Wordt echt zo'n Dr. Zoidberg als die fillers zijn uitgewerkt, brrrrrquote:Op maandag 22 maart 2021 12:44 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ze heeft haar lipliner een kilometer boven haar lip getekend, denk dat dat het grootste euvel is.
Ze is niet meer te onderscheiden van haar zusquote:Op maandag 22 maart 2021 09:46 schreef potjecreme het volgende:
[ afbeelding ]
Fans raken niet uitgepraat over 'platgespoten' Khloé Kardashian
https://www.rtlboulevard.(...)r-platgespoten-khloe
quote:Op maandag 22 maart 2021 09:58 schreef Molo het volgende:
Hoe bedenken ze het toch altijd weer
Met die lipgloss erop doet het me tijd denken aan een glimmende baarmoedermond
Waarom ben ik nou altijd zo nieuwsgierig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Krijt die haar gezicht ook zo wit? Jezus man wat een spookquote:Op maandag 22 maart 2021 16:05 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ze is niet meer te onderscheiden van haar zus
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
quote:Op maandag 22 maart 2021 17:17 schreef -river- het volgende:
[..]
Waarom ben ik nou altijd zo nieuwsgierig?![]()
Dat weet ik, maar ik heb mijn baarmoedermond nog nooit recht in haar gezicht aangekeken en nu welquote:Op maandag 22 maart 2021 18:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Krijt die haar gezicht ook zo wit? Jezus man wat een spook
[..]
Die heb of had jij ook![]()
Das nummer drie,quote:Op maandag 22 maart 2021 17:17 schreef -river- het volgende:
[..]
Waarom ben ik nou altijd zo nieuwsgierig?![]()
Dat is het licht.quote:
quote:Op maandag 22 maart 2021 18:41 schreef -river- het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik heb mijn baarmoedermond nog nooit recht in haar gezicht aangekeken en nu wel![]()
Valt wel mee toch?quote:
Ze heeft zo'n wasachtige huid die je vaak bij Parkinsonpatiënten zietquote:
Dat is ze nog steeds.quote:
Houd hier toch mee op, en sta misschien niet toe dat dat meisje wat bij Hazes woont zo de grond wordt ingetrapt, dat is gewoon ongepast.quote:
Joh ze kan zo in het Madame Tussauds geplaatst worden, dat mag ik toch zeggen?quote:Op donderdag 25 maart 2021 16:02 schreef Za het volgende:
[..]
Dat is ze nog steeds.
Toen ze nog naturel was werd ze hier dagelijks uitgemaakt voor de meest vreselijke dingen, op basis van haar tanden, mond, haarlijn en figuur, door een reeks jaloerse vrouwen.
Ik heb nooit begrepen dat dat hier werd toegelaten en heb er vaak wat van gezegd.
Toen heeft ze al die dingen aangepast, en werd ze weer afgezeken. Echt ongepast.
En nu weer, hoe haal je het in je hoofd met je "wasachtige huid gezien bij Parkinson patiënten".
Dit was ook mijn eerste gedachte. Viel meteen op.quote:Op donderdag 25 maart 2021 17:36 schreef Phoebster het volgende:
[..]
Volgens mij zit haar haar heel anders en onflatteuzer dan normaal.
Die mondquote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:44 schreef potjecreme het volgende:
Helaas doet instagram het hier niet maar in de link Estelle Cruijff.
https://www.instagram.com/p/CM4uw8tjcLh/
Je komt toch zelf kijken en lezen in een topic dat « verspookt » in de TT heeft? Wat verwacht je dan? Dat er rozenblaadjes naar die mensen worden gegooid? Je hoeft het allemaal niet te lezen.quote:Op donderdag 25 maart 2021 16:02 schreef Za het volgende:
[..]
Dat is ze nog steeds.
Toen ze nog naturel was werd ze hier dagelijks uitgemaakt voor de meest vreselijke dingen, op basis van haar tanden, mond, haarlijn en figuur, door een reeks jaloerse vrouwen.
Ik heb nooit begrepen dat dat hier werd toegelaten en heb er vaak wat van gezegd.
Toen heeft ze al die dingen aangepast, en werd ze weer afgezeken. Echt ongepast.
En nu weer, hoe haal je het in je hoofd met je "wasachtige huid gezien bij Parkinson patiënten".
Gódverdommequote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:44 schreef potjecreme het volgende:
Helaas doet instagram het hier niet maar in de link Estelle Cruijff.
https://www.instagram.com/p/CM4uw8tjcLh/
Volgens mij woont Hazes bij haar in het huis wat haar vader voor haar gekocht heeft.quote:Op donderdag 25 maart 2021 16:05 schreef Za het volgende:
[..]
Houd hier toch mee op, en sta misschien niet toe dat dat meisje wat bij Hazes woont zo de grond wordt ingetrapt, dat is gewoon ongepast.
Nike wenkbrauwenquote:Op donderdag 25 maart 2021 15:32 schreef potjecreme het volgende:
Wie oh wie vindt toch die Nike wenkbrauwen mooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |