quote:
Had iets langer willen slapen. Verder wel primaquote:
Mooiquote:Op woensdag 2 december 2020 07:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Had iets langer willen slapen. Verder wel prima
Klopt.quote:Op dinsdag 1 december 2020 19:53 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik zit bij AZ en heb daardoor veel met Rutte te maken (elke maandag tegenwoordig).
Welke Melsen bedoel je, ik neem aan die van de Belastingdienst?
Maar wat is de echte functienaam ? HoS = Staatshoofd = de Koning en dat ben jij nietquote:Op dinsdag 1 december 2020 19:53 schreef stokj het volgende:
[..]
HoS, The King, el presidente, The Boss, Vice-Roi
Stokj is stiekem Willem Alexanderquote:Op woensdag 2 december 2020 10:42 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Maar wat is de echte functienaam ? HoS = Staatshoofd = de Koning en dat ben jij niet( aangezien wij in een Koninkrijk leven en geen Republiek)
quote:
Hallon ballon Du-dorskiquote:
hij heeft een hele grote duim waar hij op kan zuigenquote:Op woensdag 2 december 2020 11:04 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]In zijn dromen zeker. Maar zonder twijfel een mooie droom
Ik ben gewoon erg benieuwd n.a.v. de verhalen die steeds grootser en dikker worden.
[..]
Hallon ballon Du-dorski
Mij benieuwen hoe groot en wat er allemaal nog gaat komenquote:Op woensdag 2 december 2020 11:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
hij heeft een hele grote duim waar hij op kan zuigen
ik verwacht dat z'n paleis ontploft aan het eind van het jaar door het illegale vuurwerk dat J verstopt had in de oven van K en toen gingen ze keihard ketsen in de keuken en daarmee staken ze per ongeluk de oven aanquote:Op woensdag 2 december 2020 11:22 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Mij benieuwen hoe groot en wat er allemaal nog gaat komen
en de ontknoping is dat de J en K voor Just Kidding staan en het allemaal een grote grap was / isquote:Op woensdag 2 december 2020 11:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik verwacht dat z'n paleis ontploft aan het eind van het jaar door het illegale vuurwerk dat J verstopt had in de oven van K en toen gingen ze keihard ketsen in de keuken en daarmee staken ze per ongeluk de oven aan
Ik zou echt niet tot dat gezin willen horen. Ik hou wel van mijn anonieme vrijheidquote:Op woensdag 2 december 2020 11:04 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]In zijn dromen zeker. Maar zonder twijfel een mooie droom
Ik ben gewoon erg benieuwd n.a.v. de verhalen die steeds grootser en dikker worden.
[..]
Hallon ballon Du-dorski
wie ben jij nou weerquote:
zoiets jaquote:Op woensdag 2 december 2020 11:26 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
en de ontknoping is dat de J en K voor Just Kidding staan en het allemaal een grote grap was / is
Ik had al zo'n vermoeden dat je bijna al bejaard was. Deze symptoom van dementie bevestigt hetquote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 11:30 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden dat je bijna al bejaard was. Deze symptoom van dementie bevestigt het
Voor geen goud inderdaad. Geef mij maar mij anonimiteit / privacy. Geen haan die naar me kraait.quote:Op woensdag 2 december 2020 11:27 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik zou echt niet tot dat gezin willen horen. Ik hou wel van mijn anonieme vrijheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |