SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The love you take is equal to the love you make.
quote:Op maandag 30 november 2020 11:20 schreef Lienekien het volgende:
Gefeliciteerd, Isabeau!
Benieuwd naar hoe je verjaardagstaart je bevalt!Dat kan ik me niet eens meer herinneren! Wel het klussen, niet de taart.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Mooie dag zoquote:Op maandag 30 november 2020 11:21 schreef Isabeau het volgende:
Nijntje
Ik ga taart (mississippi mud pie) en snacks eten (nootjes, druiven, allerlei kaasjes, fuet) en de hele dag wow spelenVanavond met een groepje heel leuke mensen mythic+ dungeons doen.
Jarig! Gefeliciteerdquote:Op maandag 30 november 2020 11:21 schreef Isabeau het volgende:
Nijntje
Ik ga taart (mississippi mud pie) en snacks eten (nootjes, druiven, allerlei kaasjes, fuet) en de hele dag wow spelenVanavond met een groepje heel leuke mensen mythic+ dungeons doen.
quote:Op maandag 30 november 2020 11:54 schreef sigme het volgende:
Het was een mooie ochtend voor een rondje hardlopen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan thuis lekker bonen met gebakken ei etc gegeten.
Ik kom volgend jaar deze tijd een week bij jou wonen (grapje hč, zolderkamer hier is veel te veilig en ik zou niet durvenquote:Op maandag 30 november 2020 11:54 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo mooi daarquote:Op maandag 30 november 2020 11:54 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goeie tip, ik ga daar even neuzen.quote:Op maandag 30 november 2020 12:10 schreef AnneX het volgende:
Yeah Isa 🎉 🎊 🎶 Van Harte!
Gekke dromen? Regelmatig. 🙃 en dan ook nog denken dat het écht is!
Paniek bij wakkerworden bijv. want portemonnee kwijt.
@:Lucky_Strike ...weet blei blei / SQ in k&w niet een goed adres? Is dat onderweg?
Die hebben al van alles uitgezocht qua leverancier (en prijs).
vanwaar deze hartelijke begroetingquote:Op maandag 30 november 2020 12:29 schreef Kreator het volgende:
Ik hoop dat jullie allemaal kerona krijgen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |