discriminatie te kunnen aanklagen, c.q. op te nemen in een register.
pi_196500712
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 14:45 schreef spectrumanalyser het volgende:
heb ooit een jongen met migratieachtergrond op sollicitatie gehad bij het bedrijf waar ik destijds werkte. hij was al door een technische test dus kon op gesprek komen. ik was gevraagd om bij het gesprek te zijn.
al snel bleek dat de jongen ongeschikt was en niet over de capaciteiten te beschikken die wij zochten in een collega. dat hebben we geprobeerd zo netjes en rustig mogelijk uit te leggen.
echter. er ontstond een bizarre woordenwisseling en de kandidaat begon over racisme. de kandidaat ging luid schelden en begon ons te bedreigen.

heb zomaar het idee dat zo iemand dan DENK inschakelt en het bedrijf zwart wil maken. onterecht, het bedrijf bestond destijds voor 25% uit kennismigranten. met de specifieke kennis die het bedrijf zocht was er niet de mogelijkheid om zomaar iemand te aan te nemen.
WTF, idioot. Het meteen op racisme gooien ook. En bedreigen? Ik had de beveiliging ingeschakeld en de politie gebeld.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_196500729
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 15:40 schreef Gia het volgende:

[..]

Goed, nu zijn we er. Die intentie moet aangetoond worden om iemand vanwege discriminatie te kunnen aanklagen, c.q. op te nemen in een register.
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 15:40 schreef Gia het volgende:

[..]

Goed, nu zijn we er. Die intentie moet aangetoond worden om iemand vanwege discriminatie te kunnen aanklagen, c.q. op te nemen in een register.
De intentie is om de statistieken in de samenleving gelijk te trekken.

je hebt een gezegde, ff grof vertaald: met 1 bewijsstuk heb ik 40 wetenschappers kunnen overtuigen, maar met 40 bewijsstukken heb ik iemand die geen wetenschapper is (om het ff netjes te houden :) ) niet kunnen overtuigen.
laat maar
wie ben ik
ik heb hoofdpijn gekregen
ik ga naar andere topic, als iemand mee wil rijden, er zijn nog 2 plaatsen vrij in de auto.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_196500838
Die vochten elkaar de kot uit. En nu een verkiezingsprogramma presenteren. De een gaat vreemd , de ander scheld en kletst teveel. Niet serieus meer te nemen. Op naar 0 zetels
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  dinsdag 1 december 2020 @ 16:13:32 #137
3542 Gia
User under construction
pi_196500857
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 16:05 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]


[..]

De intentie is om de statistieken in de samenleving gelijk te trekken.

je hebt een gezegde, ff grof vertaald: met 1 bewijsstuk heb ik 40 wetenschappers kunnen overtuigen, maar met 40 bewijsstukken heb ik iemand die geen wetenschapper is (om het ff netjes te houden :) ) niet kunnen overtuigen.
laat maar
wie ben ik
ik heb hoofdpijn gekregen
ik ga naar andere topic, als iemand mee wil rijden, er zijn nog 2 plaatsen vrij in de auto.
*zucht*
Iets is geen discriminatie omdat iemand het als zodanig ervaart, maar pas als het opzettelijk is.
En dat is zeer moeilijk hard te maken.

Maar ik geef het op. Jij wil het niet begrijpen.
pi_196501167
het is ook een wereldje waar niemand bij wilt horen en niets mee te maken wilt hebben (dat hele DENK)
zodra je 't aan de stok krijgt met Kuzu, Azarkan of Ozturk dan komen de leden van de achterban uit hun hollen en ontvang je anonieme berichtjes.
daar kunnen de Kamerleden met Turkse achtergrond over meepraten. die moesten 'kleur bekennen' van DENK.

op de Turkse televisie werden door DENK de namen genoemd van Kamerleden die achter het erkennen van de Armeense genocide stonden. ook met rare filmpjes op YouTube werden deze Kamerleden zwart gemaakt met allemaal nare gevolgen.

DENK beschuldigt telkens anderen van 'framen' terwijl ze zelf niets anders doen dan dat. Ook die nep-campagne met Geert Wilders dat is toch gewoon ziek. puur omdat ze in de kamer staan zijn ze onschendbaar. dat weten ze donders goed. Ozturk roepte doodleuk in de kamer dat onze militairen moordenaars zijn. Dat leverde 600 aangiftes op en er kan niets mee worden gedaan....
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_196501371
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 00:57 schreef probeer het volgende:

[..]

Er staat imo wel meer goeds tussen hoor.
[..]

Dikgedrukte lijkt me allemaal helemaal prima. Ja, natuurlijk nogal makkelijk om dat soort dingen te roepen zolang je niet duidelijk maakt waar het geld vandaan komt. Maar in beginsel lijkt me dat er niet veel mis is met die standpunten.

En jammer van dat godsdienst-gezeik.
quote:
[In de onderwijsparagraaf schrijft Denk dat de hetze tegen islamitisch onderwijs moet stoppen, dat er voldoende imamopleidingen moeten komen en dat de salarissen van leraren verhoogd moeten worden, te beginnen in het basisonderwijs. Verder dient de overheid een stagegarantie te bieden voor jongeren.
Het punt dat je niet mag negeren is het bovenstaande punt, omdat daaruit blijkt dat de gelovigen toch meer loon en rust voor zichzelf willen.
  dinsdag 1 december 2020 @ 16:49:51 #140
3542 Gia
User under construction
pi_196501488
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 16:31 schreef spectrumanalyser het volgende:
het is ook een wereldje waar niemand bij wilt horen en niets mee te maken wilt hebben (dat hele DENK)
zodra je 't aan de stok krijgt met Kuzu, Azarkan of Ozturk dan komen de leden van de achterban uit hun hollen en ontvang je anonieme berichtjes.
daar kunnen de Kamerleden met Turkse achtergrond over meepraten. die moesten 'kleur bekennen' van DENK.

op de Turkse televisie werden door DENK de namen genoemd van Kamerleden die achter het erkennen van de Armeense genocide stonden. ook met rare filmpjes op YouTube werden deze Kamerleden zwart gemaakt met allemaal nare gevolgen.

DENK beschuldigt telkens anderen van 'framen' terwijl ze zelf niets anders doen dan dat. Ook die nep-campagne met Geert Wilders dat is toch gewoon ziek. puur omdat ze in de kamer staan zijn ze onschendbaar. dat weten ze donders goed. Ozturk roepte doodleuk in de kamer dat onze militairen moordenaars zijn. Dat leverde 600 aangiftes op en er kan niets mee worden gedaan....
Azarkan gisteren bij op1, beweren dat hij moeite had met de eerste achternaam van Dilan Yeşilgöz-Zegerius en haar daarom aansprak met de tweede naam, die Joods is.

Maar bij op1 had hij er totaal geen moeite mee die naam uit te spreken.

Mafkees.
  dinsdag 1 december 2020 @ 16:52:18 #141
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_196501532
Weet niet of deze al gepost is, maar hij past wel mooi in dit rijtje. Daar zit dat filmpje in wat je hierboven bedoelt @Gia

https://www.telegraaf.nl/(...)u-noemt-haar-nepturk
pi_196501558
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 16:49 schreef Gia het volgende:

[..]

Azarkan gisteren bij op1, beweren dat hij moeite had met de eerste achternaam van Dilan Yeşilgöz-Zegerius en haar daarom aansprak met de tweede naam, die Joods is.

Maar bij op1 had hij er totaal geen moeite mee die naam uit te spreken.

Mafkees.
Inderdaad.
De enige compassie die Azarkan & co hebben met het Nederlandse volk is dat ze hier Moskeeën mogen bouwen.
Heb de vleermuizen van DENK verder nooit betrapt op een schijntje betrokkenheid bij Nederland. Ze zijn tegen Nederland.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_196501575
Wat is er nou zo moeilijk. Behandel anderen met respect en blijf met je poten van elkaar af.

Daar hebben we geen racismeregisters voor nodig, wel een sterke justitie.
pi_196501836
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 20:55 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Dat was gewoon een bazenactie.
Antizionisme is niet hetzelfde als antisemitisme.

Neturei Karta. _O_
Dat jij een aartsconservatieve club als Neturei Karta steunt, zegt alles over jouw denkbeelden.
pi_196501944
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 16:53 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]

Inderdaad.
De enige compassie die Azarkan & co hebben met het Nederlandse volk is dat ze hier Moskeeën mogen bouwen.
Heb de vleermuizen van DENK verder nooit betrapt op een schijntje betrokkenheid bij Nederland. Ze zijn tegen Nederland.
Het is feitelijk de NSB partij van de 21e eeuw.

Wat ik kwalijk vind is dat de journalistiek niet veel scherper doorvraagt over hun banden met de Grijze Wolven en dergelijke.
  dinsdag 1 december 2020 @ 17:33:58 #146
3542 Gia
User under construction
pi_196502144
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 16:52 schreef Tengano het volgende:
Weet niet of deze al gepost is, maar hij past wel mooi in dit rijtje. Daar zit dat filmpje in wat je hierboven bedoelt @:Gia

https://www.telegraaf.nl/(...)u-noemt-haar-nepturk
Heeft hij haar ooit nepturk genoemd en zijn daar filmpjes van?

Zou me niet verbazen, overigens.
  dinsdag 1 december 2020 @ 17:36:03 #147
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_196502175
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 17:33 schreef Gia het volgende:

[..]

Heeft hij haar ooit nepturk genoemd en zijn daar filmpjes van?

Zou me niet verbazen, overigens.
quote:
Om zijn achterban te laten zien dat ik getrouwd ben met een Jood (klopt. Zegerius is dan ook een joodse naam, daarom zegt ie steeds Dilan Zegerius) en een 'nepturk' ben. In zijn wereld zijn dat beledigingen. ????In de normale wereld ben ik een Nederlandse volksvertegenwoordiger



https://twnews.nl/nl-news(...)etrouwd-met-een-jood
Azarkan met zijn beschuldigende vingertje :D

[ Bericht 4% gewijzigd door Tengano op 01-12-2020 17:57:32 ]
  dinsdag 1 december 2020 @ 17:59:54 #148
3542 Gia
User under construction
pi_196502559
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 17:36 schreef Tengano het volgende:


[..]

Azarkan met zijn beschuldigende vingertje :D
Dilan zegt hier dat Azarkan haar nepturk noemt, maar hij ontkent dat.
  dinsdag 1 december 2020 @ 18:08:28 #149
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_196502704
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 17:59 schreef Gia het volgende:

[..]

Dilan zegt hier dat Azarkan haar nepturk noemt, maar hij ontkent dat.
Ja het is volgens mij framing wat Azarkan doet en Dilian die dat benoemt. Maar Azarkan pakt die bal natuurlijk niet op. Wel is het hem gelukt om het Dilian lastig te maken omdat zij met haar turkse afkomst met een Jood getrouwd is. Dat is volgens mij nog erger dan dat een moslim met een christen trouwt, maar dat weet ik niet zeker. Misschien weet iemand anders dat. Maar ondertussen discrimineert hij niet en laat hij iedereen in zijn waarde :+
pi_196502869
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 17:13 schreef Opnaarutrecht het volgende:

[..]

Dat jij een aartsconservatieve club als Neturei Karta steunt, zegt alles over jouw denkbeelden.
Wat doen zij precies verkeerd?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')