abonnement Unibet Coolblue
  maandag 30 november 2020 @ 18:06:40 #1
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_196486827
Goedenavond,

De situatie is als volgt.

Ik werk al bijna 2,5 jaar voor een Hetzelfde uitzendbureau en nu bezig bij mijn 3e opdrachtgever. Ik heb een fase b contract

Mijn huidige opdrachtgever wil mij in dienst nemen vanaf januari met een half jaar of jaar contract
Er is een bepaalde grens, dat je 520 uur voor dezelfde opdrachtgever moet werken. Dat het ik al gehaald

Uitzendbureau zegt: mag niet, jullie moeten haar vanaf januari een contract geven voor onbepaalde tijd.

Maar haar contract word sowieso ontbonden, of jullie haar in dienst nemen of niet. Ze mag namelijk maar 3 jaar voor hetzelfde uitzendbureau werken. Ze moet sowieso in januari bij een andere uitzendbureau of werkgever gaan werken...

Mij lijkt het dat mijn opdrachtgever onafhankelijk van Randstad(aangezien dat contract Sowieso ontbonden word) mij gewoon in dienst mag nemen?

Zoveel onzekerheid, zoveel verschillende verhalen.
Internet staat een hoop, maar ik zie door de bomen het bos niet meer

Wie kan mij helpen?
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  maandag 30 november 2020 @ 18:10:05 #2
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_196486861
Ik, ze, haar contract... over wie gaat dit nou?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  maandag 30 november 2020 @ 18:16:34 #3
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_196486946
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 18:10 schreef Janneke141 het volgende:
Ik, ze, haar contract... over wie gaat dit nou?
Over mij, mijn persoonlijke situatie
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  maandag 30 november 2020 @ 18:18:01 #4
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_196486971
Hoe lang ben je aan het werk bij je huidige opdrachtgever?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  maandag 30 november 2020 @ 18:28:19 #5
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_196487106
quote: