Alsjeblieft, voor jou. Je bent een kenner!quote:Op woensdag 2 december 2020 15:12 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Seranoham komt uit Spanje, wordt gemaakt van varken, welk ras weet ik zo even niet. Ook deze rauw is de beste serveer tip. Je kan hier wat aioli bij gebruiken of Basilicum pesto. Eventueel met een plakje oud Goudse kaas.
Ik vind dit helemaal niks he.quote:Op woensdag 2 december 2020 17:12 schreef stokj het volgende:
[..]
Alsjeblieft, voor jou. Je bent een kenner!
[ afbeelding ]
Dit gaan we opzoekenquote:Op woensdag 2 december 2020 18:09 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet. Vraag me af welk beest nou zo een hoge poot heeft.
Ja jij bent er 1.quote:Op woensdag 2 december 2020 18:26 schreef dud0r het volgende:
Een varken. Hebben jullie nooit een varken gezien ofzo
Dat is ook niet lief dat je dat zegtquote:
Ik zeg het ook niet, ik type het.quote:Op woensdag 2 december 2020 18:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is ook niet lief dat je dat zegt
Niet in het echt. Jij wel?quote:Op woensdag 2 december 2020 18:26 schreef dud0r het volgende:
Hier ben ik het mee eensquote:
Gelukkigquote:
HAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJEquote:Op woensdag 2 december 2020 18:44 schreef Amee het volgende:
[..]
Ja, huil maar en overdenk waarom je niet lief bent
Ik had een collega die helemaal aan de andere kant van het land woonde op een boerderij, je weet wel zo een gehucht waar je eerst 45 minuten met de bus naar een centrum moet om vervolgens 2,5 uur in de trein te zitten.quote:Op woensdag 2 december 2020 18:26 schreef dud0r het volgende:
Goed verhaal.quote:Op woensdag 2 december 2020 19:54 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik had een collega die helemaal aan de andere kant van het land woonde op een boerderij, je weet wel zo een gehucht waar je eerst 45 minuten met de bus naar een centrum moet om vervolgens 2,5 uur in de trein te zitten.
Hij zei dat hij 4 katten, 2 honden, 3 varkens en 2 geiten had. Een keer was hij vergeten de varkens te voeren voordat hij naar het werk ging, nou toen hij thuis kwam was het feest. Onrustige varkens die de hele tijd liepen te knorren (letterlijk en figuurlijk).
Lekker kort ookquote:
Nou vind ik deze er niet appetijtelijk uitzienquote:Op woensdag 2 december 2020 17:12 schreef stokj het volgende:
[..]
Alsjeblieft, voor jou. Je bent een kenner!
[ afbeelding ]
HAHA deze ham ziet er wat droogjes uit ja, alsof het rottingsproces al is begonnen.quote:Op donderdag 3 december 2020 08:56 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Nou vind ik deze er niet appetijtelijk uitzienKennis hebben van ham is overigens niet zo moeilijk. Sommige hamsoorten zoals Prosciutto (crudo) mogen alleen deze naam dragen als ze uit een bepaalde regio uit Italië komen.
In dit geval en provincie Parma ( daarom ook de naam Parmaham ) .
Te veel gepekeld en te lang gehangen vermoed ik. De kleur van de huid is kanarie geelquote:Op donderdag 3 december 2020 10:54 schreef stokj het volgende:
[..]
HAHA deze ham ziet er wat droogjes uit ja, alsof het rottingsproces al is begonnen.
Klopt, er zijn strenge eisen wanneer je iets een ham mag noemen.
Nee.quote:Op donderdag 3 december 2020 10:52 schreef stokj het volgende:
[..]
Heb jij dit ooit meegemaakt met je huisdieren?
Toch grappig dat als je iets goed in zout of zuur zet het goed blijft.quote:Op donderdag 3 december 2020 11:14 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Te veel gepekeld en te lang gehangen vermoed ik. De kleur van de huid is kanarie geel
de konijnquote:Op donderdag 3 december 2020 12:19 schreef stokj het volgende:
[..]
Is de konijn voor kerst al gevangen?
Mooi, zo hoort dat ook. Bij mij gaat het ook soepeltjes. Soms 2x per dag. En mooie creaties natuurlijk.quote:Op donderdag 3 december 2020 18:00 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Soepeltjes, net zoals in mijn UI
Succesquote:Op vrijdag 4 december 2020 15:35 schreef Ynnad_Er het volgende:
Ik moet zo naar de tandarts, heulefuckingmaal geen zin in
Gister geweest!!!! Komt wel dichtbij zoquote:Op vrijdag 4 december 2020 15:35 schreef Ynnad_Er het volgende:
Ik moet zo naar de tandarts, heulefuckingmaal geen zin in
Ik ben er vorige week nog geweestquote:Op vrijdag 4 december 2020 16:29 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gister geweest!!!! Komt wel dichtbij zo
HOMOOOOOquote:Op vrijdag 4 december 2020 16:29 schreef Geerd het volgende:
[..]
Thanksquote:
Zat in een witte klapstoelquote:Op vrijdag 4 december 2020 16:29 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wandelend vat frituurvetquote:
Locatie onbekend, nou ja onbekend, ik weet waar ze zittenquote:
quote:
Respectquote:Op zaterdag 5 december 2020 11:32 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Locatie onbekend, nou ja onbekend, ik weet waar ze zittenMaar moest dat woord gewoon effe gebruikt hebben.
[..]
En hoe ging het gisterenquote:Op zaterdag 5 december 2020 13:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nog steeds hetzelfde als gisteren![]()
Ik ook niet. Ik heb van het hofpersoneel wel een mooie chocoladeletter gehad met mijn monogram. Ik heb hem weggegeven aan iemand anders. Want van deze versie krijg ik altijd hoofdpijn op een of andere manier. Met andere chocolade heb ik dat niet maar op een of andere manier van deze wel. Ik hoefde er maar naar te kijken en ik wist al dat ik het niet meer wou.quote:
Hoi devquote:
Ja, snap ik. Ik ken iemand die dat ook heeft. Alleen puur of met noten kan hij gerust eten.quote:Op zondag 6 december 2020 10:45 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik heb van het hofpersoneel wel een mooie chocoladeletter gehad met mijn monogram. Ik heb hem weggegeven aan iemand anders. Want van deze versie krijg ik altijd hoofdpijn op een of andere manier. Met andere chocolade heb ik dat niet maar op een of andere manier van deze wel. Ik hoefde er maar naar te kijken en ik wist al dat ik het niet meer wou.
HAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJEquote:Op zondag 6 december 2020 12:16 schreef Amee het volgende:
[..]
Ja, snap ik. Ik ken iemand die dat ook heeft. Alleen puur of met noten kan hij gerust eten.
Ik denk dat er iets inzit waardoor ik hoofdpijn heb maar andere dingen van chocola eet ik wel. Waarschijnlijk is het té zoet terwijl het helemaal niet zo zoet smaakt (of juist door die zoetheid kan je de zoete smaak niet meer proeven).quote:Op zondag 6 december 2020 12:16 schreef Amee het volgende:
[..]
Ja, snap ik. Ik ken iemand die dat ook heeft. Alleen puur of met noten kan hij gerust eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |