mooi bbyquote:
Ojee.. spannend.quote:Op dinsdag 1 december 2020 11:36 schreef stokj het volgende:
[..]
jawel, zo meteen worden er opnamen gemaakt van mijn speech voor de uil.
Van Minervaquote:Op dinsdag 1 december 2020 11:36 schreef stokj het volgende:
[..]
Het is een directe collega waar ik het wel goed mee kan vinden maar niet zo goed genoeg dat ik deze moeite zou willen doen. Maar ik heb het gedaan, ik heb de autocue gebruikt.quote:
Vertel daar eens wat meer over ? Nieuwsgierigheid is nu wel gewekt.quote:Op dinsdag 1 december 2020 11:36 schreef stokj het volgende:
[..]
De uil is een van de mensen die veel voor mij regelt. Het is een oude man maar heel wijs (daarom als bijnaam de uil). Hij gaat met pensioen. Echter vind ik mijn band met hem niet zodanig dat ik met enthousiasme onderdeel uit maak van zijn afscheid. Gelukkig is daar Corona, anders had ik een receptie moeten geven. Nu hoef ik alleen een speech te houden terwijl ik in mijn werkkamer zit met de autocue aan.quote:Op dinsdag 1 december 2020 13:35 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Vertel daar eens wat meer over ? Nieuwsgierigheid is nu wel gewekt.
Welk departement zat je ook al weer ? Wel grappig, heb vorige week nog met Melsen gesproken. Ken je hem ook ?quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:28 schreef stokj het volgende:
[..]
De uil is een van de mensen die veel voor mij regelt. Het is een oude man maar heel wijs (daarom als bijnaam de uil). Hij gaat met pensioen. Echter vind ik mijn band met hem niet zodanig dat ik met enthousiasme onderdeel uit maak van zijn afscheid. Gelukkig is daar Corona, anders had ik een receptie moeten geven. Nu hoef ik alleen een speech te houden terwijl ik in mijn werkkamer zit met de autocue aan.
Ik zit bij AZ en heb daardoor veel met Rutte te maken (elke maandag tegenwoordig).quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:41 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Welk departement zat je ook al weer ? Wel grappig, heb vorige week nog met Melsen gesproken. Ken je hem ook ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |