Ik Googlede een rondje en kwam geen zelfde soort foto’s tegen.quote:

Bij haar is het wel erg naar haar hoofd gestegen ja. Niet qua arrogantie bedoel ik maar die ingrepen.quote:Op zondag 9 mei 2021 06:43 schreef Sunshine1982 het volgende:
Al uitvoerig besproken hier, maar ik vind dat Charlotte Crosby er steeds meer uit komt te zien als een alien
https://www.instagram.com/p/COf-jSYnWXc/

En dan die reacties eronder dat ze zo mooi isquote:Op zondag 9 mei 2021 08:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Bij haar is het wel erg naar haar hoofd gestegen ja. Niet qua arrogantie bedoel ik maar die ingrepen.
 Mensen die dat zeggen zijn toxic en houden dit in stand. Ze was leuk onder al die ingrepen. Ze moet er gewoon eens mee stoppen... Haar neus is onomkeerbaar, maar de fillers worden als het goed is redelijk snel afgebroken.
 Mensen die dat zeggen zijn toxic en houden dit in stand. Ze was leuk onder al die ingrepen. Ze moet er gewoon eens mee stoppen... Haar neus is onomkeerbaar, maar de fillers worden als het goed is redelijk snel afgebroken. 

En dan die scheelstand van die ogen niet fixen. Hahaha.quote:Op zondag 9 mei 2021 06:43 schreef Sunshine1982 het volgende:
Al uitvoerig besproken hier, maar ik vind dat Charlotte Crosby er steeds meer uit komt te zien als een alien

Ik heb even mooi naar leuk veranderd in mijn postquote:Op zondag 9 mei 2021 09:46 schreef Molo het volgende:
[..]
En dan die scheelstand van die ogen niet fixen. Hahaha.
Absurd gezicht heeft ze zo, terwijl ze vast prachtig was zonder dat of met veel minder gesleutel.
Ga ik nu even opzoeken wie het is, nooit van gehoord vrees ik
 Ik lieg als ik zeg dat ik haar mooi vond, maar in ieder geval mooier dan nu.
 Ik lieg als ik zeg dat ik haar mooi vond, maar in ieder geval mooier dan nu. 

Wat dacht je van leuk in plaats van redelijk? Ik zou ook een complex krijgen als ik te horen krijg dat ik er redelijk uit ziequote:Op zondag 9 mei 2021 09:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik heb even mooi naar redelijk veranderd in mijn postIk lieg als ik zeg dat ik haar mooi vond, maar in ieder geval mooier dan nu.

Heb je gelijk in! Even weer veranderenquote:Op zondag 9 mei 2021 09:54 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wat dacht je van leuk in plaats van redelijk? Ik zou ook een complex krijgen als ik te horen krijg dat ik er redelijk uit zie

Charlotte zag er begin GS gewoon prima uit. Maar ze is helaas al jaren aan het sleutelen aan zichzelf.quote:Op zondag 9 mei 2021 06:43 schreef Sunshine1982 het volgende:

Ik vind het qua look ook totaal niet mooi. Een soort schoonheidsideaal die ik duidelijk niet begrijp.quote:Op zondag 9 mei 2021 09:14 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
En dan die reacties eronder dat ze zo mooi isMensen die dat zeggen zijn toxic en houden dit in stand. Ze was leuk onder al die ingrepen. Ze moet er gewoon eens mee stoppen... Haar neus is onomkeerbaar, maar de fillers worden als het goed is redelijk snel afgebroken.

quote:Op zondag 9 mei 2021 09:58 schreef Marsenal het volgende:
'Schat, even eerlijk, hoe zie ik er uit?'
'Redelijk.'
*wil om te leven verdwijnt*

quote:Op zondag 9 mei 2021 12:22 schreef Claudia_x het volgende:
Als je geen Instagramaccount hebt, kun je die foto's niet (meer) zien (vroeger kon dat wel). Is het mogelijk om screenshots te maken?

Er zijn wel meer schoonheidsidealen die ik niet begrijp:quote:Op zondag 9 mei 2021 10:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik vind het qua look ook totaal niet mooi. Een soort schoonheidsideaal die ik duidelijk niet begrijp.
Haar (ex-)collega’s Sophie en Holly zijn precies zo.
Poppen.
 Tegelijk word ik er zelf natuurlijk ook door beïnvloed, want waarom vind ik vrouwen zonder schaamhaar niet maf?
 Tegelijk word ik er zelf natuurlijk ook door beïnvloed, want waarom vind ik vrouwen zonder schaamhaar niet maf? 

Neptieten, kont vullers en spierwitte neptanden....quote:Op zondag 9 mei 2021 12:38 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Er zijn wel meer schoonheidsidealen die ik niet begrijp:
- die gekke wenkbrauwen van nu
- mannen zonder schaamhaar
- gebruik van nephaar om een weelderige bos te krijgen
- dikke lippen (ik associeer dunne lippen met intelligentie, vraag me niet waarom)
- make-up als norm
- nepwimpers
- gelnagels
- nagellak met versiersels erin of erop
- tatoeages
Ik kan nog wel even doorgaan.Tegelijk word ik er zelf natuurlijk ook door beïnvloed, want waarom vind ik vrouwen zonder schaamhaar niet maf?
Ik schrik trouwens van die foto van Aniston, Kudrow en Cox. Dat waren drie prachtige vrouwen. Nu is alleen Kudrow nog prachtig. Voor wie denkt dat het een ongelukkige shot is van Aniston, is dit het bewegende beeld:

quote:Op zondag 9 mei 2021 12:38 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Er zijn wel meer schoonheidsidealen die ik niet begrijp:
- die gekke wenkbrauwen van nu
- mannen zonder schaamhaar
- gebruik van nephaar om een weelderige bos te krijgen
- dikke lippen (ik associeer dunne lippen met intelligentie, vraag me niet waarom)
- make-up als norm
- nepwimpers
- gelnagels
- nagellak met versiersels erin of erop
- tatoeages
Ik kan nog wel even doorgaan.Tegelijk word ik er zelf natuurlijk ook door beïnvloed, want waarom vind ik vrouwen zonder schaamhaar niet maf?
Ik schrik trouwens van die foto van Aniston, Kudrow en Cox. Dat waren drie prachtige vrouwen. Nu is alleen Kudrow nog prachtig. Voor wie denkt dat het een ongelukkige shot is van Aniston, is dit het bewegende beeld:

En als het er nu mooier van wordt.. maar ik vind een gebotoxde oudere vrouw vele malen onaantrekkelijker dan eentje met een rimpeltje hier of daar.quote:Op zondag 9 mei 2021 14:39 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Neptieten, kont vullers en spierwitte neptanden....
Alles wat verbouwd kan worden moet tegenwoordig verbouwd worden. Mensen hebben een laag zelfbeeld en geen respect meer voor hun lichaam.

Mwa, met mate kan het echt wel een verbetering zijn. Maar dan hou je hier en daar inderdaad wel een rimpel over.quote:Op zondag 9 mei 2021 18:23 schreef Perrin het volgende:
[..]
En als het er nu mooier van wordt.. maar ik vind een gebotoxde oudere vrouw vele malen onaantrekkelijker dan eentje met een rimpeltje hier of daar.

Op korte termijn hooguit.. maar dat betaal je dan weer terug op langere termijn. Jennifer Aniston bijv hierboven is onherkenbaarquote:Op zondag 9 mei 2021 18:25 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Mwa, met mate kan het echt wel een verbetering zijn. Maar dan hou je hier en daar inderdaad wel een rimpel over.

Ik ook.quote:Op zondag 9 mei 2021 18:23 schreef Perrin het volgende:
[..]
En als het er nu mooier van wordt.. maar ik vind een gebotoxde oudere vrouw vele malen onaantrekkelijker dan eentje met een rimpeltje hier of daar.

Wellicht is het net gedaan. Ze ziet er erg opgeblazen uit.quote:Op zondag 9 mei 2021 18:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
Op korte termijn hooguit.. maar dat betaal je dan weer terug op langere termijn. Jennifer Aniston bijv hierboven is onherkenbaar

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |